Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
gjestvest skrev (6 minutter siden):

Det er enkelt å se at nesen er gjort noe med på bakgrunn av at hun viser seg fra denne siden av ansiktet. I flere år har hun passet på å vise seg fra den andre siden. Det har plutselig skiftet nå. 

Hun tar fillers, ganske lett å se med sprøytestikk. De kan forandre ganske mye.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bettys
Skrevet
gjestvest skrev (9 minutter siden):

Det er enkelt å se at nesen er gjort noe med på bakgrunn av at hun viser seg fra denne siden av ansiktet. I flere år har hun passet på å vise seg fra den andre siden. Det har plutselig skiftet nå. 

Hun har ikke skiftet siden hun viser, det vises bare speilvendt med mobilen.

Skrevet (endret)

Uansett veldig rart at hun skjuler ansiktet sitt på et veldig mørkt bilde, og samtidig får gave fra en klinikk som driver med slikt. OG ikke kan trene. 

Jada, spekulasjoner. Moderator kan bare slette. Men det er vanskelig å ikke kommentere dette. 

Endret av Heartland
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Gjest Keikolina
Skrevet
Heartland skrev (14 minutter siden):

Uansett veldig rart at hun skjuler ansiktet sitt på et veldig mørkt bilde, og samtidig får gave fra en klinikk som driver med slikt. OG ikke kan trene. 

Jada, spekulasjoner. Moderator kan bare slette. Men det er vanskelig å ikke kommentere dette. 

Hun har nok tatt fillers som ikke har satt seg riktig. Det er ikke alle som tåler fillers, noen ganger hovner det opp, og det er ikke alltid forenlig med alkohol.

Skrevet
Heartland skrev (1 time siden):

Og så ble CBE.no plutselig frisk igjen. Rar sykdom igrunn... 

• Liker 11
Skrevet
34 minutter siden, Kleenex said:

Og så ble CBE.no plutselig frisk igjen. Rar sykdom igrunn... 

Hehe, ja tenk å plutselig bare våkne en dag å plutselig være frisk.... helt sånn plutselig 😂 Endelig plutselig frisk nok til å eksponere barna igjen.

• Liker 14
Skrevet (endret)

https://www.varden.no/sport/fotballfrue-med-fotoshoot-i-skien-sentrum/

«Fotballfrue med fotoshoot i Skien sentrum»

Det er sånn det ser ut ja 😂

«Lars-Kristian Eriksen har startet egen blogg, som skal være en del av framtidens inntektsgrunnlag når fotballkarrieren er over.»

Tjaa, tjo...

«Nå har jeg gjennomført fotokurs og lært meg å bruke Photoshop lightroom.»

Ja, vi vet du kan photoshoppe.

Endret av Hereforthecomments
Skrivefeil
  • Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

https://www.trening.no/kjendiser/fotballfruen-har-lopedilla/

«Frokosten min inntar jeg i syv-halv åtte tiden, og består alltid av ett kokt egg med masse majones og en hel del bacon. Det holder meg mett helt fram til lunsj i ett-tiden.»

Tror jeg hadde svimt av om jeg skulle levd på ett egg med majones og bacon i 6 timer 😐

Alt det snakket om «fit for sommeren» og «mister søtsuget» signaliserer ikke annet enn det KG påpeker, og ikke det CBE i ettertid prøver å fremstå som/vinkle ting på.

• Liker 18
Skrevet
Hereforthecomments skrev (7 minutter siden):

«Frokosten min inntar jeg i syv-halv åtte tiden, og består alltid av ett kokt egg med masse majones og en hel del bacon. Det holder meg mett helt fram til lunsj i ett-tiden.»

Tror jeg hadde svimt av om jeg skulle levd på ett egg med majones og bacon i 6 timer 😐

Alt det snakket om «fit for sommeren» og «mister søtsuget» signaliserer ikke annet enn det KG påpeker, og ikke det CBE i ettertid prøver å fremstå som/vinkle ting på.

Hun ser så mye bedre ut med en normal flat mage fremfor den tåpelige innsugningen hun gjør nå.

• Liker 23
Skrevet
Hereforthecomments skrev (30 minutter siden):

Med denne frokosten trenger man ikke mat på mange timer. Det er lavkarbodiettens essens.

• Liker 13
Skrevet (endret)
Hereforthecomments skrev (4 timer siden):

Kan være hun har endret frokostvanene sine i løpet av de siste 11 årene..

Endret av Salmonella
Skriveleif
  • Liker 12
Skrevet

Hun er vel pescetarianer nå, så regner med hun har noe anna til frokost. 

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå tror jeg brukere som pleier å være uenige er enige om at det debatteres mye unødvendig og blir litt "slarvete" i tråden. 

Det betyr vel kanskje at det blir mindre og mindre å debattere etterhvert som CBE.no blir mindre (de mister vel ca 1000 følgere i mnd nå, og tilveksten av nye følgere har stagnert) 

Bloggen er vel lagt ned. Netfit blir tilsynelatende ingenting av. De har endt opp med å levere veldig lettvint innhold på IG-story   - som er stort sett helt likt hver dag; Egentrening, bilder av hund og barna (desverre!)  Ellers er det litt mat, kaffekopper og reklame for Chiquelle, treningstøy og hudpleie (de har vel blitt flinkere til å merke) 

• Liker 24
Skrevet (endret)
Aricia skrev (3 timer siden):

Å trekke fram artikler fra 2014 og 2011, uten noen foranledning overhodet, kun for å kommentere dem som om de var dagsaktuelle, det er bare avsporing og spam.

Hvis du ønsker en seriøs og relevant mediedebatt i denne tråden: Ikke bit på agnet.

Hvor finner du at jeg har skrevet/påstår/antyder at hensikten bak mine innlegg er å «kommentere dem som dagsaktuelle»? Gjerne siter meg på hvor jeg gjør dette. For det har jeg overhodet ikke gjort.

Jeg har trekt frem disse to artiklene fordi de viser til sider ved CBE og LKE som stadig vekk diskuteres opp og ned inne på denne tråden. Og det tydeliggjør jeg ved at jeg har trekt frem enkeltsitater fra artiklene og deretter tydelig kommentert disse sitatene. Var det så vanskelig å lese disse sitatene og kommentarene mine til disse sitatene? For meg så virker det som om du syns det, i og med at du antyder at det jeg egentlig har gjort er å «kommentere dem som dagsaktuelle». Vil anbefale deg å lese gjennom en gang til, og ikke legge ord i munnen på meg og antyde at jeg har ment noe jeg overhodet hverken har skrevet eller vist til.

For å klargjøre det enda litt mer for deg:

- Artikkelen med CBE og LKE: her kommenterer jeg følgende temaer som ofte blir dratt frem i tråden: hvordan det ser ut når de tar bilder ute i offentligheten, hva de skal leve av hvis SoMe flopper og det at de har photoshoppet bilder på bloggen. 

- Artikkelen med kun CBE: her kommenterer jeg følgende temaer som ofte blir dratt frem i tråden: størrelsen på måltidene hennes/om hun overhodet spiser frokost eller kun drikker kaffe og at treningen ikke kun omhandler det å holde seg fit slik hun noen ganger påstår, men også preges av å fokus på utseende. 

Slutt å antyde at jeg har kommentert artiklene som dagsaktuelle, og les det jeg faktisk har skrevet. 

Endret av Hereforthecomments
Skrivefeil
  • Liker 9
Skrevet

Ref Iskaffen som vises frem hos mange om dagen. Jeg har spurt Tine, og de har ikke et samarbeid med influencere om iskaffe. 

Så masse gratisreklame gis bort fra de godhjertede her, altså. 

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Akkurat nå tror jeg brukere som pleier å være uenige er enige om at det debatteres mye unødvendig og blir litt "slarvete" i tråden. 

Det betyr vel kanskje at det blir mindre og mindre å debattere etterhvert som CBE.no blir mindre (de mister vel ca 1000 følgere i mnd nå, og tilveksten av nye følgere har stagnert) 

Bloggen er vel lagt ned. Netfit blir tilsynelatende ingenting av. De har endt opp med å levere veldig lettvint innhold på IG-story   - som er stort sett helt likt hver dag; Egentrening, bilder av hund og barna (desverre!)  Ellers er det litt mat, kaffekopper og reklame for Chiquelle, treningstøy og hudpleie (de har vel blitt flinkere til å merke) 

Enig her. Knapt noe å kommentere eller gå videre på i forhold til ekteparet. Lite som skjer og det meste kun repeterende. 

• Liker 5
Skrevet
Hereforthecomments skrev (13 timer siden):

https://www.varden.no/sport/fotballfrue-med-fotoshoot-i-skien-sentrum/

«Fotballfrue med fotoshoot i Skien sentrum»

Det er sånn det ser ut ja 😂

«Lars-Kristian Eriksen har startet egen blogg, som skal være en del av framtidens inntektsgrunnlag når fotballkarrieren er over.»

Tjaa, tjo...

«Nå har jeg gjennomført fotokurs og lært meg å bruke Photoshop lightroom.»

Ja, vi vet du kan photoshoppe.

Hva skjedde egentlig med denne vaskemaskinreperatør-bedriften de skulle arve fra en av foreldrene? Mener å huske at det skulle sikre en god inntekt for resten av livet.

• Liker 12
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...