Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
vinterskog skrev (10 timer siden):

Nesten 11t trening. Alt er x antall kilometer på strava.

Så ingen yoga, hyrox eller styrketrening der i gården. Og drøyt 6 kilometer i snitt på de timene. Har hun gått tur i 11t?????

Og 11t på 7 dager er jo ynkelige 1,6t hver dag. Med hund, barn og liksom-trening ble jeg ikke så imponert gitt. 

70 km… og fremstår som hun trener og trener. (Ikke så mye annet i hvertfall)

Jeg jobber fullt, pendler 1,5 time hver dag og klokket inn 68 km forrige uke. Bittelitt mindre enn henne. Det virker veldig rart at hun ikke har mer, men det kan jo synes som om alle løpevideoene er staget.., Løper akkurat når lke filmer, så inn i bilen og hjem😀

Endret av Stargaze
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å trene 10-11t i uka er veldig bra. Punktum!

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
LilleSnupp skrev (1 minutt siden):

Å trene 10-11t i uka er veldig bra. Punktum!

Hun har en snitthastighet på 6,5 km/t… folk med lange ben går i det tempoet.  Ikke for at en kjapp gåtur ikke kan regnes som trening, men er jo ikke akkurat det som fremstilles på sosiale medier av frua. 

• Liker 22
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 26.5.2024 den 14.09):

Barn skal ha kaffe? 

Kan jo være den er koffeinfri

• Liker 1
Skrevet

Ser i Camp Kulinaris at hun ikke trekker piusten ned i magen for å unngå at magen skal se stor ut. Når hun prater med Guri ikledd treningstights og magetopp så beveger magen seg ikke i det hele tatt. 

• Liker 14
Skrevet
Fotballfluen skrev (6 minutter siden):

Ser i Camp Kulinaris at hun ikke trekker piusten ned i magen for å unngå at magen skal se stor ut. Når hun prater med Guri ikledd treningstights og magetopp så beveger magen seg ikke i det hele tatt. 

Ikke rart hun som regel alltid har en så anstrengt og stiv stemme.

Men den konstante inndragingen av magen er ikke naturlig, det er ikke friskt. Og dessverre så påvirker hun andre til å få helseproblemer på denne måten. En så ekstrem bevisst hemming av pusten så ofte fører fort til både fysiske og psykiske problemer.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Fru Uperfekt skrev (13 minutter siden):

Kan jo være den er koffeinfri

Så på storyen at det var vanlig Tine iskaffe, uten at jeg tror barnet blir skadet for livet av å drikke det. 

Men jada  de blir skada for livet av å bli eksponert.

Endret av Klink
  • Liker 3
Skrevet
vinterskog skrev (27 minutter siden):

Hun har en snitthastighet på 6,5 km/t… folk med lange ben går i det tempoet.  Ikke for at en kjapp gåtur ikke kan regnes som trening, men er jo ikke akkurat det som fremstilles på sosiale medier av frua. 

Jeg løper intervaller 2-3 ganger i uka, og trener styrke de andre dagene. Min snitthastighet blir da snegletempo om jeg bruker total treningstid og antall km løpt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vinterskog skrev (43 minutter siden):

Hun har snittfart på 6 min/km, dvs 10 km/t. 

• Liker 1
Skrevet

Og i Camp Kulinaris i kveld var det heller ikke denne gangen hennes feil at retten hennes ikke ble vellykket. Kremen "kjilte seg" fordi hun sto sammen med noen som holdt på med varme retter. Eller som Kjartan sa rett ut: Fordi du pisket for lenge. 

• Liker 33
  • Nyttig 12
Skrevet
CityCityBangBang skrev (15 minutter siden):

Og i Camp Kulinaris i kveld var det heller ikke denne gangen hennes feil at retten hennes ikke ble vellykket. Kremen "kjilte seg" fordi hun sto sammen med noen som holdt på med varme retter. Eller som Kjartan sa rett ut: Fordi du pisket for lenge. 

Evnen til å ta i mot kritikk har hun jo ikke. Og så er hun bare så kjedelig i CK. Stiv og uten sjarme 

• Liker 19
Skrevet
CityCityBangBang skrev (30 minutter siden):

Annema sa at hun måtte ha pisket kremen for lenge, Caroline nektet og sa det kom av varmen.

Da hun serverte denne unnskyldningen til Kjartan sa han at det kom av for mye pisking.

Tenk at dama ikke kan piske kremfløte...

• Liker 45
  • Nyttig 1
Skrevet
vinterskog skrev (1 time siden):

Regner med 6,5 er antall minutt pr kilometer og ikke km/t .. da er snittet ca 8,8 km /tå

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, FruRosa said:

Annema sa at hun måtte ha pisket kremen for lenge, Caroline nektet og sa det kom av varmen.

Da hun serverte denne unnskyldningen til Kjartan sa han at det kom av for mye pisking.

Gjør jo ingen feil så klart..... Skulle hatt noe "egenprodusert" proteinpulver si....

• Liker 27
Skrevet
CityCityBangBang skrev (18 minutter siden):

Gjør jo ingen feil så klart..... Skulle hatt noe "egenprodusert" proteinpulver si....

Røren til sjokoladefondanten "kjilte" seg, og kremfløten hun pisket (for lenge) "kjilte" seg.

Jeg er oppgitt, men ikke overrasket, over hvor lite hun får til på kjøkkenet.

• Liker 31
Skrevet
FruRosa skrev (51 minutter siden):

Når det er varmt må man jo være ekstra påpasselig når man pisker kremen, fordi man ikke kan piske like lenge som man gjør ellers i året.

Så selv om CBE hadde rett i at varmen påvirket det, så er det de andre som har rett. Fordi CBE tydeligvis pisket kremen lenger enn hva hun skulle ha gjort i varmen.

• Liker 12
Skrevet
Lopploella skrev (På 22.5.2024 den 7.12):

Ja, det er nok veldig tøft å delta i en konkurranse for åpen scene, uten å kunne slette kritikk. Og vanskelig å hevde at hun har helt rett (som hun pleier) når kritikken kommer fra en såpass profilert kokk. 😃

Jeg husker en gang fra hun hadde bloggen, at noen kommenterte en kake hun hadde laget (sikkert pavlova), der kremen var pisket for mye så den var helt kornete. Men neida, det var akkurat sånn perfekt pisket krem skulle være selvfølgelig. Jeg tror ALDRI jeg har sett at hun har gitt noen andre rett og sagt, ja det er helt sant, der ble kremen pisket litt for mye, eller der gjorde jeg den øvelsen litt feil, eller det visste jeg faktisk ikke om hunder, eller om noe i det hele tatt. 

Kremen ja .. Der skjedde det igjen.

• Liker 11
Skrevet
Lopploella skrev (3 timer siden):

Kremen ja .. Der skjedde det igjen.

Jepp. 

Hun har vel den enkleste retten, krumkaker med multekrem, men klarer ikke å piske kremfløten riktig.

• Liker 15
Skrevet
Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Når det er varmt må man jo være ekstra påpasselig når man pisker kremen, fordi man ikke kan piske like lenge som man gjør ellers i året.

Så selv om CBE hadde rett i at varmen påvirket det, så er det de andre som har rett. Fordi CBE tydeligvis pisket kremen lenger enn hva hun skulle ha gjort i varmen.

Jupp, man må ta høyde for ting! Min samboer legger bollen i kaldt vann og håndpisker i varme. Hun burde lært seg litt triks hun også opp gjennom 👍

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Jupp, man må ta høyde for ting! Min samboer legger bollen i kaldt vann og håndpisker i varme. Hun burde lært seg litt triks hun også opp gjennom 👍

Og helt greit hvis man ikke har lært seg litt triks fra før, man trenger ikke å kunne alt! Men er alltid smart å klare å innse og innrømme sine feil, istedenfor alltid å skylde på andre eller på omstendighetene. Samme som med løpet hun nylig deltok på, der var det jo også arrangørenes og de andre deltagernes skyld at hun ikke gjorde det så bra hun hadde håpet. Virkelig usjarmerende vane!

• Liker 42
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...