Oline12 Skrevet 15. mars 2022 #59241 Skrevet 15. mars 2022 Svart forminsker, hvitt forstørrer. Overkroppen er posert slankere, men rumpa skal virke størst mulig. Cbe er glad(virker egentlig ikke som hun er glad, men snarere noe annet). Det har vært mange merkelige poseringer og bilder ute i kanalene, spesielt siste året, men dette må jeg si er det rareste. Jeg skal ikke kommentere utseende ol, men den siste posten er merkelig. Til og med til cbe å være. 34
Populært innlegg Hirondelle Skrevet 15. mars 2022 Populært innlegg #59242 Skrevet 15. mars 2022 Dette er ikke lenger thinspo, dette er reinspikka pro-ana og det gjør meg FORBANNA at det ikke problematiseres noe annet sted enn her inne. 84 4
Populært innlegg Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 Populært innlegg #59243 Skrevet 15. mars 2022 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Dette er ikke lenger thinspo, dette er reinspikka pro-ana og det gjør meg FORBANNA at det ikke problematiseres noe annet sted enn her inne. Jeg forstår det ikke! Kun her! Altså det ble masse debatt og dagsnytt 18 og greier av «16 ukers helvete» på TvNorge. Men jeg tror da vitterlig dette trigger mer enn å se Jørn Hoel ta sit ups liksom. 66 7
Pusern3 Skrevet 15. mars 2022 #59244 Skrevet 15. mars 2022 Oline12 skrev (15 minutter siden): Svart forminsker, hvitt forstørrer. Overkroppen er posert slankere, men rumpa skal virke størst mulig. Cbe er glad(virker egentlig ikke som hun er glad, men snarere noe annet). Det har vært mange merkelige poseringer og bilder ute i kanalene, spesielt siste året, men dette må jeg si er det rareste. Jeg skal ikke kommentere utseende ol, men den siste posten er merkelig. Til og med til cbe å være. ja, enig. Hva skjer tenker man? 3
EmilieH Skrevet 15. mars 2022 #59245 Skrevet 15. mars 2022 Og to små sårbare jenter vokser opp i denne galskapen. Jeg er gravid i snart 5 mnd og jenta mi skal jammen meg lære seg at kropp er topp, samme hvordan den ser ut! 33 6 2
SKE87 Skrevet 15. mars 2022 #59246 Skrevet 15. mars 2022 Katten89 skrev (2 timer siden): Og deeeer var jeg også blokket fra instagrammen hennes. Det er en grunn til at de mister mange følgere... hahaha! Den blokkerte-lista til CBE må være lenger enn en utrullet (first price) dorull 😂 ps. Lurer på om de fortsatt bruker first price dorull nå som huset ikke er i shabby chic-stil lengre🤣 34 1
Gjest Keikolina Skrevet 15. mars 2022 #59247 Skrevet 15. mars 2022 Ikke rart de mister følgere når de blokkerer alle 😅
Inocybe Skrevet 15. mars 2022 #59248 Skrevet 15. mars 2022 Keikolina skrev (48 minutter siden): Ikke rart de mister følgere når de blokkerer alle 😅 No problem. De har jo fortsatt alle botsene sine 20
123Frustrert Skrevet 15. mars 2022 #59249 Skrevet 15. mars 2022 MacBeth skrev (9 timer siden): Ja, men cubus skal også presentere dem etter hva jeg har forstått. Vi som er blokkert ser ikke disse bildene, ikke på Cubus sine side heller. 1 2
Hirondelle Skrevet 15. mars 2022 #59250 Skrevet 15. mars 2022 Det er ingen bilder av CBE på Cubus sine innlegg. Det innlegget som diskuteres her er av en annen deltaker i kampanjen, men kommentarfeltet til dette innlegget er reaksjoner med emneknaggen #stopsharenting. Gå inn på Cubusofficial og se på innlegg nummer to (bildet sv en mor som klemmer babyen sin som ser rett inn i kameraet). 18
Hallepalle2 Skrevet 15. mars 2022 #59251 Skrevet 15. mars 2022 Sugar&Spice skrev (4 minutter siden): Det er ingen bilder av CBE på Cubus sine innlegg. Det innlegget som diskuteres her er av en annen deltaker i kampanjen, men kommentarfeltet til dette innlegget er reaksjoner med emneknaggen #stopsharenting. Gå inn på Cubusofficial og se på innlegg nummer to (bildet sv en mor som klemmer babyen sin som ser rett inn i kameraet). Vi som er blokkert ser ikke bildet, men det ligger der når jeg er innpå fra en annen konto. 3
Hirondelle Skrevet 15. mars 2022 #59252 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Vi som er blokkert ser ikke bildet, men det ligger der når jeg er innpå fra en annen konto. Men dere er vel ikke blokkert fra Cubus sin konto?!? Det innlegget om #stopsharenting har ingenting med CBE å gjøre (annet enn at hun er med i kampanjen deres.) Endret 15. mars 2022 av Sugar&Spice La til en setning 16
FruRosa Skrevet 15. mars 2022 #59253 Skrevet 15. mars 2022 CecilieX skrev (5 timer siden): Det er noe underlig med proporsjonene på det siste bildet av serien med svart topp og hvit bukse. https://www.instagram.com/p/CbGG-uvgfgE/?utm_medium=copy_link Underarmen skjuler området, men om man forsøker å trekke noen linjer så stemmer det overhodet ikke. Fortsetter du linjen fra magepartiet på buksa der den forsvinner under armen så bør den jo møte overkroppen. I stedet er det et tomrom der det burde vært overkropp🤔. Inspirerende kvinne Cubus har valgt seg. Enig i det du skriver, det er noe rart med dette bildet! 14
MacBeth Skrevet 15. mars 2022 #59254 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (17 minutter siden): Det er ingen bilder av CBE på Cubus sine innlegg. Det innlegget som diskuteres her er av en annen deltaker i kampanjen, men kommentarfeltet til dette innlegget er reaksjoner med emneknaggen #stopsharenting. Gå inn på Cubusofficial og se på innlegg nummer to (bildet sv en mor som klemmer babyen sin som ser rett inn i kameraet). Hallepalle2 skrev (12 minutter siden): Vi som er blokkert ser ikke bildet, men det ligger der når jeg er innpå fra en annen konto. Sugar&Spice skrev (10 minutter siden): Men dere er vel ikke blokkert fra Cubus sin konto?!? Det innlegget om #stopsharenting har ingenting med CBE å gjøre (annet enn at hun er med i kampanjen deres.) Nå snakker dere litt forbi hverandre tror jeg. Cubus sine innlegg har ingen bilder av CBE enda, korrekt, det er en annen svensk influencer med bilde av barn. CBE vil nok bli profilert her etterhvert. Under # momtomom hos cubus og der hvor cubus er tagget, ligger innlegget til CBE, det kan det tenkes at de som er blokkert, ikke ser dette. Endret 15. mars 2022 av MacBeth 7
Meadow Skrevet 15. mars 2022 #59255 Skrevet 15. mars 2022 Katten89 skrev (4 timer siden): Og deeeer var jeg også blokket fra instagrammen hennes. Det er en grunn til at de mister mange følgere... Dumt spørsmål kanskje, men blir du slettet som følger når du blir blokkert? 1
Felis Skrevet 15. mars 2022 #59256 Skrevet 15. mars 2022 (endret) MacBeth skrev (15 minutter siden): Nå snakker dere litt forbi hverandre tror jeg. Cubus sine innlegg har ingen bilder av CBE enda, korrekt, det er en annen svensk influencer med bilde av barn. CBE vil nok bli profilert her etterhvert. Under # momtomom hos cubus og der hvor cubus er tagget, ligger innlegget til CBE, det kan det tenkes at de som er blokkert, ikke ser dette. Jeg er ikke så sikker på at vi får se mer av denne kampanjen. Den første "mammaen" ble presentert for 4 dager siden, nummer to dagen etter. Siden har det vært stille på mammaene. Det ser ut til at Cubus er tilbake til standardinnlegg igjen. Det er mulig de sparer på mammainnleggene, men det virker rart på meg, all den tid de har brukt mye penger på dette, og reklame er ferskvare. Jeg håper den massive negative tilbakemeldingen har fått Cubus til å ta til vettet. Det standardsvaret vi alle får, som de også har publisert i kommentarfeltet, er jo nesten like pinlig som kampanjen selv. "vi stoler på hver enkelt influencers evne til å ta beslutninger på vegne av sin egen familie" Alle vet at slike influencere er i stand til å ta beslutninger, det er mangelen på GODE beslutninger det reageres på! La oss håpe at det flotte engasjementet for #stopsharenting avskrekker Cubus fra å gjøre noe slikt igjen! Endret 15. mars 2022 av Felis 47
Hirondelle Skrevet 15. mars 2022 #59257 Skrevet 15. mars 2022 MacBeth skrev (19 minutter siden): Nå snakker dere litt forbi hverandre tror jeg. Cubus sine innlegg har ingen bilder av CBE enda, korrekt, det er en annen svensk influencer med bilde av barn. CBE vil nok bli profilert her etterhvert. Under # momtomom hos cubus og der hvor cubus er tagget, ligger innlegget til CBE, det kan det tenkes at de som er blokkert, ikke ser dette. Aaaaah! Okei, det forklarer jo saken trodde vi snakket om Cubus sitt innlegg, men forstår jo misforståelsen her. Jeg har faktisk ikke blitt blokkert enda, men så har jeg ikke vært kritisk rett mot de heller på instagram. Bare én kommentar. Så vi får se hvor lenge jeg holder… I høst avfulgte jeg henne og forsøkte unngå tråden her, men havna uttpå skråplanet igjen på nyåret. Det er litt bilkrasj, må bare sjekke hva de legger ut og hvor gærnt det kan gå… 14
Emma Marie Skrevet 15. mars 2022 #59258 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Sier bare én ting: overleppe. Forresten, enda en ting: underleppe. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/12/02/en-oppdatering-siden-sist/ https://www.instagram.com/p/CbGG-uvgfgE/?utm_medium=copy_link Endret 15. mars 2022 av Emma Marie 32 7
Velinda Skrevet 15. mars 2022 #59259 Skrevet 15. mars 2022 Er egentlig bare drit lei av at denne dama kan ture på som hun vil,lover og regler bryr henne katten så lenge hun får penger for det....en god mor verner om sine barn uansett,sånne mennesker sku havna i fengsel.....er det ingen i media som tørr å gå i mot???for barnas skyld??feige er de.... 25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå