Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minnie Mus skrev (10 minutter siden):

Skal sikkert forsterke inntrykket av at han er svartsjuk (sjalu), da han gjorde et poeng og lagde innhold i some pga at han liksom trodde frua fikk frokost av en hemmelig beundrer 😂 Lite å finne på i villaen om dagen, tydeligvis

Og dere beit på😬

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ice-91 skrev (38 minutter siden):

Litt mørkere LK så blir det bra 👍😂😂

E067052A-F186-4ED5-A66A-681992E20979.png

«Venninne»? Var det en venninne - eller var det ikke en venninne? Eller var det bare reklame? 
🤔

• Liker 15
Skrevet
Isola2 skrev (10 minutter siden):

Og dere beit på😬

Tydeligvis ikke, da ingen har omtalt reklamepakken. 

• Liker 2
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Pust skrev (1 minutt siden):

«Venninne»? Var det en venninne - eller var det ikke en venninne? Eller var det bare reklame? 
🤔

Gave fra ei dame på SoMe som driver en kosmetisk klinikk med kunstig forskjønning som botox og fillers. 

Endret av SnowBells
Skrevet
57 minutter siden, Isola2 said:

Og dere beit på😬

Nope, biter aldri på noe av det disse folka publiserer, men skal innrømme at jeg ler av dem 😂

• Liker 14
Gjest Bettys
Skrevet

Hva skjer? Sykdom, ingen trening, ingen lettkledde selfies. Hørtes kjent ut.

Skrevet
1 hour ago, SnowBells said:

Gave fra ei dame på SoMe som driver en kosmetisk klinikk med kunstig forskjønning som botox og fillers. 

Da passer det jo veldig bra med en "forkjølelse"  😂 Var vel forkjølelse eller influensa som ble brukt som unnskyldning da frua la inn silikon i brystene også.

• Liker 23
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg tenker at husbyggingen er reell og at de kjører på når det fortsatt er villighet for firmaer i bransjen til å sponse dem. Om noen år er det for sent. 
V********hus katalogen er sannsynligvis enten et forsøk på å lande et samarbeid, eller så er det allerede et samarbeid. Det er en gylden anledning å lage innhold på denne typen produkter. 

Skrevet
Meadow skrev (3 timer siden):

De har bestilt huskatalog, viser hun fram på story.

Det går vel ikke an å pusse opp/ødelegge Villa Kulås flere ganger nå, så da vurderer de å bygge nytt? 

Kan bli vanskelig å selge villaen hvis begge de nyoppussede badene er fulle av feil. Det sorte fangehull badet hadde jeg gjort noe med, ihvertfall. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (16 minutter siden):

Kan bli vanskelig å selge villaen hvis begge de nyoppussede badene er fulle av feil. Det sorte fangehull badet hadde jeg gjort noe med, ihvertfall. 

CBE snakket om at badet var "fullt av feil" og om mulig avkorting av forsikringer ved vannskader, og at det var derfor de måtte pusse opp det nyoppussede badet.

Screenshot_20220319-215221_Samsung Internet.jpg

Endret av SnowBells
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Ice-91 skrev (2 timer siden):

Litt mørkere LK så blir det bra 👍😂😂

E067052A-F186-4ED5-A66A-681992E20979.png

Skuffa over at ikke flere menn finner dama hans attraktiv likevel, tydeligvis? Han sitter vel der i mørket og retusjerer undertøysbildene hennes enda mer da 🤷‍♀️

Edit: trodde LKE satt med laptopen, skimtet først nå at det var et blad. Eller er det CBE på bildet? Mørkt ja 😬

Endret av SnowBells
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
SnowBells skrev (13 minutter siden):

Skuffa over at ikke flere menn finner dama hans attraktiv likevel, tydeligvis? Han sitter vel der i mørket og retusjerer undertøysbildene hennes enda mer da 🤷‍♀️

Edit: trodde LKE satt med laptopen, skimtet først nå at det var et blad. Eller er det CBE på bildet? Mørkt ja 😬

Ser ikke om det er han eller hun på bildet det er for mørkt

Skrevet

Tips til content: du sender noe til meg og så lager jeg story om det, kanskje du også fikk betalt for å sende det slik at både du og varen du sendte fikk reklame? Og så kan jeg gjøre det samme for deg? 
Lurt, ikke sant? 

Og sånn går no dagan. 
#markedsføring-som-ingen-skjønner😎

• Liker 23
Gjest kira87
Skrevet
SnowBells skrev (1 time siden):

Er vel CBE hvis man ser på hånden. Lurer på hvorfor hun er så påkledd og må skjule ansiktet. 

Skrevet
kira87 skrev (51 minutter siden):

Er vel CBE hvis man ser på hånden. Lurer på hvorfor hun er så påkledd og må skjule ansiktet. 

Syk, uten filter og uten sminke kanskje, hadde vært for galt å vise seg slik man faktisk ser ut.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Gjest Xstrella
Skrevet

Nyoperert med det samme puffa fjeset som S.E og carina Dahl har, og mange flere påvirkere.

Skrevet

I dag har hun vist hele ansiktet da, uten sminke. Som er positivt! 
Leppene og nesen ser fremdeles annerledes ut enn før, for her regner jeg med at hun faktisk ikke bruker filter. 

Fra instastory

C8411EFE-1517-4729-A4C5-305671F62771.jpeg

• Liker 8
Skrevet
SnowBells skrev (6 timer siden):

Det er CBE. Er egentlig et bilde fra en filmsnutt hvor hun sier at maten var fra en venninne.

• Liker 2
Skrevet
Snødronninga skrev (4 timer siden):

I dag har hun vist hele ansiktet da, uten sminke. Som er positivt! 
Leppene og nesen ser fremdeles annerledes ut enn før, for her regner jeg med at hun faktisk ikke bruker filter. 

Fra instastory

C8411EFE-1517-4729-A4C5-305671F62771.jpeg

Jeg blir faktisk lei meg av dette bildet. Hvorfor føler en helt normalt pen kvinne at hun ikke er god nok uten å fikse på sitt naturlige utseende? Hvorfor er det ikke nok å trene og spise sunt? Det er trist å se hvor ille dette faktisk blir. 

• Liker 19
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...