Hallepalle2 Skrevet 18. mars 2022 #59401 Skrevet 18. mars 2022 Jeg ler faktisk så tårene triller her. En liten film av klesskapet. Men i himmelens navn 😂😂 30 1
Gjest SnowBells Skrevet 18. mars 2022 #59402 Skrevet 18. mars 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (34 minutter siden): Jeg ler faktisk så tårene triller her. En liten film av klesskapet. Men i himmelens navn 😂😂 Bare vent! Neste bilde på instastory blir nok et blendahvitt gapesmil med teksten: 🔥✌🥰🏆See luggen min vokser!! 🙌😍🤩🔥 Det er forresten artig å se på Socialblade hvordan Fitfocus hanker inn 3750 nye følgere på instagram hver måned, mens CBE i snitt mister 1320.. Endret 18. mars 2022 av SnowBells
Trudis23 Skrevet 18. mars 2022 #59403 Skrevet 18. mars 2022 Hallepalle2 skrev (37 minutter siden): Jeg ler faktisk så tårene triller her. En liten film av klesskapet. Men i himmelens navn 😂😂 Og klippingen er slurvete.. Når kaffekoppen settes ned er det to blomsterblader på bordet. Vipps så er det bare et blad og det andre ramler saaaakte ned fra buketten. Lukter heldagsjobb dette 🤪 19
Andrea59 Skrevet 18. mars 2022 #59404 Skrevet 18. mars 2022 8 hours ago, vinterskog said: Det er jo mange/flere som bruker ha denne type kampanje, og akkurat nå valgte de "den ikke ressurssterke gruppa som vanligvis ikke bryr seg/vet så mye"... De som vet og bryr seg kaster jo ikke søppel i fjæra eller griller rett på svaberget. Eller flytter et rede bare fordi man SELV vil bade AKKURAT der. …øøhh…hva?? Det hørtes faktisk litt uvirkelig ut, gjorde hun det? 🙄😤 (Dokumentert på blogg eller insta?) 3
Gjest Lavande Skrevet 18. mars 2022 #59405 Skrevet 18. mars 2022 Lavande skrev (1 time siden): Fra https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/#comment-552007 Er det godt nok? https://faerder.kommune.no/tjenester/vann-avlop-renovasjon-natur-klima-og-forurensing/brann-bal-og-feiing/forbud-mot-bal-og-grilling-direkte-pa-svaberg/ viser til: "Bruker du engangsgrill, er stativet ofte ikke tilstrekkelig høyt til å hindre skader av strålevarmen." Det kan se ut som CBE har sett kommentaren min, for etter jeg tok skjermbilde og la det ut her, har de lagt til følgende - https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/#comment-552045 Det virker ikke ut som Treasures AS/Carolinebergeriksenno er sitt ansvar som påvirker bevisst. Ved å legge ut bilde av engangsgrill på svaberg så sender de ut budskap til følgerne sine på blogg og instagram om at dette er ok. Følgerne vet ikke om grillen deres er varm eller ikke - de ser bare en engangsgrill på svaberg. Noe man ikke bør fronte, hvis man ønsker å være en god påvirker.
Pusern3 Skrevet 18. mars 2022 #59406 Skrevet 18. mars 2022 vinterskog skrev (8 timer siden): Det er jo mange/flere som bruker ha denne type kampanje, og akkurat nå valgte de "den ikke ressurssterke gruppa som vanligvis ikke bryr seg/vet så mye"... De som vet og bryr seg kaster jo ikke søppel i fjæra eller griller rett på svaberget. Eller flytter et rede bare fordi man SELV vil bade AKKURAT der. joda men slik bedriftens medlemmer fremstår her virket det ikke seriøst og nesten litt komisk synes jeg
Pusern3 Skrevet 18. mars 2022 #59407 Skrevet 18. mars 2022 Minnie Mus skrev (7 timer siden): Glemmer ikke dette med at hun jagde vekk måsen fra reiret sitt, der hun sto og skrek at den skulle flytte seg fordi hun skulle bade deeeer 😡 Vitner bare om hvilken type mennesker de er, egoistiske og uten empati for andre enn seg selv og sine der de turer frem uten å ta hensyn til natur eller dyr rundt seg. ja, uff… 2
Andrea59 Skrevet 18. mars 2022 #59408 Skrevet 18. mars 2022 8 minutter siden, Lavande said: Det kan se ut som CBE har sett kommentaren min, for etter jeg tok skjermbilde og la det ut her, har de lagt til følgende - https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/#comment-552045 Det virker ikke ut som Treasures AS/Carolinebergeriksenno er sitt ansvar som påvirker bevisst. Ved å legge ut bilde av engangsgrill på svaberg så sender de ut budskap til følgerne sine på blogg og instagram om at dette er ok. Følgerne vet ikke om grillen deres er varm eller ikke - de ser bare en engangsgrill på svaberg. Noe man ikke bør fronte, hvis man ønsker å være en god påvirker. Ikke sant! Samme med hunden og løping i for ung alder - hvis det faktisk er sant (som de av og til påstår) at den ikke får altfor lange turer osv - det hjelper selvsagt akkurat deres hund, men hvis de påvirker folk som ser at man fint kan løpe mil-lange turer med valper… 18
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 18. mars 2022 Populært innlegg #59409 Skrevet 18. mars 2022 Lavande skrev (53 minutter siden): Det kan se ut som CBE har sett kommentaren min, for etter jeg tok skjermbilde og la det ut her, har de lagt til følgende - https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/#comment-552045 Det virker ikke ut som Treasures AS/Carolinebergeriksenno er sitt ansvar som påvirker bevisst. Ved å legge ut bilde av engangsgrill på svaberg så sender de ut budskap til følgerne sine på blogg og instagram om at dette er ok. Følgerne vet ikke om grillen deres er varm eller ikke - de ser bare en engangsgrill på svaberg. Noe man ikke bør fronte, hvis man ønsker å være en god påvirker. Eh.... hvordan sjekker man dette med hånden? 60- 65 grader vil opplevdes skåldhett på huden, men steinen vil jo tåle en slik temperatur helt fint. Hvordan i huleste mener hun at man skal sjekke med hånden om det er 150 eller 270 grader under grillen? Bare å SKRIVE at noen skal "sjekke med hånden" under en grill som er fyrt opp er jo helt vanvittig. IKKE putt hånden under grillen! 75 17
odipodis Skrevet 18. mars 2022 #59410 Skrevet 18. mars 2022 Greit å ha en unnskyldning for tekniske problemer med bloggen (som forøvrig har vært sånn siden lenge før jul). De som utvikler Netfit sitter sikkert også i Ukraina.. Fra kommentarfeltet på https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/ 14 3
Kollontaj Skrevet 18. mars 2022 #59411 Skrevet 18. mars 2022 Engangsgrill med eller uten stativ hører ikke hjemme på svaberg, det vet da de fleste turvante. Sett grillen på sand eller kjøp en gassgrill som er enkel å ha med. Hvor vanskelig kan det være? Vår turgrill tar mindre plass enn en engangsgrill. 33
gjestvest Skrevet 18. mars 2022 #59412 Skrevet 18. mars 2022 Aquarius04 skrev (20 timer siden): Jeg ble blokkert fordi jeg svarte «nei» i en spørsmålsboks på insta, der frua lurte på om noen lurte på noe. 🥴 Du fikk smekk på finger`n, dårlig elev. 5
Inocybe Skrevet 18. mars 2022 #59413 Skrevet 18. mars 2022 FruJohansen skrev (10 minutter siden): Eh.... hvordan sjekker man dette med hånden? 60- 65 grader vil opplevdes skåldhett på huden, men steinen vil jo tåle en slik temperatur helt fint. Hvordan i huleste mener hun at man skal sjekke med hånden om det er 150 eller 270 grader under grillen? Bare å SKRIVE at noen skal "sjekke med hånden" under en grill som er fyrt opp er jo helt vanvittig. IKKE putt hånden under grillen! Skulle til å skrive noe lignende. IKKE sjekk varmen under en grill med hendene! Det kan være flere hundre grader der! Klassisk Treasures når forklaringen/løsningen på et sak gjør greia enda verre enn utgangspunktet. Man bøter ikke på ødelagt svaberg ved å skaffe seg en alvorlig forbrenning. 38
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 18. mars 2022 #59414 Skrevet 18. mars 2022 Minnie Mus skrev (8 timer siden): Glemmer ikke dette med at hun jagde vekk måsen fra reiret sitt, der hun sto og skrek at den skulle flytte seg fordi hun skulle bade deeeer 😡 Vitner bare om hvilken type mennesker de er, egoistiske og uten empati for andre enn seg selv og sine der de turer frem uten å ta hensyn til natur eller dyr rundt seg. Oiii seriøst hvor? Når? Det er et alvorlig lovbrudd, måkene er fredet og faktisk truet dyreart
Gjest CecilieX Skrevet 18. mars 2022 #59415 Skrevet 18. mars 2022 Lavande skrev (1 time siden): Det kan se ut som CBE har sett kommentaren min, for etter jeg tok skjermbilde og la det ut her, har de lagt til følgende - https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/#comment-552045 Det virker ikke ut som Treasures AS/Carolinebergeriksenno er sitt ansvar som påvirker bevisst. Ved å legge ut bilde av engangsgrill på svaberg så sender de ut budskap til følgerne sine på blogg og instagram om at dette er ok. Følgerne vet ikke om grillen deres er varm eller ikke - de ser bare en engangsgrill på svaberg. Noe man ikke bør fronte, hvis man ønsker å være en god påvirker. Det er i alle fall helt sikkert at dette ikke er gjennomført av CBE med følge. Som @Inocybe skriver, om de hadde forsøkt å sjekke dette, så hadde de jo brent seg kraftig. Antall ganger de prøver å unndra seg kritikk / unngå å ta selvkritikk begynner å bli latterlig. Hvorfor er det så viktig å fremstå ufeilbarlig?
Minnie Mus Skrevet 18. mars 2022 #59416 Skrevet 18. mars 2022 6 minutter siden, sukkerspinndilla said: Oiii seriøst hvor? Når? Det er et alvorlig lovbrudd, måkene er fredet og faktisk truet dyreart Ikke sikker på når det var, ikke mer enn et par år siden kanskje? Men tror det var der hytta til foreldrene hennes ligger. Hun fikk en del pes for dette, og husker hun prøvde å ro seg unna med at det var flere båteiere som hadde båt der. Måken hadde laget rede i en kveil med tau ytterst på bryggekanten. Jeg med flere spurte hvordan det gikk med måkemor og ungene, jeg fikk til svar at det gikk fint med dem.... Mhm, sikkert. Hvis det hadde gått fint med dem, hadde nok frua dokumentert det på et eller annet vis. Det er jo sånn hun driver på hele tiden når hun blir "tatt" for noe, da ror hun seg unna og skylder på alle andre. Paret i Særp er feilfrie vet du. Lover og regler er dumme og lagd for å brytes, enten det gjelder alkohol loven, dyr som er fredet, forbud mot engangsgrill på svaberg, plukke blomster i offentlig park, unngå å eksponere barn i some osv osv. Lista er lang over ting disse folka driter en lang marsj i. 28
Populært innlegg Pusern3 Skrevet 18. mars 2022 Populært innlegg #59417 Skrevet 18. mars 2022 odipodis skrev (51 minutter siden): Greit å ha en unnskyldning for tekniske problemer med bloggen (som forøvrig har vært sånn siden lenge før jul). De som utvikler Netfit sitter sikkert også i Ukraina.. Fra kommentarfeltet på https://www.carolinebergeriksen.no/2022/03/16/hei-bloggen/ merkelig de ikke viser mer støtte og gir mer oppmerksomhet mot Ukraina om de faktisk bruker arbeidskraft der. 49 2 2
Pusern3 Skrevet 18. mars 2022 #59418 Skrevet 18. mars 2022 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Ikke sikker på når det var, ikke mer enn et par år siden kanskje? Men tror det var der hytta til foreldrene hennes ligger. Hun fikk en del pes for dette, og husker hun prøvde å ro seg unna med at det var flere båteiere som hadde båt der. Måken hadde laget rede i en kveil med tau ytterst på bryggekanten. Jeg med flere spurte hvordan det gikk med måkemor og ungene, jeg fikk til svar at det gikk fint med dem.... Mhm, sikkert. Hvis det hadde gått fint med dem, hadde nok frua dokumentert det på et eller annet vis. Det er jo sånn hun driver på hele tiden når hun blir "tatt" for noe, da ror hun seg unna og skylder på alle andre. Paret i Særp er feilfrie vet du. Lover og regler er dumme og lagd for å brytes, enten det gjelder alkohol loven, dyr som er fredet, forbud mot engangsgrill på svaberg, plukke blomster i offentlig park, unngå å eksponere barn i some osv osv. Lista er lang over ting disse folka driter en lang marsj i. må være «behagelig» å være så privilegert at lover og regler og anbefalinger ikke gjelder dem 14
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 18. mars 2022 #59419 Skrevet 18. mars 2022 Minnie Mus skrev (10 minutter siden): Ikke sikker på når det var, ikke mer enn et par år siden kanskje? Men tror det var der hytta til foreldrene hennes ligger. Hun fikk en del pes for dette, og husker hun prøvde å ro seg unna med at det var flere båteiere som hadde båt der. Måken hadde laget rede i en kveil med tau ytterst på bryggekanten. Jeg med flere spurte hvordan det gikk med måkemor og ungene, jeg fikk til svar at det gikk fint med dem.... Mhm, sikkert. Hvis det hadde gått fint med dem, hadde nok frua dokumentert det på et eller annet vis. Det er jo sånn hun driver på hele tiden når hun blir "tatt" for noe, da ror hun seg unna og skylder på alle andre. Paret i Særp er feilfrie vet du. Lover og regler er dumme og lagd for å brytes, enten det gjelder alkohol loven, dyr som er fredet, forbud mot engangsgrill på svaberg, plukke blomster i offentlig park, unngå å eksponere barn i some osv osv. Lista er lang over ting disse folka driter en lang marsj i. Fant det, skrev bare dyreplaging av måler på Google så kom det
gjestvest Skrevet 18. mars 2022 #59420 Skrevet 18. mars 2022 (endret) Såvidt dokumentert har Treasures AS tilgang til det tekniske. Endret 18. mars 2022 av gjestvest la til 22 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå