Camillalilla Skrevet 27. juni 2021 #45381 Del Skrevet 27. juni 2021 @Frk.Fjas @Minnie Mus@Kleenex @Lopploella, altså, jeg er også kritisk til virksomheten Treasures AS, men deres kommentarer med henvisning til bleier er virkelig unødvendig og lavmål. Greit nok at mulige innlegg/padding i bukser er diskutert ut i fra varierende størrelse på rumpa. Men å dra bleier inn som latterliggjøringen tar vekk alt fokuset fra det som virkelig er viktig å diskutere rundt denne influenseren. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 27. juni 2021 #45382 Del Skrevet 27. juni 2021 Kleenex skrev (8 timer siden): Kan ikke ABD legges bort? Dette er vel en tråd om Treasures og deres 2-4 ansatte? Er det ikke bare to ansatte i Treasures? Du bør kanskje rette på innlegget? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 27. juni 2021 #45383 Del Skrevet 27. juni 2021 Chrisssi skrev (10 timer siden): Here we go again.....blomsterkranser, snurrende kjoler, ballongræl og usjarmerende kaker. Det blir vel ikke bursdag uten spons, så trist og upersonlig. Den kaka kan da umulig smake noe særlig godt? Så jo ut som hun måtte bruke alle krefter for å skjære av et stykke av den. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. juni 2021 #45384 Del Skrevet 27. juni 2021 Luka_S skrev (1 time siden): Den kaka kan da umulig smake noe særlig godt? Så jo ut som hun måtte bruke alle krefter for å skjære av et stykke av den. Doghnuts på stativ var også en smule merkelig… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. juni 2021 #45385 Del Skrevet 27. juni 2021 Linda A skrev (1 time siden): Er det ikke bare to ansatte i Treasures? Du bør kanskje rette på innlegget? To fast ansatte og to som ikke vet at de jobber for Treasures? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. juni 2021 #45386 Del Skrevet 27. juni 2021 Isola2 skrev (1 time siden): Doghnuts på stativ var også en smule merkelig… Jeg antar at kakene som ble vist, var for inntekt, det er jo en i familien som er veldig god på kaker og som har drevet kafé tidligere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 27. juni 2021 #45387 Del Skrevet 27. juni 2021 Skrottefar skrev (15 timer siden): Det burde absolutt ikke ha noe å si spør du meg, men ligger nok dessverre noe i det at de begge er tidligere fotballspillere og spilte på toppnivå samtidig. Mads Hansen svarte vel en gang på Instagram når noen spurte om hvorfor han ikke tok for seg Treasures AS, men da sa han bare at det var ikke noe å ta de på, uten å komme med noe mer forklaring, selv om noen sikkert etterspurte dette også Neivel. så kommentarjuks, bilderedigering, barnearbeid, nebbete svar, utstrakt filterbruk (som benektes), umerket reklame, løgner osv er ikke noe å ta de på. Nei, så da så. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. juni 2021 #45388 Del Skrevet 27. juni 2021 Isola2 skrev (2 timer siden): Doghnuts på stativ var også en smule merkelig… Er nok deilige etter en stund i sol og vind. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 27. juni 2021 #45389 Del Skrevet 27. juni 2021 Camillalilla skrev (4 timer siden): @Frk.Fjas @Minnie Mus@Kleenex @Lopploella, altså, jeg er også kritisk til virksomheten Treasures AS, men deres kommentarer med henvisning til bleier er virkelig unødvendig og lavmål. Greit nok at mulige innlegg/padding i bukser er diskutert ut i fra varierende størrelse på rumpa. Men å dra bleier inn som latterliggjøringen tar vekk alt fokuset fra det som virkelig er viktig å diskutere rundt denne influenseren. På et vis er jeg jo egentlig enig med deg at det kanskje var litt lavmål! Samtidig, så sier hun jo at hun har hatt den samme rompa. Så hvis det er den samme rompa og ikke bruker pads, hva er den bulken vi ser over rompa da? Jeg antar at fødselsskade ikke passer inn i «den perfekte verden», men helt seriøst, om hun hadde frontet kvinnehelse ville jeg vært mer imponert! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. juni 2021 #45390 Del Skrevet 27. juni 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg antar at kakene som ble vist, var for inntekt, det er jo en i familien som er veldig god på kaker og som har drevet kafé tidligere. Det er fra Frøken Holm vel? Som er superflink! Veldig vanlig at donutsen henger slik. Vanligvis ligger jo kaker en stund på fat, så det gikk sikkert bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. juni 2021 #45391 Del Skrevet 27. juni 2021 Klink skrev (På 22.6.2021 den 19.20): Formilder at hun reklamerer for merket i Norge selv om hun er i mot testing på dyr. Sminken hun bruker fra merket og reklamerer for er da mest sannsynlig ikke testet på dyr. Det er vel ingrediensene i kremene som er testet på dyr og ikke selve ansiktskremene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. juni 2021 #45392 Del Skrevet 27. juni 2021 Kleenex skrev (16 minutter siden): Det er vel ingrediensene i kremene som er testet på dyr og ikke selve ansiktskremene? Ja jeg misforsto nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. juni 2021 #45393 Del Skrevet 27. juni 2021 Jeg syns både kaken og doughnutene såg gode ut jeg. Bordet var koselig og maten såg god ut. Mat servert ute blir jo gjerne ikke så fristende etter noen timer uansett. Derfor rydder man gjerne inn iskrem og div når alle har forsynt seg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 27. juni 2021 #45394 Del Skrevet 27. juni 2021 CBE lar ikke en eneste mulighet går fra seg for å tjene penger, til og med morens bursdag er en stor reklamefest. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 27. juni 2021 Populært innlegg #45395 Del Skrevet 27. juni 2021 Klink skrev (57 minutter siden): Jeg syns både kaken og doughnutene såg gode ut jeg. Bordet var koselig og maten såg god ut. Mat servert ute blir jo gjerne ikke så fristende etter noen timer uansett. Derfor rydder man gjerne inn iskrem og div når alle har forsynt seg. Veldig uinteressant, egentlig. Det er reklame og sponsing av en familiebursdag som kritiseres. Hellas i Norge, med de ballongene? Alt for penger, tydeligvis. Tenk å TJENE på å arrangere bursdag for mora di? Det er influencing gone bad. Tviler på at det skaffer CBE.no mer troverdighet eller positive tanker hos leserne. Det blir rett og slett for drøyt. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 27. juni 2021 #45396 Del Skrevet 27. juni 2021 Klink skrev (1 time siden): Jeg syns både kaken og doughnutene såg gode ut jeg. Bordet var koselig og maten såg god ut. Mat servert ute blir jo gjerne ikke så fristende etter noen timer uansett. Derfor rydder man gjerne inn iskrem og div når alle har forsynt seg. Det synes jeg også. Maten så helt nydelig ut. Og for et flott sommersted foreldrene har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. juni 2021 #45397 Del Skrevet 27. juni 2021 Heller ballongbonanza og reklamekake til bestemor enn i barnebursdagene. En som selger ut bursdagen til egne barn har neppe noen skupler over å pynte til en 60 årsdag med ballonger🤦🏼♀️ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 27. juni 2021 #45398 Del Skrevet 27. juni 2021 Alt man skal klage på. Jeg synes det så ut som en herlig feiring. Pen, sommerslig kjole, fin dekor - og maten så nydelig ut! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 27. juni 2021 #45399 Del Skrevet 27. juni 2021 8 minutter siden, Hallepalle2 said: Heller ballongbonanza og reklamekake til bestemor enn i barnebursdagene. En som selger ut bursdagen til egne barn har neppe noen skupler over å pynte til en 60 årsdag med ballonger🤦🏼♀️ Triste greier, at både barna og foreldrene er "til salgs". Tror faktisk jeg hadde blitt en smule skuffet om barna mine hadde brukt bursdagen min til å tjene penger. Er bare rart at ingenting er privat, alt skal klines utover i some. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. juni 2021 #45400 Del Skrevet 27. juni 2021 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Veldig uinteressant, egentlig. Det er reklame og sponsing av en familiebursdag som kritiseres. Hellas i Norge, med de ballongene? Alt for penger, tydeligvis. Tenk å TJENE på å arrangere bursdag for mora di? Det er influencing gone bad. Tviler på at det skaffer CBE.no mer troverdighet eller positive tanker hos leserne. Det blir rett og slett for drøyt. Enig i at det er uinteressant, men det ble jo kommentert her. Ellers, syns jeg så lenge barn ikke er tilstede at det er ganske greit. Som influencer skal ho jo reklamere for noe , så at det er et bursdagsselskap ho får spons til eller pynten/kaken i selskapet er det lite kritikkverdig over. Jeg syns selv hele influenser konseptet er tullete, men hvis en nå skal tjene penger på noe som influenser er både klær og pynt/kake whatever i et selskap (når man ikke eksponerer gjester som ikke ønsker det eller barn) en grei deal. Såg på story at det også var merket som reklame. Nå kan det hende det er noe på stimlet jeg ikke har fått med meg, orker ikke se på alt, så om barn er med skUlle de selvfølgelig sluppet det. Endret 27. juni 2021 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå