Gjest sukkerspinndilla Skrevet 19. mars 2022 #59461 Skrevet 19. mars 2022 Vridde Masker skrev (1 time siden): En måke beskytter unger og egg, og de daler rett ned i hodet på deg og hakket kommer du for nær, og de lager et helvetes spetakkel. . Så at det ble badet det er jo er klart bevis på at reiret var fjernet. Og det er ikke lov, de er fredet
Isola2 Skrevet 19. mars 2022 #59462 Skrevet 19. mars 2022 sukkerspinndilla skrev (21 minutter siden): Og det er ikke lov, de er fredet Lover og regler er vel for alle andre..ikke herskapsfolket i villa Kulås..? 11
Inocybe Skrevet 19. mars 2022 #59463 Skrevet 19. mars 2022 Isola2 skrev (38 minutter siden): Lover og regler er vel for alle andre..ikke herskapsfolket i villa Kulås..? Husker hvordan det ble argumentert med hvor upraktisk det var for menneskene å måtte ta hensyn til fuglene. Helt uaktuelt faktisk. 15
Pusern3 Skrevet 19. mars 2022 #59464 Skrevet 19. mars 2022 Isola2 skrev (42 minutter siden): Lover og regler er vel for alle andre..ikke herskapsfolket i villa Kulås..? selvsagt Ikke 5
Aquarius04 Skrevet 19. mars 2022 #59465 Skrevet 19. mars 2022 Inocybe skrev (8 minutter siden): Husker hvordan det ble argumentert med hvor upraktisk det var for menneskene å måtte ta hensyn til fuglene. Helt uaktuelt faktisk. Og så lurer CBE på om hun har et dra til-tryne? Prøv dra til-oppførsel…! 21 2
gjestvest Skrevet 19. mars 2022 #59466 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Det spiller ingen rolle om måkene er fredet eller ikke. Det er forbudt ifølge naturmangfoldloven å røre et reir. § 15.(forvaltningsprinsipp) Høsting og annet uttak av naturlig viltlevende dyr skal følge av lov eller vedtak med hjemmel i lov. Ved enhver aktivitet skal unødig skade og lidelse på viltlevende dyr og deres reir, bo eller hi unngås. Likeledes skal unødig jaging av viltlevende dyr unngås. Endret 19. mars 2022 av gjestvest la til 15
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 19. mars 2022 #59467 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Isola2 skrev (1 time siden): Lover og regler er vel for alle andre..ikke herskapsfolket i villa Kulås..? Glem det, lei av alle skal være stygge med måker Endret 19. mars 2022 av sukkerspinndilla Derfor
Gjest Vridde Masker Skrevet 19. mars 2022 #59468 Skrevet 19. mars 2022 sukkerspinndilla skrev (2 minutter siden): Å være dyreplager og rik og lite sympatisk og lite selvinnsikt, for en fantastisk influenser Det vi ikke vet er hvem som fjernet det reiret, og det kan like gjerne være noen andre hytteeiere, eller C sin far. Tviler på at hun gjorde det. Man kan si mye, og kritisere mye npr det kommer til henne,men dyreplager er hun virkelig ikke.
Meadow Skrevet 19. mars 2022 #59469 Skrevet 19. mars 2022 De har bestilt huskatalog, viser hun fram på story. Det går vel ikke an å pusse opp/ødelegge Villa Kulås flere ganger nå, så da vurderer de å bygge nytt? 26
Gjest SnowBells Skrevet 19. mars 2022 #59470 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Meadow skrev (14 minutter siden): De har bestilt huskatalog, viser hun fram på story. Det går vel ikke an å pusse opp/ødelegge Villa Kulås flere ganger nå, så da vurderer de å bygge nytt? Tja.. De var liksom på seriøs leilighetsjakt på Granka for et par år siden i fbm Bloggerne også.. Veldig mange ord og veldig lite handling. CBE har i alle år fremstilt seg som supersprek løpskvinne også, på tross av at hun presterte helt middelmådig i det eneste løpet hun har vært med i (halvmaraton for noen år siden). Mens anonyme, fulltidsarbeidende kvinner som er 10 år eldre enn henne løp 20 minutter raskere (jeg kjenner flere av dem).. Jeg har ingen tro på tomtekjøp og boligbygging. Men hvis jeg tar feil og de har kjøpt tomt, så håper jeg virkelig at tomten er bitteliten. For hage, det kan de virkelig ikke... Endret 19. mars 2022 av SnowBells
MarianneE Skrevet 19. mars 2022 #59471 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Vridde Masker skrev (45 minutter siden): Det vi ikke vet er hvem som fjernet det reiret, og det kan like gjerne være noen andre hytteeiere, eller C sin far. Tviler på at hun gjorde det. Man kan si mye, og kritisere mye npr det kommer til henne,men dyreplager er hun virkelig ikke. *** Drev med litt ubevist feilinfo her. Beklager det Endret 19. mars 2022 av MarianneE 3
Minnie Mus Skrevet 19. mars 2022 #59472 Skrevet 19. mars 2022 10 minutter siden, Vridde Masker said: Det vi ikke vet er hvem som fjernet det reiret, og det kan like gjerne være noen andre hytteeiere, eller C sin far. Tviler på at hun gjorde det. Man kan si mye, og kritisere mye npr det kommer til henne,men dyreplager er hun virkelig ikke. Selvfølgelig har hun ikke fjernet det selv, kan jo ikke ta i noe så "skittent" som et fuglerede med de lange klørne. Å da er det jo veldig lett å skyve skylden over på andre, sånn som hun alltid gjør når hun får kritikk. Men at det var hennes skyld at reiret ble fjernet er jeg ikke i tvil om et sekund, i og med at hun filmet å la ut på insta der hun skrek til måsen at den måtte flytte seg fordi hun skulle bade akkurat der! Kunne jo ikke bade andre plasser, det passet ikke inn i narrativet hun presenterer i some kanalene sine. Må jo sitte på bryggekanten vettu, mens mannen tar bilder. Har aldri sagt at hun er noen dyreplager, men at det mangler en veldig stor del med empati og hensyn til andre mennesker, dyr og natur har hun jo bevist gang på gang. Til og med når hun får betalt for det, skinner det gjennom at hun bryr seg fint lite om andre mennesker og dyr. Feks da hun reklamerte for Elizabeth Arden sine produkter, et merke som er kjent for å teste på dyr. Frua ble vegetarianer liksom pga hensyn til dyr. Hun ble også konfrontert med at hun reklamerte for dette merket trass i dyretesting, og blånektet hardnakket på at EA testet på dyr. Bare løgn hele greia, det står svart på hvitt at dette merket tester på dyr! Konklusjonen min er at frua driter en lang marsj i dyr, så lenge hun får betalt for det. 23 4
SKE87 Skrevet 19. mars 2022 #59473 Skrevet 19. mars 2022 Irja skrev (På 18.3.2022 den 14.55): Veier man under 40 kg, så går man innenfor barnedose... Om hun gjør det eller ikke, skal ikke jeg spekulere i, men det er vel det hun prøver å hinte til. Hinte til at hun stapper Paracet opp i anus? For man finner vel ikke på å svelge barnedosen?🤣
SKE87 Skrevet 19. mars 2022 #59474 Skrevet 19. mars 2022 Vridde Masker skrev (På 18.3.2022 den 9.56): Da noen registrerte at reiret var borte, og spurte henne om måseungen, så svarte hun at den svømte så fint ute i vannet. Små måseunger svømmer ikke i vannet, de holder seg ved reiret, sitter på svabergene og blir matet. Kan noen linke til dette innlegget? Høres spinnvilt ut😳 1
Gjest Finlay Skrevet 19. mars 2022 #59476 Skrevet 19. mars 2022 MarianneE skrev (10 minutter siden): I kommentarfeltet til blogginnlegget om måka så kommenterer hun at hun bar bort redet Nei det gjør hun ikke. Hun har flyttet et rede (sannsynligvis et småfuglrede) fra dukkehuset i hagen. "Redet var det en snekker som fant. Han fortalte meg dette og da tok jeg umiddelbart grep, tok på meg hansker og sørget for å få det et trygt sted. Både foreldre og egg har det fint nå." Dette skjedde altså for to år siden.
MarianneE Skrevet 19. mars 2022 #59477 Skrevet 19. mars 2022 Finlay skrev (5 minutter siden): Nei det gjør hun ikke. Hun har flyttet et rede (sannsynligvis et småfuglrede) fra dukkehuset i hagen. "Redet var det en snekker som fant. Han fortalte meg dette og da tok jeg umiddelbart grep, tok på meg hansker og sørget for å få det et trygt sted. Både foreldre og egg har det fint nå." Dette skjedde altså for to år siden. Leste jeg så feil asså? Takk for at du påpeker det
Gjest Keikolina Skrevet 19. mars 2022 #59478 Skrevet 19. mars 2022 (endret) Ice-91 skrev (1 time siden): Litt mørkere LK så blir det bra 👍😂😂 Har de ikke råd til å fyre opp i villaen sin? Endret 19. mars 2022 av Keikolina
Minnie Mus Skrevet 19. mars 2022 #59479 Skrevet 19. mars 2022 19 minutter siden, Ice-91 said: Litt mørkere LK så blir det bra 👍😂😂 Skal sikkert forsterke inntrykket av at han er svartsjuk (sjalu), da han gjorde et poeng og lagde innhold i some pga at han liksom trodde frua fikk frokost av en hemmelig beundrer 😂 Lite å finne på i villaen om dagen, tydeligvis 16
Gjest tullerikke Skrevet 19. mars 2022 #59480 Skrevet 19. mars 2022 Bli ferdig med det fuglereiret. Nå. Please.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå