Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
CecilieX skrev (1 time siden):

På hvilken måte tenker du motvekt? 

Kritikken her har handlet om «perfekt liv», «hardt liv», «selfies», «spons», «fake or real», «design», «tights som er stram», «pose». 

Hun bekrefter jo alt det man har kritisert; Hvordan hun fokuserer på perfeksjon, og fremstiller livet som hardt og tidkrevende når alt det hun gjør er det andre gjør ved siden av jobb (må til frisør, dekke bord, henge opp bilder). Hun skriver om det man forsøker å skille mellom: hva er fake og hva er real? «Strike a pose», kritikken har vært massiv på poseringen som hun bedriver, der kroppen vris i alle mulige vinkler for å se ut som idealet. Spørsmålene har også handlet om hvilket bidrag hun egentlig har i designprosessene? Og manglende merking av spons. 

Det eneste som hun ikke nevner er barneeksponeringen som hun får kritikk for. Rart med det. 

Motvekten er at alt er på stell, suksessfull foretningskvinne, jobber beinhardt og at hun er et offer fordi kvinner trekker henne ned? Saker som kritiseres på KG som hun nå skal motbevise gjennom disse sangene.  Hun har jo åpenbart glemt den viktigste delen av kritikken, at det brukes shady metoder for å tjene penger. Som manglende merking, bilderedigering, kommentarfelt juks og usannheter i fleng servert på blogg (påske i annekset foreks). 

Endret av Lill :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg og sett noe ala Dansebobla på tv2. Syngebobla kanskje, der hadde vi kanskje fått sett litt mer av hvordan musikken  ble laget og hvordan de er før teatersminke og fullt kostyme kommer på om lørdagen. 

• Liker 15
Skrevet
30 minutter siden, Piggi said:

Kunne tenkt meg og sett noe ala Dansebobla på tv2. Syngebobla kanskje, der hadde vi kanskje fått sett litt mer av hvordan musikken  ble laget og hvordan de er før teatersminke og fullt kostyme kommer på om lørdagen. 

Vi får jo se henne før sminke på insta, der hun sitter i bilen på vei inn til studio for sminking, dog med heavy filter 😅

• Liker 8
Skrevet
Kokofarius skrev (56 minutter siden):

Magen?

Nei. Det som har vokst. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg så akkurat den første opptredenen nå og det som slår meg med Caroline er hvor usikker hun virker. I tillegg til at teksten virker helt fraværende av ironi er det jo påfallende at hun påstår at hun synger live, det er absolutt ikke tilfellet. Det er ikke auto-tune oppå hennes livestemme, det er playback. Ikke rart hun overkompenserer med filtere og en virkelighetsforvrengning uten sidestykke, hun mangler jo helt tydeligvis tro på hvem hun egentlig er. Hun er ei flott dame, synd hun ikke ser det selv. Hele programmet virker jo som en fiasko og jeg er enig med andre her om at det er så mange dyktige artister i Norge som hadde fortjent denne sendetiden mer enn personene som er med.

• Liker 41
Skrevet

Maria får pes fordi hun er for personlig av de to første forståsegpåerne, så da blir det jo interessant å se om de trekker for det samme hos CBE 😂

(Men nå ble det en lang pause i programmet, så da gidder jeg ikke se mer på det.)

• Liker 13
Gjest Xstrella
Skrevet

Er det samme dame? Er helt sjokkert. For en platt sang og opptreden.

Skrevet

Dama ser så redd ut! 😆 Flakker med øynene og stressaslikker seg på leppene. Og at hun drar fokuset til antrekket sitt og bare hihi, jeg har aaaaldri sett så pynta ut og programlederen bare jah, tilbake til låta 😂

• Liker 41
Skrevet

Morsomt at Danche sier det vi har sagt her inne, at hun ikke skjønner humoren. Teksten består av en oppremsing av ting en influencer gjør i løpet av en dag. Det ER jo nettopp det! Hva er det som er morsomt? Caroline...:kari:

Jeg synes faktisk melodien denne gang ikke er så ille, synes den er bedre en forrige gang. Det var en veldig kjedelig sceneopptreden. Hun ser litt redd ut og det blir ikke troverdig. Her kunne hun slått seg mer løs og bydd mer på seg selv, men det sitter nok for langt inne. 

• Liker 30
Skrevet
Xstrella skrev (11 minutter siden):

Eevee skrev (8 minutter siden):

Dama ser så redd ut! 😆 Flakker med øynene og stressaslikker seg på leppene. Og at hun drar fokuset til antrekket sitt og bare hihi, jeg har aaaaldri sett så pynta ut og programlederen bare jah, tilbake til låta 😂

Det er så pute-TV som det kan bli, hadde blitt flau om det hadde vært meg som sto der

• Liker 19
Skrevet
Xstrella skrev (11 minutter siden):

Slapp av,mannen sender nok meldinger til å få henne videre;)

• Liker 20
Skrevet

Jeg synes faktisk synd på henne, ser ut til å være langt unna komfortsonen sin. Skulle det være gøy? Det var det ikke. 

• Liker 34
Skrevet
Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Jeg synes faktisk synd på henne, ser ut til å være langt unna komfortsonen sin. Skulle det være gøy? Det var det ikke. 

Nuvel, ikke så veldig synd på henne, for jeg tror hun garantert gjør dette ene og alene for å få være aktuell og få oppmerksomhet, og da må man av og til bevege seg ut av komfortsonen uansett hvor lite gøy det måtte være

• Liker 24
Skrevet

På generelt grunnlag synes jeg synd på folk som dummer seg ut hvis de ikke selv forstår at de gjør det. 😜

• Liker 42
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

På generelt grunnlag synes jeg synd på folk som dummer seg ut hvis de ikke selv forstår at de gjør det. 😜

Ser den og tildels enig, men jeg ser an personene 🤣

• Liker 7
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Hva syns du? 

Det har jeg allerede sagt

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...