Keaton Skrevet 22. mars #109281 Skrevet 22. mars Ganymedes skrev (27 minutter siden): Hva er den greia hun har rundt hodet på pilatesvideoen? Spør oppriktig for en venn. Pilates er det nye? 🤭
Snødronninga Skrevet 22. mars #109282 Skrevet 22. mars Pilates sier du? Jeg har ingen tro på at dette er noe Caroline holder med, og prioriterer. Hun løper hver eneste dag, og passer på å trene styrke flere ganger i uken. Hvis man har fulgt med en god stund, vet man at yoga var interessant akkurat da hun tok kurset. Det var noe hun trengte å ha på CV'en sin, for å tilby yoga til netfit (nå FF) medlemmer. Hvorfor er det sånn at det alltid dokumenteres at hun løper og trener styrke, men ikke når hun gjør yoga? Fordi hun holder minimalt på med yoga, om i hele tatt. Kan være feil, men det tror jeg. Nå forsøker hun å gi inntrykk av at hun driver med både yoga og pilates, fordi hun har fått et samarbeid med Pilatesbutikken. Jeg skjønner hun må ha samarbeid for å få ting til å gå rundt, men som så mye annet hun reklamerer for så har dette 0 troverdighet. 8 13
krympeline Skrevet 22. mars #109283 Skrevet 22. mars Ut i fra den videoen er det åpenbart at hun aldri har gjort pilates før, men vi vet jo at treningsteknikk generelt ikke er hennes sterkeste side 😅 13 7
Margit777 Skrevet 22. mars #109285 Skrevet 22. mars MiniMjau skrev (3 timer siden): Så hun tolket resultatene på egenhånd? De kan tolke resultater sånn som de vil tenk 😄 4
ChickNorris Skrevet 22. mars #109286 Skrevet 22. mars Kanskje alt dette er oppladningen til ett eller annet fantastisk kosttilskudd vi snart får se? 🧐 5 4
Margit777 Skrevet 22. mars #109287 Skrevet 22. mars ChickNorris skrev (1 time siden): Kanskje alt dette er oppladningen til ett eller annet fantastisk kosttilskudd vi snart får se? 🧐 Gummibjørner? 😋 6
Isola2 Skrevet 23. mars #109288 Skrevet 23. mars krympeline skrev (8 timer siden): Ut i fra den videoen er det åpenbart at hun aldri har gjort pilates før, men vi vet jo at treningsteknikk generelt ikke er hennes sterkeste side 😅 Det blir for dumt…er det virkelig noen som kjøper denne poserings yogaen hennes? Med sokker…?! 12 2
blåbærpai Skrevet 23. mars #109289 Skrevet 23. mars "Pilates og yoga". Hadde Pilatesbutikken hett Yogabutikken, så hadde ordet pilates aldri blitt nevnt i det hele tatt. Nullll troverdighet. 10 4
Gjest Jojo345 Skrevet 23. mars #109290 Skrevet 23. mars Det er ihvertfall ikke pilates hun gjør. Ser også post om vo2-max. Hva var/er vo2-maxen hennes? Har hun noengang oppgitt denne?
Holger Pan Skrevet 23. mars #109291 Skrevet 23. mars MiniMjau skrev (15 timer siden): Så hun tolket resultatene på egenhånd? "Det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil (sic)" ref. det legendariske kommentarfeltet og debatten mellom CarrÅge og Magni Olaug Fuglerud (Master i språk, kultur og digital kommunikasjon), etter et smertefullt mageplask og feiltolkning av konklusjonen i en forskningsrapport. På norsk. Jeg finner ikke lengre kommentarfeltet, men det var hysterisk morsom lesning. Blodprøvene er nok bare barnemat å tolke sammenlignet med en oversatt forskningsrapport. Oh, minner! https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702 https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650 10 1 6
Snødronninga Skrevet 24. mars #109293 Skrevet 24. mars Kollontaj skrev (1 time siden): Samme reel som oktober 2025, reklame i dag. Tror ikke det? Ikke lange negler den gang og litt annerledes topp. 1
loffen Skrevet 24. mars #109295 Skrevet 24. mars Xstrella skrev (2 minutter siden): Puteflau dans på pt kontoen. 🙈 Noe så teit! 6
Snødronninga Skrevet 24. mars #109296 Skrevet 24. mars Den dansereel'en er i alle fall gjenbruk. Husker hun la den ut da hun hadde klart yoga eller pt-eksamen. Så mye teit man husker. 6 2
Gjest Jojo345 Skrevet 25. mars #109297 Skrevet 25. mars (endret) Ja, den videoen er gjenbruk. Gjør vondt å se på. Lurer på hva hun tenker når hun stiller kamera opp mot rumpeballene. Endret 25. mars av Jojo345
Ganymedes Skrevet 25. mars #109298 Skrevet 25. mars Lurer på om hun selv er ved å gå litt lei av å være influenser, og har vært det en stund? Varierende hyppighet på mengde snaps, lite innhold (tilbake til kaffen og klokkeslett), postes lite på instagram og få stories.. hun snakker sjeldent direkte til følgere sammenlignet med andre influencere. Virker litt som om hun glemmer at hun skal poste noe for å holde engasjementsraten oppe (og det er også synlig her inne), glemmer å skjule likes mm. 10
Isola2 Skrevet 25. mars #109299 Skrevet 25. mars loffen skrev (7 timer siden): Noe så teit! Hjelpes, er det noen som hadde hatt litt godt av terapi så er det de to der.. 2
gladidag Skrevet 25. mars #109300 Skrevet 25. mars Jojo345 skrev (På 23.3.2026 den 9.32): Det er ihvertfall ikke pilates hun gjør. Ser også post om vo2-max. Hva var/er vo2-maxen hennes? Har hun noengang oppgitt denne? https://fitnessage.miahealth.no/no regner m hun har høy vo2max, lett i kroppen , trener mye kondis. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå