Gjest Keikolina Skrevet 25. november 2021 #53241 Skrevet 25. november 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Hva er greia med å bruke sexy og snuppete sommerantrekk i november når man skal feire barnebursdag? Friste fedrene 😄
Populært innlegg Felis Skrevet 25. november 2021 Populært innlegg #53242 Skrevet 25. november 2021 Å herregud @CecilieX og @Hei2016, det er det beste jeg har sett på lenge👏😂 Jeg skjønner ikke at hun ønsker å fremstille seg som hun gjør? Den uttalelsen om sårbare barn var helt hinsides, men det føyer seg inn i rekken av en lang rekke lignende hendelser. Fra da hun sto i vinduet på hotellrommet sitt og så ned på de fattige, eller da hun satt foran sin sponsede kakkelovn i hundretusenkronersklassen og syntes synd på barna som fryser (mot betaling). Eller da hun ikke kunne bry seg om barna på Gazastripen, for da måtte hun jo bry seg om alle barn som lever med krig, og det ble altfor mye for (hjerne)kapasiteten hennes. Eller da hun og gemalen felte noen tårer over hvor glad de var at det ikke var de to som måtte ha hjelp av en veldedig organisasjon til jul. Takk og pris, liksom, vi er hevet over sånn derre fattigdom og sånn... Det jeg ikke skjønner er hvordan de kan se på dette som positivt. Hvordan kan de tro at å være totalt ignorant er en BRA ting? De er så rike, hvite og privilegerte at de ikke engang trenger å bry seg om de mindre heldig stilte. De angår ikke deres verden. På Kulås merker de ikke krig, fattigdom og utrygghet, det er alt velstand og on fleek, og skal vi tro paret selv, er det en bragd. Noe vi andre bare kan drømme om, strekke oss etter, mens misunnelsen river i hjertet. Jeg vet ikke hvor mange århundrer vi må tilbake i tid, før disse holdningene var misunnelsesverdige. Marie Antoinette ble halshugget i 1793, for å vise den samme ignoransen, så kanskje aldri? Det appellerer i hvert fall ikke til høyt utdannede, kjøpesterke kvinner. Faktisk så tror jeg majoriteten av befolkningen blir uvel av slike holdninger, og den eneste grunnen til at noen fremdeles forsvarer Eriksens må være at de ser på uttalelsene som enkelthendelser, ikke at det er et mønster. i 2021 er kunnskap, samfunnsengasjement, raushet og bærekraft ansett som mer attraktivt enn penger. Og ekstra stusselig blir det når vi vet at til og med økonomien deres er så som så. At denne dama får skjermtid på TV, og attpåtil får bruke anledningen til å innta offerrollen og sparke mot kritikerne (for det holder ikke med blogg, IG, FB, YouTube og TikTok), er nok til at jeg sa opp abonnementet mitt hos TV2Play... 82
Rev. Revenge Skrevet 25. november 2021 #53243 Skrevet 25. november 2021 Jeg erindrer enda en fadese som carolinebergeriksenno ble gjort oppmerksom på men ga jamnt faen i. En ferietur til Hellas (igjen) mens naturkatastrofe i form av skogbrann herjet, avbildet i bakgrunnen på bloggbilder som kulisser for en atter poserende influenser. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/?do=findComment&comment=21977976 Boss der, altså. 40
Populært innlegg Elina123 Skrevet 25. november 2021 Populært innlegg #53244 Skrevet 25. november 2021 Ser at hun er forkjølet og lurer på hva som hjelper for hals og stemme. Som helsepersonell vil jeg først anbefale å stå over trening i noen dager! 58
Minnie Mus Skrevet 25. november 2021 #53245 Skrevet 25. november 2021 De reklameinnleggene hennes er bare elendige. Hun står jo bare å babler og stirrer på seg selv i mobilen. Null kontakt med "publikum". 22
Gjest Solaire Skrevet 25. november 2021 #53246 Skrevet 25. november 2021 (endret) Elina123 skrev (20 minutter siden): Ser at hun er forkjølet og lurer på hva som hjelper for hals og stemme. Som helsepersonell vil jeg først anbefale å stå over trening i noen dager! Hun er jo mye syk. Det går i alt fra forkjølelser, influensa, migrene, omgangssyke og øyebetennelser til nyrebekkenbetennelse, overtreningsskader, halsbetennelser og lyskestrekk. Hun blir ofte syk dersom hun må hanskes med stress eller fysiske påkjenninger utover mølleløping i kjelleren. Hun måtte f eks bryte både sykkelturen på Dovre og en av fjellturene i fjor sommer da helsa sviktet, pluss at hun var syk på premierekvelden av Boeing Boeing og nå tydeligvis sliter med forkjølelse. Endret 25. november 2021 av Solaire
lillehammeren Skrevet 25. november 2021 #53247 Skrevet 25. november 2021 Godt gjort å klare å snakke normalt når hun står så anspent og poserende som hun gjør i reklamevideoen for ICIW. 16
moroklompen Skrevet 25. november 2021 #53248 Skrevet 25. november 2021 Kollontaj skrev (På 23.11.2021 den 20.53): Det matches iallfall noe ekstremt i den stua. Alt er svart (eller hvitt). Måtte ha ny tralle i svart siden den gamle ikke passet inn lengre. Til og med «kunsten» er svart og hvit. Blir jo penger av å måtte bytte ut alt i stua dersom man alltid må matche nye sofaer/stoler (som byttes ofte hos CBE). Særlig bærekraftig er det ikke. Tenk om hun faktisk hadde lagt seg litt i selen for å inspirere og f.eks hadde sprayet om trallen som var i «feil» farge?! Undrer meg stadig over influencere som henne som ikke ser mer potensiale i det de driver med. 43
Medici Skrevet 25. november 2021 #53249 Skrevet 25. november 2021 Hvis noen ligger an til å få en megahit må det være Helene Olafsen som har 600 000 avspillinger på Spotify på sin låt, CBE har 74 000. 34
Gjest CecilieX Skrevet 25. november 2021 #53250 Skrevet 25. november 2021 (endret) Hvorfor MÅ det være synlig mageområde hver gang hun trener? I kveldens bonanza for Black Week hos annonsør to for dagen er alt treningstøyet som vises frem crop-top. Det er jo klassisk thinspirasjon. Skal ikke kommentere kroppen men legger ved denne. Like relevant enda. https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/derfor-er-disse-bildene-sa-farlige-2904224 Endret 25. november 2021 av CecilieX
Gjest CecilieX Skrevet 25. november 2021 #53251 Skrevet 25. november 2021 Takk forøvrig til @Snøsøta og @Felis for å gidde å bruke tid på gjennomarbeidede og gode innlegg som tilfører historikk og kontekst til kritikken
Måne Rampelyset Skrevet 25. november 2021 #53252 Skrevet 25. november 2021 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. 1
Surikatt Skrevet 25. november 2021 #53253 Skrevet 25. november 2021 Elina123 skrev (1 time siden): Ser at hun er forkjølet og lurer på hva som hjelper for hals og stemme. Som helsepersonell vil jeg først anbefale å stå over trening i noen dager! Holde seg hjemme når man er syk 28
Gjest tranedatter Skrevet 25. november 2021 #53254 Skrevet 25. november 2021 Vel til og med Omvendt julenisse handlet jo mest om dem selv - hvor snille de var. Det ene året. Så var det liksom nok med "veledighet". At det var andre som bidro med bil, saks, bensin, gaver, var ikke så nøye. De fikk iaf ett år profilert seg som snille.Og kan ha det på cv'en. Dvs lke kan ha det i insta bio at han har startet dette. Flinke til å starte - men ikke til å gjennomføre!
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 25. november 2021 Populært innlegg #53255 Skrevet 25. november 2021 Ser at noen kommenterer på Christine Danckes Instagram der hun poserer med CBE. Svaret er jo like «flatt», flaut og svada som mye av det frua selv skriver. «Alle fortjener å bli møtt for den de er?» Har hun møtt Caroline Berg Eriksen…? Og: Kan man ikke ha to tanker i hodet samtidig? At man kan heie på kvinner, men at man ikke utelukkende må det fordi man er kvinne selv? (Kilde: Christine Danckes Instagram) 54
Populært innlegg Benazim Skrevet 25. november 2021 Populært innlegg #53256 Skrevet 25. november 2021 Jeg vet ikke om noen her husker TV-Shop på TV3? Det var sånne søvndyssende reklameprogrammer som gikk på repeat på de mest ugunstige tidspunktene, og hvor glatte "programledere" sto og messet om og om igjen om fortreffelighetene ved diverse håpløse produkter, med telefonnummer man skulle ringe for å bestille nederst på skjermen. Jeg får nemlig et skikkelig flashback når jeg ser Caroline Berg Eriksens reklameposter. Er dette noe hun virkelig ønsker å bruke den dyrebare tiden man har på jorda på? Jeg synes det er særs merkelig. For meg er i hvert fall TV-Shop "programleder" omtrent det siste jeg kunne tenke meg å bli i hele verden. 55
Benazim Skrevet 25. november 2021 #53257 Skrevet 25. november 2021 Aquarius04 skrev (6 minutter siden): Ser at noen kommenterer på Christine Danckes Instagram der hun poserer med CBE. Svaret er jo like «flatt», flaut og svada som mye av det frua selv skriver. «Alle fortjener å bli møtt for den de er?» Har hun møtt Caroline Berg Eriksen…? Og: Kan man ikke ha to tanker i hodet samtidig? At man kan heie på kvinner, men at man ikke utelukkende må det fordi man er kvinne selv? (Kilde: Christine Danckes Instagram) Jeg synes dette var et veldig godt svar fra Dancke. Hva i all verden er kritikkverdig ved det? 10
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 25. november 2021 Populært innlegg #53258 Skrevet 25. november 2021 (endret) Lafamiglia skrev (16 minutter siden): Jeg synes dette var et veldig godt svar fra Dancke. Hva i all verden er kritikkverdig ved det? All den tid Caroline Berg Eriksen, som hun fronter i denne konkurransen, hverken heier på andre kvinner (ikke som hun har frontet på blogg eller andre SoMe som jeg har sett i alle fall), eller tåler konstruktive tilbakemeldinger, så synes jeg svaret er skivebom. Endret 25. november 2021 av Aquarius04 Spesifisering 53
Benazim Skrevet 25. november 2021 #53259 Skrevet 25. november 2021 Aquarius04 skrev (4 minutter siden): All den tid Caroline Berg Eriksen, som hun fronter i denne konkurransen, hverken heier på andre kvinner eller tåler konstruktive tilbakemeldinger, så synes jeg svaret er skivebom. Men Christine Danckes jobb her, er jo å fronte TV-programmet og å være en noenlunde nøytral person. Det ville jo vært ekstremt uprofesjonelt av henne å rakke ned på deltakerne i programmet. 30
Aidensfield Skrevet 25. november 2021 #53260 Skrevet 25. november 2021 FruRosa skrev (9 timer siden): Også verdt å merke seg hva folk liker. Helenes låt er på 1.plass på Spotify! Blir artig å se samarbeidet mellom CBE og Staysman (om hun blir med videre). CBE med rølpete partylåt blir, for å si det forsiktig, interessant! Så på sofai i dag og de så på megahit og de digget da CBE... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå