Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

* Persondebatt eller personangrep. Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person eller på andre måter legge opp til debatt om andre identifiserbare personer som ikke har valgt å eksponere seg selv. 

https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/

Ikke at jeg bifaller omtalen her, men foreldrene figurerer da både på bilder, på bloggen og på story? Regner med at de er samtykkekompetente folk. De omtales også skriftlig. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Ikke at jeg bifaller omtalen her, men foreldrene figurerer da både på bilder, på bloggen og på story? Regner med at de er samtykkekompetente folk. De omtales også skriftlig. 

Jeg rapporterte innlegget, så får det bli opp til moderator å avgjøre😊

Gjest Marsh
Skrevet
BaHare skrev (24 minutter siden):

Jeg ser heller ikke. Men jeg er ikke blokkert, jeg har blokkert henne. 😉

Ikke bilder av henne foreløpig, men andre influencere, og mange som kommenterer på det under #stopsharenting

Gjest tullerikke
Skrevet

Du vet du har et innholdsrikt og travelt liv når du lager videoer om å komme seg ned i spagaten. Ei dame på 35 år

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
BaHare skrev (1 time siden):

Jeg ser heller ikke. Men jeg er ikke blokkert, jeg har blokkert henne. 😉

Er ikke noe om henne på cubus sin IG konto

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Aidensfield said:

Bilde nr to på Cubus Official har mange kommentarer.

• Liker 4
Skrevet
Aidensfield skrev (22 minutter siden):

Mom to mom kampanjen er x antall influencere som blir presentert på cubus sin IG konto, så det kommer vel..

• Liker 3
Skrevet (endret)
MacBeth skrev (13 minutter siden):

Mom to mom kampanjen er x antall influencere som blir presentert på cubus sin IG konto, så det kommer vel..

Hvis man klikker seg inn på #cubusmomtomom ligger innleggene fra influencere som er brukt i reklamekampanjen,  Cbe sitt innlegg ligger og der.  

Endret av Sparkel
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (4 timer siden):

Faktisk verre å innrømme at de vet om problemstillingen, men velger å eksponere andres barn likevel! Fy skam! 

Ja, triste greier. Det at Cubus nører oppunder bruk av barn, slik som jeg da skjønner de bevisst gjør i kampanjen, gjør jo oddsen ennå mindre for mindre bruk av barna i SoMe generelt. For etter hvert, kanskje allerede, blir levebrødet borte uten barna. Og man må gjøre noe annet som jobb, eller snu kurs plutselig. Det kan ikke stoppes , CBE bedriften er nok tuftet på dette nå. 

• Liker 15
Skrevet

Og der var alle kommentarene forsvunnet fra Cubus sin IG..🙄🙄

• Liker 5
Skrevet
Sophia_08 skrev (1 minutt siden):

Og der var alle kommentarene forsvunnet fra Cubus sin IG..🙄🙄

Jeg ser de fremdeles? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Gameon skrev (8 minutter siden):

Nei ser ikke noe om henne.....

Jo, bilde #2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Sugar&Spice said:

Jeg ser de fremdeles? :klo: 

Ja, nå dukka de opp her og🤔

• Liker 1
Gjest SnowBells
Skrevet
tullerikke skrev (2 timer siden):

Du vet du har et innholdsrikt og travelt liv når du lager videoer om å komme seg ned i spagaten. Ei dame på 35 år

Lettkledt tobarnsmor som har brukt arbeidsdagen på å tøye i spagaten imponerer likevel ikke. Minus 57 IG-følgere bare i dag. 

Skrevet

Fremstår useriøst å bare drite i bloggen uten engang å skrive noen ord til leserne om at den skal kuttes ut/"stå på stedet hvil". Lever hun ikke av interaksjon med følgerskaren. Viser bare at hun gir totalt faen og  kun svever rundt i sin egen verden uten mål og mening for tiden. 

Og tenk at NetFit fortsatt ikke er oppe og går. Siste gangen de holdt på med beta-testing  var vel for ca. 6 mnd siden og da kunne de nok en gang melde for typ 4-5 gang at lansering er rett rundt hjørnet. 

• Liker 31
Skrevet (endret)
MorUgle skrev (13 timer siden):

Beklager, fikk med siteringen din Mor Ugle. Er så glad at folk engasjerer seg her nede og ønsker å forby dette idiotiet!

20220314_222946.jpg

Endret av Pæddan
  • Liker 37
  • Nyttig 6
Skrevet

De nyeste bildene på Instagram, hva er det som er så forferdelige morsomt? Ser nesten nedi halsen hennes, jo 🤷‍♀️

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...