Xmasclovn Skrevet 29. november 2021 #53541 Skrevet 29. november 2021 Heartland skrev (1 time siden): Hun påstår vel at hun ikke har gjort noe med ansiktet sitt, og at hun ikke bruker filter. Vel... Bilde 1 fra Nettavisen i 2015. Har hun virkelig sett så naturlig ut?? Bilde 2 fra Se og Hør nå ifm. Norges Nye Megahit. Her er hun altså i dag, uten filter. Forskjellen på bilde 1 og 2 sier meg at ting har skjedd med ansiktet. Vanskelig å snakke seg ifra. Bilde 3 er fra fruas instragram. Filter bruker hun visst ikke hevder hun... ehe.. Edit: Jeg er ikke ute etter å henge ut noens utseende. Hun er en flott dame, det er ikke poenget her. Poenget er: Ikke påstå at du er 100% naturlig, uten fillers, uten filter osv osv, når det er så åpenbart! Nr 2 ser ut som moren til nr 1. Sykt at det kun skiller 6 år mellom de bildene. 22
Benazim Skrevet 29. november 2021 #53542 Skrevet 29. november 2021 (endret) . Endret 29. november 2021 av Lafamiglia
Populært innlegg ignore Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #53543 Skrevet 29. november 2021 Dette bildet er også milevis fra det som presenteres på Instagram. Klart det er hardt å være kvinne på Instagram når man må bruke timesvis på oppstilling, posering, redigering og filtrering. 73
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #53544 Skrevet 29. november 2021 ignore skrev (1 minutt siden): Dette bildet er også milevis fra det som presenteres på Instagram. Klart det er hardt å være kvinne på Instagram når man må bruke timesvis på oppstilling, posering, redigering og filtrering. Jeg hadde fått helt angst for å bevege meg ute blant folk når det er stor forskjell på fantasi og viktighet. Man risikerer jo å gå rett forbi om man møter henne på gaten. Det er veldig trist, for hun er god nok som hun er! 52
Populært innlegg Keaton Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #53545 Skrevet 29. november 2021 Be om hjelp, CBE, dette er usunt å drive med. Vakker nok som deg selv, ikke fortsett med den avataren du har på SoMe. 51
NewStart87 Skrevet 29. november 2021 #53546 Skrevet 29. november 2021 Altså, dama er like gammel som meg og holder på sånn her.. 30
Cissacissa Skrevet 29. november 2021 #53547 Skrevet 29. november 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Altså, dama er like gammel som meg og holder på sånn her.. Hun har vist den t-trøyen ved flere anledninger. Hver gang ser det ut som hun har dratt den opp idet bildet blir tatt. Altså…er den ikke kort nok? Har den rar passform? Hva er greia? Det ser jo bare ustelt og lite ordentlig ut 29
Gjest Finlay Skrevet 29. november 2021 #53548 Skrevet 29. november 2021 Heartland skrev (5 timer siden): Hun påstår vel at hun ikke har gjort noe med ansiktet sitt, og at hun ikke bruker filter. Vel... Bilde 1 fra Nettavisen i 2015. Har hun virkelig sett så naturlig ut?? Bilde 2 fra Se og Hør nå ifm. Norges Nye Megahit. Her er hun altså i dag, uten filter. Forskjellen på bilde 1 og 2 sier meg at ting har skjedd med ansiktet. Vanskelig å snakke seg ifra. Bilde 3 er fra fruas instragram. Filter bruker hun visst ikke hevder hun... ehe.. Edit: Jeg er ikke ute etter å henge ut noens utseende. Hun er en flott dame, det er ikke poenget her. Poenget er: Ikke påstå at du er 100% naturlig, uten fillers, uten filter osv osv, når det er så åpenbart! Hvor og når har hun påstått at hun ikke har gjort noe med ansiktet sitt, og at hun er "100% naturlig"?
Vipser Skrevet 29. november 2021 #53549 Skrevet 29. november 2021 Finlay skrev (50 minutter siden): Hvor og når har hun påstått at hun ikke har gjort noe med ansiktet sitt, og at hun er "100% naturlig"? Hun nekter hardnakket for fillers her i kommentarfeltet, mars 2020 (nyeste jeg fant): https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/19/play-dress-up/ 23
Heartland Skrevet 29. november 2021 #53550 Skrevet 29. november 2021 Finlay skrev (48 minutter siden): Hvor og når har hun påstått at hun ikke har gjort noe med ansiktet sitt, og at hun er "100% naturlig"? Benekter hun det ikke hver gang det kommer spørsmål om det i ulike SoMe? Korriger meg gjerne om jeg husker feil altså 🤷♂️ Mener det var litt samme greia når hun fikk silikon, det ble benektet og blir det vel fortsatt? Og den sykkelshortsen med padding i rumpa? På samme måte som det nektes for filter og annen bilderedigering. 30
Gjest Finlay Skrevet 29. november 2021 #53551 Skrevet 29. november 2021 Heartland skrev (1 minutt siden): Benekter hun det ikke hver gang det kommer spørsmål om det i ulike SoMe? Korriger meg gjerne om jeg husker feil altså 🤷♂️ Mener det var litt samme greia når hun fikk silikon, det ble benektet og blir det vel fortsatt? Og den sykkelshortsen med padding i rumpa? På samme måte som det nektes for filter og annen bilderedigering. Så vidt jeg vet har hun aldri svart på om hun har silikon, ergo hverken bekreftet eller benektet det.
Måne Rampelyset Skrevet 29. november 2021 #53552 Skrevet 29. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. 1
EmilieH Skrevet 29. november 2021 #53553 Skrevet 29. november 2021 Synes hun ser tynnere og tynnere ut for hvert bilde om dagen men kan være måten hun liner seg opp foran speilet på også, selfølgelig. 13
Benazim Skrevet 29. november 2021 #53554 Skrevet 29. november 2021 Synes det er synd at fokuset de siste par årene har dreid seg mer og mer om å vise frem magen. Det er jo ikke sunt. Og det finnes jo sikkert en grense for hvor smal hun kan bli, og hvor mye musklene kan synes, og når hun har nådd den – hva skal hun gjøre da? Begynne med større og større pupper via silikon, sånn at hun ender opp med to digre fotballer? Eller fyldigere og fyldigere lepper? Eller flere og større rumpeinnlegg – eller i verste fall plastiske rumpeoperasjoner? Mer og mer og tykkere hår ser jo for eksempel ut til å være utelukket. Stadig økende thigh gap er kanskje en mulighet. Eller tynnere og tynnere armer? Muighetene er mange. 17
Anonym90059005 Skrevet 29. november 2021 #53555 Skrevet 29. november 2021 Kommer Netfit appen snart tro? Var den ikke like rundt hjørnet igjen for par måneder siden når det var ny runde med beta-testing? Holder de fortsatt på å filme Netfit økter, eller er det også lagt på is? Eller blir det for mye i en travel førjulstid kanskje? 19
_Malene Skrevet 29. november 2021 #53556 Skrevet 29. november 2021 Oi, det ser ut som hun har på rumpeputer når hun trener (instastory, når hun løper på tredemølla) 12
lillehammeren Skrevet 30. november 2021 #53557 Skrevet 30. november 2021 Når hun til og med poserer når hun skal gå av møllen…. 😃 Gøy. 😂 Rart at ikke noen i nær krets gir henne råd og tips om at det holder nå. At det er på tide å legge fra seg selvdiggerhatten og fylle tiden med noe viktig. 38
123Frustrert Skrevet 30. november 2021 #53558 Skrevet 30. november 2021 Finlay skrev (12 timer siden): Så vidt jeg vet har hun aldri svart på om hun har silikon, ergo hverken bekreftet eller benektet det. Hun har aldri bekreftet det nei, men man trenger ikke hennes ord for at hun har gjort det heller. Det er åpenbart. 16
Smugleseren Skrevet 30. november 2021 #53559 Skrevet 30. november 2021 Det koster nok en hel del å lansere Netfit, og det er ikke sikkert at de sitter inne med disse midlene nå med fallende besøk på blogg og mindre spons. Jeg ser heller ikke for meg at de faste følgerne er typen som trener hver uke. Mer som de skulle ønske at de kunne, men det lar seg ikke gjennomføre, -eller at de ikke orker. Jeg tror altså ikke at følgerkretsen til CBE er den hun egentlig ønsker seg mest. Men med det hun presenterer kan hun ikke forvente at høyt utdannede med god inntekt utgjør hennes følgerskare. Til det er innholdet for tynt. 36
Populært innlegg Inocybe Skrevet 30. november 2021 Populært innlegg #53560 Skrevet 30. november 2021 Tragisk å se hvor altoppslukende utseende er hos CBE.no. På TV2 ser vi en dame som er god nok som hun er. Hadde også vært godt nok med et normalt kosthold og treningsregime. Men på SoMe ser vi en figur som ser mer ut som en rosablogg-karikatur enn et faktisk menneske. Noe jeg kunne ha sett hos Tegnehanne. Et studie i hvor usunt forkvaklet posering, filter og redigering kan bli. Hadde personen vært veldig ung hadde jeg hatt bare medlidenhet men dette er et godt voksen kvinne med barn som hun er forbilde for! Hun er voksen og burde for mange år siden ha forstått for uetisk og usunt det hun holder på med er. Om ikke for lesernes skyld så for sin egen og sine barns. 60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå