elisabeth30 Skrevet 16. april #109521 Skrevet 16. april MARIE80 skrev (52 minutter siden): Jeg er ingen fan av CBE, og er enig i veldig mye av kritikken av henne. Men jeg lurer på to ting: 1. Hva får dere til å bruke tiden deres på å skrive på Kvinneguiden om henne? Hva synes dere er verst, en influenser som leverer dårlig innhold (og eksponering av barn, thinspiration og alt det der, jeg vet hva det går i), eller personer som bruker tiden sin på Kvinneguiden for å snakke ned andre? Det er intet mindre enn 5000 (!) sider i denne tråden. 2. Dersom dere synes at hun leverer et dårlig innhold på sosiale medier, hvorfor fortsetter dere å se stories og så videre da? Det genererer jo inntekter til henne? Er ikke det beste å bare ikke forholde seg til henne hvis dere ikke liker henne? Jo mer visninger og snakk om henne, jo mer inntekter får hun jo. Trenger faktisk ikke å se på snap, holder å titte innom vanlige instagraminnlegg som genererer bortimot ikke noe penger. Skrives om henne titt og ofte i media også med sine hårreisende meninger, spesielt med tanke på at hun er «pt». 10
Turkis Sau Skrevet 16. april #109522 Skrevet 16. april (endret) lizziea skrev (2 timer siden): Det siste bildet der viser virkelig hvor mye " skjønnhetsbehandlinger" hun har gjort med ansiktet. Ikke heldig uten posering og filter. Ser hun det ikke selv? Og dette folkens, er hvorfor man ikke bør fylle opp hele ansiktet med fillers, gjentatte ganger, for å bygge en annen ansiktsstruktur enn din opprinnelige. Migrerte fillers. Overalt. Hun er hva, 40? Grøsser av tanken på hvordan dette vil se ut som 10 år. 20 år. Glad det ikke er meg. Bilde herfra: https://www.vg.no/rampelys/i/Gxrq34/roek-ut-av-svart-troeye-skinner-gjennom-at-jeg-var-forbanna Endret 16. april av Turkis Sau La til link 10 1
Keaton Skrevet 16. april #109523 Skrevet 16. april Oi. Reagerer mest på det andre bildet sammen med de andre der man tydelig ser at noe klumper seg under øyebrynene. 3 3
Sarah93 Skrevet 16. april #109524 Skrevet 16. april Hvorfor zoomer dere inn på nærbilde av ansiktet hennes og streker ut der det er fillers? 5 2
Benazim Skrevet 16. april #109525 Skrevet 16. april Sarah93 skrev (6 minutter siden): Hvorfor zoomer dere inn på nærbilde av ansiktet hennes og streker ut der det er fillers? Jeg er veldig langt unna å gjøre sånt, men jeg synes likevel det er relevant. Hun er jo en influenser, og skaper veldig urealistiske bilder av hvordan man ser ut. Så det er derfor. 19 5
Benazim Skrevet 16. april #109526 Skrevet 16. april Benazim skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig langt unna å gjøre sånt, men jeg synes likevel det er relevant. Hun er jo en influenser, og skaper veldig urealistiske bilder av hvordan man ser ut. Så det er derfor. Og som jeg jo har skrevet tidligere, så er hun faktisk veldig søt i Norseman på VGTV! Det var en stor overraskelse for meg. På Insta-kontoen hennes er hun jo en fjern og kald plastikkfigur som ser ut som man kan kjøpe som dukke på nærbutikken på Coop. 7
Taffel Skrevet 16. april #109527 Skrevet 16. april Jeg har sett alle 4 episodene og kan godt forstå at C sikkert kvir seg til at flokken her skal gå løs på henne. Jeg hadde håpet at hun hadde klart spranget fra båten. Det gir jo INGEN mening å ville delta i thriatlon når man er livredd hopping og kaldt vann. Hva gjorde hun der? Veldig godt betalt pr episode, eller ytre press? Eller et håp om å få verktøy til å gjennomføre noe? Samtidig er jeg skuffet over det vi har sett av Funky G som motivator. Serien er på lavt busdsjett og sikkert klippet deretter, men hun gav INGENTING til C for å få henne til å hoppe. Caroline ble spylt, gikk helt ut, fikk ubehag og gav seg, men var med helt på kanten. Jørgine hadde ingenting å by på til henne som kunne fått frem det som skulle til. Og hvor var den "tøffingen" som de har med seg da situasjonen var der? Skal de skape norsemandeltakere så må de jobbe med det kognitive hos deltakerene. Denne trioen her er bare tilskuere. Dette burde c aldri ha utsatt seg for når det ikke var noen til stede for å endre mønstrene hennes. Dårlig produksjon og ikke fjær i hatten for Jørgine som mentaltrener i alle fall. 18
MizzVic Skrevet 16. april #109528 Skrevet 16. april Turkis Sau skrev (44 minutter siden): Og dette folkens, er hvorfor man ikke bør fylle opp hele ansiktet med fillers, gjentatte ganger, for å bygge en annen ansiktsstruktur enn din opprinnelige. Migrerte fillers. Overalt. Hun er hva, 40? Grøsser av tanken på hvordan dette vil se ut som 10 år. 20 år. Glad det ikke er meg. Bilde herfra: https://www.vg.no/rampelys/i/Gxrq34/roek-ut-av-svart-troeye-skinner-gjennom-at-jeg-var-forbanna Syns hun ser bra ut jeg. Hun er snart 40, og da skal man selv få velge hva man gjør med kroppen. Zoomer man inn på ansiktet til folk ute slik, ser man litt av hvert, helt uavhengig av hvem det er. 3 3
~ Ada ~ Skrevet 16. april #109529 Skrevet 16. april Jeg ble så inspirert her tidligere da jeg så hun hadde dandert et par lesebriller på tvers over kaffekoppen (med kaffe i), så nå gjør jeg det hver dag på jobb. Takk, influensere! 14 1 1
elisabeth30 Skrevet 16. april #109530 Skrevet 16. april MizzVic skrev (6 minutter siden): Syns hun ser bra ut jeg. Hun er snart 40, og da skal man selv få velge hva man gjør med kroppen. Zoomer man inn på ansiktet til folk ute slik, ser man litt av hvert, helt uavhengig av hvem det er. Bare veldig synd at alt vi ser på hennes sosiale medier er filter og retusjeringer. Dette er den ekte Caroline og hun er flott! Hun trenger virkelig ikke bruke filter og «skjule» utseendet sitt! 3
Gjest Minthia Skrevet 16. april #109531 Skrevet 16. april Taffel skrev (15 minutter siden): Jeg har sett alle 4 episodene og kan godt forstå at C sikkert kvir seg til at flokken her skal gå løs på henne. Jeg hadde håpet at hun hadde klart spranget fra båten. Det gir jo INGEN mening å ville delta i thriatlon når man er livredd hopping og kaldt vann. Hva gjorde hun der? Veldig godt betalt pr episode, eller ytre press? Eller et håp om å få verktøy til å gjennomføre noe? Samtidig er jeg skuffet over det vi har sett av Funky G som motivator. Serien er på lavt busdsjett og sikkert klippet deretter, men hun gav INGENTING til C for å få henne til å hoppe. Caroline ble spylt, gikk helt ut, fikk ubehag og gav seg, men var med helt på kanten. Jørgine hadde ingenting å by på til henne som kunne fått frem det som skulle til. Og hvor var den "tøffingen" som de har med seg da situasjonen var der? Skal de skape norsemandeltakere så må de jobbe med det kognitive hos deltakerene. Denne trioen her er bare tilskuere. Dette burde c aldri ha utsatt seg for når det ikke var noen til stede for å endre mønstrene hennes. Dårlig produksjon og ikke fjær i hatten for Jørgine som mentaltrener i alle fall. Opplever ikke at denne bootcampen var for å få ytre motivasjon til selvutvikling. Heller at de måtte vise at de hadde det i seg å overkomme sine egne barrierer. Nok egen drive til å stå i det og gjøre alt som trengs for å klare Norseman. De tre som fikk billett viste jo det til gangs. Alle de andre også egentlig. Sammenlign med Maria sitt strikkhopp, hun gikk utpå og gjorde det i sterk redsel, viljen vant over kroppen, det var helt sinnsykt. Det er grunnen til at de tenker Maria vil klare det mens Caroline var et stykke unna. Litt for mange barrierer og for lite tid som Funky sa.
Vålull Skrevet 16. april #109532 Skrevet 16. april Aldri inne på snappen hennes men i ny og ned dukker hun opp. Har hun fått mer falskere og lysere stemme de siste årene? Høres så nasalt/fake ut 5
Jaddah123 Skrevet 16. april #109533 Skrevet 16. april Vålull skrev (5 minutter siden): Aldri inne på snappen hennes men i ny og ned dukker hun opp. Har hun fått mer falskere og lysere stemme de siste årene? Høres så nasalt/fake ut Hun har lik stemme som Linni. Helt grusom. 1
Snødronninga Skrevet 16. april #109534 Skrevet 16. april (endret) Det var veldig rørende å se Maria klare å få en billett til Norseman. Livredd for å hoppe i strikk, men gjør det likevel. Fy flate, jeg tar av meg hatten for henne. Folle fortjente det også. De to har vist størst motivasjon og vilje. Gleder meg til å følge dem videre under treningen. Caroline har et problem med å virke ekte, om man kan si det på den måten. I trappen opp til Gaustadtoppen får hun spørsmål om hvorfor hun vil dette. Som noen sa over her et sted, hun bare gjentar det mentoren sier. Og tilføyer, hadde ikke det vært gøy? Smiler gjør hun, men mer som om hun er på rød løper. Det er ingen emosjoner, og hun er dårlig på å utrykke følelser. Slik sett oppfattes hun litt grunn, som det ikke er noe der liksom. Akkurat det samme på KL. Kanskje hun har en barriere for å vise følelser, jeg vet ikke. Alt er så påtatt med henne, overfladisk. Har ikke vært i nærheten av å pushe seg skikkelig gjennom ubehagelige øvelser. Allerede på båten, sier hun veldig fort at hun ikke kommer til å hoppe. "Nei nei nei, det går ikke." Det er vel 3 gang i løpet av programmet vi hører henne si nettopp det. Hvis du har bestemt deg på forhånd for å ikke hoppe, unnskyld meg men hva faen gjør du der da? Hun vet helt sikkert hva Norseman går ut på, at det hele begynner med at du hopper i sjøen fra en båt. Jeg er så sta, sier hun. Bruk staheten til å bestemme deg for å gjennomføre da. Ha riktig innstilling om ikke annet. "Jeg blir faktisk litt sur, det må gå an å gå ned der", sier hun rett før de skal hoppe. Herregud... Vegard og Funkygine var veldig snille med begrunnelsen til hvorfor CBE ikke kom videre. Ikke riktig timing, barrierer som må brytes, kanskje hvis vi hadde hatt mer tid. VELDIG snille tilbakemeldinger. Jeg er faktisk overrasket over at CBE var så sutrete, klagde, og ikke prøvde så veldig hardt. Ingen tvil om at hun ikke ville det nok, men da er det veldig rart å si ja til å bli med når du ikke er villig til å gå ned i kjelleren. Hun var ikke i nærheten av den kjelleren. Da kan du holde deg hjemme foran speilet og mobilen, når du har så høy terskel for å gå ut av komfortsonen. Endret 16. april av Snødronninga la til en setning 19 11
NoaideBiehtar Skrevet 16. april #109535 Skrevet 16. april Jaddah123 skrev (3 timer siden): Det der ser faktisk ikke spesielt bra ut. Jeg syns hun ser flott ut. Hun kler litt rynker og struktur i huden og ikke det der glatte voksbildet vi får se i SoMe. Fatter ikke hvorfor hun må gjøre seg så til i egne kanaler. Taffel skrev (51 minutter siden): Samtidig er jeg skuffet over det vi har sett av Funky G som motivator. Jeg syns Jørgine generelt er elendig som programleder. Ja hun er tøff og sterk men hun har jo ingen utstråling som egner seg i et slikt konsept. Syns hun er dårlig i Norges Tøffeste også. 😴 15
Janey79 Skrevet 16. april #109536 Skrevet 16. april NoaideBiehtar skrev (7 minutter siden): Jeg syns hun ser flott ut. Hun kler litt rynker og struktur i huden og ikke det der glatte voksbildet vi får se i SoMe. Fatter ikke hvorfor hun må gjøre seg så til i egne kanaler. Jeg syns Jørgine generelt er elendig som programleder. Ja hun er tøff og sterk men hun har jo ingen utstråling som egner seg i et slikt konsept. Syns hun er dårlig i Norges Tøffeste også. 😴 Det er jeg helt enig i. Makan til monoton stemme når hun leser voiceover! Men jeg synes hun gjennomskuer Caroline på en bedre måte enn Fredrik. Og Fredrik går inn for å virke som Fenriken på kompani. Han liker jeg heller ikke som programleder, blir utrolig påtatt. Vegard er søt, da. 5 1
Gjest Xstrella Skrevet 16. april #109537 Skrevet 16. april MizzVic skrev (1 time siden): Syns hun ser bra ut jeg. Hun er snart 40, og da skal man selv få velge hva man gjør med kroppen. Zoomer man inn på ansiktet til folk ute slik, ser man litt av hvert, helt uavhengig av hvem det er. Hun ser operert og stiv ut. Så er det dumt hun bruker filter på sine bilder. Synd hun aldri slapper av og kan være hyggelig. Altfor selvopptatt.
Snødronninga Skrevet 16. april #109538 Skrevet 16. april MARIE80 skrev (3 timer siden): Jeg er ingen fan av CBE, og er enig i veldig mye av kritikken av henne. Men jeg lurer på to ting: 1. Hva får dere til å bruke tiden deres på å skrive på Kvinneguiden om henne? Hva synes dere er verst, en influenser som leverer dårlig innhold (og eksponering av barn, thinspiration og alt det der, jeg vet hva det går i), eller personer som bruker tiden sin på Kvinneguiden for å snakke ned andre? Det er intet mindre enn 5000 (!) sider i denne tråden. 2. Dersom dere synes at hun leverer et dårlig innhold på sosiale medier, hvorfor fortsetter dere å se stories og så videre da? Det genererer jo inntekter til henne? Er ikke det beste å bare ikke forholde seg til henne hvis dere ikke liker henne? Jo mer visninger og snakk om henne, jo mer inntekter får hun jo. Hvorfor registrerer du deg på KG, bare for å stille folk til veggs om Caroline Berg Eriksen? Hva får du ut av det? 17 9
MARIE80 Skrevet 16. april #109539 Skrevet 16. april Snødronninga skrev (5 minutter siden): Hvorfor registrerer du deg på KG, bare for å stille folk til veggs om Caroline Berg Eriksen? Hva får du ut av det? Jeg har ikke registrert meg på KG nå? Jeg er bare nyskjerrig, opplys meg gjerne!
Snødronninga Skrevet 16. april #109540 Skrevet 16. april MARIE80 skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke registrert meg på KG nå? Jeg er bare nyskjerrig, opplys meg gjerne! Det har vært skrevet både av meg og andre i tråden, hvorfor vi diskuterer CBE. Det har du kanskje fått med deg litt av hvis du har vært registrert siden 2024? 10 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå