Katten89 Skrevet 14. februar 2025 #103461 Skrevet 14. februar 2025 Isild skrev (1 time siden): De har nok heldigvis ingen kunder (da hadde det vært slått stort opp!) Han har vel trent noen barn de kjenner. Kan vel i beste fall kalles vennetjeneste tror jeg. Nå har han passert 40, og det er vel på tide at han innser at han aldri ble noe som helst innen coaching, trene atleter, treningsreiser eller treningsunivers (Netfit) Ingen er interessert i dem rett og slett, og det er bra tenker jeg. De har forferdelige holdninger og oppfører seg virkelig ikke bra eller tillitsvekkende. Ikke har de greie på hva de prater om heller. Arrogant nettrolling hjelper ingenting. Ja, hva skjedde egentlig med treningsreiser? Andre online-trenere kjører det rett som det er. Fruens treningsreise ble avlyst om jeg husker rett. Og så ingenting etterpå 13
Gresshoppa Skrevet 14. februar 2025 #103462 Skrevet 14. februar 2025 Diosa skrev (På 12.2.2025 den 12.13): Mannen som kommenterer via pt-kontoen til Caroline i kommentarfeltet til coach Engh 🤣 han er faen i meg overalt Hysterisk🤣 Han har alltid vært slik, det er med stor grunn av vennekretsen hans alltid har vært ganske innsnevret. 14 2
Stargaze Skrevet 14. februar 2025 #103463 Skrevet 14. februar 2025 Besserwisseren i ham tar helt overhånd og er bare totalt ødeleggende. Null ydmykhet. I innlegg etter innlegg. 24
Rev. Revenge Skrevet 14. februar 2025 #103464 Skrevet 14. februar 2025 Det er visst ingen voksne tilstede som kan korrigere Eriksens oppførsel. På den annen side, han er blitt såpass oppi årene at han aldri kommer til å endre seg, med mindre han selv ønsker endring til det bedre fra å bli oppfattet som stappteit. Historien viser istedet at han trives med rollen som (Norges største) nettroll. 35
Populært innlegg Frøkenfryden Skrevet 14. februar 2025 Populært innlegg #103465 Skrevet 14. februar 2025 Podcasten altså, den gir og gir. Høydepunktet i dag (jeg orket bare halve da) var da C sa at hun får sååå vondt i rompa når hun sitter lenge. Er ikke lagd for det hun vettu. Guri sa da at den var for tynn og beinete. 😂 Men nehei(!!), det var jo hennes mest fyldige fettrike plass, så det ville hun ikke ha snakk om. (Selv om jeg tror hun lo litt beæret også.) .. og la meg ikke en gang begynne med de endeløse innledende minuttene om bilene og EU-kontrollene til Guri med familie sine biler😑 Caroline sa lite her da, hun driver jo ikke med sånt..😏 39 13
Frisk Frosk Skrevet 14. februar 2025 #103466 Skrevet 14. februar 2025 Katten89 skrev (5 timer siden): Ja, hva skjedde egentlig med treningsreiser? Andre online-trenere kjører det rett som det er. Fruens treningsreise ble avlyst om jeg husker rett. Og så ingenting etterpå Det har vært skrevet om i tråden tidligere. Kort fortalt: Apollo ble visst gjort oppmerksom på hvor useriøst opplegget var, og tok visst ikke ansvar for det treningsmessige lenger, kun hotell og reisen. Alt tyder på at det var Apollo som avsluttet samarbeidet! Netfit.no med Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen og Adrian Paul valgte å etterhvert skrive på sine nettsider at reisen var "utsatt" til neste år (2024), og Netfit.no hadde over lange tider dette som villedende reklame på sine nettsider. For Apollo har tydeligvis valgt å ikke samarbeide med hverken Netfit AS eller eierne etter dette. Veldig lenge hadde Netfit.no også en link til Apollo for hvor man kunne melde seg på (med der var det selvfølgelig ikke noe å melde seg på), for å gi inntrykk av at de faktisk drev med treningsreiser. Med andre ord, Netfit AS har drevet omfattende villedende reklame hvor de, selv lenge etter at Apollo avsluttet samarbeidet, fortsatte å reklamere med et samarbeid med Apollo. Apollo er jo en stor aktør, så det var nok Netfit AS' eieres forsøk på å gjøre seg større og viktigere enn de egentlig er, skape et narrativ som skulle lokke til seg større annonsører til å slenge penger inn i det luftslottet som Netfit.no i praksis har vist seg å være. Underveis i dette hadde Netfit.no og The Run Travels også et samarbeid som fremstod som lureri, all den tid det ble reklamert for løpereiser med deltakelse i lengre løp ulike steder i Europa med Netfit.no som arrangør. Men Netfit AS har aldri vært tilknyttet Reisegarantifondet, og hadde dermed ikke lov til å arrangere slike turer som det da ble reklamert for. Den egentlige arrangøren var tydelig The Run Travels, som er/var tilknyttet Reisegarantifondet. Det viste seg at det bare var LKE som var med på turen fra Netfit, ellers var det noen få tidligere kunder av The Run Travels som var med. The Run Travels reklamerte for "Netfits reiser" med like villedende reklamer på sine kanaler. Umerkede reklamer, ingen informasjon om at de var egentlig arrangør, umerkede reklamer om at de selv som private skulle "reise med Netfit" m.m. Det var i samme tidsrom veldig mye umerkede reklamer mellom disse firmaene, og The Run Travels (både med TRT-konto og TRTs eiers konto på IG) kommenterte også på alle IG-kontoene tilknyttet CBE, LKE og Netfit. Veldig useriøst og uprofesjonelt - og også lovbrudd - fra både eierne av The Run Travels og eierne av Netfit AS 17 18
Gjest Jojo345 Skrevet 14. februar 2025 #103467 Skrevet 14. februar 2025 Siste videoen på pt-siden, så zoomer kameraet plutselig inn på rumpa 😅😅 Er ikke akkurat salgstriks for å reklamere for pt-tjenester for damer som jeg antar hennes målgruppe er. Ingen mann kjøper jo program av henne
Rev. Revenge Skrevet 14. februar 2025 #103468 Skrevet 14. februar 2025 (endret) Jojo345 skrev (33 minutter siden): Siste videoen på pt-siden, så zoomer kameraet plutselig inn på rumpa 😅😅 Er ikke akkurat salgstriks for å reklamere for pt-tjenester for damer som jeg antar hennes målgruppe er. Ingen mann kjøper jo program av henne De syns vel rumpa hennes er eksepsjonelt digg (lke sitt ord), og noe alle bør ønske seg. Det er bare det at det finnes så mange flotte rumper og setemuskulaturen er superenkel å trene opp med styrketrening, at rumpa til Berg Eriksen ikke er unik. Men siden de ikke bryr seg om andre, så vet de det ikke ennå? Jeg velger i alle fall trening og PT etter et helhetlig bilde, ikke hvordan rumpa til PT'en ser ut. (Med mindre PTen som bonus har en fin mannerumpe så jeg har noe å se på) Endret 14. februar 2025 av Rev. Revenge 14 8
Frisk Frosk Skrevet 14. februar 2025 #103469 Skrevet 14. februar 2025 Måten pt_carolineberg utfører hip thrust på har nettopp vært diskutert, hvor feil hun alltid utfører denne øvelsen. Jeg har ikke sett posten hennes fra 12. februar før nå. Det blir jo bare verre og verre! For det første, "frontbildet" må dessverre kalles proana, ekstrem posering + filter. Uforsvarlig av Caroline Berg Eriksen, som nå kaller seg personlig trener! Så er det den videoen hvor hun viser "hip thrust"! Denne viser bare at ingen av de to eierne av Treasures AS har peiling på hva de driver med. Hadde de hatt det hadde de ikke postet noe slikt! Det eneste de har gjort er å endre kameravinkel, trolig for å skjule at hun ikke løfter helt opp og fordi hun ikke bruker greie å holde korsryggen i forsvarlig stilling. Men i den videoen som ligger under posten 12. februar, så er ekstremt tydelig å se hvordan CBE henger med vekten på albuene, bruker armene for å hjelpe henne opp med vekten. Hun viser dermed overtydelig at hun ikke er sterk nok til å utføre en hip thrust med noe som er i nærheten av disse vektene på en forsvarlig måte. Og ekstra ille blir det i måten hun avslutter øvelsen, holder igjen med armene, og så nærmest bare faller eller slipper seg ned. Kameravinkelen som er valgt gjør ikke bare at man ikke ser at hun ikke greier å være stabil nok i korsryggen og gå helt opp i øvelsen, nå har de valgt et kamerautsnitt som for hver gang hun løfter opp forsvinner med hode og rygg ut av bildet - slik at heller ikke feil hode/nakkestilling og feil bruk av øvre rygg og skuldre vises. Hvorfor velger Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen å legge dette ut på sine bedriftskanaler? Det eneste de beviser er at de ikke er skikket til å trene andre, og at de ikke er i nærheten av å ha de kunnskapene de liker å late som om de har. Dette er amatører av noen influensere som driver poserings-egentrening, dette har ingenting på en "personlig trener"-konto å gjøre. Vel, det kunne blitt brukt som en skrekkvideo på hvordan ikke utføre øvelsen... Men ut fra frontbildet på posten 12. februar, så er det tydelig at de kun ønsker å posere og fremstille Caroline Berg Eriksen som tynnest mulig og som noe hun ikke er. At de kan påføre andre skade, det gir de blaffen i, tydeligvis... 24 2
Gjest Diosa Skrevet 14. februar 2025 #103470 Skrevet 14. februar 2025 (endret) . Endret 23. februar 2025 av Diosa
Snødronninga Skrevet 14. februar 2025 #103471 Skrevet 14. februar 2025 Diosa skrev (30 minutter siden): Ikke nok med det, han er fanmeg på dama til Engh sin konto og kommenterer og 😄 Med sitt eget navn denne gangen. Altså LOL hva faen feiler det han 😆🤣 Kan du linke til innlegget?
hvaduikkeser Skrevet 14. februar 2025 #103472 Skrevet 14. februar 2025 Diosa skrev (1 time siden): Ikke nok med det, han er fanmeg på dama til Engh sin konto og kommenterer og 😄 Med sitt eget navn denne gangen. Altså LOL hva faen feiler det han 😆🤣 Hvor ser du dette?
BlendaSensitive Skrevet 14. februar 2025 #103473 Skrevet 14. februar 2025 https://www.nrk.no/sorlandet/coaching-i-norge_-haper-sertifisering-vil-bedre-ryktet-til-bransjen-1.17197070. ”Det er ikke uvanlig at tidligere bloggere, artister og influensere blir mentorer. På TikTok og Instagram gir et søk på «coach» flere hundre ulike personer.” coach her, pt der…. Ingen av disse to har vel minimum for det ene eller det andre 12 3
Gjest pålandjorda Skrevet 14. februar 2025 #103474 Skrevet 14. februar 2025 BlendaSensitive skrev (1 time siden): https://www.nrk.no/sorlandet/coaching-i-norge_-haper-sertifisering-vil-bedre-ryktet-til-bransjen-1.17197070. ”Det er ikke uvanlig at tidligere bloggere, artister og influensere blir mentorer. På TikTok og Instagram gir et søk på «coach» flere hundre ulike personer.” coach her, pt der…. Ingen av disse to har vel minimum for det ene eller det andre Jeg har latt meg lure av slike mentorer og programmer… Erfaringen - styr unna!!! Som det står i artikkelen - det kan få fatale konsekvenser for kundene.
Populært innlegg Sjømystikk Skrevet 15. februar 2025 Populært innlegg #103475 Skrevet 15. februar 2025 Angående Hip Thrust – jeg fikk med meg diskusjonen og lagret den, men i og med at jeg er ny bruker her får jeg ikke lov til å legge til bilder. Men jeg gjengir den. Det var et par-tre kommentarer til men de fikk jeg ikke tatt bilde av før alt dette forsvant!!!! … med forbehold om skrivefeil….. Hentet fra https://www.instagram.com/p/DF-06fLNEhs/?img_index=1 Bruker 1: Hvorfor har du albuene på benken når du gjør hip thrust? Er vel ryggen som skal støtte deg mot benken, og ikke albuene. pt_carolineberg: bruker begge fordi det gir meg stabilitet 😊 Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan jeg produsere og jo bedre resultat 😊 Bruker 1: Det er vel meningen at skuldre og nakke skal ligge oppå benken, og sammen med ryggen gi stabilitet. Bruker 2: med et er jo feil? Hvis du setter albuene i benken så gjør du jo det motsatte – du får mindre kraft i hoftene og mer overført til overkroppen. Du bruker mer energi og trener mindre målretta. pt_carolineberg: Nakken skal ikke være på benken, nei, Øvre del av ryggen 😊 Meningen er at du skal utføre en hofteekstensjon, hvor kontaktpunktet på ryggen er irrelevant. Det som betyr noe er at du er stabil og ligger godt. pt_carolineberg: Stabilitet er nøkkelen her. Når albuene hviler på benken, øker kontaktflaten og reduserer unødvendig bevegelse i overkroppen. Dette forhindre energilekkasje og gjør at mer kraft kan overføres effektivt til hoftene. Albuene brukes ikke for å presse eller skape kraft, men for å forbedre stabiliteten, noe som faktisk kan gi bedre kraftutvikling i hoftene og mer målrettet trening av setemusklaturen. Bruker 2: synes heller det ser ut som for tung vekt til at teknikken holder. pt_carolineberg: Det baserer du på en antagelse som at jeg hjelper til med armene, noe du ikke vet noe om. Økt stabilitet tillater å løfte mer vekt – et veldig enkelt prinsipp. Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan produseres. Så lenge armene ikke brukes aktivt til å skap kraft, noe jeg har god erfaring med å unngå, er dette en effektiv måte å optimalisere løftet på og dermed sentrere kraftproduksjonen til den muskelen jeg vil treffe. Bruker 2: jeg antar ingenting. Måte dette er filmet på, blant annet muskelspillet i armene og skuldrene dine, gjør at det ser ut som at du har for tung vekt. Så kan det selvsagt være at du er uenig i hva det ser ut som, med det ser nå sånn ut for meg (og ut fra kommentaren over, også andre) pt_carolineberg: du skriver jo selv i den kommentaren at du basere det på antagelser 😅 men takk for komplimentet om «muskelspill i armene», setter pris på det 💪Man bruker selvsagt kraft når noe utføres isometrisk, som f.eks å holde 110kg stabilt. Utfører man Hip Thrust korrekt, som jeg gjør her, så må man aktivere flere muskler for å skape stabile forhold. Du burde prøve det 😘 pt_carolineberg: proof is the pudding 🍑 Bruker 2: Haha, ok lke. Skjønner du sitter med nøkkelen her 🔑🤝 pt_carolineberg: selvsagt sitter jeg med nøkkelen her 😅 jeg vet jo inderlig godt selv hvor mye jeg bidrar med armene. Du spekulerer bare. 39 1 20
Keaton Skrevet 15. februar 2025 #103476 Skrevet 15. februar 2025 De går aktivt inn for å ikke bli likt, det skal de ha. 😆 46
Marihone Skrevet 15. februar 2025 #103477 Skrevet 15. februar 2025 Kkkkaru skrev (På 12.2.2025 den 22.31): Så utrolig flaut at mannen brukas konas konto for å kverluere og få flere følgere. 27 1
Marihone Skrevet 15. februar 2025 #103478 Skrevet 15. februar 2025 Siste story hos Caroline. Ribbeina stikker jo ut. Det ser ikke sunt ut, men vondt. 4
MarianneE Skrevet 15. februar 2025 #103479 Skrevet 15. februar 2025 Marihone skrev (5 minutter siden): Siste story hos Caroline. Ribbeina stikker jo ut. Det ser ikke sunt ut, men vondt. De utstikkende ribbeina kommer og går litt etter bekledning har jeg lagt merke til 15 4
Frøkenfryden Skrevet 15. februar 2025 #103480 Skrevet 15. februar 2025 Sjømystikk skrev (52 minutter siden): Angående Hip Thrust – jeg fikk med meg diskusjonen og lagret den, men i og med at jeg er ny bruker her får jeg ikke lov til å legge til bilder. Men jeg gjengir den. Det var et par-tre kommentarer til men de fikk jeg ikke tatt bilde av før alt dette forsvant!!!! … med forbehold om skrivefeil….. Hentet fra https://www.instagram.com/p/DF-06fLNEhs/?img_index=1 Bruker 1: Hvorfor har du albuene på benken når du gjør hip thrust? Er vel ryggen som skal støtte deg mot benken, og ikke albuene. pt_carolineberg: bruker begge fordi det gir meg stabilitet 😊 Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan jeg produsere og jo bedre resultat 😊 Bruker 1: Det er vel meningen at skuldre og nakke skal ligge oppå benken, og sammen med ryggen gi stabilitet. Bruker 2: med et er jo feil? Hvis du setter albuene i benken så gjør du jo det motsatte – du får mindre kraft i hoftene og mer overført til overkroppen. Du bruker mer energi og trener mindre målretta. pt_carolineberg: Nakken skal ikke være på benken, nei, Øvre del av ryggen 😊 Meningen er at du skal utføre en hofteekstensjon, hvor kontaktpunktet på ryggen er irrelevant. Det som betyr noe er at du er stabil og ligger godt. pt_carolineberg: Stabilitet er nøkkelen her. Når albuene hviler på benken, øker kontaktflaten og reduserer unødvendig bevegelse i overkroppen. Dette forhindre energilekkasje og gjør at mer kraft kan overføres effektivt til hoftene. Albuene brukes ikke for å presse eller skape kraft, men for å forbedre stabiliteten, noe som faktisk kan gi bedre kraftutvikling i hoftene og mer målrettet trening av setemusklaturen. Bruker 2: synes heller det ser ut som for tung vekt til at teknikken holder. pt_carolineberg: Det baserer du på en antagelse som at jeg hjelper til med armene, noe du ikke vet noe om. Økt stabilitet tillater å løfte mer vekt – et veldig enkelt prinsipp. Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan produseres. Så lenge armene ikke brukes aktivt til å skap kraft, noe jeg har god erfaring med å unngå, er dette en effektiv måte å optimalisere løftet på og dermed sentrere kraftproduksjonen til den muskelen jeg vil treffe. Bruker 2: jeg antar ingenting. Måte dette er filmet på, blant annet muskelspillet i armene og skuldrene dine, gjør at det ser ut som at du har for tung vekt. Så kan det selvsagt være at du er uenig i hva det ser ut som, med det ser nå sånn ut for meg (og ut fra kommentaren over, også andre) pt_carolineberg: du skriver jo selv i den kommentaren at du basere det på antagelser 😅 men takk for komplimentet om «muskelspill i armene», setter pris på det 💪Man bruker selvsagt kraft når noe utføres isometrisk, som f.eks å holde 110kg stabilt. Utfører man Hip Thrust korrekt, som jeg gjør her, så må man aktivere flere muskler for å skape stabile forhold. Du burde prøve det 😘 pt_carolineberg: proof is the pudding 🍑 Bruker 2: Haha, ok lke. Skjønner du sitter med nøkkelen her 🔑🤝 pt_carolineberg: selvsagt sitter jeg med nøkkelen her 😅 jeg vet jo inderlig godt selv hvor mye jeg bidrar med armene. Du spekulerer bare. Beviset sitter i ræva faktisk, tenke seg til😂😳 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå