Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sophia_08 skrev (58 minutter siden):

Og der var alle kommentarene forsvunnet fra Cubus sin IG..🙄🙄

Det trodde jeg også. Men bare trykk på kommentarfeltet så kommer de opp

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
EmilieH skrev (43 minutter siden):

De nyeste bildene på Instagram, hva er det som er så forferdelige morsomt? Ser nesten nedi halsen hennes, jo 🤷‍♀️

Kanskje CBE.no har humor? Jeg kniste, det skal innrømmes. 

• Liker 5
Skrevet
tullerikke skrev (3 timer siden):

Du vet du har et innholdsrikt og travelt liv når du lager videoer om å komme seg ned i spagaten. Ei dame på 35 år

Ja😂 og hva er egentlig poenget? Ingenting som tilsier at å gå i spagaten er spesielt sunt og lurt… å være dynamisk myk er lurt, men slik statisk tullball for å kunne ha noe å skryte av er ikke særlig hensiktsmessig for noe 🤦🏼‍♀️

• Liker 20
Skrevet
Skrottefar skrev (2 timer siden):

Jo, bilde #2

Nei, hos meg er ikke bilde 2 av cbe.

Skrevet
Gameon skrev (8 minutter siden):

Nei, hos meg er ikke bilde 2 av cbe.

Hva ser du da? ☺️

Skrevet
Sparkel skrev (8 timer siden):

Hvis man klikker seg inn på #cubusmomtomom ligger innleggene fra influencere som er brukt i reklamekampanjen,  Cbe sitt innlegg ligger og der.  

Ja, men cubus skal også presentere dem etter hva jeg har forstått.

• Liker 1
Skrevet
EmilieH skrev (7 timer siden):

De nyeste bildene på Instagram, hva er det som er så forferdelige morsomt? Ser nesten nedi halsen hennes, jo 🤷‍♀️

"Mandag sol og vårgliset" hun bommer så vanvittig på capture. Syns bare det blir verre og verre..🤷‍♀️ det er samme positur, bakgrunn og nesten samme klær som i februar. Da var det "fredag" som var capture. Nå er det jevnt over svært lav kvalitet, tror hun ikke følgerne legger merke til det, og legger ikke hun merke til at følgertall synker?

• Liker 27
Skrevet (endret)

Glem det. 😊 Ikke noe viktig. 

Endret av BaHare
Slettet
Skrevet
EmilieH skrev (10 timer siden):

Bildene er i tillegg manipulert så mye at hun må virkelig mislike sitt virkelige utseende. 

• Liker 28
Skrevet
MacBeth skrev (3 timer siden):

"Mandag sol og vårgliset" hun bommer så vanvittig på capture. Syns bare det blir verre og verre..🤷‍♀️ det er samme positur, bakgrunn og nesten samme klær som i februar. Da var det "fredag" som var capture. Nå er det jevnt over svært lav kvalitet, tror hun ikke følgerne legger merke til det, og legger ikke hun merke til at følgertall synker?

Og så skriver hun til en som kommenterer at HÅRET er annerledes. 🤭

Dette ser ikke ut som henne i det hele tatt. Leppene må jo ha femdoblet seg, både ved injeksjoner og filter.

• Liker 25
Skrevet
Anonym90059005 skrev (11 timer siden):

Fremstår useriøst å bare drite i bloggen uten engang å skrive noen ord til leserne om at den skal kuttes ut/"stå på stedet hvil". Lever hun ikke av interaksjon med følgerskaren. Viser bare at hun gir totalt faen og  kun svever rundt i sin egen verden uten mål og mening for tiden. 

Og tenk at NetFit fortsatt ikke er oppe og går. Siste gangen de holdt på med beta-testing  var vel for ca. 6 mnd siden og da kunne de nok en gang melde for typ 4-5 gang at lansering er rett rundt hjørnet. 

La henne sveve -  blogg og SoMe er i fritt fall der i gården. De er useriøse og late - vil helst tjene mest mulig uten å legge inn noen nevneverdig innsats.

Jeg ønsker ikke at det skal gå dårlig for folk, men et ærlig stykke arbeid og at de faktisk slutter med løgner, filtre, barneeksponering, miljøsvineri med mer er virkelig på tide. De vil aldri klare å jobbe i en vanlig jobb med folk som sjefer over dem, all den tid de blokkerer og bedriver ansvarsfraskrivelse i ALT de gjør.

Og hvem er hun egentlig på siste innlegg på instagram? Filtrene når nye høyder. Og SÅ interessant for meg som er midt i målgruppen hennes å se henne gapesmile og vise fram rumpe og svai i kanalene sine, da gitt. Kunne ikke vært mer bak mål. 

• Liker 34
Gjest CecilieX
Skrevet

Det er noe underlig med proporsjonene på det siste bildet av serien med svart topp og hvit bukse.

https://www.instagram.com/p/CbGG-uvgfgE/?utm_medium=copy_link

Underarmen skjuler området, men om man forsøker å trekke noen linjer så stemmer det overhodet ikke. Fortsetter du linjen fra magepartiet på buksa der den forsvinner under armen så bør den jo møte overkroppen. I stedet er det et tomrom der det burde vært overkropp🤔

Inspirerende kvinne Cubus har valgt seg. 

Skrevet

Det savnes fortsatt innhold på IG som fenger oss i målgruppen (hun ønsker seg). Bloggen bør avsluttes på en profesjonell måte. Så langt useriøst og uinteressant uttrykk på IG (og blogg). 

• Liker 5
Skrevet

Og deeeer var jeg også blokket fra instagrammen hennes. 

Det er en grunn til at de mister mange følgere... 

• Liker 9
Skrevet
CecilieX skrev (1 time siden):

Det er noe underlig med proporsjonene på det siste bildet av serien med svart topp og hvit bukse.

Underarmen skjuler området, men om man forsøker å trekke noen linjer så stemmer det overhodet ikke. Fortsetter du linjen fra magepartiet på buksa der den forsvinner under armen så bør den jo møte overkroppen. I stedet er det et tomrom der det burde vært overkropp🤔

Det har klikket for det paret der.....😳

• Liker 13
Skrevet
Katten89 skrev (31 minutter siden):

Og deeeer var jeg også blokket fra instagrammen hennes. 

Det er en grunn til at de mister mange følgere... 

-96 nye avfulgte i dag. Det virker jo nesten som CBE bevisst bare fortsetter med det som tydeligvis ikke fenger.

Helt uforståelig🤔

• Liker 27
Skrevet
2 hours ago, CecilieX said:

Ser ut som to bilder som er satt sammen - underdelen er i en annen proporsjon enn overkroppen… minner om sånn bildelek som småbarn har, sett sammen overkropp og underkropp…

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...