Minnie Mus Skrevet 27. november 2021 #53461 Skrevet 27. november 2021 Det hjalp ikke at Lassebasse brukte en hel månedslønn på å stemme på frua 😅 Kanskje det blir julegaver allikevel da, i og med at han slipper å bruke penger på å stemme på frua 😅 25
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53462 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (2 minutter siden): Hun er jo en flott dame. Skal noen være flott for meg så må det skinne, en kobling av utseende og personlighet, men er personligheten til å spy av, med tanke på holdninger, kommunikasjon og generell oppførsel med tanke på det å forholde seg til etikk og fornuft, ja, da har CBE strøket på alle punkter 26
Måne Rampelyset Skrevet 27. november 2021 #53463 Skrevet 27. november 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53464 Skrevet 27. november 2021 Jeg utfordrer dere! Skriv 3 positive ting om CBE. 3
cerruti Skrevet 27. november 2021 #53465 Skrevet 27. november 2021 Kollontaj skrev (57 minutter siden): Rart han ikke har vært der? Hun viste seg masse på story med han sminkefyren, skjønte ikke helt hvorfor. Ja, fryktelig tilgjorte og overgira begge to… 2
Glorious Skrevet 27. november 2021 #53466 Skrevet 27. november 2021 Jeg syns Caroline var tøff som stilte opp på dette programmet jeg. «Alle» ber henne «slippe seg løs» og «by på seg selv», og jeg tenker hun gjorde et realt forsøk (selv om det ikke er nok for mange her). Man kan kritisere Caroline for mye, men jeg syns mange av de siste kommentarene her blir for dumme. Hold dere til å kritisere bedriften. 24
Populært innlegg Ultiva Skrevet 27. november 2021 Populært innlegg #53467 Skrevet 27. november 2021 (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Hun syntes det var trist å ryke ut, men skulle leve lenge på den 6’eren der 😇😆 Jeg syns hun synger helt fint jeg, for «dukkeaktig» etter min smak, men for all del- hun kan jo synge? Helt greit liksom? Verre med tekst og melodi- ikke akkurat noe jeg legger på spillelista mi 😅 Sangstemmen hennes er svært lik Linni Meisters. Eller; som Dagbladets anmelder skriver - "demonstrativt flat og spiss vokal". Det er nesten skremmende når CBE sier at hun skal leve lenge på den sekseren. Hun bør for eksempel først lese hva anmelderen faktisk skriver om henne: Den selvironiske humoren er kanskje ikke den mest avslørende eller ydmykende (livsløgnen om at jobben hennes ikke er fullstendig meningsløs må tross alt holdes vedlike). Detaljnivået på skildringene av hverdagslivet hennes gjør at det virker som det ikke er annet enn et tynt lag av selvironi som skiller Fotballfrue og avgrunnen. Mørket ligger hele tiden og lurer bak det manisk glorete lydbildet. Dagbladets anmelder går altså langt i å mene at CBE har et meningsløst liv hvor den personlige merkevaren styrer alt. Men han takker CBE for de rystende avsløringene omkring en rosabloggers fangenskap i sitt eget liv - med en sekser. Og dette skal CBE "leve lenge på"? ... Men nå fikk jo egentlig alle 6 deltakerne slakt da, med unntak av Helene. Showet er en gedigen kalkun. Endret 27. november 2021 av Ultiva 56
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2021 #53468 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (4 minutter siden): Jeg utfordrer dere! Skriv 3 positive ting om CBE. Hvorfor? Hva skal det bevise? At vi ikke er en gjeng som fortjener en egen plass i helvete? Du må gjerne synge videre på sangen om damer som trykker andre damer ned og kjøpe det narrativet som CBE har brukt to live-sendinger på å sementere. Jeg vet ingenting om privatpersonen men jeg antar at hun har både negative og positive sider som de fleste av oss. Måten som hun driver business på har jeg lite positivt å si om.
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53469 Skrevet 27. november 2021 CecilieX skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Hva skal det bevise? At vi ikke er en gjeng som fortjener en egen plass i helvete? Du må gjerne synge videre på sangen om damer som trykker andre damer ned og kjøpe det narrativet som CBE har brukt to live-sendinger på å sementere. Jeg vet ingenting om privatpersonen men jeg antar at hun har både negative og positive sider som de fleste av oss. Måten som hun driver business på har jeg lite positivt å si om. Tenkte meg det ja 👍 7
Hallepalle2 Skrevet 27. november 2021 #53470 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (12 minutter siden): Jeg utfordrer dere! Skriv 3 positive ting om CBE. Det er svært lite positivt å si om måten hun bruker sosiale medier på. Hun er virkelig kvinne er kvinne verst, i tillegg til den hodeløse eksponeringen av barn. Tre positive ting ved bedriften: *Hun bruker så og si aldri clickbait. *Hun tar fine bilder, spesielt av mat og natur. *… Jeg kommer helt ærlig ikke på en tredje positiv ting. 34
Sparkel Skrevet 27. november 2021 #53471 Skrevet 27. november 2021 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Det er svært lite positivt å si om måten hun bruker sosiale medier på. Hun er virkelig kvinne er kvinne verst, i tillegg til den hodeløse eksponeringen av barn. Tre positive ting ved bedriften: *Hun bruker så og si aldri clickbait. *Hun tar fine bilder, spesielt av mat og natur. *… Jeg kommer helt ærlig ikke på en tredje positiv ting. Hun har selvdisiplin til tusen når det kommer til å ikke skippe treninger 9
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53472 Skrevet 27. november 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det er svært lite positivt å si om måten hun bruker sosiale medier på. Hun er virkelig kvinne er kvinne verst, i tillegg til den hodeløse eksponeringen av barn. Tre positive ting ved bedriften: *Hun bruker så og si aldri clickbait. *Hun tar fine bilder, spesielt av mat og natur. *… Jeg kommer helt ærlig ikke på en tredje positiv ting. Takk. Du prøvde i hvertfall 😊 1
pøbelsara Skrevet 27. november 2021 #53473 Skrevet 27. november 2021 Dagbladet er tydeligvis helt enig med meg i at dette var en ironisk tekst som tok influencerlivet på kornet. 20
Minnie Mus Skrevet 27. november 2021 #53474 Skrevet 27. november 2021 21 minutter siden, Sozzen said: Jeg utfordrer dere! Skriv 3 positive ting om CBE. Sorry, der må jeg melde pass altså. Kommer ikke på noe positivt ved denne bedriften/ CBE 5
Finngirl Skrevet 27. november 2021 #53475 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (22 minutter siden): Jeg utfordrer dere! Skriv 3 positive ting om CBE. Hun virker oppriktig glad i dyr. Familiekjær. Positiv. 10
Andrea59 Skrevet 27. november 2021 #53476 Skrevet 27. november 2021 1 hour ago, Skrottefar said: Jeg skjønner ikke helt disse mentorene som sa hun så smashing ut......altså, What?!?! Hun så ikke ut som noe annet enn en usikker fjortis som ville se bra ut på skoleballet, men ikke fikk det helt til. Noe måtte de vel si - altså, det er vel ikke et program der deltakere blir «slaktet» av dommere…? Jeg har ikke sett så mye, bare noen glimt av det her og der, men virket jo som de var overdrevent fornøyde med alle deltakerne, uansett? 9
Populært innlegg Antirobe Skrevet 27. november 2021 Populært innlegg #53477 Skrevet 27. november 2021 Jeg har selvfølgelig ikke sett megahitten live, da Maskorama topper den, men her er min betrakning. Caroline leverte en flott prestasjon i et middelmådig sangprogram. Litt type idol. Problemet hennes er at hun har bommet totalt på konseptet. Konseptet er ikke "pen dame synger sang", konseptet er gøy og morro og partymusikk. Det blir så puteflaut å møte opp i finstasen med fresh spraytan, når alle de andre kommer i omtrent chilleklær og bare er seg selv. De andre er med for gøy, Caroline fremstår som en som totalt har misforstått konseptet, og det er vondt å se på. Spesielt siden det er så tydelig at hun legger så mye i det. Bare leit. 56
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53478 Skrevet 27. november 2021 Sjokkedori skrev (3 minutter siden): du er rapportert Det er jeg vel. Tenk å oppfordre til å skrive noe positivt. Det er ikke bra🤣 8
Amber Skrevet 27. november 2021 #53479 Skrevet 27. november 2021 Hvorfor er hun den eneste som er så sykt oppdolla? Antrekkene hennes tar bare kaka - hva er greia liksom? 40
Antirobe Skrevet 27. november 2021 #53480 Skrevet 27. november 2021 Amber skrev (Akkurat nå): Hvorfor er hun den eneste som er så sykt oppdolla? Antrekkene hennes tar bare kaka - hva er greia liksom? Har ikke skjønt konseptet. Helene møter opp i snekkerbukse, mens hun tar spraytan. Og det er nok mye av årsaken til at hun ikke lenger er med. Folk liker folkelig. I alle fall de folka som stemmer. Jeg mistenker at Caroline ikke helt vet hva folk flest liker og tenker, litt i sin egen boble. Det ser man jo for eksempel på forbruket og eksponering av barn, mens de store influencerene fronter gjenbruk og null barn i monitor. Hun er kansje ikke tonedøv på musikk, men i de fleste andre sammenhenger. 47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå