Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiniMjau skrev (11 minutter siden):

Hva er ditt "Topp CBE moment of all time"?

Her kommer sjokket med bildejukset langt oppå lista. Husker godt de små animasjonene som ble laget med original og redigert bilde. 

- Fosterstlling på Maldivene fordi noen (en anerkjent forlagsredaktør) var frekke nok til å oute henne for å ha sendt tilbud med prisliste til forlaget om hva hun skulle ha for å nevne eller anbefale bøker fra dem (selv om hun ikke hadde planer om å faktisk lese boka). 
- da hun skulle bli popstjerne i jentegruppe- sky high heels. Hørte aldri noe mer om det. 
- da hun skulle lage egen kolleksjon med mammaklær. Hørte aldri noe mer om det. 
- da hun brukte 9 måneder på å poste forberedelser om å sortere sort lakris og rosa makroner i to ulike glassboller til bryllupet sitt. 
- da hun påstod å ha studert jus, noe jeg noterte meg fordi jeg da selv studerte (ekte) jus. Er studie som 1) ikke på noen som helst måte ga godkjent juridisk kompetanse og 2) aldri ble fullført. Det var nemlig for kjedelig, så det så. 
- alt skrytet om å gå av med pensjon før 40 fotdi LK kunne jobbe i pappas hvitevarebedrift så det så. 

osv osv…? 😅

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MiniMjau skrev (1 time siden):

Hva er ditt "Topp CBE moment of all time"?

Her kommer sjokket med bildejukset langt oppå lista. Husker godt de små animasjonene som ble laget med original og redigert bilde. 

Ja, og det som kom i kjølvannet av avsløringen: blogginnlegget (betimelig slettet nå tror jeg, men nok av referanser til det i media), der hun «la seg flat», der hun skyldte på «kroppspress» pga kommentarer fra leserne, der hun bedyret at hun ikke ville at datteren skulle vokse opp med et dårlig forbilde. Snakk om å undergrave sine ord!

Endret av Laia
  • Liker 15
  • Nyttig 9
Skrevet

Salgsvideoen til huset når de bodde i  Telemark 😄 Aliekpress smykkebutikken.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Poserte mot gravstøtter i bestemors begravelse

Plukka blomster i en park og flytta måkereir

Endret av Margit777
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Plukket fake søppel i fjæra :vetikke: 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Vanskelig å nevne en hendelse. Men jeg syns selvskrytet kan være litt kvalmt. Måten hun ser seg selv på i kamera. «Guds gave til menneskeheten» tipper jeg hun mener selv. IMG_7533.thumb.jpeg.506ea1a6bc794d5df7969d6287360a2d.jpegIMG_7534.thumb.jpeg.43ec69221b5f119c2c690fde32bf0915.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Salgsvideoen til huset når de bodde i  Telemark 😄 Aliekpress smykkebutikken.

Jaaa. Det rælet de solgte til mange hundrelapper pr smykke som kostet 5 kr på eBay 😅

• Liker 15
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Poserte mot gravstøtter i bestemors begravelse

Plukka blomster i en park og flytta måkereir

Uff ja. Hadde hun ikke også et antrekksinnlegg med bilder fra begravelsen?

• Liker 11
Gjest Xstrella
Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Vanskelig å nevne en hendelse. Men jeg syns selvskrytet kan være litt kvalmt. Måten hun ser seg selv på i kamera. «Guds gave til menneskeheten» tipper jeg hun mener selv. IMG_7533.thumb.jpeg.506ea1a6bc794d5df7969d6287360a2d.jpegIMG_7534.thumb.jpeg.43ec69221b5f119c2c690fde32bf0915.jpeg

Dette er jo ikke muskler. Hun spenner kroppen og har sultet seg ned. Dette er bare skralt og trist. To døtre skal leve opp til dette er enda tristere. 

Skrevet

Altså, hun hadde jo det villeste kommentarfeltet i hele bloggnorge. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Nok å ta av her:

https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Det sluttet bare ikke med dette, og noe så trivielt som en manglende EU-kontroll av bilen bød på mange øyeblikk. Det var vel også den samme bilen som måtte repareres i front etter en heste-påkjørsel der Eriksen besørget usmakelig humor, og ble brukt ved en ikke-avkreftet vendetta mot en kritiker ved Beckmann-gate, der fruen løp til media og påberopte seg en offerrolle som del av en dekkoperasjon.

Endret av Reverend
  • Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Xstrella skrev (4 timer siden):

Dette er jo ikke muskler. Hun spenner kroppen og har sultet seg ned. Dette er bare skralt og trist. To døtre skal leve opp til dette er enda tristere. 

Jeg tok meg tid til å lysne bildene. Det avslørte en god del.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Xstrella
Skrevet
Reverend skrev (1 time siden):

Jeg tok meg tid til å lysne bildene. Det avslørte en god del.

Spiser hun mer mat så ville hun blitt ordentlig sterk. Dette er mosjon for show.

Skrevet

Tror ikke det er så mange lyttere…

IMG_2954.png

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
elisabeth30 skrev (5 minutter siden):

IMG_2954.png

Ha-ha, fin måte å fortelle folk både at de ikke har forberedt seg godt nok, ikke har greid å skape nok engasjement til å få nok innhold til denne "bonusepisoden", og at de heller ikke gidder bruke energi selv på å skape noe selv.

Det filteret som de bruker der (ulovlig, siden det ikke er merket i det som faktisk er reklame for eget produkt), gjør også merkelige ting, som å gi CBE (og GS) ett nesten normalt ben, og ett helt unormalt lite bein. 

Jeg har spørsmål til Caroline Berg Eriksen - hvorfor dette sykelige kroppsfokuset med ekstreme poseringer og filterbrukt og kosmetiske endringer av eget utseende med injeksjoner, implantater m.m.? 

I januar 2016 skrev du på egen blogg at du unnskyldte alt bildejukset, og at du beklaget og unnskyldte dette, at du var lei deg for å ha holdt på med det. Du skrev også at du var en person som var til å stole på og at du kunne LOVE alle følgere at du ALDRI ville gjør dette igjen i fremtiden. Du skrev også at hovedmotivasjonen for å aldri skulle jukse med eget utseende på den måten igjen, det var fordi du mest av alt ønsket at din datter aldri skulle måtte oppleve å vokse opp med en mor som følte hun kunstig måtte endre eget utseende og jukse med eget utseende. 

Og oppfølgingsspørsmål blir da: Forskning som har kommet siste 10 årene har vist at den typen usunt utseendejuks som du driver med (og som Guri Schanke medvirker til med dette samarbeidet), det er enda mer skadelig for barn og unge, selv voksne, enn hva man allerede visste i 2016 - hvorfor mener du at din forretningspraksis, som du også inkluderer egne barn i, er forsvarlig? Hvordan tror du dette påvirker dine egne barn og deres venner, når du bruker filter m.m. selv på bilder som barna er en del av? Hvordan tror du det påvirker barn i nærmiljøet at du gjør alt du kan for å fronte juksing og faking av utseende?

Noe sier meg at dette er noe de ikke vil svare på...

• Liker 17
  • Nyttig 15
Skrevet
elisabeth30 skrev (18 minutter siden):

IMG_2954.png

Hadde ikke lyttet til det om jeg fikk betalt. Den der nasale stemmen til CBE og hun der andre wannabe young. Garantert drn mest overfladiske podcasten som finnes. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Bonus-episode? 😬 But why? 

• Liker 15
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Bonus-episode? 😬 But why? 

Fordi de syns det er gøy selv om de fleste er uenige i at det er gøy?

Først må de få flere spørsmål de kan drøfte, for de har visst ikke så mange selv utfra tigge-innlegget.

Det var vel en grunn til en episode på kun 9 minutter for litt siden, leste jeg her.

Endret av Reverend
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg synes også det er gøy å skravle med venner, men jeg tror virkelig ikke andre har interesse av å høre det. 🧐 

Har kanskje noe de vil rante om. 😑

Endret av Kollontaj
  • Liker 18
Skrevet

Det jeg bare ikke skjønner med dette Norsemanopplegget: Hvorfor i alle dager meldte CBE seg på når hun er så redd for vann?? Det er jo et Triathlon der de SKAL hoppe fra en ferge og svømme langt i kaldt vann. Og hun bare «nei det går ikke!»???

• Liker 18
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...