Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Se denne videoen, og studer hvordan nesa beveger seg/skifter form i starten. Filter-fail?

Screenshot_20220315-170001_Instagram.thumb.jpg.72248fd4fc968fa84e2677ab1303a591.jpg(Fra instagram-story)

Endret av odipodis
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Enig i det du skriver, det er noe rart med dette bildet!

Screenshot_20220315-151305_Instagram.jpg

Helt crazy.....jeg så henne fort kort tid siden, hun ser ikke sånn ut! Her ser jo nesen skikkelig "Michael Jackson" style ut😳😳 dette er sykt med filter! Jeg skal jammen ta et bilde neste gang. Milde måne......

• Liker 37
Skrevet
MacBeth skrev (2 timer siden):

Nå snakker dere litt forbi hverandre tror jeg. 

Cubus sine innlegg har ingen bilder av CBE enda, korrekt, det er en annen svensk influencer med bilde av barn. CBE vil nok bli profilert her etterhvert.

Under # momtomom hos cubus og der hvor cubus er tagget, ligger innlegget til CBE, det kan det tenkes at de som er blokkert, ikke ser dette. 

Helt riktig. De innleggene som cbe har lagt ut ser jo ikke de som er blokkert😀

• Liker 1
Skrevet

Se forskjellen på henne på netfit videoene kontra de bildene hun legger ut på Instagram. Sykt! 

• Liker 7
Skrevet

Nå ser ikke jeg heller innlegget CBE tagget cubus i, hos Cubusoffical sin IG profil? Jeg ser det på CBE sin profil og taggen er det fremdeles.. 🤔

• Liker 1
Skrevet
MacBeth skrev (15 minutter siden):

Nå ser ikke jeg heller innlegget CBE tagget cubus i, hos Cubusoffical sin IG profil? Jeg ser det på CBE sin profil og taggen er det fremdeles.. 🤔

Nå er det tatt bort faktisk. Lå der før i dag

• Liker 4
Skrevet (endret)
MacBeth skrev (34 minutter siden):

Det var vel også kommentarer under Cubus innlegget til cbe, de er der heller ikke lenger? 
Tillegg: Hm… Nå var kommentarene der plutselig igjen…

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet

Taggen #cubusmomtomom viser alle innlegg der de deltagende influencerne har brukt taggen, der finner man også CBE sitt kampanjeinnlegg. For å få sett kommentarene må man trykke seg inn på «eieren» av innleggene. Cubusofficial  har repostet noen av bildene og der finner man de kritiske kommentarene. 

Skrevet
CecilieX skrev (35 minutter siden):

Taggen #cubusmomtomom viser alle innlegg der de deltagende influencerne har brukt taggen, der finner man også CBE sitt kampanjeinnlegg. For å få sett kommentarene må man trykke seg inn på «eieren» av innleggene. Cubusofficial  har repostet noen av bildene og der finner man de kritiske kommentarene. 

Men jeg finner ikke der CBE har @ cubusofficial under innlegg dem er tagget i? Det var der tidligere...

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Emma Marie skrev (7 timer siden):

I tillegg til fillerbruk har hun nok også vært på some og latt seg inspirere til overdreven bruk av lipliner. 

https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/fabulous/16385660/woman-savaged-lip-liner-hack-illegal/amp/

Screenshot_20220315-230658_Samsung Internet.jpg

Endret av Tistelblad
La til ekstra tekst
  • Liker 19
Skrevet
Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Jeg forstår det ikke! Kun her! Altså det ble masse debatt og dagsnytt 18 og greier av «16 ukers helvete» på TvNorge. Men jeg tror da vitterlig dette trigger mer enn å se Jørn Hoel ta sit ups liksom. 

Ja, heldigvis ble diverse anorektikere og før-anorektikere fullstendig parkert i denne debatten. For de skjønte overhodet ikke hva tv-programmet handlet om, sikkert fordi de er preget av egen sykdom.

Men influencerkanaler som cbe.no, som virkelig er skadelige for folk som strever med denne typen tanker, har jeg aldri sett noen av dem uttale seg negativt om. Tvert imot har jeg sett profilerte anorektikere og såkalte eks-anorektikere, applaudere thinspo-bildene til hovedpersonaen i kanalen.

Det viser hvor langt ute på denne galeien cbe.no er.

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (17 timer siden):

Enig i det du skriver, det er noe rart med dette bildet!

Screenshot_20220315-151305_Instagram.jpg

Ser ut som hun har en pupp under puppen🙈 I tillegg til en mega-underarm.

• Liker 18
Skrevet
EtFo skrev (43 minutter siden):

Ser ut som hun har en pupp under puppen🙈 I tillegg til en mega-underarm.

Hun tviholder magen inne. Både her og på alle filmsnutter hun legger ut.

Så slitsomt livet må være.

• Liker 21
Skrevet
Mariángel skrev (1 time siden):

Og ikke minst stikker hun rumpa langt ut. Alle kan det med posering. Veldig tydelig på dette bilder. Litt sånn Donald Duck holdning. 

• Liker 13
Skrevet
Mariángel skrev (1 time siden):

Trist er det. Dette er det hun har. Kroppen hennes er hennes valuta. Mens andre på hennes alder har tunge utdannelser og masse input derfra. Disse to har kroppene sine. That's it. 

• Liker 28
Skrevet
Aquarius04 skrev (38 minutter siden):

Trist er det. Dette er det hun har. Kroppen hennes er hennes valuta. Mens andre på hennes alder har tunge utdannelser og masse input derfra. Disse to har kroppene sine. That's it. 

Har de? Jeg synes egentlig ikke det heller. Lk er en liten type med bittelitt muskler, overhodet ikke noe spesielt.

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...