Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

TV2-skapte "kjendiser" hyller TV2-skapte "kjendiser". Bombe...

Vi snakker bombe……. 🤣

• Liker 5
Skrevet
Felis skrev (9 minutter siden):

TV2-skapte "kjendiser" hyller TV2-skapte "kjendiser". Bombe...

De har nok blitt instruerte til å hylle regner jeg med, og hadde de ikke gjort det så hadde ikke det blitt vist, garantert 😛

• Liker 21
Skrevet
Hei2016 skrev (7 timer siden):

Om norsken inte är helt hundra ber jag om ursäkt, men här är mitt bidrag till fruns nya sångkarriär. Kan även gärna framföras som en rapp om hon vill. Staysman får mycket gärna hänga sig på! Jag sitter på toget och har tydligen inget bättre för mig 😂

Står opp fem hver morgen for å løpe på båndet
Ser at andre sover lengre, hva feiler det «sånne»?
Ikke rart da at ingen ser så bra ut som jeg,
I hvertfall ikke etter at Lasse har photoshoppet meg!

Føler faktisk jeg jobber hele dagen lang, Og går de ansatte i helsesektoren en nokså høy gang.
Det er INGEN som jobber like mye som meg,
Selvom min jobb, dog, er fritidssysler for deg 

Sminke, trening, kaffekopp, posering og pynt 
Hvem tør si no’ på at innholdet er rimelig tynt?
Blir jo sponset med tonnevis av tvilsomme klær,
Også kliner jeg til med noen kunstige trær

Ref.;
Løper rundt med Pochette Metis fra Louis «Vittå»,
Drømmer om Chanel, men har fortsatt ikke rå’
Og med siste prisoppgang hos ønskede Chanel,
Må jeg nok nøye meg med sponset ræl ifra Chiquelle 

Å merke reklame er ikke regnet som en jobb,
Jeg tjener penger på å ljuge, så er ikke kun en snobb!
Selger sjela for vise frem alt det jeg «må ha»    
Dåsespray og mini-camper gjør DEG tvers igjennom glad! 

Så må dere huske på at noe som tar tid; 
Å stalke alt om meg på internett og fighte hver en strid,
Her må ALT kommenteres, vi tar alt det vi kan,
Og dét er en fulltidsstilling- også for min mann 

Alle som hater meg, hør nøye etter nå, Drit i barnekonvensjon og alkohollovgivning óg,
Gjør som meg, bli som meg, prøv det selv, selv, selv
Livet føles tomt når altting er på «stell, stell, stell» 

Ref.;
Løper rundt med Pochette Metis fra Louis «Vittå» 
Drømmer om Chanel, men kommer aldri å få rå’
Og med siste prisoppgang hos uoppnå’lige Chanel,
Må jeg pushe MYE ekstra ræl fra sponsede Chiquelle

Jeg lar meg imponere av deg @Hei2016, den teksten er så spot on, og hadde det ikke vært for at CBE ikke evner å ha ironisk sans, ja, så kunne hun fint brukt den 😛

• Liker 36
Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Jeg lar meg imponere av deg @Hei2016, den teksten er så spot on, og hadde det ikke vært for at CBE ikke evner å ha ironisk sans, ja, så kunne hun fint brukt den 😛

Tack, snälla du! Det skumma är att förutom att få språket rätt, gick det förvånade lätt 😅🙈

• Liker 13
Skrevet

Ut med baken og på med selfiegliset. Dagen blir ikke helt den samme uten. :klappe:

Tatt fra instastory

75241B65-46A7-45D9-A58F-A214A7D02380.jpeg

• Liker 29
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Ut med baken og på med selfiegliset. Dagen blir ikke helt den samme uten. :klappe:

Tatt fra instastory

Den baken der må være redigerT? 🤔 Eller kan man redigere på instastory? 

Endret av Klink
  • Liker 10
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Er ikke sikkert det er redigert, men ett av to; enten redigert ellers så har cbe prolaps i ryggen i dag. For å dytte ut baken så mye kan ikke være enkelt 😀 som hun selv sier « ikke lett å være kvinne på Instagram» ekstremt dårlig sang som nok en gang fremhever hvor utrolig arbeidsom og flink hun er. Komisk. 

• Liker 31
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Ok, så det er fortsatt hvor vanskelig det er å være influencer som er budskapet. 

Her er et utdrag:

Opp klokka fem

Tar på en tights som er stram

det er ikke lett å være kvinne på Instagram

fake or real

det koster mye tid

vi har et liv vi vil vise fram

selfie i et speil

lik og spons

hardt liv, nytt smil

må til frisør

dekke på bord, med dekorasjoner

«»

Jeg er tom for ord.

Hvis vi skal fortsette tekstskrivingen fra i går så foreslår jeg at folk lager tekst om sitt yrke og sine utfordringer. Sykepleiere, lærere, barnehageansatte, politifolk, psykologer, vernepleiere, prester m.fl. De som hver dag står i helt andre arbeidsmessige utfordringer. 

Endret av CecilieX
Skrevet
CecilieX skrev (7 minutter siden):

Ok, så det er fortsatt hvor vanskelig det er å være influencer som er budskapet. 

Her er et utdrag:

Opp klokka fem

Tar på en tights som er stram

det er ikke lett å være kvinne på Instagram

fake or real

det koster mye tid

vi har et liv vi vil vise fram

selfie i et speil

lik og spons

hardt liv, nytt smil

må til frisør

dekke på bord, med dekorasjoner

«»

Jeg er tom for ord.

Er det utdrag fra neste låt?

Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

Tatt fra instastory

Det ser jo bare ut som om noe er feil? 😳 
Men for all del - «få det på!» 

• Liker 15
Skrevet
Klink skrev (3 timer siden):

Det er måten hun poserer på som skaper sprettrumpe-illusjonen; legger all tyngde på det beinet hun står på, vipper bekkenet bakover og hofta ut og opp. Nesten ingen vekt på den foten hun plasserer på treningsbenken.

Se for deg en hannhund som løfter ene beinet for å tisse på et tre; samme vippeteknikken med hofta. 

Du ser måten hun står på veldig godt på treningstøyet; på den venstre side er det stor glippe mellom tights og overdel, mens på høyre side (den siden hun løftet beinet) så er det ingen glippe mellom tøyet. 

I tillegg har hun plassert hånden i midjen for å markere den. 

• Liker 36
Skrevet

Måtte inn å høre litt.

Tenker bare: Oi oi oi...nå kunne forrige låt tolkes som humor (med litt godvilje). Og så kommer det jammen en til i samme gate - da blir det litt verre.

Låta bæres hverken av tekst, melodi eller vokal, og er betydelig svakere enn den forrige, som faktisk hadde en liten gnist. Det har ikke denne. Den er daff. Blodfattig. 

Greit at konseptet er lettbeint, men det kunne vel være mulig å få til en litt dypere og litt mindre navlebeskuende tekst enn dette? Her har jo CBE en unik sjanse til å vise at hun er mer enn det vi ser til daglig. Kanskje formidle at -"bak mitt ansikt er en hjerne, bak mitt bryst er et hjerte".

Men nei.

Gjest Kattedama
Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

Måtte inn å høre litt.

Tenker bare: Oi oi oi...nå kunne forrige låt tolkes som humor (med litt godvilje). Og så kommer det jammen en til i samme gate - da blir det litt verre.

Låta bæres hverken av tekst, melodi eller vokal, og er betydelig svakere enn den forrige, som faktisk hadde en liten gnist. Det har ikke denne. Den er daff. Blodfattig. 

Greit at konseptet er lettbeint, men det kunne vel være mulig å få til en litt dypere og litt mindre navlebeskuende tekst enn dette? Her har jo CBE en unik sjanse til å vise at hun er mer enn det vi ser til daglig. Kanskje formidle at -"bak mitt ansikt er en hjerne, bak mitt bryst er et hjerte".

Men nei.

La oss håpe at hun ryker i morgen. Dette er kleint og pinlig på så mange nivåer. 

Skrevet
Finlay skrev (5 minutter siden):

Måtte inn å høre litt.

Men nei.

Hvor kan man høre den? 

• Liker 1
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Hvor kan man høre den? 

Spotify. 

Hørte bare kjapt igjennom, Abu og Helene best basert på det, Caroline og Einar dårligst. Men kvaliteten alt i alt er jo 🙈, men kanskje Abu mest sjanse på en hit denne gangen? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...