Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Klink said:

Hva syns du? 

Ehh, det ser du vel hvis du har lest kommentarene..... 😅

• Liker 6
Skrevet
Snødronninga skrev (18 minutter siden):

Morsomt at Danche sier det vi har sagt her inne, at hun ikke skjønner humoren. Teksten består av en oppremsing av ting en influencer gjør i løpet av en dag. Det ER jo nettopp det! Hva er det som er morsomt? Caroline...:kari:

Jeg synes faktisk melodien denne gang ikke er så ille, synes den er bedre en forrige gang. Det var en veldig kjedelig sceneopptreden. Hun ser litt redd ut og det blir ikke troverdig. Her kunne hun slått seg mer løs og bydd mer på seg selv, men det sitter nok for langt inne. 

Jeg tror grunnen til at humoren ikke treffer eller registreres er fordi nær sagt ingen store influencere noen gang har påstått at jobben deres er noe annet enn seriøs, slitsom og hektisk på lik linje med en vanlig jobb. Tvert imot har de i alle år kjempet hardt for å likestille det de gjør i løpet av en dag med det andre gjør i mer tradisjonelle yrker. 

• Liker 12
Skrevet

Fra kilden over (Dagbladet).

«Håndverket i tekstlinjene («tar på en tights som er stram») kommer kanskje ikke til å gi Fotballfrue en Spellemann, men gir et overraskende rystende innblikk i et liv hvor den personlige merkevaren sitter i førersetet.

Caroline, er du fanget i ditt eget liv? Gi et tegn, eller lag et konseptalbum som splitter kritikere, om du trenger hjelp!»

Kanskje han oppfatter teksten som ærlig? ☺️
  • Liker 37
Skrevet (endret)
Minnie Mus skrev (13 minutter siden):

Ehh, det ser du vel hvis du har lest kommentarene..... 😅

Har ikke lest alt, tipper det var negativt uansett. 

Endret av Klink
  • Liker 4
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Har ikke lest at, bare negativt uansett. 

Kan hende at det rett og slett er ærlig og konstruktiv kritikk? Det finnes også, faktisk. Det jeg har sett av henne er akkurat det jeg forventet. Hadde vært fint om hun overraska meg, men dessverre. 

• Liker 13
Skrevet

Låta er ikke bra, men framføringen kunne gjort den bedre.

Hva med litt innlevelse, litt dans, ja -  litt LIV?. Det ville gjort underverker. 

Men synes faktisk det tok seg opp litt på slutten, da var det en smule engasjement å spore. Synd hun ikke hadde det fra starten.

Skrevet
20 minutter siden, Klink said:

Hvorfor svarer du på noe du ikke har lest???

• Liker 14
Skrevet

Det er nesten umulig å tro på at denne dama har noe som helst teatererfaring, så stiv og dårlig på å formidle som hun fremstår på scenen.

• Liker 30
Skrevet
Klink skrev (21 minutter siden):

Så du svarer bare på noe du antar? Det er i hvert fall svært spesielt!

• Liker 14
Skrevet

Jeg skjønner ikke at LKE viser at han stemmer ‘hundre ganger’. Vil hun virkelig ha på seg at mannen redder henne? 

For hun var virkelig ikke god i dag. Dårlig melodi, merkelig tekst og forferdelig fremføring. 

• Liker 29
Gjest Snøsøta
Skrevet

..så gjorde TV2 en ting rett ved å caste CBE. Eneste stedet (bortsett fra Dagbladet) Norges nye megahit får oppmerksomhet er i denne tråden. Selv tråden om NNM er død.

Showet er et mageplask. Dama ser livredd ut på scenen, ingen synger og låtene suger. Den absurde deltakelsen fra tidligere seriøse musikere/produsenter er beviset på hvor langt man må gå for å få skjermtid/tjene til livets opphold for de som faktisk holder på med musikk som levevei. 

Dette er TVens død. 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke at LKE viser at han stemmer ‘hundre ganger’. Vil hun virkelig ha på seg at mannen redder henne? 

Han prøver nok å redde businessen, for det å være aktuell og få oppmerksomhet er noe sponsorer liker.......snakk om lettlurte sponsorer ja 🤣

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

For hun var virkelig ikke god i dag. Dårlig melodi, merkelig tekst og forferdelig fremføring. 

Det samme som forrige lørdag også altså 😛

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes hun gjorde en fin figur i første program. Hun ser bra ut, sangstemmen er helt ok «korstemme». 
alle sangene i programmet er jo helt grusomme. Skikkelig kalkunprogram, får håpe det blir så dårlig at det får kultstatus.. Utrolig dårlig at de ikke synger live, men virket som Caroline sang live både i første og andre program. I dag så hun vettskremt ut under opptreden med store oppsperrede øyne. Har sikkert vært ekstremt utfordrende for henne å være med på dette, så blir sikkert godt å slippe mer nå som hun fikk minst stemmer i dagens program. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Jeg ble også litt overrasket over hvor uren hud hun hadde i ansiktet live, i forhold til hvordan hun ser ut på egne sosiale medier. Hun må jo fortsatt bruke enormt mye filter, lys og skygge samt redigering/utjevning av hudkvaliteten? 

Endret av Eevee
  • Liker 27
Skrevet
Eevee skrev (1 minutt siden):

Jeg ble også litt overrasket over hvor uren hud hun hadde i ansiktet live, i forhold til hvordan hun ser ut på egne sosiale medier. Hun må jo fortsatt bruke enormt mye filter, lys og skygge samt redigering/utjevning av hudkvaliteten? 

Seriøst.. MÅ vi kommentere sånt?? Vi vet alle at hun bruker filter. Vi trenger ikke påpeke at hun ser ufiltrert ut på tv. Hun er en pen dame. Med eller uten filter. 

• Liker 35
Skrevet

Imorgen får vi sikkert servert hundre unnskyldninger om hvorfor hun røk ut og det er ihvertfall ikke hennes skyld. 

• Liker 32
Skrevet
Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Så du svarer bare på noe du antar? Det er i hvert fall svært spesielt!

Nei har ikke sagt noe om det spørsmålet enda, for ser programmet nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...