Gjest Xstrella Skrevet 14. april #109501 Skrevet 14. april Lurer på hvilke operasjoner hun har gjort i ansiktet. Fra å ha flat panne og rundt ansikt. Er det fillers eller kjeveoperasjon?
Margit777 Skrevet 15. april #109502 Skrevet 15. april Hun hadde ett arr under haka, noen sa hakeimplat. Flere år nå, ble sletta herfra 1
Stargaze Skrevet 15. april #109503 Skrevet 15. april Spanky skrev (9 timer siden): Hun har jo innrømmet at hun ofte kommer for sent til ting, så om hun ikke akkurat slentrer sånn generelt, så er det vel innafor å si fra når hun kaster bort tiden til andre mennesker også. Så kanskje hun hadde trengt den kjeften når hun var 14. Det viser helt tydelig at hun lever i sin egen boble og tror alle innretter seg etter henne. Men det blir vel kanskje sånn når dagene består av speilselfies og egentrening. Enormt selvopptatt. Aldri vært i en normal jobb hvor man samhandler og utvikler seg. På stedet hvil i egen boble. Pinlig å se på rett og slett. 17 2
Margit777 Skrevet 15. april #109504 Skrevet 15. april Snødronninga skrev (13 timer siden): En liten collage for de som ikke har sett, og CBE byr på en aldri så liten forvridd stilling med kroppen. Sutrefrue er et passende kallenavn heretter. https://tv.vg.no/serier/vegard-x-funkygine/s6e2/svart-troye-episode-3?id=356374&t=1945s Oi hun ser ut som en normalperson hun også. 6
Fotballfluen Skrevet 15. april #109505 Skrevet 15. april Margit777 skrev (3 timer siden): Oi hun ser ut som en normalperson hun også. Samme look som Nicole Kidman etter alle injeksjoner. 8 1
Gjest Xstrella Skrevet 15. april #109506 Skrevet 15. april Rart å se før-bildene av fruen. Er så forandret.
Melkebart1 Skrevet 15. april #109507 Skrevet 15. april Snødronninga skrev (19 timer siden): En liten collage for de som ikke har sett, og CBE byr på en aldri så liten forvridd stilling med kroppen. Sutrefrue er et passende kallenavn heretter. https://tv.vg.no/serier/vegard-x-funkygine/s6e2/svart-troye-episode-3?id=356374&t=1945s Who is this!? Er så sinnsykt at dette er samme person som filterdronninga… Hun kan se sånn middelmådig ut hun og ja😅 6 1
Gjest Minthia Skrevet 16. april #109509 Skrevet 16. april Xstrella skrev (29 minutter siden): Blir det avslørt de 3 i dag? Visstnok ja. Men CBE har vel allerede avslørt at det ikke gikk helt som hun hadde trodd, på vei hjem fra innspillingen. Tenker det er Follestad, Stavang og Bergseth basert på hvor fit de ser ut nå sammenlignet med i fjor. Ikke åpenbart hvorfor det ble Oliver framfor Pernille, hun ser jo både motivert og fysisk godt i stand til det, men de sier også at de skal legge vekt på «hvem som trenger det» hva nå det betyr. Jeg gjetter Svenneby fullfører men melder pass pga det ikke er plass til den innsatsen ved siden av det politiske livet og han er den eneste som ikke har noe treningsbakgrunn. Må jo være et stort sjokk for hele systemet å gå fra null til Norseman. Caroline ser vi stå igjen på ferja når de andre hopper ut på en trailer. Kan hende hun hopper etter det klippet men jeg er ikke overbevist.
Margit777 Skrevet 16. april #109510 Skrevet 16. april Fotballfluen skrev (20 timer siden): Samme look som Nicole Kidman etter alle injeksjoner. Nok filter på de seriene Nicole er med i også. Og småbarns mor må hun spille. Snart 60 år. 1
Frisk Frosk Skrevet 16. april #109511 Skrevet 16. april Minthia skrev (7 timer siden): ... men de sier også at de skal legge vekt på «hvem som trenger det» hva nå det betyr. Er det noen av dem som virkelig kunne trengt å gå gjennom et slikt opplegg, mtp. struktur, forpliktelse, gjennomføringsevne, ærlig arbeid, spise og trene på sunn og riktig måte... så er det vel CBE... 9
Minmorsbarn Skrevet 16. april #109512 Skrevet 16. april Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Er det noen av dem som virkelig kunne trengt å gå gjennom et slikt opplegg, mtp. struktur, forpliktelse, gjennomføringsevne, ærlig arbeid, spise og trene på sunn og riktig måte... så er det vel CBE... Hun datt vel av opplegget når han treneren sa at ‘spising er den fjerde disiplinen i norseman’ samtidig som han dro opp en hel fyrstekake fra sekken! 15
jente78 Skrevet 16. april #109513 Skrevet 16. april Her er de som gikk videre 🤩 https://www.vg.no/rampelys/i/Gxrq34/roek-ut-av-svart-troeye-skinner-gjennom-at-jeg-var-forbanna 5 1
lizziea Skrevet 16. april #109514 Skrevet 16. april Det siste bildet der viser virkelig hvor mye " skjønnhetsbehandlinger" hun har gjort med ansiktet. Ikke heldig uten posering og filter. Ser hun det ikke selv? 12
Jaddah123 Skrevet 16. april #109515 Skrevet 16. april lizziea skrev (22 minutter siden): Det siste bildet der viser virkelig hvor mye " skjønnhetsbehandlinger" hun har gjort med ansiktet. Ikke heldig uten posering og filter. Ser hun det ikke selv? Det der ser faktisk ikke spesielt bra ut. 4
Stjertmeis Skrevet 16. april #109516 Skrevet 16. april (endret) CBE omtaler kaldt vann som en "svakhet", og at ho "nok den mest pysete av oss". Altså, hallo! Ho prøvde jo ikke engang (etter det jeg har forstått av gjengivelsene her inne, jeg har ikke sett selv). Ho burde i det minste si at ho er ei pyse. Ikke blande inn de andre som om de alle har grader av pysethet. (Pydethet er kanskje ikke et ord, men jeg orker ikke leite fram riktig ord/måteå skrive, dere forstår hva jeg mener håper jeg). Endret 16. april av Stjertmeis 8 3
MARIE80 Skrevet 16. april #109517 Skrevet 16. april (endret) Jeg er ingen fan av CBE, og er enig i veldig mye av kritikken av henne. Men jeg lurer på to ting: 1. Hva får dere til å bruke tiden deres på å skrive på Kvinneguiden om henne? Hva synes dere er verst, en influenser som leverer dårlig innhold (og eksponering av barn, thinspiration og alt det der, jeg vet hva det går i), eller personer som bruker tiden sin på Kvinneguiden for å snakke ned andre? Det er intet mindre enn 5000 (!) sider i denne tråden. 2. Dersom dere synes at hun leverer et dårlig innhold på sosiale medier, hvorfor fortsetter dere å se stories og så videre da? Det genererer jo inntekter til henne? Er ikke det beste å bare ikke forholde seg til henne hvis dere ikke liker henne? Jo mer visninger og snakk om henne, jo mer inntekter får hun jo. Endret 16. april av MARIE80 7 2
Benazim Skrevet 16. april #109518 Skrevet 16. april Jeg har sett de to siste episodene i Funkygine sin serie i kveld, og jeg må si at jeg ble positivt overrasket over hvor pen Caroline er i virkeligheten. Det er jo milevis fra den utilnærmelige voksdukken hun poster i sosiale media. Men hun er faktisk egentlig kjempesøt, tro det eller ei. (Hvis dere ikke tror meg, er det bare å sjekke selv på VGTV.) Og jeg skjønte dessuten ganske fort at det var Maria Stavang, Erik Follestad og Pernille Døsvik som kom til å gå videre. De var i en klasse for seg. Og Maria Stavang, altså! Fy fader for en dame. Jeg likte henne ikke spesielt godt før, for jeg syntes ikke hun var spesielt morsom. Men det hun har vist fram i for eksempel Kompani Lauritzen, står det helt enorm respekt av. Og det fortsetter hun bare med her. GOALS!!! Sinnssykt rå dame som jeg kommer til å beundre til evig tid. 4
Janey79 Skrevet 16. april #109519 Skrevet 16. april Programleder: Hvorfor har du lyst å gjøre Norseman som er så vanskelig og så brutalt. Caroline: Det er derfor jeg har lyst å gjøre det. Fordi det er så vanskelig og så brutalt. Altså, hun klarer jo ikke formulere noen egen motivasjon her. Bare gjentar det som han programlederen sier til henne. Jeg synes han Fredrik er altfor positiv til henne, mens Jørgine ser rett gjennom og tar henne for det hun faktisk er og viser. 18 8
elisabeth30 Skrevet 16. april #109520 Skrevet 16. april jente78 skrev (2 timer siden): Her er de som gikk videre 🤩 https://www.vg.no/rampelys/i/Gxrq34/roek-ut-av-svart-troeye-skinner-gjennom-at-jeg-var-forbanna Også Caroline Berg Eriksen mener at utvelgelsen var rettferdig, samtidig som at hun reagerer på noen elementer. – Jeg reagerte kanskje mest på enkelte tolkninger av motivasjon og innsats, som jeg ikke helt kjenner meg igjen i – men det er også en del av premisset når man sier ja til å være med i et slikt program. hun hadde vel ikke motivasjon til dette? Eller ork? 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå