Benazim Skrevet 10. mars 2022 #58961 Skrevet 10. mars 2022 Jeg tror de ville hatt enormt utbytte av å henvende seg til en kommunikasjonsbedrift for å finne ut hvilken vei de skal gå framover, og hvordan de skal spisse forretningsdriften. For når det gjelder kommunikasjon, er de helt usedvanlig ubehjelpelige. Noe som er veldig rart for en bedrift som er ment å skulle leve av å kommunisere med kunder og følgere. 27
Skrottefar Skrevet 10. mars 2022 #58962 Skrevet 10. mars 2022 Lafamiglia skrev (2 minutter siden): Jeg tror de ville hatt enormt utbytte av å henvende seg til en kommunikasjonsbedrift for å finne ut hvilken vei de skal gå framover, og hvordan de skal spisse forretningsdriften. For når det gjelder kommunikasjon, er de helt usedvanlig ubehjelpelige. Noe som er veldig rart for en bedrift som er ment å skulle leve av å kommunisere med kunder og følgere. At de har evner til å kunne la andre gi råd og fortelle de hva de bør gjøre finner jeg svært usannsynlig, for de vet jo best, alltid, uansett, i deres egne hoder, virker det som 20
Katten89 Skrevet 10. mars 2022 #58963 Skrevet 10. mars 2022 Det her med at man må trene hver muskelgruppe hele 4 ganger per uke for å få fremgang er helt feil. Det de egentlig mener er TO ganger pr uke. Det er nok for å få fremgang. Er så ufattelig trist å se at de går så bardust inn i et segment de ikke forstår noe av. Finnes så uendelig mange bra folk med kunnskap man kan følge. Feks Børge Fagerli. 24 1
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 10. mars 2022 Populært innlegg #58964 Skrevet 10. mars 2022 Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. 60 1 3
Skrottefar Skrevet 10. mars 2022 #58965 Skrevet 10. mars 2022 Katten89 skrev (4 minutter siden): Det de egentlig mener er TO ganger pr uke. Det er nok for å få fremgang. De mener nok det de skriver og tror det er fasiten, eller nei, de VET det er fasiten, for de vet jo best, PT-Åge er jo en guru innen riktig trening 😂 12
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 10. mars 2022 Populært innlegg #58966 Skrevet 10. mars 2022 Minnie Mus skrev (11 minutter siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Lite alkohol? Det var dagens! Det er kanskje ikke sånn at hun drikker seg pære full, men jammen blir det dokumentert mye vindrikking. Jevnlig. 59
Snødronninga Skrevet 10. mars 2022 #58967 Skrevet 10. mars 2022 (endret) Jeg la merke til at en kommentar jeg la igjen på bloggen har stått "urørt" i en måned. Ikke godkjent eller ikke slettet. Er det SÅ slapt at de ikke gidder å se over kommentarer lenger. Eller kan det bety at mine kommentarer blir blokkert, er det noen som vet? Bloggen er uansett død. Mulig at det kommer et lengre innlegg fra turen til Gran Canaria, men jeg skjønner ikke vitsen med å tviholde på en blogg der det går uker/måneder mellom hvert innlegg. Endret 10. mars 2022 av Snødronninga 17
Swan1998 Skrevet 10. mars 2022 #58968 Skrevet 10. mars 2022 Minnie Mus skrev (1 time siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Hva h….. har dette med Netfit å gjøre. Fy f… så dumt. Ser noen skriver over her at de burde kontakte en kommunikasjonsrådgiver. Influencermarkedsføring virker å være på retur og det beste er om de finner seg en vanlig jobb og trekker seg tilbake fra det selvopptatte og selvpålagte influenserrampelyset. 28
Benazim Skrevet 10. mars 2022 #58969 Skrevet 10. mars 2022 Hvis de vil redde bedriften, finnes det faktisk muligheter: Hovedpersonaen kan begynne å lage en illusjon om et fint liv, slik de jo begynte karrieren sin, i stedet for å vise et helt forferdelig liv, slik hun har gjort i det siste. Hva med å for eksempel vise stilfulle antrekk i fine omgivelser? Det er mange år siden det skjedde. Samtidig burde hun vise at hun er en faktisk person, med (mye) selvironi her og der. Jeg tror det kan være en begynnelse. 21
Gjest Lavande Skrevet 10. mars 2022 #58970 Skrevet 10. mars 2022 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Jeg lurer på hva de mener med lite alkohol? Er eksempelvis 1-2 glass vin nesten hver dag i løpet av en ca. 14 dagers ferie lite alkohol? Jeg opplever at de bak cbe.no/Treasures AS ofte viser frem vinglass e.l. på instastory, og jeg har tenkt mitt om det i forhold til "Netfit"... Nettfit sin IG: https://instagram.com/netfit.no?utm_medium=copy_link Treasure As / cbe.no sin IG: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link
Gjest Xstrella Skrevet 10. mars 2022 #58971 Skrevet 10. mars 2022 Selvskryt hele tiden. Den dama selvelsker seg så høyt at jeg blir uvel. Plastic fantastic er det hun er. Uten alle hjelpemidler, tykk sminke og redigering så vil hun se helt alminnelig ut.
Aidensfield Skrevet 11. mars 2022 #58972 Skrevet 11. mars 2022 Lavande skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva de mener med lite alkohol? Er eksempelvis 1-2 glass vin nesten hver dag i løpet av en ca. 14 dagers ferie lite alkohol? Jeg opplever at de bak cbe.no/Treasures AS ofte viser frem vinglass e.l. på instastory, og jeg har tenkt mitt om det i forhold til "Netfit"... Nettfit sin IG: https://instagram.com/netfit.no?utm_medium=copy_link Treasure As / cbe.no sin IG: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Jeg synes også det er mye alkohol når de har ferie men hvor mye drikker ett vanlig ektepar i sine sommerferier her hjemme i Norge eller om de er i utlandet? Jeg drikker så lite så lurer på hva som er normalt 3
Gjest Lavande Skrevet 11. mars 2022 #58973 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Aidensfield skrev (53 minutter siden): Jeg synes også det er mye alkohol når de har ferie men hvor mye drikker ett vanlig ektepar i sine sommerferier her hjemme i Norge eller om de er i utlandet? Jeg drikker så lite så lurer på hva som er normalt Det som diskuteres er hva som kan regnes som "lite alkohol". Ikke hva som er normalt (det blir avsporing). Dvs. sitter noen igjen med inntrykk av at det er "lite alkohol" som vises frem på firmaets instastory (generelt og i ferier)? (Det er verdt å huske på at det som legges ut, er ikke det som faktisk konsumeres. Normalt sett vises kun det "det ene glasset" hos folk flest). Endret 11. mars 2022 av Lavande
Isild Skrevet 11. mars 2022 #58974 Skrevet 11. mars 2022 Minnie Mus skrev (10 timer siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Hvis dette er spørsmål de velger ut fra "alle dere som spør", så lurer jeg på hvilket nivå resten av spørsmålene er på. Svaret er greit nok. Leve sunt har alltid vært en kilde til å se sunn ut. Riktig energitilskudd, søvn og fysisk aktivitet. Måtehold på andre områder. Dette er ikke det værste svaret jeg har sett fra "Netfit". Jeg tror forøvrig ikke de drikker mye alkohol, men jeg tror de tror vinglass på bilder ser "glamorøst" ut. 17
Wild Eyes Skrevet 11. mars 2022 #58975 Skrevet 11. mars 2022 Minnie Mus skrev (10 timer siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Haha, svarer på et sånt spørsmål med den største selvfølge, at hun ikke blir flau.. 16
cerruti Skrevet 11. mars 2022 #58976 Skrevet 11. mars 2022 Wild Eyes skrev (17 minutter siden): Haha, svarer på et sånt spørsmål med den største selvfølge, at hun ikke blir flau.. Ja, er det mulig! - Burde kanskje gi igjen reklame til TM-klinikken og plastikkirurgi. 15
Gjest Finlay Skrevet 11. mars 2022 #58977 Skrevet 11. mars 2022 Lavande skrev (6 timer siden): Dvs. sitter noen igjen med inntrykk av at det er "lite alkohol" som vises frem på firmaets instastory (generelt og i ferier)? Tvert i mot. Fulgte CBE før, og reagerte på vinglasset som så ofte var med. Da hun satt i gulvet og laget pakkekalender til barna, fikset til barnebursdag, foran tv'n flere ganger i uka, teltturer med barna, familien på sykkelturer med lunsj, altså helt vanlige, dagligdagse situasjoner, med og uten barn - vinglasset i umiddelbar nærhet. Han gjerne med øl eller en drink. Noen år siden dette da, så hvordan det ligger an nå vet jeg ikke. Men reagerte på at det så ut til å være MYE alkohol. (Uten at jeg vet om det var alkohol i glassene da, eller om det ble drukket, eller bare var til "pynt". Kan jo ha vært saft i vinglass for alt jeg vet.) Men inntrykket var at det ble drukket ofte, nærmest daglig.
Gjest SnowBells Skrevet 11. mars 2022 #58978 Skrevet 11. mars 2022 Minnie Mus skrev (9 timer siden): Uuupps, de glemte å ta med heftig redigering og bruk av filter. Og silikon. Og fillers. Lite alkohol? Synes alkohol blir frontet veldig ofte i some kanalene deres jeg, er jo vinglass både helg og hverdag. Hun glemte visst å nevne 40 timers egentid hver uke mens ungene er på skole 😀 Og at jobben til både henne og ektemannen er nettopp å få CBE til å se bra ut på instagram 😆
Pusern3 Skrevet 11. mars 2022 #58979 Skrevet 11. mars 2022 SnowBells skrev (5 minutter siden): Hun glemte visst å nevne 40 timers egentid hver uke mens ungene er på skole 😀 Og at jobben til både henne og ektemannen er nettopp å få CBE til å se bra ut på instagram 😆 med bruk av alle tenkelige virkemidler 16
odipodis Skrevet 11. mars 2022 #58980 Skrevet 11. mars 2022 Hvorfor har Netfit lukket profil på Instagram? For å få flere følgere? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå