Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (8 timer siden):

I dag har hun vist hele ansiktet da, uten sminke. Som er positivt! 
Leppene og nesen ser fremdeles annerledes ut enn før, for her regner jeg med at hun faktisk ikke bruker filter. 

Fra instastory

C8411EFE-1517-4729-A4C5-305671F62771.jpeg

Det er ikke sånn hun ser ut. Helt andre ansiktstrekk enn på tv, fortsatt. 

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (8 timer siden):

I dag har hun vist hele ansiktet da, uten sminke. Som er positivt! 
Leppene og nesen ser fremdeles annerledes ut enn før, for her regner jeg med at hun faktisk ikke bruker filter. 

Fra instastory

C8411EFE-1517-4729-A4C5-305671F62771.jpeg

Løgn! Dette er filter. Vi er da ikke blinde. 

• Liker 25
Skrevet
Xstrella skrev (1 minutt siden):

Løgn! Dette er filter. Vi er da ikke blinde. 

Ja, altfor «glatt» til å være 100% naturlig. 

• Liker 8
Skrevet
MacBeth skrev (5 minutter siden):

Kan noen fortelle meg hvorfor CBE ikke står her under mom to mom, men fremdeles har innlegget sitt på Cubus hvor hun tagger dem og forteller om reklame/samarbeid? 

https://cubus.com/no/dame/utvalgt/mom-to-mom/

Utvalg, står det. Kommer vel flere etterhvert. :sukk: Veldig spennende om de ulike mammaene. 😶 Det er et minutt du aldri får igjen, spesielt det veldig interessante spørsmålet om matching av klær. Så ufattelig umusikalsk i disse dager. 

• Liker 28
Skrevet

Nå står ikke verden til påske. CBE har vist fram et produkt uten å få med mage eller lår i linsa. Jeg trodde - inntil nå - at hun var fysiologisk satt sammen på en slik måte at det var umulig. Man blir stadig overrasket over det varierte innholdet på denne kontoen 😂🤥

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Nå står ikke verden til påske. CBE har vist fram et produkt uten å få med mage eller lår i linsa. Jeg trodde - inntil nå - at hun var fysiologisk satt sammen på en slik måte at det var umulig. Man blir stadig overrasket over det varierte innholdet på denne kontoen 😂🤥

What? Må være feberen så gjør det 😂😂

• Liker 9
Skrevet (endret)
Pust skrev (17 timer siden):

«Venninne»? Var det en venninne - eller var det ikke en venninne? Eller var det bare reklame? 
🤔

Tror man forsøker å legge opp til påskekrim for å få klikk. 
Legg merke til venninne i parentes, skjult ansikt, jakke, caps, sort/hvit bilde, lure-på emoji mm.

.....PNG.96846bc5bed3f4420d04da14c02d96f3.PNG

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 7
Skrevet
gjestvest skrev (1 time siden):

Legg merke til venninne i parentes, skjult ansikt, jakke, caps, sort/hvit bilde, lure-på emoji mm.

Ikke rart de kaller det «venninne». Morgenleveringen var fra en samarbeidspartner som det ofte reklameres for. I så fall et ganske nytt vennskap ser det ut til.

• Liker 18
Skrevet
gjestvest skrev (2 timer siden):

Hvorfor har han lagt ut dette bildet av Caroline? Skjønner ikke "humoren", "hintet" eller hva det skal være.. 

Jeg så hun takket noen for en morgenleveranse. Skal dette mørke bildet antyde at hun har bestilt det selv eller noe? Oj, så morsomt. 

Herlighet så lite de har å melde. 

• Liker 27
Skrevet
123Frustrert skrev (53 minutter siden):

Ikke rart de kaller det «venninne». Morgenleveringen var fra en samarbeidspartner som det ofte reklameres for. I så fall et ganske nytt vennskap ser det ut til.

Virker som han lager kunst og lek av den skjulte reklamen. Isåfall begynner det å bli desto mer alvorlig. Man skal ikke glorifisere ulovlig handling. 

På en plattform med mulighet til å nå flere hundre kunne man heller satset på noe positivt, engasjerende, verdiskapende og inkluderende. 

• Liker 13
Skrevet
Isild skrev (14 minutter siden):

Hvorfor har han lagt ut dette bildet av Caroline? Skjønner ikke "humoren", "hintet" eller hva det skal være.. 

Jeg så hun takket noen for en morgenleveranse. Skal dette mørke bildet antyde at hun har bestilt det selv eller noe? Oj, så morsomt. 

Jeg skjønner heller ingenting. Er det kjipe ting på døra, derfor venninne i hermetegn? Er det metafor for virus eller sykdom? Og bildet ser jo ut som teaseren til en mørk brennpunktdokumentar..

• Liker 21
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Jeg skjønner heller ingenting. Er det kjipe ting på døra, derfor venninne i hermetegn? Er det metafor for virus eller sykdom? Og bildet ser jo ut som teaseren til en mørk brennpunktdokumentar..

Jeg tolket det som at LK hintet om at leveringen var fra en av CBEs hemmelige beundrere og derfor skrev venninne i anførselstegn. Med endel av de bildene hun legger opp på bedriftskontoen, er det nok endel menn der ute som kan finne på det…. 

• Liker 12
Skrevet
Elina123 skrev (6 minutter siden):

Jeg tolket det som at LK hintet om at leveringen var fra en av CBEs hemmelige beundrere og derfor skrev venninne i anførselstegn. Med endel av de bildene hun legger opp på bedriftskontoen, er det nok endel menn der ute som kan finne på det…. 

Aha. Takk for oppklaring. Kan nok stemme. 

• Liker 2
Skrevet
Kollontaj skrev (5 timer siden):

Utvalg, står det. Kommer vel flere etterhvert. :sukk: Veldig spennende om de ulike mammaene. 😶 Det er et minutt du aldri får igjen, spesielt det veldig interessante spørsmålet om matching av klær. Så ufattelig umusikalsk i disse dager. 

Totalt 

• Liker 1
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Patetisk 

• Liker 2
Skrevet

Hvis man ikke har annet å tilføye til innholdet i en post enn at man er enig går det alltids an å bruke likes.

• Liker 35
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

Det er enkelt å se at nesen er gjort noe med på bakgrunn av at hun viser seg fra denne siden av ansiktet. I flere år har hun passet på å vise seg fra den andre siden. Det har plutselig skiftet nå. 

Endret av gjestvest
skrivefeil
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...