Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
irevin skrev (14 minutter siden):

Sjekk Henrik Troy sin instagramkonto😂

Jeg ELSKER Henrik Troy🤣🤌🏼❤️

• Liker 14
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting.

• Liker 10
  • Nyttig 10
Gjest Jojo345
Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Har noen sett vgTV? 

Begynt så vidt. De er i svømmehall og det er godt å se at bena og hoftene faktisk er helt normale, ikke gigantisk thigh gap og syltynne lår som vises på instagram. 

Skrevet
Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett på de to episodene som er tilgjengelige. Vet ikke om jeg skal spoile noe ved å gi dere et referat? Skal jeg si noe om hvordan det har gått, er det vanskelig uten å dele konkrete ting.

Må vel være greit? Er jo ikke en tråd om en serie, dette. 

• Liker 17
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Caroline «Slentre» Berg Eriksen 😂

• Liker 3
Skrevet
Spanky skrev (17 minutter siden):

Caroline «Slentre» Berg Eriksen 😂

Hun slentrer ALDRI. 😅

• Liker 5
Skrevet
Sol79 skrev (10 minutter siden):

Hun slentrer ALDRI. 😅

Aldri hyggelig å få voksenkjeft 😅

• Liker 4
Skrevet
Kollontaj skrev (40 minutter siden):

Må vel være greit? Er jo ikke en tråd om en serie, dette. 

Enig! Kjør på!

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har sett begge episodene. Uten å gå inn i detaljer fra programmene, synes jeg det skinner tydelig gjennom at hun ikke er tilstrekkelig motivert. Både mtp hva hun sier angående motivasjon, og hvordan hun håndterer utfordringene. Kan ikke se for meg at hun blir vurdert til en av de siste tre plassene basert på det som fremkommer. Og det går egentlig ikke så mye på prestasjon (med ett unntak), men at hun ikke virker å ville det nok. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke sett, men Norseman er jo svømming i sjøen, den delen er vel kanskje et (ganske stort) argument for å ikke delta for en som ikke tør ha hodet under vann noe særlig. Det kan jo øves på, selvsagt. Regner med hun er forberedt. 

• Liker 7
Gjest Xstrella
Skrevet

Har ikke VG pluss. Bare spoil. 🤗

Skrevet
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

Har ikke sett, men Norseman er jo svømming i sjøen, den delen er vel kanskje et (ganske stort) argument for å ikke delta for en som ikke tør ha hodet under vann noe særlig. Det kan jo øves på, selvsagt. Regner med hun er forberedt. 

Hun er ikke forberedt. Hun var i sjøen i 3 sekunder med vann til livet, og da ga hun opp. Jørgine var ikke særlig imponert. Tipper hun er den første som ryker.

• Liker 19
Skrevet
Sol79 skrev (7 minutter siden):

Hun er ikke forberedt. Hun var i sjøen i 3 sekunder med vann til livet, og da ga hun opp. Jørgine var ikke særlig imponert. Tipper hun er den første som ryker.

Fordi hun måtte dykke under? 

Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Fordi hun måtte dykke under? 

Ikke med hodet, de andre satt med vann til skuldrene eller halsen. Caroline ga egentlig opp uten å prøve. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Utelukkende for pengene den deltagelsen 😅

• Liker 15
  • Nyttig 12
Skrevet

Sett episodene. Foedi jeg liker norsman og fysiske utfordringer, først og fremst.

Cbe ble fremstilt/oppførte seg som en liten prinsesse, som ikke helt klarer forholde seg til tid, fellesskapet, ordrer eller har målet med det hele fremst i pannebrasken. Hun sier hun er motivert, men alt annet viser at hun ikke er det.  

Første morgenen og de skal gjøre seg klar på 5 min for bootcamp,  men da har jo cbe ikke fått hverken kaffen sin eller isbadet til fjeset eller andre skjønnhetsrutiner unna... kanskje var ikke outfiten klar heller... så hun virket sjokkert. hun tok det rolig på bootcampen, og gjorde kun det hun måtte. "En stille protest mot at hun ikke fikk ordnet seg" sa Jørgine.

Så sykla de 7km oppoverbakke.  Hun tråkka på og det gikk greitt. Så ble en av deltagerne trukket ut til å sykle de 7km igjen, og deltagerne meldte seg på til å slå følge en etter en, selv om de ikke måtte.sravang meldte seg i samme sekund,  mens cbe ble vel med fordi alle andre skulle. Målet med alt dette var vel å se hvem som meldte seg frivillig, og hvordan reaksjonen ble.( De slapp sykle en gang til)

Så skulle de sitte i et kaldt vann ute, med vann opp til kragebeinet. Men ble vannet for kaldt for henne. Hun sto med vann til tja..magen , klarte ikke sette seg ned, og gikk opp etter noen sekunder og løp inn i den varme lavoen. Hun virket nesten indignert og dypt fornærmet over at noen kunne tillate seg å be henne gå i det kalde vannet. Var ikke snakk om å presse seg et sekund! Dette gikk ikke, var replikken hennes.  De andre holdt tiden ut i det iskalde vannet. 

Maria ga flatt jern fra første minutt.

For å bruke cbe "mantra". She is everything you're not. Maria altså... foe ei rå dame. 

Mulig planen hele tiden var at dette skulle være hennes rolle, jeg ka  ikke noe om casting. Men rart hun ikke reklamerer, eller er forpliktet til å legge det ut på some,  som en del av kontrakten med VG.

• Liker 21
  • Nyttig 13
Skrevet
MiniMjau skrev (4 minutter siden):

For å bruke cbe "mantra". She is everything you're not. Maria altså... foe ei rå dame. 

Helt enig at Maria er rå, men skulle ønske hun kunne slutte med ekle ting som å fise ved matbordet og sånn. Hun er 30 år (!).

• Liker 8
Skrevet
Sol79 skrev (5 minutter siden):

Helt enig at Maria er rå, men skulle ønske hun kunne slutte med ekle ting som å fise ved matbordet og sånn. Hun er 30 år (!).

Sant nok! Hun er seg sjøl 110% 

Håper d var et uhell😅

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes faktisk synd på CBE, og skjønner at hun ikke vil promotere dette. Hun blir avslørt på sine svakheter: selvopptatt, sutrete og redd for mye. Kun hun blir stressa over å ikke få sminke seg før morgentrening, kun hun må gi opp en av aktivitetene, og hun viser seg ikke frem som best i noen av øvelsene, og heller ikke med gode holdninger (som Maria gjør når de lurer de med sykling opp bakken igjen !). 

• Liker 14
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...