Isola2 Skrevet 27. november 2021 #53421 Skrevet 27. november 2021 Kollontaj skrev (39 minutter siden): Fra kilden over (Dagbladet). «Håndverket i tekstlinjene («tar på en tights som er stram») kommer kanskje ikke til å gi Fotballfrue en Spellemann, men gir et overraskende rystende innblikk i et liv hvor den personlige merkevaren sitter i førersetet. Caroline, er du fanget i ditt eget liv? Gi et tegn, eller lag et konseptalbum som splitter kritikere, om du trenger hjelp!» Kanskje han oppfatter teksten som ærlig? ☺️ Er det ingen som ser ironien i den anmeldelsen der?? 21
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53422 Skrevet 27. november 2021 Hun sier til TV2: "– Jeg kunne fortsatt mye lenger. Jeg elsker jo å danse og synge." Eh.....javel, men kanskje lære seg å danse og synge først før man går ut på riksdekkende TV med noe som ikke er i nærheten av verken dans, det så vi jo på SVD, og sang 🤣 47
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53423 Skrevet 27. november 2021 Isola2 skrev (1 minutt siden): Er det ingen som ser ironien i den anmeldelsen der?? Mulig, men om 6'ern på terningen også er ironi, så, ja, da henger jeg med på den 😛 11
Hallepalle2 Skrevet 27. november 2021 #53424 Skrevet 27. november 2021 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Hun sier til TV2: "– Jeg kunne fortsatt mye lenger. Jeg elsker jo å danse og synge." Eh.....javel, men kanskje lære seg å danse og synge først før man går ut på riksdekkende TV med noe som ikke er i nærheten av verken dans, det så vi jo på SVD, og sang 🤣 Men hvorfor danset hun ikke da? Når man ser spesielt Helene kose seg på scenen så er cbe som et rådyr i flomlys, hun så jo nesten paralysert ut. 37
Klink Skrevet 27. november 2021 #53425 Skrevet 27. november 2021 (endret) Hun sier jo at det er humor denne gangen 😊 Var i samme kategori som alle de andre, halvdårlig. Ikke verre enn noen andre. Ikke er antrekket spesielt avslørende heller. Endret 27. november 2021 av Klink 2
Minnie Mus Skrevet 27. november 2021 #53426 Skrevet 27. november 2021 5 minutter siden, EmilieH said: Imorgen får vi sikkert servert hundre unnskyldninger om hvorfor hun røk ut og det er ihvertfall ikke hennes skyld. Helt sikkert pga misunnelige dommere og KG kjerringer..... 26
EmilieH Skrevet 27. november 2021 #53427 Skrevet 27. november 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Helt sikkert pga misunnelige dommere og KG kjerringer..... Nettopp!! 3
Keaton Skrevet 27. november 2021 #53428 Skrevet 27. november 2021 Klink skrev (1 minutt siden): Hun sier jo at det er humor denne gangen 😊 Var i samme kategori som alle de andre, halvdårlig. Ikke verre enn noen andre. Synes du det var humor? En oppramsing av alt som er sant om livet hennes? 28
Kleenex Skrevet 27. november 2021 #53429 Skrevet 27. november 2021 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Men hvorfor danset hun ikke da? Når man ser spesielt Helene kose seg på scenen så er cbe som et rådyr i flomlys, hun så jo nesten paralysert ut. Og helt uten utstråling og sjarm. Kommer ikke langt uten det.. 19
Gjest Finlay Skrevet 27. november 2021 #53430 Skrevet 27. november 2021 Isola2 skrev (3 minutter siden): Er det ingen som ser ironien i den anmeldelsen der?? Den er jo kjempemorsom😂 "Demonstrativt flat og spiss vokal. Livsløgnen om at jobben hennes ikke er fullstendig meningsløs må tross alt holdes vedlike. Rystende innblikk i et liv hvor den personlige merkevaren sitter i førersetet" Terningkast 6!😅
Aquarius04 Skrevet 27. november 2021 #53431 Skrevet 27. november 2021 EmilieH skrev (6 minutter siden): Imorgen får vi sikkert servert hundre unnskyldninger om hvorfor hun røk ut og det er ihvertfall ikke hennes skyld. Er nok alle de misunnelige dommerne og alle andre som ikke takler at hun gjør det bra sin feil. 9
Skrottefar Skrevet 27. november 2021 #53432 Skrevet 27. november 2021 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Men hvorfor danset hun ikke da? Når man ser spesielt Helene kose seg på scenen så er cbe som et rådyr i flomlys, hun så jo nesten paralysert ut. Kan jo ikke danse når LKE ikke er i nærheten til å være support vettu 😛 4
EmilieH Skrevet 27. november 2021 #53433 Skrevet 27. november 2021 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Er nok alle de misunnelige dommerne og alle andre som ikke takler at hun gjør det bra sin feil. Ja, helt klart. Tenk å gå gjennom livet å ALDRI gjøre feil, ganske imponerende egentlig! 7
Gjest CecilieX Skrevet 27. november 2021 #53434 Skrevet 27. november 2021 Jeg synes låta hadde den beste melodien i refrenget, har nynnet litt på den. Teksten(e) har jeg sagt mye om, men det som felte henne er at de færreste kan identifisere seg med det som synges. Jeg tror at jeg velger å tolke stivheten som et forsøk på skuespill i forhold til å illudere «puppet on a string» livet, hvordan man lager seg en avatar som man viser frem. Danserne illuderer det samme. Dagbladet tolket det også slik: «vokalen er demonstrativt flat» Jeg er enig med Dagbladet, «livsløgnen om at jobben hennes ikke er fullstendig meningsløs må holdes ved like».
Jobbermedbarn Skrevet 27. november 2021 #53435 Skrevet 27. november 2021 Utfordringen til cbe er at hun ikke kommer ut på hverken bilder (som mannen tar) eller skjerm. Se på Helene til sammenligning. Er sikker på at cbe er en bedre sanger enn Helene, men det hjelper ikke når fremførelse er helt «dødt» og det ikke gir deg noen ting. Synes bildene i some også preges av det, unntaket er når andre tar bilder. Det blir rett og slett for «kaldt» og kjedelig. 23
Xmasclovn Skrevet 27. november 2021 #53436 Skrevet 27. november 2021 Hun så ut som om hun stod foran en skarpskytter og ikke et kamera/publikum. Pinlig å se på. Tv2 må ha betalt fett for deltagelse, for alt i henne ropte hvor ukomfortabelt hun synes det var. 22
Keaton Skrevet 27. november 2021 #53437 Skrevet 27. november 2021 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Kan jo ikke danse når LKE ikke er i nærheten til å være support vettu 😛 Rart han ikke har vært der? Hun viste seg masse på story med han sminkefyren, skjønte ikke helt hvorfor. 9
Aidensfield Skrevet 27. november 2021 #53438 Skrevet 27. november 2021 Eevee skrev (18 minutter siden): Jeg ble også litt overrasket over hvor uren hud hun hadde i ansiktet live, i forhold til hvordan hun ser ut på egne sosiale medier. Hun må jo fortsatt bruke enormt mye filter, lys og skygge samt redigering/utjevning av hudkvaliteten? Å dette har noe med bedriften CBE og gjøre? 9
Xmasclovn Skrevet 27. november 2021 #53439 Skrevet 27. november 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Rart han ikke har vært der? Hun viste seg masse på story med han sminkefyren, skjønte ikke helt hvorfor. Han er sikkert hjemme og pynter til advent. Tar litt tid å få på plass alt stæsjet. 8
Gjest Kattedama Skrevet 27. november 2021 #53440 Skrevet 27. november 2021 (endret) For et utrolig merkelig konsept og ikke minst for noen merkelige bidrag fra Caroline. Har hele poenget med dette vært at hun skal dumme seg ut? Og bekrefte alle fordommer man har mot rosabloggere? Snakk om å fremstilles som en karikatur og en parodi på merkevaren hennes. Endret 27. november 2021 av Lill :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå