123Frustrert Skrevet 26. november 2021 #53301 Skrevet 26. november 2021 CecilieX skrev (11 minutter siden): Jeg våger meg på en sang med samme tittel Det er hardt å være kvinne på instagram Jeg sitter og skroller på IG, er det ingen som våger å si det? Det flommer av redigerte og flotte kropper, ingen nevner hvordan de bilder cropper. Jeg ser på dere som viser fram, og ser at jeg ikke er like stram. Puppene henger og nesa er stor, ikke når jeg målet om å være den perfekte mor. Du får meg til å føle meg rimelig dårlig, og dette skjer hver dag, ja faktisk årlig. Jeg tar en selfie, men den blir ikke bra, håret er tynt og huden er rar. Jeg ser du kan selge meg noe som hjelper, vet hvordan du dårlig selvbilde melker. Tiden den strekker ikke til, jeg jobber hver dag med å redde liv. Mitt utseende betyr egentlig ingenting, men du sier at sterke kvinner trenger bling. Eller noe sånt. 👏👏 5
Snødronninga Skrevet 26. november 2021 #53302 Skrevet 26. november 2021 Det er ikke lett å være kvinne når det finnes påvirkere som DEG Caroline! Da ble det nok en låt om livet som influencer. Er det sånn hun tolker det å være personlig, med å ramse opp ting hun gjør i løpet av en dag.🤔 Det med å fremstå "perfekt" er det hun selv som må stå for. Tror de aller fleste ville likt å se henne naturlig, menneskelig og mindre tilgjort. Noe humor er heller ikke å spore, som hun selv sa det kom til å bli. Hva blir teksten til neste låt tro. Hvor langt og hvor fort hun løper, hva hun spiser i løpet av en dag, hva slags type negler hun skal velge, eller at hun bare MÅ drikke kaffe i dusjen? 49
Irja Skrevet 26. november 2021 #53303 Skrevet 26. november 2021 Hvorfor er sangene ut før programmet sendes? Veldig spesielt. 5
Gjest Snøsøta Skrevet 26. november 2021 #53304 Skrevet 26. november 2021 (endret) 1000 fine fruer Rundt om i Norges land Vi poster content på Instagram Det koster mye tid Luksus og glam Vi har et liv vi vil vise fram Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Selfie i et speil Må til frisør Heng opp et bilde Hæsjtægg Interør Dekke på bord Med dekorasjoner Designe egen undertøykolleksjon Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Hæsj tægg hardt liv Ny post, fake smil Det ække lett, det ække lett Shake shake prottin (protein) Ny dag, ny stil(?) Det ække lett, det ække lett Kaffekopp, kaffekopp Kom igjen barn, gjør et hopp For mamma sender bilder til Bestemor som er så snill Elsker disse søte små, Synd at de og jobbe må Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Dette er den faktiske teksten altså om noen trodde jeg hadde funnet på.. La inn et av de versene som ikke ble med fordi låta ble for lang jeg Gjett hvilket 😄 Endret 26. november 2021 av Snøsøta
Villroses hage Skrevet 26. november 2021 #53305 Skrevet 26. november 2021 Hoihoi opp klokka tolv KG-kjerring hater Helt uten skam Tar på en joggebukse som ikke er stram Nede i kjellern Der bor vi D' ække lett å se perfekt kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv D' ække lett å tåle perfekt kvinne på instagram 31
Isild Skrevet 26. november 2021 #53306 Skrevet 26. november 2021 Tar av meg hatten for lyrikk-talentene her ! Feit kjerring på KG Prate dritt om bloggere, bare "må det". Sjalusien er til å ta og føle på Misunnelsen ligger tykt utenpå Har ikke noe liv, er bitter og sur Naver og mobber og er mindre lur Psykobitch det er oss Kloakk ut av kjeften som en foss. 39
Populært innlegg Felis Skrevet 26. november 2021 Populært innlegg #53307 Skrevet 26. november 2021 Aricia skrev (5 timer siden): Jeg er sjokkert over at TV2 står redaksjonelt inne for dette programkonseptet, og at de kaster kjendisene under bussen med det. Alle bransjefolk/ fagfolk som er med for å gi programmet legitimitet burde også skamme seg herfra og inn i evigheten (sorry). Det er lenge siden jeg sluttet å være sjokkert over TV2. Det sluttet jeg omtrent da de gjorde et redaksjonelt valg om å publisere Anne Briths høylytte klaging på egne barn. Programmet er neppe bransjefolkenes stolteste øyeblikk. Ole Evenrud, mannen som ikke syntes Kurt Nilsen egnet seg som artist, så ut som om han hadde svelget en flue da han ga CBE en treer på terningen. Jeg lurer på hva de sammenligner med, da de gir disse terningkastene? Til sammenligning fikk Adele terningkast 4 for sin siste plate av NRK... Det er nok kontraktsfestet at de ikke, under noen omstendighet, skal si meningen sin. Pandemien har fart hardt med underholdningsbransjen, og noe må de leve av. Jeg håper bare TV2 betaler nok til at de klarer å riste skammen av seg. 51
Gjest Finlay Skrevet 26. november 2021 #53308 Skrevet 26. november 2021 (endret) Programmet er vel mer eller mindre et tulleprogram? Kan ikke se for meg at det kommer hits ut av prosjektet. Ei heller at det blir flere sesonger. Ser CBE for seg en sangkarriere etterhvert, eller tenker hun også på det som et tulleprogram? Får inntrykk av at det betyr mye for henne. Kanskje for mye🤔 Det er ikke vanskelig å være kvinne på Instagram, men kan tenke meg at det vanskelig å være kvinnelig influencer på instagram. Særlig hvis du er midt i 30 åra, og igrunnen ikke har så mye å komme med. Og du ser de unge kollegene dine suser forbi deg i antall følgere, mens de lanserer egne produkter, får egne tv serier, skriver bøker. Mens man selv sitter der med en karriere på hell. Tror dessverre det hjelper lite å tralle om at man står opp tidlig, og går i stramme tights. At typen er ansatt er ikke nødvendigvis noe å synge høyt om, det heller. Endret 26. november 2021 av Finlay
Gjest tranedatter Skrevet 26. november 2021 #53309 Skrevet 26. november 2021 Snøsøta skrev (1 time siden): 1000 fine fruer Rundt om i Norges land Vi poster content på Instagram Det koster mye tid Luksus og glam Vi har et liv vi vil vise fram Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Selfie i et speil Må til frisør Heng opp et bilde Hæsjtægg Interør Dekke på bord Med dekorasjoner Designe egen undertøykolleksjon Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Hæsj tægg hardt liv Ny post, fake smil Det ække lett, det ække lett Shake shake prottin (protein) Ny dag, ny stil(?) Det ække lett, det ække lett Kaffekopp, kaffekopp Kom igjen barn, gjør et hopp For mamma sender bilder til Bestemor som er så snill Elsker disse søte små, Synd at de og jobbe må Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Dette er den faktiske teksten altså om noen trodde jeg hadde funnet på.. La inn et av de versene som ikke ble med fordi låta ble for lang jeg Gjett hvilket 😄 Håper det er kaffekopp-verset som er ditt...? Men første vers...eller det med selfie i et speil...? Gir opp! Håper alle versene er dine!
123Frustrert Skrevet 26. november 2021 #53310 Skrevet 26. november 2021 tranedatter skrev (21 minutter siden): Håper det er kaffekopp-verset som er ditt...? Men første vers...eller det med selfie i et speil...? Gir opp! Håper alle versene er dine! Verset at synd barna må jobbe?? Hæ?? De MÅ jo ikke det 2
odipodis Skrevet 26. november 2021 #53311 Skrevet 26. november 2021 (endret) tranedatter skrev (34 minutter siden): Håper det er kaffekopp-verset som er ditt...? Men første vers...eller det med selfie i et speil...? Gir opp! Håper alle versene er dine! Resten av sangen, altså utenom Kaffekopp-verset, er Carolines.. Endret 26. november 2021 av odipodis 3
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 26. november 2021 #53312 Skrevet 26. november 2021 Irja skrev (2 timer siden): Hvorfor er sangene ut før programmet sendes? Veldig spesielt. Skrik etter oppmerksomhet pga lite seertall? 👌
odipodis Skrevet 26. november 2021 #53313 Skrevet 26. november 2021 Snøsøta skrev (2 timer siden): 1000 fine fruer Rundt om i Norges land Vi poster content på Instagram Det koster mye tid Luksus og glam Vi har et liv vi vil vise fram Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Selfie i et speil Må til frisør Heng opp et bilde Hæsjtægg Interør Dekke på bord Med dekorasjoner Designe egen undertøykolleksjon Heihei opp klokka fem Døde på trening men gjør det igjen, ja Helt uten skam Tar på en tights som er stram Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Hæsj tægg hardt liv Ny post, fake smil Det ække lett, det ække lett Shake shake prottin (protein) Ny dag, ny stil(?) Det ække lett, det ække lett Kaffekopp, kaffekopp Kom igjen barn, gjør et hopp For mamma sender bilder til Bestemor som er så snill Elsker disse søte små, Synd at de og jobbe må Strike a pose Lik oss folks Det ække lett å være kvinne på instagram Fake or real Perfekt liv Det ække lett å være kvinne på instagram Dette er den faktiske teksten altså om noen trodde jeg hadde funnet på.. La inn et av de versene som ikke ble med fordi låta ble for lang jeg Gjett hvilket 😄 Tror hun synger lik og spons (ikke lik oss folks), ny feed (ikke ny stil), og hvitt smil (ikke fake smil). Men ikke så lett å høre, synes det er vanskelig å oppfatte en del av ordene både på denne sangen og forrige! 11
Aquarius04 Skrevet 26. november 2021 #53314 Skrevet 26. november 2021 Isild skrev (7 timer siden): Denne nye låten er noe av det dårligste jeg har hørt på veldig lenge. Enig. For noe reinspikka søppel! At hun tør 🤢 7
Aquarius04 Skrevet 26. november 2021 #53315 Skrevet 26. november 2021 CecilieX skrev (4 timer siden): Jeg våger meg på en sang med samme tittel Det er hardt å være kvinne på instagram Jeg sitter og skroller på IG, er det ingen som våger å si det? Det flommer av redigerte og flotte kropper, ingen nevner hvordan de bilder cropper. Jeg ser på dere som viser fram, og ser at jeg ikke er like stram. Puppene henger og nesa er stor, ikke når jeg målet om å være den perfekte mor. Du får meg til å føle meg rimelig dårlig, og dette skjer hver dag, ja faktisk årlig. Jeg tar en selfie, men den blir ikke bra, håret er tynt og huden er rar. Jeg ser du kan selge meg noe som hjelper, vet hvordan du dårlig selvbilde melker. Tiden den strekker ikke til, jeg jobber hver dag med å redde liv. Mitt utseende betyr egentlig ingenting, men du sier at sterke kvinner trenger bling. Eller noe sånt. «Kanskje ser du det ikke selv, men jeg tror likevel at du har koll og definitivt integriteten i behold» ☺️ 7
FruRosa Skrevet 26. november 2021 #53316 Skrevet 26. november 2021 Pikeliten skrev (5 timer siden): Hva er ukens tema på Megahit? Det var sterke meninger forrige uke mener jeg. Ukens tema er PERSONLIG. 7
Populært innlegg Keaton Skrevet 26. november 2021 Populært innlegg #53317 Skrevet 26. november 2021 FruRosa skrev (4 minutter siden): Ukens tema er PERSONLIG. Og for en personlig tekst det ble! Omtrent like personlig som bruksanvisningen til en støvsuger. 55
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 26. november 2021 Populært innlegg #53318 Skrevet 26. november 2021 Tv2 slettet min kommentar 😱den var på ingen måte hetsende, men stilte spørsmålet om hvis det er vanskelig å være kvinne på Internett, hvordan det da er å være barn som blir brukt av mamma på some. Er det greit å slette slikt? 80
Rev. Revenge Skrevet 26. november 2021 #53319 Skrevet 26. november 2021 (endret) Profesjonell kutyme fra merkevarebedrifter på Facebook er å alltid imøtekomme alle kommentarer, også negative. TV2 som merkevare driter seg ut når de ikke imøtekommer kommentarer så sant det ikke er trolling eller hatefulle ytringer. Jeg forutsetter at du kommenterte på FB-siden deres? Endret 26. november 2021 av Revenge o'Cavatina 30
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 26. november 2021 #53320 Skrevet 26. november 2021 (endret) Hallepalle2 skrev (1 time siden): Tv2 slettet min kommentar 😱den var på ingen måte hetsende, men stilte spørsmålet om hvis det er vanskelig å være kvinne på Internett, hvordan det da er å være barn som blir brukt av mamma på some. Er det greit å slette slikt? De orka vel ikke sannheten, nok enda en grunn til at tv 2 ikke får mitt seertall, Netflix og nrk for the win… og internett da Endret 26. november 2021 av sukkerspinndilla H
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå