Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på denne gigantiske fadesen hennes i 2015 eller når det var, da retusjering og falske alias ble avslørt - og begynte å lure hvordan det faktisk ble avslørt, noen som husker det? Det med kildekoder osv, hvordan går det an liksom? Var det noen som sto de nær som catchet det…?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Kom til å tenke på denne gigantiske fadesen hennes i 2015 eller når det var, da retusjering og falske alias ble avslørt - og begynte å lure hvordan det faktisk ble avslørt, noen som husker det? Det med kildekoder osv, hvordan går det an liksom? Var det noen som sto de nær som catchet det…?

Jeg husker hun hadde skrevet en mindre pen kommentar som svar til seg selv, jeg så det for hun hadde glemt å ta bort sitt eget navn.

Etter et par måneder ble hun outet på dette og flere kunne se at flere svar hadde samme kildekode så det var vel slik.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg007 skrev (10 timer siden):

Det var noen her på Kvinneguiden som fant ut av det, som gjorde at de ble avslørt. Du kan google, men frujohansen forklarer dette godt på sin instagram i en reel, for noen år siden.

• Liker 20
Skrevet

Tenk at disse avsløringene og alt som senere fulgte i kjølvannet, fortsatt heftes ved henne (og mannen).

Det er et godt eksempel på at Internett aldri glemmer, selv om man gjør alt man kan for å bagatellisere og grave over skaden.

Troverdigheten ble i alle fall aldri gjenopprettet, og det er synlige tegn på at de aldri endret metode. De skjulte det bare bedre.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
Reverend skrev (1 time siden):

Tenk at disse avsløringene og alt som senere fulgte i kjølvannet, fortsatt heftes ved henne (og mannen).

Det er et godt eksempel på at Internett aldri glemmer, selv om man gjør alt man kan for å bagatellisere og grave over skaden.

Troverdigheten ble i alle fall aldri gjenopprettet, og det er synlige tegn på at de aldri endret metode. De skjulte det bare bedre.

Hadde de endret seg, så ville dette ikke påvirket dem i dag. For da ville de ha hatt over 10 år med ærlig, anstendig, forsvarlig og lovlydig forretningsvirksomhet.

Istedenfor har Treasures AS' eiere valg, som du sier, å fortsette som før (og egentlig bli verre), men forsøker å skjule det mer nå enn da. 

Faktum er at helseskadelig innhold fortsetter, bildejuks fortsetter, kontinuerlige og utallige lovbrudd, fortsetter, barneeksponering fortsetter. 

Og DA vil naturlig nok også fortidens synder fortsette å henge ved dem - naturlig nok siden de velger akkurat samme forretningsstrategier og -innhold som  den gangen.

Med det viser de også manglende vilje og evne til å endre seg, og da velger de egentlig selv å opprettholde folks hukommelse rundt bedriftseiernes uetiske, og ofte ulovlige, forretningsvirksomhet.

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
Reverend skrev (1 time siden):

Det er vel kun i denne tråden at dette fortsatt snakkes om. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Nudeldama skrev (20 minutter siden):

Tja, Berg Eriksen har ikke akkurat noen relevans andre steder. Ikke har hun PT-kunder, og ikke har hun samarbeid, bortsett fra med neglepynteren og injeksjonsvenninnen.

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet
Nudeldama skrev (45 minutter siden):

Nja. Denne påvirkerens krumspring blir med ujevne mellomrom omtalt/vist fram hos Henrik Troy , som er kjent for å la påvirkerne selv vise hvor tåpelige eller skadelige deres poster og virksomhet er. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
Reverend skrev (40 minutter siden):

Tja, Berg Eriksen har ikke akkurat noen relevans andre steder. Ikke har hun PT-kunder, og ikke har hun samarbeid, bortsett fra med neglepynteren og injeksjonsvenninnen.

At hun ikke er så relevant lenger, er jeg enig i. Det renner ikke over av lukrative samarbeid, men noe er det jo. Bodylab og Vita f.eks. Vi trenger ikke gjøre det verre enn det er og overdrive. 

• Liker 5
Skrevet
Nudeldama skrev (1 time siden):

Du har stort sett rett i det. CBE er knapt nok aktuell lenger.

Villroses hage skrev (22 minutter siden):

Nja. Denne påvirkerens krumspring blir med ujevne mellomrom omtalt/vist fram hos Henrik Troy , som er kjent for å la påvirkerne selv vise hvor tåpelige eller skadelige deres poster og virksomhet er. 

CBE er et særdeles lett bytte da 😅 Så kan vel ikke klandre ham.

Snødronninga skrev (19 minutter siden):

At hun ikke er så relevant lenger, er jeg enig i. Det renner ikke over av lukrative samarbeid, men noe er det jo. Bodylab og Vita f.eks. Vi trenger ikke gjøre det verre enn det er og overdrive. 

Ja hun har vel fortsatt et par samarbeid litt til og fra. Men med 2-300 likes i snitt og 10-20 kommentarer hvorav halvparten er hennes egne, så kan vel disse annonsørene egentlig velge hvilken som helst hvermannsen med mer enn et par tusen følgere og få samme eksponeringsflate.

Er det på snap hun tjener penger nå for tiden? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Bodylab og Vita hadde jeg faktisk glemt, mest sannsynlig fordi jeg ikke er i målgruppen for slike annonsører. Uansett er vel ikke dette nye samarbeid, men gamle avtaler Berg Eriksen sitter igjen med etter at Kontent ble avviklet som må fullføres. Noe annet eller nytt har vel ikke kommet til?

• Liker 4
Skrevet
Tistelblad skrev (På 3.3.2026 den 14.41):

Her er KI sin versjon. Jeg venter i spenning

Screenshot_20260303_144105_Instagram.jpg

Jeg siterer meg selv, for nå har etter-bildet av oppussingen kommet. Jeg var spent på å se hvor likt det kom til å bli KI sin versjon. Dere får bedømme selv. 

😆

Screenshot_20260330_214707_Instagram.jpg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Du tuller? 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Du tuller? 🤣

Dagens beste latter for min del😄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tistelblad skrev (34 minutter siden):

Jeg siterer meg selv, for nå har etter-bildet av oppussingen kommet. Jeg var spent på å se hvor likt det kom til å bli KI sin versjon. Dere får bedømme selv. 

😆

Screenshot_20260330_214707_Instagram.jpg

Er ikke før-og-etter prikklikt? Eller har jeg gått glipp av noe?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Hunter7 skrev (1 minutt siden):

Er ikke før-og-etter prikklikt? Eller har jeg gått glipp av noe?

Jo, det er det samme bildet

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun har brukt samme AI bilde, og ikke orket å ta et nytt av hvordan det faktisk ser ut nå. Det ser man jo på hva som er i hyllene i reel'en. Kjedeligste oppussingen jeg har sett noen sinne. Både med valg av "farger" og oppdatering underveis. Ikke mye inspirerende å se hvor kjedelig det virket for Caroline selv, som brukte mange uker. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser man videoen der hun setter ting og bøker inn i hyllene, så stemmer ikke bøker/ting det med "det ferdige" bildet heller. 

Resultatet ble visst ikke så bra som hun og medeier ville, ergo valgte de som de alltid gjør når de ikke er fornøyd - de går til filterbruk... her altså i form av et KI-bilde.

Eierne av Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, følger sitt vanlige mønster, og med det blir de og forretningskanalene deres bare mer og mer patetiske. 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet

Hahahahahahahahahahahahaahahhahaahahhaaha du KØDDER

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...