Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Måne Rampelyset skrev (8 timer siden):

Tråden er ryddet for krenkelser og personangrep.

Måne, admin. 

Ser at mine er slettet, mens ting som "feite, misunnelige KG-kjerringer" får lov å stå....? 🤔🤔

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gameon skrev (45 minutter siden):

Ser at mine er slettet, mens ting som "feite, misunnelige KG-kjerringer" får lov å stå....? 🤔🤔

«Feite, misunnelige KG-kjerringer» er ironisk og henspiller til måten LKE og CBE tidligere har omtalt deltakerne i denne tråden i eget kommentarfelt.

Stygge, nedsettende kommentarer om andres utseende hører ikke hjemme noe sted. Du kan omtale hvordan noen/noe fremstiller seg, det er noe annet.

• Liker 16
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (17 timer siden):

Utrolig hvordan selv smoothie making for tusende gang ender opp med - også for tusende gang - å dreie seg om…CBEs mage. Det er så lite innovativt og interessant at man kan bli helt matt.

Er det noe veldig spesielt med den magen, siden den alltid skal fram? Jeg undrer helt genuint. Det er vel samme mage alle får om de bare tar bort nok fett? No?

Hun er bare veldig selvopptatt og avhengig av bekreftelse på utseende. Husk at i sosiale medier kan man fremstille seg selv akkurat slik man ønsker. Et stykke fra sannheten, altså.  Når hun filmes av andre f eks i Megahit  og Skal vi danse er sannheten en  annen. I egne kanaler verdensmester i alt. I den virkelige verden ganske grå mus. 

Endret av Surikatt
  • Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (1 time siden):

Jo, men det er jo "bare tar bort nok fett" som er poenget her, siden lav fettprosent er veldig ettertraktet. Djevelen er i detaljene :) 

Ja, jo. Sant, det 😂 For den som mener at denslags er så viktig at det er verdt et liv i total askese med manisk kaloritelling og trening, null spontanitet og bare gråtoner, be my guest. Personlig foretrekker jeg å nyte av livets godbiter når jeg vil, og ikke forholde meg til slaviske «must do’s». Så får det være at magen ikke er spesielt flat og vekta svinger i aller retninger (tror jeg, veier meg sjelden - deilig!). Jeg har i hvert fall levd, og ingen har vel noensinne kommentert en flat og veltrent mage på likhuset 🤣

Endret av Ellie77
  • Liker 23
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Blondinbolla skrev (59 minutter siden):

«Feite, misunnelige KG-kjerringer» er ironisk og henspiller til måten LKE og CBE tidligere har omtalt deltakerne i denne tråden i eget kommentarfelt.

Stygge, nedsettende kommentarer om andres utseende hører ikke hjemme noe sted. Du kan omtale hvordan noen/noe fremstiller seg, det er noe annet.

Tror ikke jeg skrev noen er stygge e.l. Jeg skrev om LK som er ekstremt høy på seg selv, grenser til narssisstisk, og som jeg sa er ikke Sarpsborg stor så...

• Liker 11
Skrevet

Noen som har sett siste magebilde av Funkygine? Hvorfor må disse influencere ha bilder h or man kan nærmest telle bena i kroppen 

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet
Aidensfield skrev (39 minutter siden):

Noen som har sett siste magebilde av Funkygine? Hvorfor må disse influencere ha bilder h or man kan nærmest telle bena i kroppen 

Hvor ser du det? 😊

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Aidensfield skrev (1 time siden):

Funkygine er jo en av de som er utrolig god på å vise både oppturer og nedturer. At man er menneskelig på godt og vondt. Alt fra sminket til usminket, oppblåst, syk, høygravid, smashing og råsterk. Funkygine er den rake motsetningen til den ufeilbarlige "Mrs Perfect" i Sarpsborg.

Gameon skrev (3 timer siden):

Tror ikke jeg skrev noen er stygge e.l. Jeg skrev om LK som er ekstremt høy på seg selv, grenser til narssisstisk, og som jeg sa er ikke Sarpsborg stor så...

Jeg er enig med deg i at Sarpsborg ikke er stort for å si det mildt, men med mindre man bor der selv så kan man vel ikke vite om innbyggerne der bryr seg om dette paret i det hele tatt.

Endret av SnowBells
Skrevet
Keikolina skrev (51 minutter siden):

Hvor ser du det? 😊

Nå måtte jeg inn og se fordi jeg husker ikke men bildene er som sunket i jorden.. Men var type magebilde som CBE har ute

• Liker 1
Skrevet
Aidensfield skrev (13 minutter siden):

Nå måtte jeg inn og se fordi jeg husker ikke men bildene er som sunket i jorden.. Men var type magebilde som CBE har ute

Funkygine har ikke lagt ut noe etter-fødsel-bilde med synlige ribbein. Hun har tvert i mot lagt ut en film hvor hun prøver en bukse som er blitt for trang og man ser en helt vanlig postpartum-mage. 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Haugevis av kilometer med den stakkars hunden i dag! Får fnatt av dette opplegget! 

• Liker 17
Skrevet
EmilieH skrev (53 minutter siden):

Haugevis av kilometer med den stakkars hunden i dag! Får fnatt av dette opplegget! 

Dette er vel et hundeslag som trenger mye mosjon eller tar jeg feil? Ingen grunn til å klage på at hunden får seg en god runde etter min mening. 

• Liker 6
Skrevet
Kleenex skrev (9 minutter siden):

Dette er vel et hundeslag som trenger mye mosjon eller tar jeg feil? Ingen grunn til å klage på at hunden får seg en god runde etter min mening. 

Ikke at hunden får mosjon som kritiseres, men man skal ikke løpe så mye med ung hunder. Cbe har likestilt det med at hunden løper på gåtur også, det sier litt om kunnskapsnivået til fruen i særp. 

• Liker 32
Skrevet (endret)
EmilieH skrev (1 time siden):

Ja, hun passer nok på å skryte hvor langt hun løp. Viktig sånn at løpingen gir mening. Ingen vits i å dra på løpetur hvis det ikke skal dokumenteres. Ja, hun kaller seg influenser men det er sykt. Se så flink jeg er. Og den hunden er vel for ung til å bli med på slike turer uten fare for skade på skjelett og ben. Hun har jo holdt på sånn lenge. Er det ingen som sier i fra til dem?

Endret av Surikatt
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
14 minutter siden, 123Frustrert said:

Ikke at hunden får mosjon som kritiseres, men man skal ikke løpe så mye med ung hunder. Cbe har likestilt det med at hunden løper på gåtur også, det sier litt om kunnskapsnivået til fruen i særp. 

Den begynner vel å nærme seg alder da man kan begynne å løpe med - men de har jo løpt langt med den i lang, lang tid. Og, ja - når man påpeker det sier de at de jo løper i hagen også, når de er fri - helt fra de er små valper, så det spiller ingen rolle 🙈🙄

For hundens skyld får man inderlig håpe det går bra - men jeg hadde vært veldig nervøs for hd-problemer om jeg hadde vært dem… Har sett store hunder som har fått alvorlige problemer pga hd - kombinert med for tidlig/mye mosjon.

Endret av Andrea59
  • Liker 19
Skrevet

Jeg synes det ser ut som om disse to løper fra_noe. Ikke har de noe særlig utdanning, ikke har de erfaring fra et vanlig arbeidsliv, og ikke ser det ut til at de har noen spesiell kunnskap om noe som helst. Dermed blir løpingen en manisk besettelse i den snevre bobla de lever i. Takke meg til et vanlig liv, hvor man bidrar i samfunnet og har gode kolleger og noe å bryne seg på. Det livet som kreves i Kulåsparken er bare så inderlig nitrist!

• Liker 47
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (På 10.3.2022 den 16.50):

tenk en hel liten sjokoladebit 🙄

Akkurat denne kjøper jeg ikke fra deg. Jeg spiser sjokolade hver dag. Min daglige lille sjokoladebit er mer enn nok for meg. Jeg er superfornøyd med å bruke 3 uker på en plate og blir kvalm når jeg ser enkelte bare dytter innpå. Når det er sagt har jeg noen få kg for mye. Himlingen med øynene i dette svaret er totalt meningsløst.  

Endret av Carmen67
  • Liker 5
Skrevet
Surikatt skrev (31 minutter siden):

Ja, hun passer nok på å skryte hvor langt hun løp. Viktig sånn at løpingen gir mening. Ingen vits i å dra på løpetur hvis det ikke skal dokumenteres. Ja, hun kaller seg influenser men det er sykt. Se så flink jeg er. Og den hunden er vel for ung til å bli med på slike turer uten fare for skade på skjelett og ben. Hun har jo holdt på sånn lenge. Er det ingen som sier i fra til dem?

Pt Åge har hatt hund hele livet, så de trenger ikke gode råd. De vet alt om hund.  

• Liker 40
  • Nyttig 1
Skrevet

Og når de først skal løpe med hunden, hvorfor bruker de ikke en behagelig trekksele på han? Den selen de bruker er IKKE behagelig for hunder å løpe/trekke i.

• Liker 12
Skrevet
Twinkle~ skrev (4 minutter siden):

Og når de først skal løpe med hunden, hvorfor bruker de ikke en behagelig trekksele på han? Den selen de bruker er IKKE behagelig for hunder å løpe/trekke i.

LK har hatt hund hele livet så selfølgelig er den selen perfekt 🙄

• Liker 23
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...