Melkebart1 Skrevet 8. april #109381 Skrevet 8. april Når barn blir brukt i promotering av egen bedrift… Håper hun lille får betalt 🫠 6 1
irevin Skrevet 8. april #109382 Skrevet 8. april Justlooking skrev (12 timer siden): Det er jo en veldig løpetrend nå. Så hun Victoria skoug (?) gjør det veldig bra og har ikke løpt i så lang tid. Står stadig om andre også som har gjort det veldig bra innen løping. De trener tydeligvis helt annerledes enn CBE 😊 De spiser sikkert mat og trener ikke pga utseende 6
Pasha Skrevet 8. april #109383 Skrevet 8. april Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan Folle takler henne jeg. Hun blir jo skjermet av kompisen Mads.. men kanskje Folle er tøffere? 5
Gjest Xstrella Skrevet 8. april #109384 Skrevet 8. april Klarer ikke å se på de høye skuldrene og stive armene når hun løper. Må bli vondt og stive skuldre. Tror ikke hun løper så langt at hun blir stiv kanskje. Alt for kamera, klikk og likes.
Snødronninga Skrevet 8. april #109385 Skrevet 8. april (endret) Innholdet, altså. I dag kom 4. innlegget fra påsken, og folk er tydeligvis lei når det er bare 149 stk som orker å trykke liker. (Kilde: Notjustanalytics) Jeg blir mer og mer sikker på at hun lager content for seg selv og sin egen tilfredsstillelse, for hvem orker vel å se så like innlegg fra samme omgivelser? Har hun ikke mottakerne av innholdet i tankene i det hele tatt? Innhold nr.2 er veldig kleint, men for Caroline er dette sikkert en god dose humor. Jeg skjønner det er tekst fra en film hun digger/digget, at hun har det "gøy" med at hun er en millennial. Men hva er egentlig hensikten med å lage innhold av om du har en dårlig dag, så er det bare å ha dette mantraet klart: I'm sexy, i'm cute, i'm popular to boot, i'm bitchin, great hair, the boys all love to stare, i'm wanted, i'm hot, i'm everything you're not, i'm pretty, i'm cool..osv osv. Når man sitter skrevende i bilen med verdens mest blurry filter og mimer disse ordene...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tror det handler mindre om humor og mer at det er faktisk slik Caroline tenker. Så lenge hun er pen, har fin kropp, er populær osv, så er jo dagen reddet! Er det ikke litt sånn da, eller er jeg kynisk? Endret 8. april av Snødronninga 14 31
Frisk Frosk Skrevet 9. april #109386 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (1 time siden): Innholdet, altså. I dag kom 4. innlegget fra påsken, og folk er tydeligvis lei når det er bare 149 stk som orker å trykke liker. (Kilde: Notjustanalytics) Jeg blir mer og mer sikker på at hun lager content for seg selv og sin egen tilfredsstillelse, for hvem orker vel å se så like innlegg fra samme omgivelser? Har hun ikke mottakerne av innholdet i tankene i det hele tatt? Innhold nr.2 er veldig kleint, men for Caroline er dette sikkert en god dose humor. Jeg skjønner det er tekst fra en film hun digger/digget, at hun har det "gøy" med at hun er en millennial. Men hva er egentlig hensikten med å lage innhold av om du har en dårlig dag, så er det bare å ha dette mantraet klart: I'm sexy, i'm cute, i'm popular to boot, i'm bitchin, great hair, the boys all love to stare, i'm wanted, i'm hot, i'm everything you're not, i'm pretty, i'm cool..osv osv. Når man sitter skrevende i bilen med verdens mest blurry filter og mimer disse ordene...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tror det handler mindre om humor og mer at det er faktisk slik Caroline tenker. Så lenge hun er pen, har fin kropp, er populær osv, så er jo dagen reddet! Er det ikke litt sånn da, eller er jeg kynisk? Synes ikke du er kynisk, det er en ganske nøkter beskrivelse av bedriftsinnholdet. Snart 40 år gamle bedriftseier Caroline Berg Eriksen fremstår mer og mer desperat. Fiksing av utseende, filter på toppen, posering for å vise eget underliv, egen bak, egne pupper... godt blandet med barn og hund som slikker henne og massive mengder, ulovlige umerkede reklamer. Det oser desperasjon og manglende evne til å produsere noe selv. De to årene med såkalt journalistutdanning var tydeligvis bortkastet, hun viser at hun ikke lenger greier å produsere noe originalt innhold selv. Og derfor spiller hun på det hun liker best - det utseendet hun jukser seg til, mens hun spiller på sex og kropp. Dette blandes sammen i gavepakker til det mørke nettet, når hun har bilder og filmer av kyssing av barn, hund som slikker henne osv. Alt av ansvarlighet er kastet overbord for lenge siden. Nå famles det desperat, og det eneste som synes å ro egoet er egenprodusert selvskrytende videoer hvor hun jukser seg til et utseende hun ikke har, aldri har hatt og aldri vil få. Det er krampetrekninger i villaen nå, om man skal dømme etter "innholdet". Nå må tydeligvis både ungene og bikkja redde inntektene, når mor og far ikke greier og ikke gidder å skape innhold. Da er det mye enklere å utnytte egne barn, selv om det fratar barna deres rettigheter. Når du er nesten 40 år og dette er det du kaller "arbeid" og "jobb", da er det på tide med en realitetsorientering av en tøffere sort! Innimellom annet leser jeg om dagen boken Over norm, som bl.a. omhandler opplegget i Kompani Lauritzen. Det som har slått meg mange ganger før jeg har kommet halvveis i boken er at det virker som om CBE er helt endrings- og utviklingsresistent, i hvert fall hva influenservirksomhetene angår. Det bærer ikke preg av innsats eller arbeid, det bærer ikke preg av å være dedikert, eller at hun/de tar ansvar. Hun har hatt flere muligheter, men greier tilsynelatende ikke å ta med seg noe læring videre, men faller rett tilbake til utdaterte mønstre som er destruktive både for dem selv, egne barn og andre. Jeg lurer på hva tidligere FSK- programlederne i KL tenker om de får med seg slike eksempler som det du her viser, der hun sitter skrevende full av filter og slenger ut at hun er sexy og bedre enn alle andre... 12 17
Laia Skrevet 9. april #109387 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (7 timer siden): Innholdet, altså. I dag kom 4. innlegget fra påsken, og folk er tydeligvis lei når det er bare 149 stk som orker å trykke liker. (Kilde: Notjustanalytics) Jeg blir mer og mer sikker på at hun lager content for seg selv og sin egen tilfredsstillelse, for hvem orker vel å se så like innlegg fra samme omgivelser? Har hun ikke mottakerne av innholdet i tankene i det hele tatt? Innhold nr.2 er veldig kleint, men for Caroline er dette sikkert en god dose humor. Jeg skjønner det er tekst fra en film hun digger/digget, at hun har det "gøy" med at hun er en millennial. Men hva er egentlig hensikten med å lage innhold av om du har en dårlig dag, så er det bare å ha dette mantraet klart: I'm sexy, i'm cute, i'm popular to boot, i'm bitchin, great hair, the boys all love to stare, i'm wanted, i'm hot, i'm everything you're not, i'm pretty, i'm cool..osv osv. Når man sitter skrevende i bilen med verdens mest blurry filter og mimer disse ordene...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tror det handler mindre om humor og mer at det er faktisk slik Caroline tenker. Så lenge hun er pen, har fin kropp, er populær osv, så er jo dagen reddet! Er det ikke litt sånn da, eller er jeg kynisk? Hun prøver nok å provosere, siden nesten ingenting annet av det hun publiserer klarer å skape engasjement. Men det ser ikke ut til å ha lyktes her heller, jfr. det lille antall likes og også få kommentarer (der nesten halvparten er hennes egne svar). 11
MiniMjau Skrevet 9. april #109388 Skrevet 9. april Det har vært tidligere nevnt at ting som postes feks på instagram gir inntrykk av at CBE "henger igjen" i tenårene til en viss grad, og virker over snittet opptatt av minner fra den tiden. Og nå , dette cheerleading-ropet fra denne filmen fra barndommen, som hun ihvertfall påstår hun sier til seg selv på dårlige dager.... 16 8
Isola2 Skrevet 9. april #109389 Skrevet 9. april Laia skrev (3 timer siden): Hun prøver nok å provosere, siden nesten ingenting annet av det hun publiserer klarer å skape engasjement. Men det ser ikke ut til å ha lyktes her heller, jfr. det lille antall likes og også få kommentarer (der nesten halvparten er hennes egne svar). Hun måtte skrive en oppklaring på hele greia…synes ikke hun kom spesielt godt ut av det. Men tror heller ikke så mange bryr seg.. 11 2
Laia Skrevet 9. april #109390 Skrevet 9. april Isola2 skrev (10 minutter siden): Hun måtte skrive en oppklaring på hele greia…synes ikke hun kom spesielt godt ut av det. Men tror heller ikke så mange bryr seg.. Tipper hun vet så inderlig godt at mange ikke kjenner til verken filmen eller «mantraet». Og at det derfor vil komme negative reaksjoner, som hun da får sjansen til å svare på (på en relativt hånlig måte synes jeg personlig). 18
Keaton Skrevet 9. april #109391 Skrevet 9. april Jeg kjenner til filmen, den sangen er noe cheerleading-opplegg, også hentet fra Tik Tok. 😅 Synes det fremstår ganske lite aldersadekvat å sitte og mime til den i bilen og gjøre et poeng ut av teksten. Dansingen hadde jo vært bedre å forsøke seg på! Hvis man skal forstå teksten ironisk på vegne av noen som fremfører den, må det nok være for noen andre enn CBE.no som virker usedvanlig engasjert i å fremstille seg som akkurat som i teksten. 17 12
Melkebart1 Skrevet 9. april #109392 Skrevet 9. april Kollontaj skrev (2 timer siden): Jeg kjenner til filmen, den sangen er noe cheerleading-opplegg, også hentet fra Tik Tok. 😅 Synes det fremstår ganske lite aldersadekvat å sitte og mime til den i bilen og gjøre et poeng ut av teksten. Dansingen hadde jo vært bedre å forsøke seg på! Hvis man skal forstå teksten ironisk på vegne av noen som fremfører den, må det nok være for noen andre enn CBE.no som virker usedvanlig engasjert i å fremstille seg som akkurat som i teksten. Det tenkte jeg og😆🤦🏼♀️ Fikk litt kjeft i kommentarfeltet så jeg 4
Surikatt Skrevet 9. april #109394 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (16 timer siden): Innholdet, altså. I dag kom 4. innlegget fra påsken, og folk er tydeligvis lei når det er bare 149 stk som orker å trykke liker. (Kilde: Notjustanalytics) Jeg blir mer og mer sikker på at hun lager content for seg selv og sin egen tilfredsstillelse, for hvem orker vel å se så like innlegg fra samme omgivelser? Har hun ikke mottakerne av innholdet i tankene i det hele tatt? Innhold nr.2 er veldig kleint, men for Caroline er dette sikkert en god dose humor. Jeg skjønner det er tekst fra en film hun digger/digget, at hun har det "gøy" med at hun er en millennial. Men hva er egentlig hensikten med å lage innhold av om du har en dårlig dag, så er det bare å ha dette mantraet klart: I'm sexy, i'm cute, i'm popular to boot, i'm bitchin, great hair, the boys all love to stare, i'm wanted, i'm hot, i'm everything you're not, i'm pretty, i'm cool..osv osv. Når man sitter skrevende i bilen med verdens mest blurry filter og mimer disse ordene...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tror det handler mindre om humor og mer at det er faktisk slik Caroline tenker. Så lenge hun er pen, har fin kropp, er populær osv, så er jo dagen reddet! Er det ikke litt sånn da, eller er jeg kynisk? Hun har fått KI utseende. Rart at hun ikke prøver å skjule det litt bedre eller er hun bare blitt helt blind? 9 4
Horisonten Skrevet 9. april #109395 Skrevet 9. april Snødronninga skrev (17 timer siden): Innholdet, altså. I dag kom 4. innlegget fra påsken, og folk er tydeligvis lei når det er bare 149 stk som orker å trykke liker. (Kilde: Notjustanalytics) Jeg blir mer og mer sikker på at hun lager content for seg selv og sin egen tilfredsstillelse, for hvem orker vel å se så like innlegg fra samme omgivelser? Har hun ikke mottakerne av innholdet i tankene i det hele tatt? Innhold nr.2 er veldig kleint, men for Caroline er dette sikkert en god dose humor. Jeg skjønner det er tekst fra en film hun digger/digget, at hun har det "gøy" med at hun er en millennial. Men hva er egentlig hensikten med å lage innhold av om du har en dårlig dag, så er det bare å ha dette mantraet klart: I'm sexy, i'm cute, i'm popular to boot, i'm bitchin, great hair, the boys all love to stare, i'm wanted, i'm hot, i'm everything you're not, i'm pretty, i'm cool..osv osv. Når man sitter skrevende i bilen med verdens mest blurry filter og mimer disse ordene...jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Tror det handler mindre om humor og mer at det er faktisk slik Caroline tenker. Så lenge hun er pen, har fin kropp, er populær osv, så er jo dagen reddet! Er det ikke litt sånn da, eller er jeg kynisk? Dette er så tragisk! Oser dårlig selvbilde. Hvis utseende redder dagen, da er det ikke mye dybde! Dama er snart 40 år. Hun må finne på noe annet. Dette er så kleint. Syns de fleste influensere holder på sånn her. Filmer seg selv opp og ned, i alle vinkler. Deler x antall innlegg eller snap av kroppen, ansiktet, håret eller generelt utseende. Makan til behov for bekreftelse! Det er en lidelse, rett og slett. Pilotfrue og den gjengen der er heller ikke noe bedre. Det som er trist, er at disse damene er mødre. De skal liksom være forbilder og rollemodeller til barna sine! 14 1 6
Snødronninga Skrevet 9. april #109396 Skrevet 9. april Ikke ETT ord på hennes kanaler om Norseman som begynner om kort tid. Vi vet allerede at hun ikke er fornøyd med hvordan det gikk, det er selvfølgelig årsaken til at det er null snakk om programmet. Men allikevel, ha litt humor og selvironi om ikke annet. 17 2
Horisonten Skrevet 9. april #109397 Skrevet 9. april Min mening; jeg syns mange influensere viser narsissistiske trekk! De har et enormt behov for beundring og bekreftelse. Caroline, Pilotfrue, Benedicte H, Isabel Raad, Gine Margrethe, Sophie E, Anna R osv. Bare for å nevne noen. Flere burde vært boikottet. Influenserepoken holder på å dø ut. Ingen som finner det inspirerende å følge med på slike mennesker mer. Det er bare meg meg meg. 21 1 10
Melkebart1 Skrevet 9. april #109398 Skrevet 9. april Horisonten skrev (18 minutter siden): Min mening; jeg syns mange influensere viser narsissistiske trekk! De har et enormt behov for beundring og bekreftelse. Caroline, Pilotfrue, Benedicte H, Isabel Raad, Gine Margrethe, Sophie E, Anna R osv. Bare for å nevne noen. Flere burde vært boikottet. Influenserepoken holder på å dø ut. Ingen som finner det inspirerende å følge med på slike mennesker mer. Det er bare meg meg meg. Helt enig! Jeg tror aldri jeg har sett noen beundre seg slik som Caroline gjør. Hun ser jo helt oppslukt ut, når hun ser i kamera. Gjør seg til og «flørter» med seg selv, gjerne etterfulgt av en merkelig forførende latter.. Rareste dama jeg har sett. De andre du nevner følger jeg ikke, følger kun Caroline for å følge litt med på insta-galskapen🙈 Innimellom, ikke hver dag, til mitt forsvar😂🤭 Men jeg håper virkelig at dette dør ut ja.. Her har vi makta! 12 1 7
Horisonten Skrevet 9. april #109399 Skrevet 9. april Melkebart1 skrev (32 minutter siden): Helt enig! Jeg tror aldri jeg har sett noen beundre seg slik som Caroline gjør. Hun ser jo helt oppslukt ut, når hun ser i kamera. Gjør seg til og «flørter» med seg selv, gjerne etterfulgt av en merkelig forførende latter.. Rareste dama jeg har sett. De andre du nevner følger jeg ikke, følger kun Caroline for å følge litt med på insta-galskapen🙈 Innimellom, ikke hver dag, til mitt forsvar😂🤭 Men jeg håper virkelig at dette dør ut ja.. Her har vi makta! De er altfor mye i «sitt eget univers». Jeg tror man blir oppriktig syk av å være influenser over så mange år med fokus på seg selv hele tiden. Ser samme tendensen hos flere. Enorm beundring av sitt eget speilbilde! 8 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå