Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

De fleste skjønte at innlegget handlet om omtalte kampanje, men vil man være vanskelig, vel… 🙃

Ikke tilegn meg verken motiver eller egenskaper jeg ikke har. Sist jeg sjekket er det brukerdebebatt og  i mot forumreglene? Men er man tom for god argumentasjon så er det alltid det kortet man drar 🙃  Poenget mitt er at Cubus har også har knyttet til seg influensere  med  gode budskap, og slutte å handle der fordi de har et samarbeid med CBE er valgfritt men jeg diskrediterer de ikke med bakgrunn i det. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
CecilieX skrev (2 timer siden):

Det har pleid å gjøre det, men mulig det er i ferd med å endre seg. På det innlegget fra cubusofficial som jeg lenket til er det 300 likes etter 3 dager og de har 120.000 følgere. CBE skjuler jo sine likes på de fleste samarbeid så uklart hvordan engasjementet er. 

Når jeg skrollet gjennom cubusofficial sine sider ser det ut til at de er veldig bevisst på å vise et mangfold av kvinnekropper, der flesteparten av bildene viser kropper som har kurver og folder slik de fleste har. Enda underligere at de da velger CBE som en inspirerende kvinne, hun som daglig påfører kvinner kroppspress. Stikker nok ikke så dypt det engasjementet heller. Ser de får kommentarer på #stopsharenting, og det er veldig bra!

Ja, det stemmer. 

Skrevet

Jeg skjønner null og niks og nada av kommunikasjonen deres.

Verken hva målgruppen er, hva de ønsker å formidle (da altså på et større plan enn at de ønsker å vise fram magen hennes så ofte som mulig), eller hva de står for.

(Og hvorfor er framvisning av mage så sentralt i kommunikasjonen?)

Det er en veldig forvirrende bedrift, som det er helt umulig å forstå seg på.

• Liker 29
Skrevet
Aidensfield skrev (7 minutter siden):

Da skjønner jeg. Ett forbud er jo ett forbud. 

Men gjelder det forbudet der CBE griller? Er det samme kommune? 

Fjell blir da like ødelagt i alle kommuner 🙄. Er Miljødirektoratet godt nok? 

https://miljostatus.miljodirektoratet.no/tema/friluftsliv/allemannsretten/

Husk at du ikke skal tenne bål på bart fjell, fordi fjellet kan sprekke.

• Liker 24
  • Nyttig 12
Skrevet
Inocybe skrev (3 minutter siden):

Men en engangsgrill, gjør den samme skade da? Bare spør fordi jeg ikke vet altså. Sist gang tente de vel med ved rett på svaberget..?

Når det er sagt, får man jo følelsen av at de gjør det bare for å provosere, siden det ble oppstyr sist🤦🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet

Vil tro at innen kort tid kommer det et nytt annonseinnlegg for Twentyfour når man ser dagens grooming snutt på IG.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Inocybe skrev (13 minutter siden):

Ja så klart. Men CBE vil jo garantert skrive at det gjelder ikke vår komune. Men brukte ikke paret grill? Ja jeg vet de ikke burde pga søppel men får jo håpe de tar med den og kaster den der de skal kastes

• Liker 1
Skrevet

Regler gjelder for resten  av Norges befolkning men ikke for dem, artig egentlig! 🤦‍♀️

• Liker 10
Skrevet
Liver skrev (4 minutter siden):

Vil tro at innen kort tid kommer det et nytt annonseinnlegg for Twentyfour når man ser dagens grooming snutt på IG.

Syns det er veldig greit at Treasures AS / Carolinebergeriksenno har falt så mange nivåer fra "øverste hylle" at det er lett å følge med på annonsører man ikke gidder å legge igjen kroner hos, på tross av hva markedsføringsavdelingene deres mener om innholdsproduksjon.

• Liker 16
Skrevet
SKE87 skrev (57 minutter siden):

Men en engangsgrill, gjør den samme skade da? Bare spør fordi jeg ikke vet altså. Sist gang tente de vel med ved rett på svaberget..?

Når det er sagt, får man jo følelsen av at de gjør det bare for å provosere, siden det ble oppstyr sist🤦🏼‍♀️

Aidensfield skrev (46 minutter siden):

Ja så klart. Men CBE vil jo garantert skrive at det gjelder ikke vår komune. Men brukte ikke paret grill? Ja jeg vet de ikke burde pga søppel men får jo håpe de tar med den og kaster den der de skal kastes

Det blir fryktelig varmt under en engangsgrill. Uten stativ er det som er bål å regne men også med stativ blir varmen så intens det kan skade underlaget. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Skrottefar skrev (8 minutter siden):

Bak betalingsmur

Var ikke så mye og lese heller. Hun sier bare at alle graviditeter er forskjellige.  CBE har sin graviditet hvor hun var tynn og kom fort tilbake etter fødsel.  Hun her hadde svangerskapsforgiftning og veide 100 kg. Man skal ikke sammenligne seg med andre fordi man er forskjellige 

• Liker 1
Skrevet
Tistelblad skrev (2 minutter siden):

eller så har LKE blitt en empatisk og mer folkelig fyr siden i fjor

Som om det er mulig 😂

• Liker 16
Skrevet
Skrottefar skrev (31 minutter siden):

Bak betalingsmur

Fra artikkelen:

Sitat

Conradi legger til at det er lett å se på Instagramprofiler som Caroline Berg Eriksen, og tenke at det er sånn en skal være under og etter fødsel.

– Alle graviditeter er forskjellige. Caroline hadde sin graviditet hvor hun var tynn og kom fort tilbake ette fødsel, mens Maria veide 100 kg. Du bør ikke sammenligne deg med andre fordi alle opplever det forskjellig, forteller Conradi.

https://www.oblad.no/maria-27-holdt-seg-unna-alle-tips-og-triks-da-hun-var-gravid-jeg-veide-100-kg-da-jeg-fodte/s/5-68-1131196

• Liker 3
Skrevet
Tistelblad skrev (12 minutter siden):

Det er litt vittig å tenke på at de faktisk har takket ja til et samarbeid med cubus. Etter episoden med hestekjøttet var jo LKE mildt sagt gretten over å bli nedgradert til skodakjører i to uker, og han lo godt av "husøkonomer og ladafamilier". Og hva har han nå? Jo, han har bokstavelig talt fått seg cubus-barn! Enten er de så desperate at de ukritisk sier ja til hvilken annonsør som helst, eller så har LKE blitt en empatisk og mer folkelig fyr siden i fjor. Jeg vet hvilket alternativ jeg vil gjette på

For å si det forsiktig, når Cubus bruker av sitt samlede  influencer-budsjett spredt over flere influencere blir ikke potten særlig stor på den enkelte.

• Liker 15
Skrevet (endret)
cerruti skrev (4 timer siden):

For litt siden ble begge filmet mens de satt på koffertene sine, som var reklame. Håper pengene går rett på konto til barna.

Filmingen av barna bærer ofte preg av sterk iscenesettelse. Feks når de hopper og svinser bortover. 

Og er veldig stilet og oppkledde. 

Endret av Pusern3
  • Liker 4
Skrevet

Interresant å se hvordan CBO fortsetter å skjule antall likes på de aller fleste innlegg på IG. Lett å gjette seg til at det er kun innlegg som får endel tusen likes hvor dette vises.  Mens de fleste innlegg har få likes og derfor vil antallet skjules. «Strutsemetoden»

• Liker 18
Skrevet

Kommer vel en reklame for et visst tur-klesmerke snart. Med bilder tatt på svaberg i solnedgang.

• Liker 12
Skrevet
odipodis skrev (7 timer siden):

Kommer vel en reklame for et visst tur-klesmerke snart. Med bilder tatt på svaberg i solnedgang.

Den filmen burde jo absolutt vært merket…

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...