Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kkkkaru skrev (4 timer siden):

Tråden er der, hans kommentarer er borte

Fylla igjen da.

• Liker 16
Skrevet
Kkkkaru skrev (50 minutter siden):

Litta rant av Kim K og et artig quote fikk han også publisert i dag🥰

IMG_1735.jpeg

Prøver han å si at vi burde ansette ham? Han har definitivt ikke peiling. Spør for en venn…

• Liker 15
Skrevet
Xmasclovn skrev (7 timer siden):

Prøver han å si at vi burde ansette ham? Han har definitivt ikke peiling. Spør for en venn…

Er vel presis det han skriver. Ansett en personlig trener som ikke har peil - altså ham. :opplyser:

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Inocybe skrev (11 minutter siden):

Er vel presis det han skriver. Ansett en personlig trener som ikke har peil - altså ham. :opplyser:

Hadde du lite lyst til å trene fra før, så blir du i alle fall ikke mer lysten av å ha han der som trener.

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet

Lasse som influenser? Neppe.

Det eneste han påvirker er lattermuskler. Sånn sett bidrar han til folkehelsen på et vis.

• Liker 15
  • Hjerte 2
Skrevet
Rev. Revenge skrev (16 minutter siden):

Lasse som influenser? Neppe.

Det eneste han påvirker er lattermuskler. Sånn sett bidrar han til folkehelsen på et vis.

Han oppfører seg som en klassisk dårlig influenser. Han påberoper seg "ekspertise" han ikke har, han som ikke har fullført noen høyere utdannelse eller grad.

Lykkes som influenser vil han nok aldri. Men det han har holdt på med siste par årene fremstår som en dårlig influenser.

Det han holder på med er ikke profesjonelt eller forsvarlig innenfor trening i hvert fall. Dette har han vist selv over mange år med overtrening av seg selv (og kona), feiltrening som har gitt skader, trening under sykdom og skader, lite mat, ensidig og næringsfattig mat, altfor stort sukkerinntak osv.

Siden han ikke kan tas på alvor som "personlig trener", eller "performance coach" som er det siste han liker å kalle seg, så mener jeg det eneste man kan kalle det han gjør nå er "influenservirksomhet". Dårlig sådan, men det eneste som kanskje kan passe.

Av og til er det rett og slett latterlig, som du sier. Dessverre er en god del av det han driver med også farlig for andre som ev. måtte følge det han preker.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Vi er ikke uenige her. Han og partneren bør stanses, rett og slett. Dessverre griper ingen inn. Samtidig blir det da viktig og riktig å belyse hvor skadelig og uansvarlig det de fortsatt forsøker å ha omsetning på faktisk er.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Tja, full fokus på Get fit AS, Treasures Publishing AS, Treasures AS, Omvendt Julenisse Sarpsborg og litt Netfit AS med Adrian Paul mens fruen poserer som gallionsfigur? Fortsette som PT hosTeam PT Sarpsborg?

Utallige muligheter.

• Liker 18
Skrevet

Hun klarer jo søren meg ikke å slappe av og være normal (seg selv) på et eneste bilde.

Hun må grue seg noe sykt til KL hvor hun ikke har regien i det hele tatt…

IMG_6312.jpeg

• Liker 20
Skrevet

Jeg trodde trutmunnbilder var litt ut. 😆

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Viktigst av alt - at de er fine og vakre.

• Liker 19
Skrevet
Kollontaj skrev (44 minutter siden):

Jeg også. Men utrolig effektivt for å suge kinnene skikkelig inn og se smaaaal ut 🙄

• Liker 21
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Hun klarer jo søren meg ikke å slappe av og være normal (seg selv) på et eneste bilde.

IMG_6312.jpeg

Reagerte på det samme.... det er jo bare sørgelig å se. Synes ikke øynene gjenspeiler budskapet i teksten. Hun ser trist ut.

Med det sagt tviler jeg ikke på at hun elsker barna sine. 🥰

• Liker 16
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Det er mye som er ut her. Finn 5 feil.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

IMG_6312.jpeg

Er ikke pent sagt, men trutmunn kler hun ikke. Det ser bare rart ut, hun får det heller ikke til. For stram i maska antagelig…

• Liker 12
Skrevet
lenebu skrev (4 timer siden):

Ser ut som Athlete Excel skal avvikles?

https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/932691299

Blir ikke akkurat veldig overrasket.

Lars-Kristian Eriksen hadde først bare en IG-kanal med eget navn. Etter at han begynte å reklamere for seg selv som pt, så opprettet han IG-kontoen coach_eriksen.

Han har fått mye berettiget kritikk for det han har presentert på coach_eriksen.

Nylig ble coach_eriksen omdøpt til athlete_excel, noe som jo var veldig rart, siden de opprinnelig var to som var sammen om athlete_excel.

Når LKE omgjorde egen coach_eriksen til athlet_excel, mens bare hans eget navn står der:

image.png.08fa3c606d1b11f412ff7778081c16a9.png

https://www.instagram.com/athlete_excel/reels/?locale=en%2F&hl=en

Her oppgir han også sin tidligere IG-konto larskristianeriksen.

Altså ingen referanser til makker og medeier i Athlete_excel, F.L. Nordvelle, lenger. Men Nordkvelle står fremdeles på hjemmesiden til Athlete Excel: https://www.athleteexcel.no/om-oss

På Oxyflow Testlabs linkedin-side står LKE som ansatt: https://no.linkedin.com/company/oxyflow-testlab-as

image.png.022cf75cb46ce46f4f7884b3b0d30259.png

Der andre ansatte står omtalt med sine utdannelser/titler, så står det under LKE "Performance coach - Athlete Excel & Netfit". Han bruker altså to ikke-fungerende selskaper for å skape et image og narrativ her også, kan det virke som.

På Oxyflow Testlab sine hjemmesider ser det ut som om det bare er to ansatte, gründerne selv: https://www.oxyflow.no/om-oss/

På Lars-Kristian Eriksens linkedin-side står han som medeier i Oxyflow Testlab: https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Men hans eierskap fremdeles ikke er synlig på proff. Var en som ga meg et informativt svar i tråden før om at dette ble oppdatert en gang i året i Brønnøysundregisteret, men jeg husker ikke når det ble sagt at dette skjer. Noen som husker? Blir det oppdatert når regnskapstallene/skattemeldingene for 2024 kommer?

Hans første IG-konto som bærer hans navn har ligget brakk i 1-2 år. Nå er den plutselig full av både egne barn, CBE og CBE/LKE som poserer (som forøvrig også er en umerket reklame for Tanum Bad), blandet med athlete excel-poster som har blitt lagt ut på athlete_excel.

Dette er bare et salig rot, og det gir et inntrykk av at Lars-Kristian Eriksen fortsetter samme strategi som han og CBE sammen har drevet egne firmaer tidligere. Massivt arbeid med å skape et image og et narrativ som senere har blitt avslørt som juks og bedrag og/eller luftslott. Med en salig blanding av kroppsfokus, barneeksponering, seksualisering av kona, og et luftslott som skal fremstille det som om LKE har langt mer utdanning enn han faktisk har, siden han ikke har noen fullførte høyskoleutdanninger.

Lars-Kristian Eriksen bekrefter bare mer og mer inntrykket av at han bare er nok en ny luftslott-influenser.

At fagfolk som f.eks. eierne av Oxyflow Testlab satser på slike egenerklærte influenser-verdensmestre som LKE, det er og forblir et mysterie. Så mye rot er jo bare med på å gi samarbeidspartnere dårlig rykte også.

• Liker 22
  • Nyttig 12
Skrevet
Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Men hans eierskap fremdeles ikke er synlig på proff. Var en som ga meg et informativt svar i tråden før om at dette ble oppdatert en gang i året i Brønnøysundregisteret, men jeg husker ikke når det ble sagt at dette skjer. Noen som husker? Blir det oppdatert når regnskapstallene/skattemeldingene for 2024 kommer?

Aksjonærregisteret offentliggjøres med aksjonæropplysninger per 31.12 foregående år i mai.

For inntektsåret 2024, åpner aksjonærregisteret for innsyn 15. mai 2025.

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...