Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

(Hvis innlegget er på kanten i forhold til kommentarer rundt barna, så kan jeg gjerne slette/redigere - bare satt og så bildene og disse tankene datt ned i hodet på meg og tenkte da hvor sykt ting egentlig er!!)

Endret av Frk.Fjas
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Frk.Fjas - kan du slette? jeg synes ikke det er innafor i det hele tatt. 

• Liker 6
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Ja slett det. Vi skal ikke diskutere barna. Basta!

• Liker 2
Gjest Lin11
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Støtter denne. 

Skrevet
pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Slettet 😊

Som nevnt, så var jeg usikker på hva som var greit og derfor jeg skrev at jeg gjerne sletter! 
Uansett, poenget er det samme! Fremmede mennesker som sitter og spekulerer i barna grunnet foreldrenes deling!

• Liker 12
Skrevet
Frk.Fjas skrev (Akkurat nå):

Slettet 😊

Som nevnt, så var jeg usikker på hva som var greit og derfor jeg skrev at jeg gjerne sletter! 
Uansett, poenget er det samme! Fremmede mennesker som sitter og spekulerer i barna grunnet foreldrenes deling!

Ja, det er et viktig poeng. Tenk å ha foreldre som legger til rette for og faktisk ønsker at vilt fremmede skal se barna. tenker de ikke over at folk ser, observerer, diskuterer, spekulerer og trekker slutninger?

Det er trist og skikkelig provoserende. 

• Liker 31
Skrevet

De siste siders diskusjon vedr. utlevering av barna bekrefter bare munnhellet "Mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves". 

De som vet, de vet.

• Liker 36
Gjest Lin11
Skrevet
Hunter7 skrev (43 minutter siden):

De siste siders diskusjon vedr. utlevering av barna bekrefter bare munnhellet "Mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves". 

De som vet, de vet.

Gjenspeiler det kundegruppen CBE treffer? Forskning viser til at de med høy utdanning og som er ressurssterke er sterkt kritiske til eksponering av barn i sosiale medier, så det kan ikke være denne gruppen hun treffer. 

Skrevet
Klink skrev (6 timer siden):

På et forum hvor jeg har skrevet mye jeg ikke vil at noen skal vite ja. Ellers kunne jeg fint delt soverommet mitt i fullt navn. 

To viktige ord her, uthevet. 

Treasures AS deler noen andre sitt soverom uten dems samtykke(og la oss alle være enige om at så små barn ikke skjønner konsekvenser/omfang av å gi et eventuelt samtykke her). Det er deres barn ja, de har styringsrett ifølge loven over dem, men så var det dette moralske kompasset til bedriften som ikke helt fungerer som det skal... 

• Liker 37
Skrevet

Blir matt av dagens diskutering/kverulering...

• Liker 33
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Hvor følte du deg tryggest som barn? På kjøkkenet? Stua? Badet? 

Sammen med foreldrene mine. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og brukerangrep.

Måne, admin.

• Liker 3
Gjest Blinkie
Skrevet
PallePalle skrev (33 minutter siden):

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/10/katrine-og-bard-svarer-del-1/

Kom tilfeldigvis over denne, og hvis dere er som meg: det var artig lesning. Anbefales 

Nei takk. Den bloggen hennes, leser jeg vitterlig ikke. Og jeg anbefaler alle dere andre å la være å lese bloggens hennes. Den er direkte skadelig. Jeg lurer forresten på hva barna hennes kommer til å si når de er i tenårene, og finner alt om cbe og lke, og ikke minst seg selv,  på nettet. Ha en bra natt, fine kg venner ❤️

Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Da burde du forstå at det er et problem at influencerbarn har foreldre som stadig vekk bryter barnekonvensjonen som sier at barn har rett til privatliv. Er de sammen med foreldrene er det størst sjans for at barnas rettigheter ignoreres.  Igjen og igjen. 

• Liker 33
Skrevet (endret)
Klink skrev (9 timer siden):

På et forum hvor jeg har skrevet mye jeg ikke vil at noen skal vite ja. Ellers kunne jeg fint delt soverommet mitt i fullt navn. 

Klink skrev (9 timer siden):

Ja, som ikke er privat mer når mor har stylet det og ryddet bort leker og diverse. 

Klink skrev (6 timer siden):

Ja. Blir nok ikke helt det samme, men enig i at soverom ikke er så privat som flere her skal ha det til. 

Klink skrev (2 timer siden):

Kollontaj skrev (22 minutter siden):

Da burde du forstå at det er et problem at influencerbarn har foreldre som stadig vekk bryter barnekonvensjonen som sier at barn har rett til privatliv. Er de sammen med foreldrene er det størst sjans for at barnas rettigheter ignoreres.  Igjen og igjen. 

Jeg misliker å multisitere. Men nå ble det slik.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 16
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Jeg misliker å multisitere. Men nå ble det slik.

Hvorfor siterer du dette egentlig ? 

Skrevet
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Jeg burde jo forstå at jeg må være enig mener du? 
Jeg skriver igjen jeg forsvarer ikke eksponering av barn. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...