Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne nye låten er noe av det dårligste jeg har hørt på veldig lenge. 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (16 minutter siden):

Denne nye låten er noe av det dårligste jeg har hørt på veldig lenge. 

Jeg er enig. Den var bare....fæl😒

Helt utrolig at de ikke fikk til noe bedre enn dette. Og helt utrolig at CBE og mentor mener at dette kan bli en "megahit". Veldig lite fengende låt.

Skrevet

Uttalte hun ikke at denne sangen skulle ha mer humor? Teksten er jo en oppsummering av en vanlig dag i livet hennes.

• Liker 39
Skrevet
Finlay skrev (14 minutter siden):

Jeg er enig. Den var bare....fæl😒

Helt utrolig at de ikke fikk til noe bedre enn dette. Og helt utrolig at CBE og mentor mener at dette kan bli en "megahit". Veldig lite fengende låt.

Tyggispop på sitt værste. 

• Liker 15
Skrevet

Hvis Caroline Berg Eriksen er på dette nivået i tekstforfatting, er det lett å forstå hvorfor jeg oppfatter vedkommende som en fjortis. Og den som produserte en kronikk på kvinnedagen og alle kommentarer med unntak av "Takk, fine du" i kommentarfeltet kan ikke være cbe selv.

Apropos kommentarfeltproblematikk, det er nok å hente om uendret mønster her: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

• Liker 40
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir nyskjerrig på hva cbe mener med at hun har en kraftig stemme, for når jeg hører henne synge så er vel en kraftig stemme det siste som slår meg. Men for alt jeg vet så kan det jo hende hun virkelig blomstrer i opera

• Liker 38
Gjest Snøsøta
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Jeg er sjokkert over at TV2 står redaksjonelt inne for dette programkonseptet, og at de kaster kjendisene under bussen med det. Alle bransjefolk/ fagfolk som er med for å gi programmet legitimitet burde også skamme seg herfra og inn i evigheten (sorry).

Veldig enig. Her er det mye som har feilet.

Skrevet

Det som slår meg når jeg leser de to tekstene som har kommet så langt, er at hun bekrefter fordommene mange har mot influencere. 

I og med at de ikke er ironiske, så er de jo "spot on" i forhold til å avsløre at Caroline faktisk lever i en boble der alt handler om henne. 

Uten sammenligning forørvig så blir disse låtene like stusselige som "My boobs are ok" som Lene Alexandra i sin tid ga ut. Låter som er ment å spille på "dum blondine". 

Imponerende forretningskvinne klarer iallefall ikke disse låtene å formidle. Får ikke håpe det var tanken, for da er dette så teit og dårlig arbeid at jeg ikke vet hva jeg skal si. 

• Liker 49
Skrevet
Surikatt skrev (15 minutter siden):

Ja, men det viser jo hvilken total mangel på selvinnsikt. 
1. Det er helt frivillig å være på Instagram. Jeg personlig bruker det ikke. 
2. Hun lever på Instagram med mobilen limt fast i hånda. Hun utleverer sine to døtre på Instagram. Gå i deg selv, Caroline Berg Eriksen. 

Du har et godt poeng. Hvis det er så vanskelig å være på Instagram hvordan i all verden kan man ta valget om å ha barna sine der omtrent hver eneste dag??? 

• Liker 46
Skrevet

Har hun virkelig laget enda en sang om seg selv? 

• Liker 36
Skrevet

Herregud, det er noe av det dummeste jeg har hørt! 2 minutter av mitt liv jeg ikke får igjen...

Ser hun ikke selv hvordan hun fremstiller seg? 

• Liker 34
Gjest Kattedama
Skrevet
Lizard skrev (6 minutter siden):

Herregud, det er noe av det dummeste jeg har hørt! 2 minutter av mitt liv jeg ikke får igjen...

Ser hun ikke selv hvordan hun fremstiller seg? 

Nei. Og hvordan kan noen som anses som seriøse i bransjen gå god for dette? Er all PR god PR?

Skrevet (endret)

Hva er ukens tema på Megahit? Det var sterke meninger forrige uke mener jeg.

Endret av Pikeliten
  • Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg våger meg på en sang med samme tittel

Det er hardt å være kvinne på instagram

Jeg sitter og skroller på IG, er det ingen som våger å si det? Det flommer av redigerte og flotte kropper, ingen nevner hvordan de bilder cropper. 

Jeg ser på dere som viser fram, og ser at jeg ikke er like stram. Puppene henger og nesa er stor, ikke når jeg målet om å være den perfekte mor. 

Du får meg til å føle meg rimelig dårlig, og dette skjer hver dag, ja faktisk årlig.  

Jeg tar en selfie, men den blir ikke bra, håret er tynt og huden er rar. Jeg ser du kan selge meg noe som hjelper, vet hvordan du dårlig selvbilde melker. 

Tiden den strekker ikke til, jeg jobber hver dag med å redde liv. Mitt utseende betyr egentlig ingenting, men du sier at sterke kvinner trenger bling. 

Eller noe sånt. 

Skrevet

Er det meningen at de skal lage sang om seg selv hver gang? 

• Liker 12
Skrevet
skruf skrev (3 timer siden):

Det er måten hun poserer på som skaper sprettrumpe-illusjonen; legger all tyngde på det beinet hun står på, vipper bekkenet bakover og hofta ut og opp. Nesten ingen vekt på den foten hun plasserer på treningsbenken.

Se for deg en hannhund som løfter ene beinet for å tisse på et tre; samme vippeteknikken med hofta. 

Du ser måten hun står på veldig godt på treningstøyet; på den venstre side er det stor glippe mellom tights og overdel, mens på høyre side (den siden hun løftet beinet) så er det ingen glippe mellom tøyet. 

I tillegg har hun plassert hånden i midjen for å markere den. 

Ja jeg ser dette også,  men det såg så rart ut det bildet liksom der rumpa er. Samme det, unaturlig/rart var det i alle fall. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...