Melkebart1 Skrevet 9. april #109401 Skrevet 9. april irevin skrev (14 minutter siden): Sjekk Henrik Troy sin instagramkonto😂 Jeg ELSKER Henrik Troy🤣🤌🏼❤️ 14 2
Snødronninga Skrevet 9. april #109402 Skrevet 9. april Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting. 10 10
Gjest Jojo345 Skrevet 9. april #109403 Skrevet 9. april Xstrella skrev (3 timer siden): Har noen sett vgTV? Begynt så vidt. De er i svømmehall og det er godt å se at bena og hoftene faktisk er helt normale, ikke gigantisk thigh gap og syltynne lår som vises på instagram.
Keaton Skrevet 9. april #109404 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (2 minutter siden): Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting. Må vel være greit? Er jo ikke en tråd om en serie, dette. 17
Spanky Skrevet 9. april #109405 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (5 minutter siden): Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting. Caroline «Slentre» Berg Eriksen 😂 3
Sol79 Skrevet 9. april #109406 Skrevet 9. april Spanky skrev (17 minutter siden): Caroline «Slentre» Berg Eriksen 😂 Hun slentrer ALDRI. 😅 5
Spanky Skrevet 9. april #109407 Skrevet 9. april Sol79 skrev (10 minutter siden): Hun slentrer ALDRI. 😅 Aldri hyggelig å få voksenkjeft 😅 4
Isola2 Skrevet 9. april #109408 Skrevet 9. april Kollontaj skrev (40 minutter siden): Må vel være greit? Er jo ikke en tråd om en serie, dette. Enig! Kjør på! 8 1
Janey79 Skrevet 9. april #109409 Skrevet 9. april Jeg har sett begge episodene. Uten å gå inn i detaljer fra programmene, synes jeg det skinner tydelig gjennom at hun ikke er tilstrekkelig motivert. Både mtp hva hun sier angående motivasjon, og hvordan hun håndterer utfordringene. Kan ikke se for meg at hun blir vurdert til en av de siste tre plassene basert på det som fremkommer. Og det går egentlig ikke så mye på prestasjon (med ett unntak), men at hun ikke virker å ville det nok. 8 3
Keaton Skrevet 9. april #109410 Skrevet 9. april Har ikke sett, men Norseman er jo svømming i sjøen, den delen er vel kanskje et (ganske stort) argument for å ikke delta for en som ikke tør ha hodet under vann noe særlig. Det kan jo øves på, selvsagt. Regner med hun er forberedt. 7
Sol79 Skrevet 9. april #109412 Skrevet 9. april Kollontaj skrev (29 minutter siden): Har ikke sett, men Norseman er jo svømming i sjøen, den delen er vel kanskje et (ganske stort) argument for å ikke delta for en som ikke tør ha hodet under vann noe særlig. Det kan jo øves på, selvsagt. Regner med hun er forberedt. Hun er ikke forberedt. Hun var i sjøen i 3 sekunder med vann til livet, og da ga hun opp. Jørgine var ikke særlig imponert. Tipper hun er den første som ryker. 19
Keaton Skrevet 9. april #109413 Skrevet 9. april Sol79 skrev (7 minutter siden): Hun er ikke forberedt. Hun var i sjøen i 3 sekunder med vann til livet, og da ga hun opp. Jørgine var ikke særlig imponert. Tipper hun er den første som ryker. Fordi hun måtte dykke under?
Sol79 Skrevet 9. april #109414 Skrevet 9. april Kollontaj skrev (1 minutt siden): Fordi hun måtte dykke under? Ikke med hodet, de andre satt med vann til skuldrene eller halsen. Caroline ga egentlig opp uten å prøve. 6 3
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 9. april Populært innlegg #109415 Skrevet 9. april Skal man prøve seg på et referat fra Norseman da, med fokus på Caroline selvfølgelig siden hun er temaet her. Jeg har sett begge episodene som har blitt sluppet. Den neste kommer om en uke, tror jeg. Den første aktiviteten er en gåtur. Når de har pause får de beskjed om at de har 10 min. på seg, og Caroline er den eneste som ikke er klar, og får litt voksenkjeft. Hun får beskjed om at hun slentrer over veien, for de har et skjema å gå etter og må klare å passe tiden. Hun sier: Jeg skjønte ikke helt den, jeg løp over veien jeg. Slenter? Jeg slentrer aldri. Det er irriterende. Hun var på toalettet, og så seg om før hun gikk over veien. Å slentre er noe hun aldri gjør, og hun er faktisk litt sur. Kanskje bedre å holde kjeft, ta kritikken og ikke sutre så? Poenget var at hun ikke klarte å passe tiden, det må hun ta til seg kritikk på. Neste utfordring er stuping og svømming i en svømmehall. Hun forteller til Folle at hun ikke klarer å stupe, hun har aldri stupt i sitt liv. Men da kan vi øve, sier Folle. Jeg tror ikke det er DET vi skal begynne med nå, svarer hun. Vi ser hun svømmer, men ser ingen stuping. Så da regner jeg med hun var den eneste (?) som ikke gjorde det. Neste dag kommer Funky-tvillingene kommer inn i hytta og sier at alle har 5 min på seg. Caroline: Noen sa til meg at jeg hadde god tid om jeg sto opp kl. 7. Det synes jeg er ganske dårlig gjort. Oliver Bergset svarer henne at man ikke skal si i mot de gutta. Jeg har ikke drukket kaffen min engang. Dette går jo ikke. Fra hva jeg har hørt så langt, er det absolutt ingen som er så sutrete som Caroline. Det første de skal, er å være ute i regnet og gjøre noen burpees og andre øvelser. Funkygine er imponert over flere som tar den helt ut, i forhold til Caroline sier Funky at Caroline gjør akkurat nok. Jeg tenker det er en stille protest fordi hun ikke fikk ordnet seg i morges. Hun gjør det hun skal, men ikke noe mer. sier Funky. Virker ikke som Caroline imponerer stort, for å si det sånn. Etterpå skal de sykle uten sete opp en bratt vei, der blir Caroline nr. 3. Maria var ikke langt bak henne, selv om hun ikke sykla men bare gikk fort. Etter denne turen virker Caroline veldig kald, og det neste på lista er at de skal ut i et vann og være der en stund. De får beskjed om om sette seg ned, slik at vannet når skuldrene. CBE gjør ikke det. Etter noen sekunder går hun opp igjen. Sorry det går ikke, sier hun. Inne står Funkygine og Vegard og ser på. Funky sier: Nei men herregud, (med DET ansiktsuttrykket) hun var aldri nede i vannet. Vegard: Vi hadde håpet at hun skulle pushe det litt lenger, for å få følesen av at hun prøvde. Jeg følte det var mer sånn, det her orker ikke jeg... Det er helt sant, hun forsøkte ikke å pushe seg i det hele tatt, alle de andre ble sittende til de fikk beskjed om å komme opp igjen. Hun er nok følsom for kulde, men du er med på en opptaksprøve for Norseman. Hva forventa du deg? Du visste vel at det kom utfordringer i vann? Det står ikke respekt av å gi opp før du har forsøkt ordentlig. Enn så lenge så skjønner jeg at Caroline ikke er fornøyd, for hun har ikke kommet særlig godt ut av øvelsene så langt. Eller å håndtere kritikk, det å ha dårlig tid om morgenen, blant annet. Norseman er nok ikke noe for deg Caroline, men det fant du sikkert ut underveis. 25 1 26
MiniMjau Skrevet 9. april #109417 Skrevet 9. april Sett episodene. Foedi jeg liker norsman og fysiske utfordringer, først og fremst. Cbe ble fremstilt/oppførte seg som en liten prinsesse, som ikke helt klarer forholde seg til tid, fellesskapet, ordrer eller har målet med det hele fremst i pannebrasken. Hun sier hun er motivert, men alt annet viser at hun ikke er det. Første morgenen og de skal gjøre seg klar på 5 min for bootcamp, men da har jo cbe ikke fått hverken kaffen sin eller isbadet til fjeset eller andre skjønnhetsrutiner unna... kanskje var ikke outfiten klar heller... så hun virket sjokkert. hun tok det rolig på bootcampen, og gjorde kun det hun måtte. "En stille protest mot at hun ikke fikk ordnet seg" sa Jørgine. Så sykla de 7km oppoverbakke. Hun tråkka på og det gikk greitt. Så ble en av deltagerne trukket ut til å sykle de 7km igjen, og deltagerne meldte seg på til å slå følge en etter en, selv om de ikke måtte.sravang meldte seg i samme sekund, mens cbe ble vel med fordi alle andre skulle. Målet med alt dette var vel å se hvem som meldte seg frivillig, og hvordan reaksjonen ble.( De slapp sykle en gang til) Så skulle de sitte i et kaldt vann ute, med vann opp til kragebeinet. Men ble vannet for kaldt for henne. Hun sto med vann til tja..magen , klarte ikke sette seg ned, og gikk opp etter noen sekunder og løp inn i den varme lavoen. Hun virket nesten indignert og dypt fornærmet over at noen kunne tillate seg å be henne gå i det kalde vannet. Var ikke snakk om å presse seg et sekund! Dette gikk ikke, var replikken hennes. De andre holdt tiden ut i det iskalde vannet. Maria ga flatt jern fra første minutt. For å bruke cbe "mantra". She is everything you're not. Maria altså... foe ei rå dame. Mulig planen hele tiden var at dette skulle være hennes rolle, jeg ka ikke noe om casting. Men rart hun ikke reklamerer, eller er forpliktet til å legge det ut på some, som en del av kontrakten med VG. 21 13
Sol79 Skrevet 9. april #109418 Skrevet 9. april MiniMjau skrev (4 minutter siden): For å bruke cbe "mantra". She is everything you're not. Maria altså... foe ei rå dame. Helt enig at Maria er rå, men skulle ønske hun kunne slutte med ekle ting som å fise ved matbordet og sånn. Hun er 30 år (!). 8
MiniMjau Skrevet 9. april #109419 Skrevet 9. april Sol79 skrev (5 minutter siden): Helt enig at Maria er rå, men skulle ønske hun kunne slutte med ekle ting som å fise ved matbordet og sånn. Hun er 30 år (!). Sant nok! Hun er seg sjøl 110% Håper d var et uhell😅 4
Lineaaa Skrevet 9. april #109420 Skrevet 9. april Jeg synes faktisk synd på CBE, og skjønner at hun ikke vil promotere dette. Hun blir avslørt på sine svakheter: selvopptatt, sutrete og redd for mye. Kun hun blir stressa over å ikke få sminke seg før morgentrening, kun hun må gi opp en av aktivitetene, og hun viser seg ikke frem som best i noen av øvelsene, og heller ikke med gode holdninger (som Maria gjør når de lurer de med sykling opp bakken igjen !). 14 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå