Gjest sukkerspinndilla Skrevet 9. mars 2022 #58901 Skrevet 9. mars 2022 Mariángel skrev (20 minutter siden): Vent litt, har LKE gjort dette? Kan vær det var spekulasjon, men jo det har jeg hørt, har ingen kilde, så kommentaren min er vel ugyldig
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 9. mars 2022 #58902 Skrevet 9. mars 2022 Mariángel skrev (25 minutter siden): Vent litt, har LKE gjort dette? Om du googler det så har det stått i en tråd en gang, men jeg har ingen bevis
Mariángel Skrevet 9. mars 2022 #58903 Skrevet 9. mars 2022 sukkerspinndilla skrev (19 minutter siden): Om du googler det så har det stått i en tråd en gang, men jeg har ingen bevis Da er det kun rykte/spekulasjoner og det er det ingen grunn til å videreføre uten nedfelt bevis. Det vil bli ryddet av moderator uansett. 11
Anonym90059005 Skrevet 9. mars 2022 #58904 Skrevet 9. mars 2022 Tilbake fra 17 dagers ferie og det som står på programmet er trening 2 ganger om dagen + negltime. Oppdragene og arbeidsmengden for Treasures AS virker ikke å hope seg opp akkurat. 45 2
Hut Skrevet 9. mars 2022 #58905 Skrevet 9. mars 2022 Anonym90059005 skrev (26 minutter siden): Tilbake fra 17 dagers ferie og det som står på programmet er trening 2 ganger om dagen + negltime. Oppdragene og arbeidsmengden for Treasures AS virker ikke å hope seg opp akkurat. CBE er influencer. Hva hadde du forventet? 2
pøbelsara Skrevet 9. mars 2022 #58906 Skrevet 9. mars 2022 Hut skrev (1 minutt siden): CBE er influencer. Hva hadde du forventet? Hun tjener vel ikke penger verken på mølleløping eller negltime? 25
Hut Skrevet 9. mars 2022 #58907 Skrevet 9. mars 2022 (endret) pøbelsara skrev (29 minutter siden): Hun tjener vel ikke penger verken på mølleløping eller negltime? Nei, men antar at hun får neglene sponset? Og mølleløpingen er vel det hun driver med som skal friste annonsører til å sponse dem. Endret 9. mars 2022 av Hut 2
Villroses hage Skrevet 9. mars 2022 #58908 Skrevet 9. mars 2022 34 minutter siden, Hut said: Nei, men antar at hun får neglene sponset? Og mølleløpingen er vel det hun driver med som skal friste annonsører til å sponse dem. Men - da skulle jo alle poster med mølleløping vært merket som reklame, da. Dersom det er mølleleverandøren som sørger for salt i grøten der i gården. Den maskinen blir jo mildt sagt eksponert ofte. 21
Gjest Blinkie Skrevet 9. mars 2022 #58909 Skrevet 9. mars 2022 (endret) sukkerspinndilla skrev (På 8.3.2022 den 17.55): Pen mann? Pen mann? Han er overhodet ikke pen. Han uttaler seg så stygt om kvinner, som har mer fett på kroppen enn cbe. Han redigerer kona til det ugjenkjennelige, og seg selv. Han har et forvrengt kvinnesyn. Nei, slik som hans personlighet er, så er han ikke pen. Jeg kunne aldri vært gift med en sånn mann. Synes han er usmakelig 🤢 Endret 10. mars 2022 av Blinkie
Surikatt Skrevet 9. mars 2022 #58910 Skrevet 9. mars 2022 Hut skrev (2 timer siden): Nei, men antar at hun får neglene sponset? Og mølleløpingen er vel det hun driver med som skal friste annonsører til å sponse dem. Ser ikke ut som hun lykkes med det selv om hun poserer til krampa tar henne. 16
Keaton Skrevet 10. mars 2022 #58911 Skrevet 10. mars 2022 Surikatt skrev (16 minutter siden): Ser ikke ut som hun lykkes med det selv om hun poserer til krampa tar henne. Kunne nok lyktes med treningsklær dersom hun rettet ser mot 35-50, ikke 20-25, da må det sluttes med krampestillinger og annet tullball. Seriøst og ekte, men jeg ser det ikke helt for meg. 16
loffen Skrevet 10. mars 2022 #58912 Skrevet 10. mars 2022 Den siste poseringen der på instastory.. jeg forstår bare ikke hvorfor man vil se ut som om lårene er like tynne som armene, og føttene skal se ut som str. 52? Og aldri har jeg sett stivere smil. Hun må jo ha det så trist. 27
Isild Skrevet 10. mars 2022 #58913 Skrevet 10. mars 2022 Emma Marie skrev (På 8.3.2022 den 23.05): Vet dere hva? Jeg er 40 år, slank, trener 5-6 ganger i uka og ganske fornøyd med eget utseende. I det siste har jeg tatt meg selv i å ta en ekstra titt på lårene mine, som da IKKE har thigh gap. Jeg tenker på LKE som sier dette er lite feminint og følt litt på at jeg mulig, kanskje, er litt misfornøyd med lårene. Tenk at en uvesentlig mann i Sarpsborg skal få meg til å føle dette. Jeg nekter! Jeg har aldri hatt noen spiseforstyrrelse eller andre relaterte problemer. Så, jeg kan bekrefte at slikt uttalelser, KAN sette seg bakerst i hjernebarken og forstyrre ens eget selvbilde. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å slutte å tenke på dette, men i det siste har jeg (uten at jeg ønsker eller vil), tenkt over det faktisk. Faen og! Jeg er helt sikker på at lårene dine er både feminine og helt topp. Men takk for at du deler hvordan influensere kan snike seg inn hos oss med sin påvirkning. Det han holder på med et BAD influence. Han må selvsagt ha lov til å ha sine egne preferanser, men de videreselger en idè om "perfekt" kvinnekropp, trening og perfeksjon basert på dette synet han har (for de er kun HANS syn) - det er ikke bra. HAN liker "thigh gap". Veldig mange andre menn liker "duvende lår" og former. 26
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 10. mars 2022 #58914 Skrevet 10. mars 2022 Blinkie skrev (8 timer siden): Pen mann? Han er overhodet ikke pen. Han uttaler seg så stygt om kvinner, som er mer fett på kroppen enn cbe. Han redigerer kona til det ugjenkjennelige, og seg selv. Han har et forvrengt kvinnesyn. Nei, slik som hans personlighet er, så er han ikke pen. Jeg kunne aldri vært gift med en sånn mann. Synes han er usmakelig 🤢 Dette var mitt svar til en som skrøt cbe i skyene om pen mann og fin bil osv, ikke min påstand dette
Brumundaline Skrevet 10. mars 2022 #58915 Skrevet 10. mars 2022 SnowBells skrev (På 3/7/2022 den 10.54): Det fremstår tvangspreget. Og fullstendig altoppslukende. SoMe-bedriften m/ 2 fulltidsansatte klarer jo ikke å få ut noe som helst annet enn selfies fra daglige treningsøkter. Skremmende dårlig arbeidskapasitet fra 2 tilsynelatende funksjonsfriske, voksne mennesker. Og i tillegg har de skrivefeil🥴 2
Brumundaline Skrevet 10. mars 2022 #58916 Skrevet 10. mars 2022 Emma Marie skrev (På 3/8/2022 den 23.05): Vet dere hva? Jeg er 40 år, slank, trener 5-6 ganger i uka og ganske fornøyd med eget utseende. I det siste har jeg tatt meg selv i å ta en ekstra titt på lårene mine, som da IKKE har thigh gap. Jeg tenker på LKE som sier dette er lite feminint og følt litt på at jeg mulig, kanskje, er litt misfornøyd med lårene. Tenk at en uvesentlig mann i Sarpsborg skal få meg til å føle dette. Jeg nekter! Jeg har aldri hatt noen spiseforstyrrelse eller andre relaterte problemer. Så, jeg kan bekrefte at slikt uttalelser, KAN sette seg bakerst i hjernebarken og forstyrre ens eget selvbilde. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å slutte å tenke på dette, men i det siste har jeg (uten at jeg ønsker eller vil), tenkt over det faktisk. Faen og! Lår som gnisser/når sammen er feminint❤ Thigh gap....jeg får lyst på mat når jeg ser det, blir sulten rett og slett🙈😆 8 2 2
Hallepalle2 Skrevet 10. mars 2022 #58917 Skrevet 10. mars 2022 Og der ble jeg blokkert fordi jeg spurte om treningen kun handlet om å forbrenne kalorier. Kan ikke komme her og lage uro i rosa sukkerspinn-verden. 38
Felis Skrevet 10. mars 2022 #58918 Skrevet 10. mars 2022 Hallepalle2 skrev (22 minutter siden): Og der ble jeg blokkert fordi jeg spurte om treningen kun handlet om å forbrenne kalorier. Kan ikke komme her og lage uro i rosa sukkerspinn-verden. Men hva hadde du ventet, da? Parets hyppige blokkeringer har vært hyppig diskutert i årevis her inne, det kan da ikke ha kommet som en overraskelse? Caroline har selv forklart at hun trener for å holde seg i form, du kommer ikke til å få noe annet svar… At du likevel spør om hun kun vil forbrenne kalorier oppfatter jeg kun som en spydighet, ikke et oppriktig spørsmål. Tenk hvordan Caroline oppfatter det da. Vi vet alle at de følger kg og diverse sosiale medier tett. De kan ikke ha unngått å få med seg de siste sidenes lavmål av kommentarer. Det er langt mellom gode, velbegrunnede innlegg her nå, det virker som om flere forsøker å overgå hverandre i spydige kommentarer som går kun på utseendet til både Caroline og mannen. Sett i lys av det, hvordan tror du kommentaren din ble oppfattet? Det er ikke ofte jeg er enig i måten Treasures driver forretninger på, men akkurat her er jeg enig med henne. Jeg hadde også blokkert deg! 34 3
snute Skrevet 10. mars 2022 #58919 Skrevet 10. mars 2022 Hallepalle2 skrev (33 minutter siden): Og der ble jeg blokkert fordi jeg spurte om treningen kun handlet om å forbrenne kalorier. Kan ikke komme her og lage uro i rosa sukkerspinn-verden. Dette syns jeg er noe av det mest problematiske. Altså at alle spørsmål og kommentarer som ikke er spørsmål om klær eller heiarop, blir slettet. Det er virkelig utrolig uproft og merkelig. 30
Inocybe Skrevet 10. mars 2022 #58920 Skrevet 10. mars 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Kunne nok lyktes med treningsklær dersom hun rettet ser mot 35-50, ikke 20-25, da må det sluttes med krampestillinger og annet tullball. Seriøst og ekte, men jeg ser det ikke helt for meg. Interessant tankeeksperiment. Hva skal til for å bringe CBE.no opp igjen? Jeg tror du har helt rett i målgruppen må være 35+. De yngre har andre influencere som taler mer til dem og CBE har lenge virket veldig satt i sin konstruerte rolle som 50-talls husmor. Men som deg tviler jeg også på 35+ gidder sexy babe og tynnhets-poseringer. Paradise Hotel-looken krasjer så grassalt med verdiene til de på samme alder som CBE. Og det gjelder i alle situasjoner fra selvtilfreds orgasme på treningsromgulvet til ovnsdørselfies og den manglende evne til å stå rett opp og ned med lik vekt på begge ben. Det_ ser_så_tåpelig_ut og appellerer neppe til folk over 22. Produkter som vises fram må opp en del hakk i kvalitet og bærekraftighet. Fast fashion og billigste polyester kjenner jeg ingen på min alder som higer etter. Hender man kjøper sokker på H&M fordi man trenger det men det inspirerer jo ikke akkurat. Her kan CBE for eksempel se til Jenny Skavland for gleden ved godt håndarbeid, kvalitetsmaterialer og kreativ omsøm. Den rake motsetningen til MyMuse og Chiquelle. Mindre fokus på den kjøpte/sponsede egenpleien som neglesalong og frisør og mer på hverdagsegenpleie. De små tingene man kan gjøre i en travel hverdag som gir overskudd og følelsen av luksus. Bare ikke kaffekoppen - den er oppbrukt. Bolig og interiør fenger nok mange i alderen 35+ og de er gjerne både kjøpesterke og kjøpevillige. Dropp at alt er i samme farge, samme kolleksjon og parvis. Det er så dørgende kjedelig. Renovering av gamle hus har en enorm gruppe interesserte men det krever at man ser og bruker husets originale detaljer i stedet for å fjerne dem. Å gjøre om et gammelt historiefylt hus til noe som ligner et hvilket som helst ferdighus fra tidlig 2000-tall er muligvis et helt nytt "konsept" men ikke noe folk gidder å følge med på. Det krever godt blikk og mot å gå mot trendene og i stedet for å sette opp slette gipsvegger som alle andre velge løsninger som passer huset. Og du verden så mye kulere det blir. 45 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå