Gjest Snøsøta Skrevet 27. november 2021 #53441 Skrevet 27. november 2021 (endret) Klink skrev (14 minutter siden): Hun sier jo at det er humor denne gangen 😊 Var i samme kategori som alle de andre, halvdårlig. Ikke verre enn noen andre. Ikke er antrekket spesielt avslørende heller. Er det humor når folk ikke ler? Endret 27. november 2021 av Snøsøta
Zenhouse Skrevet 27. november 2021 #53442 Skrevet 27. november 2021 Finlay skrev (5 minutter siden): Den er jo kjempemorsom😂 "Demonstrativt flat og spiss vokal. Livsløgnen om at jobben hennes ikke er fullstendig meningsløs må tross alt holdes vedlike. Rystende innblikk i et liv hvor den personlige merkevaren sitter i førersetet" Terningkast 6!😅 Hun syntes det var trist å ryke ut, men skulle leve lenge på den 6’eren der 😇😆 Jeg syns hun synger helt fint jeg, for «dukkeaktig» etter min smak, men for all del- hun kan jo synge? Helt greit liksom? Verre med tekst og melodi- ikke akkurat noe jeg legger på spillelista mi 😅 13
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2021 #53443 Skrevet 27. november 2021 Aidensfield skrev (1 minutt siden): Å dette har noe med bedriften CBE og gjøre? Selv om jeg ikke forsvarer kommentaren så har dette alt med forretningsdriften å gjøre. Det presenteres i bilder og tekst et narrativ som er falskt. Legger du på reklame for hudpleieprodukter der bildene er gjennomredigerte så sitter du på sannheten om hvordan falsk markedsføring ser ut.
Gjest Finlay Skrevet 27. november 2021 #53444 Skrevet 27. november 2021 Hun virket dessverre svært ukomfortabel. Tipper ingen av de andre har brukt så mye tid på antrekk, hår og sminke. Hun virker svært preget av alle årene med kontroll og etterstrebet perfeksjon. Som om hun har stivnet i en form. Det finnes ingen glød. Hun ser bare anstrengt og nesten litt redd ut. Egentlig bare trist å se
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53445 Skrevet 27. november 2021 Snøsøta skrev (4 minutter siden): Er det humor når folk ikke ler? Nå hadde vel ikke folk her inne ledd uansett hvor morsom hun er. Her inne skal hun taes på alt. 6
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53446 Skrevet 27. november 2021 Zenhouse skrev (5 minutter siden): Jeg syns hun synger helt fint jeg Med autotune synger alle fint 22
Minnie Mus Skrevet 27. november 2021 #53447 Skrevet 27. november 2021 5 minutter siden, Aidensfield said: Å dette har noe med bedriften CBE og gjøre? Det har jo egentlig det, i og med at hun fremstiller seg som perfekt i some, med helt perfekt hud uten verken rynker eller uren hud..... Så viser det seg at hun har faktisk ikke perfekt hud, selv om hun reklamerer for svindyre hudpleieprodukter. 29
Keaton Skrevet 27. november 2021 #53448 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (1 minutt siden): Nå hadde vel ikke folk her inne ledd uansett hvor morsom hun er. Her inne skal hun taes på alt. Nei. Det er tull. Hadde hun vist seg som morsom hadde jeg applaudert det. Virkelig. 29
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 27. november 2021 Populært innlegg #53449 Skrevet 27. november 2021 Finlay skrev (3 minutter siden): Hun virket dessverre svært ukomfortabel. Tipper ingen av de andre har brukt så mye tid på antrekk, hår og sminke. Hun virker svært preget av alle årene med kontroll og etterstrebet perfeksjon. Som om hun har stivnet i en form. Det finnes ingen glød. Hun ser bare anstrengt og nesten litt redd ut. Egentlig bare trist å se Jeg syns det var symptomatisk at kvinnene i dommerpanelet først skrøt over hvordan hun så ut før de nesten slaktet opptredenen? Hun fikk igjen bevis på at utseende er hennes viktigste attributt. Det er en så innarbeidet tanke at når programlederen spør hvordan det var å synge så er svaret ‘jeg har aldri vært så pynta’ (noe som i tillegg er ren løgn, det er jo samme stil hun kjører i barneselskap og tur på blomsterbutikken). Sjelden har jeg opplevd å se et menneske bli mer avkledd enn henne. Det er nesten litt rystende. 77
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2021 #53450 Skrevet 27. november 2021 Snøsøta skrev (7 minutter siden): Er det humor når folk ikke ler? Det er akkurat dette. Hvis det skulle vært humor så måtte man jo overdrevet, satt det på spissen. Det hun synger om ER jo livet til i rosa-influencere. Det er tomt og det er livsfjernt. Ta parodien på salgsannonsen for huset på Siljan, da får du hvordan et humoristisk blikk på noe som var like merkelig men dessverre helt seriøst.
Populært innlegg Piggi Skrevet 27. november 2021 Populært innlegg #53451 Skrevet 27. november 2021 Sozzen skrev (27 minutter siden): Seriøst.. MÅ vi kommentere sånt?? Vi vet alle at hun bruker filter. Vi trenger ikke påpeke at hun ser ufiltrert ut på tv. Hun er en pen dame. Med eller uten filter. Når hun reklamerer for ting som skal gjøre huden «flawless» og « aldri har hatt problemer med huden» må det være lov å påpeke at det stemmer overhodet ikke. 52
Gjest Finlay Skrevet 27. november 2021 #53452 Skrevet 27. november 2021 Hallepalle2 skrev (1 minutt siden): Jeg syns det var symptomatisk at kvinnene i dommerpanelet først skrøt over hvordan hun så ut før de nesten slaktet opptredenen? Hun fikk igjen bevis på at utseende er hennes viktigste attributt. Det er en så innarbeidet tanke at når programlederen spør hvordan det var å synge så er svaret ‘jeg har aldri vært så pynta’ (noe som i tillegg er ren løgn, det er jo samme stil hun kjører i barneselskap og tur på blomsterbutikken). Sjelden har jeg opplevd å se et menneske bli mer avkledd enn henne. Det er nesten litt rystende. Helt enig.
Hallepalle2 Skrevet 27. november 2021 #53453 Skrevet 27. november 2021 (endret) Aidensfield skrev (16 minutter siden): Å dette har noe med bedriften CBE og gjøre? Det har absolutt med bedriften å gjøre! Hun selger et narritiativ om perfekt hud som et resultat av dyre kremer og behandlinger. Når man da ser at resultatet er langt fra babyhud, så er det absolutt på sin plass å reagere. Endret 27. november 2021 av Hallepalle2 38
Snødronninga Skrevet 27. november 2021 #53454 Skrevet 27. november 2021 Da holdt det bare til to programmer, både mentorer og folket var samstemte. Jeg kan ikke si jeg er overrasket! Hun mangler scene-utstråling. Hun ser, som sagt tidligere, redd og usikker ut og jeg tror ikke hun klarer/tør å slippe seg løs. Når man først får en slik sjanse, hvorfor ikke ta den helt ut og by på seg selv? Siden hun har erfaring fra teater, så er hun vant til å gå inn i en rolle og spille den ut. Både Maria og Helene gir så mye, med glimt i øyet, humor og selvironi, ja og sjarme. Caroline mangler alt dette. Kan virke som at teksten i låtene ikke appellerte til folket, og det overrasker heller ikke. Hadde hun ikke hatt så fokus på seg selv, og sin (meningsløse) influencerhverdag, kanskje resultatet kunne vært annerledes. Pokker, vis oss noe genuint og ekte da. For en gangs skyld. Hva sitter vi igjen med. Sexy antrekk? Mye hud? En grei sangstemme? På en måte skulle jeg gjerne sett henne en uke til, kun fordi jeg er nysgjerrig på om hun hadde fortsatt i samme spor, eller om hun faktisk er i stand til å bidra med noe annet enn det jeg forventer på forhånd. Men Abu fortjente å gå videre, så da måtte det bli sånn. 👊 44
Keaton Skrevet 27. november 2021 #53455 Skrevet 27. november 2021 Enig i at siden CBE viser en helt annen hud i annonser for kremer osv, er det innafor å påpeke at huden fremstår annerledes når andre tar bilder. Regner med at hun har masse foundation osv på også, så naturlig hud ser vi uansett ikke. 32
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53456 Skrevet 27. november 2021 Jeg skjønner ikke helt disse mentorene som sa hun så smashing ut......altså, What?!?! Hun så ikke ut som noe annet enn en usikker fjortis som ville se bra ut på skoleballet, men ikke fikk det helt til. 26
BaHare Skrevet 27. november 2021 #53457 Skrevet 27. november 2021 Tror nok erstatteren Martine Lunde vil komme mer gjennom TV-ruta. Hun opptrådte avslappet og uanfektet på direkten. 29
Gjest Kattedama Skrevet 27. november 2021 #53458 Skrevet 27. november 2021 (endret) Snødronninga skrev (28 minutter siden): Da holdt det bare til to programmer, både mentorer og folket var samstemte. Jeg kan ikke si jeg er overrasket! Hun mangler scene-utstråling. Hun ser, som sagt tidligere, redd og usikker ut og jeg tror ikke hun klarer/tør å slippe seg løs. Når man først får en slik sjanse, hvorfor ikke ta den helt ut og by på seg selv? Siden hun har erfaring fra teater, så er hun vant til å gå inn i en rolle og spille den ut. Både Maria og Helene gir så mye, med glimt i øyet, humor og selvironi, ja og sjarme. Caroline mangler alt dette. Kan virke som at teksten i låtene ikke appellerte til folket, og det overrasker heller ikke. Hadde hun ikke hatt så fokus på seg selv, og sin (meningsløse) influencerhverdag, kanskje resultatet kunne vært annerledes. Pokker, vis oss noe genuint og ekte da. For en gangs skyld. Hva sitter vi igjen med. Sexy antrekk? Mye hud? En grei sangstemme? På en måte skulle jeg gjerne sett henne en uke til, kun fordi jeg er nysgjerrig på om hun hadde fortsatt i samme spor, eller om hun faktisk er i stand til å bidra med noe annet enn det jeg forventer på forhånd. Men Abu fortjente å gå videre, så da måtte det bli sånn. 👊 Hun valgte altså å bruke konseptet til å «forsvare» det hun driver med. Ikke så ulikt det LKE også bruker tiden sin på. Det spørs om det vil komme en slik mulighet igjen, man kan vel anse at denne gyldne muligheten til vise frem nye sider av seg selv ikke ble brukt. I tillegg har det ikke kommet nye følgere til, som man antar var en del av årsaken til at hun takket ja. Men men, forstår man ikke konseptet ironi og satire så forstår man det bare ikke. Endret 27. november 2021 av Lill :)
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2021 #53459 Skrevet 27. november 2021 BaHare skrev (1 minutt siden): Tror nok erstatteren Martine Lunde vil komme mer gjennom TV-ruta. Hun opptrådte avslappet og uanfektet på direkten. Nok en Tv2-tilknyttet influencer som trenger å holde seg relevant.
Sozzen Skrevet 27. november 2021 #53460 Skrevet 27. november 2021 Skrottefar skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt disse mentorene som sa hun så smashing ut......altså, What?!?! Hun så ikke ut som noe annet enn en usikker fjortis som ville se bra ut på skoleballet, men ikke fikk det helt til. Hun er jo en flott dame. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå