Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
BuffyTheVampire skrev (Akkurat nå):

Jeg gir deg ikke tillatelse, du er ansvarlig for hva du skriver selv ☺️

Jeg prøvde meg på en spøk men men. Tar fullt og helt ansvar for alt jeg ytrer meg om😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (6 minutter siden):

Ja, men nettopp det at hun kanskje ser det som et kompliment, er jo et red flag. Men som sagt; folk kan skrive hva de vil, og hvis en ikke synes det er ille, så for all del. Skriv hva du vil.

Joda, ser poenget ditt og jeg er som sagt svært forsiktig med den type ordbruk selv.

• Liker 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (24 minutter siden):

Jeg prøvde meg på en spøk men men. Tar fullt og helt ansvar for alt jeg ytrer meg om😅

Åja hehe. Ikke alltid så lett for meg å skjønne i skriftlig form 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan også få utstående ribbein akkurat som henne om jeg suger inn magen veldig. Det er enorm forskjell. Jeg sjekket litt i speilet nå, og da innser jeg hvor ekstreme poseringene hennes er, jeg får jo til omtrent det samme som henne, men jeg står aldri aldir sånn, hun må stå i helt enormt anspente og unaturlige positurer. Jeg hadde blitt flau over meg selv,hadde jeg vært henne. Hvem trenger å være sånn som godt voksen? Og så med to jenter, det er så tragisk.
Hvorfor ikke spre litt positivitet og letthet? Det virker ikke som om de klarer å slappe av i et sekund!

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Slurvete skrivefeil? Eller noe "gøyalt" fra podcast'en? Noen som har orket å høre på?

image.png.190dcb2ab371cf2300735100ad06f038.png

• Liker 2
Skrevet
CityCityBangBang skrev (Akkurat nå):

Slurvete skrivefeil? Eller noe "gøyalt" fra podcast'en? Noen som har orket å høre på?

Og det står fremdeles Batong?

• Liker 13
Skrevet (endret)
CityCityBangBang skrev (På 16.2.2025 den 16.29):

Galentines er nå du feirer valentine med venninner, aka the gals

Endret av Kokosmakron
  • Liker 16
Skrevet
Kokosmakron skrev (2 minutter siden):

Galentines er nå du feirer valentine med venniner, aka the gals

Aha... Nytt for meg. Takk. 😄

• Liker 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Jeg kan også få utstående ribbein akkurat som henne om jeg suger inn magen veldig. Det er enorm forskjell. Jeg sjekket litt i speilet nå, og da innser jeg hvor ekstreme poseringene hennes er, jeg får jo til omtrent det samme som henne, men jeg står aldri aldir sånn, hun må stå i helt enormt anspente og unaturlige positurer. Jeg hadde blitt flau over meg selv,hadde jeg vært henne. Hvem trenger å være sånn som godt voksen? Og så med to jenter, det er så tragisk.
Hvorfor ikke spre litt positivitet og letthet? Det virker ikke som om de klarer å slappe av i et sekund!

Hvis vi kikker til Danae Mercer på Instagram, vet vi at vi kan oppnå akkurat den samme "look'en" som Berg Eriksen forsøker å fremstille på sine kanaler. Jeg tenker også at det er gjensidig utelukkende å posere seg mager og beinete via vidvinkel (Thinspo/proana) samtidig som brystene som dukket opp over natten i 2017 strutter mot himmelen og rumpa fremstilles like optimistisk (dann og vann).

Poserer vi like ubehagelig anstrengt i to minutter for et bildes skyld, slik Berg Eriksen gjør på sine kanaler så får vi det til uten problemer. Forskjellen mellom oss vanlige dødelige og den der figuren i Særp er at vi har vett på å kjenne på ubehaget ved å ha småjenter som ser opp til mor og lærer de samme triksene fra barnsben av. Nitrist.

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet

En ny ordning kalt "sertifisert etter norsk standard" skal innføres for coacher i mars "for å sikre kvalitet og gi kundene det de betaler for".

https://www.nrk.no/sorlandet/coaching-i-norge_-haper-sertifisering-vil-bedre-ryktet-til-bransjen-1.17197070

Sitat

Hva gjør du dersom du betaler for en coach som ikke gjør det de lover?

Det er markedsføringsloven § 7 som gjelder for coachingbransjen.

Den sier at det ikke er tillatt å gi uriktige opplysninger i markedsføringen eller villede forbrukerne. Det opplyser Forbrukertilsynet.

Forbrukertilsynet kan mekle i saker der det er konflikt mellom kjøper og den som tilbyr coachingtjenesten.

Du har også to ukers angrefrist når du inngår en avtale med en coach.

Bare nevner det!

:nigo:

• Liker 27
  • Nyttig 12
Skrevet

Det kan vel knapt kalles et dilemma 🥴. Det avslører en del om CBEs realitetsorientering, da ingen har den problemstillingen, ever. 

• Liker 35
Skrevet

Begynner å forstå hvilken aldersgruppe på TikTok som påvirker den kreative hjernen bak alle de inspirerende ideene, do-selfiene og språkbruken.

• Liker 29
Skrevet (endret)

Plutselig dukka det opp et klipp fra Kompani Lauritzen på snapchat. Slik sett vet jeg ikke helt hvordan jeg skal linke til bildene. MEN det var et interessant klipp. 

Caroline har tatt på seg flotte og dyre sko, og kanskje ikke helt praktiske i forhold til hva slags program hun er med på. Akkurat i dette klippet høres hun ut som en bortskjemt diva, for en holdning. Hun vet da vel godt hva slags program hun er med på? Håper for hennes skyld at hun ikke har denne holdningen under hele oppholdet. 

Edit: Jeg skjønner at de ble tatt på senga med en eller annen aktivitet, kanskje de nettopp har ankommet leiren men allikevel. 🙄

https://www.tv2.no/kompani/

Green Watercolor Blank Paper A4 Document.jpeg

Endret av Snødronninga
La til en setning
  • Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet
Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Plutselig dukka det opp et klipp fra Kompani Lauritzen på snapchat. Slik sett vet jeg ikke helt hvordan jeg skal linke til bildene. MEN det var et interessant klipp. 

Caroline har tatt på seg flotte og dyre sko, og kanskje ikke helt praktiske i forhold til hva slags program hun er med på. Akkurat i dette klippet høres hun ut som en bortskjemt diva, for en holdning. Hun vet da vel godt hva slags program hun er med på? 

Håper for hennes skyld at hun ikke har denne holdningen under hele oppholdet. 

Hun er så dum🫣

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
Aricia skrev (7 timer siden):

En ny ordning kalt "sertifisert etter norsk standard" skal innføres for coacher i mars "for å sikre kvalitet og gi kundene det de betaler for".

https://www.nrk.no/sorlandet/coaching-i-norge_-haper-sertifisering-vil-bedre-ryktet-til-bransjen-1.17197070

Bare nevner det!

:nigo:

Nevner videre at det siden januar 2023 allerede er innført en standard for coacher, og at allerede da var det nesten ingen som kvalifiserte til coach utfra den satte standarden:  https://standard.no/fagomrader/coaching/

Norsk standard NS 11251, som altså allerede foreligger, beskriver krav til kompetanse for coach, og ikke bare litt:

Det er satt krav til intet mindre enn 300 timers undervisning spesifikt om coaching. Timeantallet gjelder som en total av hele studiet for utdanningen man tar. Eksamen, innleveringer, selvstudium etc. kommer i tillegg.

https://www.nsfc.no/studieinnhold

Dette er den første av fire standarder, den neste er den som innføres fra mars:  Krav til sertifisering av coacher.

Deretter kommer krav til leveranse (av coachingtjenester) Og krav til utdannelse av coach (skolene).

Her er det bare å glede seg over finurlige krumspring fra to ikke-kvalifiserte coacher (og flere av kollegaene).

• Liker 22
Skrevet
Snødronninga skrev (36 minutter siden):

Caroline har tatt på seg flotte og dyre sko, og kanskje ikke helt praktiske i forhold til hva slags program hun er med på. Akkurat i dette klippet høres hun ut som en bortskjemt diva, for en holdning. Hun vet da vel godt hva slags program hun er med på? Håper for hennes skyld at hun ikke har denne holdningen under hele oppholdet. 

Edit: Jeg skjønner at de ble tatt på senga med en eller annen aktivitet, kanskje de nettopp har ankommet leiren men allikevel. 🙄

https://www.tv2.no/kompani/

Bare på disse bildene ser man jo at hun ikke kommer til å se ut som den ekstremredigerte versjonen av seg selv, det er bra. Men uff, så flaut at hun skal fronte seg som sånn dum pyntedame som tar med seg høyhælte sko inni militærleir.

• Liker 34
  • Nyttig 2
Gjest Jojo345
Skrevet
hvalstad45 skrev (35 minutter siden):

Bare på disse bildene ser man jo at hun ikke kommer til å se ut som den ekstremredigerte versjonen av seg selv, det er bra. Men uff, så flaut at hun skal fronte seg som sånn dum pyntedame som tar med seg høyhælte sko inni militærleir.

Her ligner hun jo på bildene i vg osv. Ligner ikke i det hele tatt på bildene på instagram. Det er ganske komisk

Skrevet
hvalstad45 skrev (39 minutter siden):

Det er stor forskjell, og nå får vi også se henne både forfra og fra høyre. :sjokk: Det må gjøre vondt for C å se seg selv på KL, når hun så tydelig sverger til en slags KI versjon av seg selv. 

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/

cbe321.png

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...