Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klappe skrev (2 timer siden):

Han er tynn og lav.. blitt så tynn av løpingen at ansiktet ser beinete og senere ut.

Han ser klart eldre ut enn han er.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lafamiglia skrev (2 timer siden):

Forresten: hvorfor driver hun og viser fram ulike typer Tine iskaffe hele tiden? Er det et forsøk på å få spons, eller er det skjult reklame?

Uansett er det veldig usunne og totalt unødvendige produkter, som en person som ønsker å ha en sunnhetsprofil burde holde seg langt unna.

Og relativt kostbare sammenliknet med å fikse noe liknende selv hjemme. Med mer kontroll på hva som er oppi

• Liker 1
Skrevet
Heartland skrev (56 minutter siden):

6,5 år i dette tilfellet, men ingen forandrer seg SÅ mye på de få årene, uten at det er heftig kirurgi inne i bildet 🤷🏻‍♀️ 

Nemlig. Nesen blir heller ikke smalere av seg selv, og øynene løfer og strekkes ikke heller. De meste i det ansiktet er endret på, umulig å vite om det er kirurgi, filter eller redigering. Kanskje en blanding, men naturlig er det i alle fall ikke. 

Altså, til og med øyefargen er helt annerledes! Så enten bruker hun fargede linser på et av de bildene, eller så er det heftig redigert. (Henviser til bildet 2-3 sider bak i tråden). 

• Liker 13
Skrevet
nysgjerrigMorten skrev (2 timer siden):

Denne tråden nærmer seg 30 000 innlegg. Jeg forstår ikke hvorfor Caroline Berg Eriksen engasjerer så sterkt på kvinneguiden. Hun er ikke noe annet enn en rik og pen dame som bor i et fint hus med en fin familie.

Rik på hva feks? Filterpen da kanskje? 

• Liker 10
Skrevet
nysgjerrigMorten skrev (2 timer siden):

Denne tråden nærmer seg 30 000 innlegg. Jeg forstår ikke hvorfor Caroline Berg Eriksen engasjerer så sterkt på kvinneguiden. Hun er ikke noe annet enn en rik og pen dame som bor i et fint hus med en fin familie.

Rik faktisk 😂😂😂
Vil ikke si at man er spesielt rik når man har en inntekt på nivå mellom en minstepensjonist og butikkmedarbeider. hun hadde tjent mer ved å jobbe på rema 100 eller som renholder. 

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Katten89 skrev (4 minutter siden):

Rik faktisk 😂😂😂
Vil ikke si at man er spesielt rik når man har en inntekt på nivå mellom en minstepensjonist og butikkmedarbeider. hun hadde tjent mer ved å jobbe på rema 100 eller som renholder. 

Hun når ikke en gang opp til Rema 1000? ;) 

• Liker 21
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Hun når ikke en gang opp til Rema 1000? ;) 

I følge google tjener en butikkmedarbeider minst 340.000 kr. Det gjør ikke fruen

• Liker 15
  • Nyttig 1
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Katten89 skrev (1 minutt siden):

I følge google tjener en butikkmedarbeider minst 340.000 kr. Det gjør ikke fruen

Sikkert mer og, de har kveldstillegg, om om du jobber påske jul er det tillegg da og

Skrevet
Katten89 skrev (1 minutt siden):

Du skrev Rema 100, så jeg prøvde meg på en liten spøk. Beklager at det ikke kom tydelig nok fram.

• Liker 12
Skrevet
nysgjerrigMorten skrev (1 time siden):

Hun er ikke noe annet enn en rik og pen dame som bor i et fint hus med en fin familie.

Men altså, har du vært fullstendig utmeldt fra samfunnet de siste ti årene?

Det finnes tusenvis av damer i Norge som er både penere, rikere, og som bor i finere hus enn Caroline Berg Eriksen.

Dette er et veldig rart innlegg.

Diskusjonen handler om helt andre ting enn det du tar opp.

• Liker 37
Skrevet
Isola2 skrev (10 minutter siden):

Hvorfor i alle dager deler hun video av barnet som løper på tredemølle?? Hvorfor??? Bruker hun et barn for provosere seg til flere klikk? Dette er så kvalmt og ugreit på så mange plan!

Ja, blir så sint når jeg ser sånt!

• Liker 7
Skrevet

Fordi barna skal være mini versjoner av henne. Det har jeg sett lenge. 

• Liker 29
Skrevet
Surikatt skrev (6 minutter siden):

Fordi barna skal være mini versjoner av henne. Det har jeg sett lenge. 

Det er så ufattelig trist og urovekkende! Hvorfor er det ingen rundt denne familien som reagerer? 

• Liker 16
Skrevet
Isola2 skrev (32 minutter siden):

Hvorfor i alle dager deler hun video av barnet som løper på tredemølle?? Hvorfor??? Bruker hun et barn for provosere seg til flere klikk? Dette er så kvalmt og ugreit på så mange plan!

sjokkerende og trist. Stopper ikke dette 

• Liker 5
Skrevet

Nå er bloggen oppdatert. Hvor mange ganger skal hun skrive at hun ikke legger den ned? I første innlegget på over en mnd er det omtrent det eneste man sitter igjen med av inntrykk. Tror hun vi er dumme? 

• Liker 12
Skrevet
Isola2 skrev (4 minutter siden):

Det er så ufattelig trist og urovekkende! Hvorfor er det ingen rundt denne familien som reagerer? 

Fordi de er av samme ulla? Merker heldigvis at eldste blir mindre filmet, det er mer bilder og filmer av yngste nå. Tenker noen begynner å protestere. Hva skal mor leve av når barna har fått nok?

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...