Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hanne357 skrev (5 minutter siden):

Enig! Jeg pleier å lete etter bloggere jeg faktisk vil støtte hvis det er rabattkode i omløp, selv om det sjelden blir klaff på det jeg ønsker. Men hadde det ikke vært for CBE tror jeg ikke at jeg hadde hørt om BA Lion, så annonsøren har jo oppnådd å lure seg inn i forbrukeres bevissthet, selv om folk er uenige i hva bloggeren står for. Og det vet de! 

Jeg har veldig ulik kropp fra CBE (men det betyr ikke at jeg er misunnelig... eller at jeg vil ha hennes kropp) og er usikker på hvordan klærne sitter på andre kvinnekropper med andre former. Siden B A Lion sin fotograf er på Bali, så har jo det dessverre ikke blitt vist frem.  

Sitter bra på de som har former også. Nå har jo CBE en veldig slank kropp, men min erfaring er at tightsene har god passform. Ser at de finnes i størrelse XXL også, og det er bra at merket favner om alle kropper. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert veldig uinteressant, men det er dumt å lese i denne tråden før man sovner.. Jeg drømte nemlig at CBE og LK dro meg med på en eviglang gåtur opp på fjellet. Svigers var også med og jeg skulle ta bilder av de, men LK kunne ikke la meg gjøre jobben min i fred og tok over. Jeg ble så furten. Vel, dumt å lese i denne tråden før man sovner ja... 🙈

• Liker 14
Skrevet (endret)
Hanne357 skrev (29 minutter siden):

Enig! Jeg pleier å lete etter bloggere jeg faktisk vil støtte hvis det er rabattkode i omløp, selv om det sjelden blir klaff på det jeg ønsker. Men hadde det ikke vært for CBE tror jeg ikke at jeg hadde hørt om BA Lion, så annonsøren har jo oppnådd å lure seg inn i forbrukeres bevissthet, selv om folk er uenige i hva bloggeren står for. Og det vet de! 

Jeg har veldig ulik kropp fra CBE (men det betyr ikke at jeg er misunnelig... eller at jeg vil ha hennes kropp) og er usikker på hvordan klærne sitter på andre kvinnekropper med andre former. Siden B A Lion sin fotograf er på Bali, så har jo det dessverre ikke blitt vist frem.  

Likevel, markedsføringen carolinebergeriksenno betales for er dårlig utført for balion.no. Istedet for å fokusere på plaggenes egenskaper, bærekraft, opprinnelse og produksjon fremstår plaggene mest som shapewear for Caroline Berg Eriksens rumpe. Carolinebergeriksennoss publisering og fokusering på gnagsår etter bh og tights gir ikke akkurat tillit til at plaggene til Balion.no er funksjonelle, snarere tvert i mot. Balion.no hadde gjort best i å knytte til seg andre samarbeidspartnere enn carolinebergeriksenno som i en alder av 34 og mor til to småjenter pusher filter, redigering, posering, thinspo og kroppsfokus daglig. Det gir lav troverdighet også for balion.no når det kommer til størrelse på både modellen selv og plaggene hun bruker når bildene baseres på nitid posering.

Endret av Revenge o'Cavatina
omformulert
  • Liker 41
Skrevet (endret)
Inocybe skrev (19 minutter siden):

Jeg heier på grundere og liker veldig godt konseptet med klær som passer alle kropper. Var veldig positiv i utgangspunktet. 
Men mistet begeistringen når jeg under diskusjonen om BAlion så at disse "alle typer kroppene" bare var flotte ord og alle modellene på nettsidene er klin like med overflod av de typiske tynnhets/sexy-poseringer. Unnskyldningen om at det er vanskelig å finne andre modell-typer blir for tynn altså. Pun not intended. Nesten enda verre når BAlion skryter på seg gode holdninger og verdier men viser seg å være like utseendefiksert som resten av bransjen. BAlion vant lite på å bli "oppdaget" på CBE.nos kanaler. Bedre om kundene ikke hadde vist. 

Angående passformen så har reklamene til CBE mange ganger vist at tightsene sitter dårlig i livet og tightsene framstår som stive og harde i linningen. Om det var BAlion tights som gav "skryte"-gnagsårene er omdiskutert men uansett fortalte CBE at BAlion tights ikke duger til hard utebruk og hun valgte dem bort til det. Jeg trenger tøy som tåler å bli brukt og fungerer ute. Tights til selfies har ingen plass i skapet mitt. BAlion har ikke vunnet mye ved å reklamere hos CBE for CBE har ingen problemer med å kaste oppdragsgiveren sin under bussen for å redde egen skinn. 

Tightsen sitter absolutt ikke dårlig i livet. Det at CBE brukte en annen tights når hun var ute å løp i kaldere vær, betyr ikke at de ikke duger. Jeg synes den tightsen jeg kjøpte er allsidig i bruk. Tar på meg når jeg bare skal går en tur eller skal i butikken med en lengre hoodie over. Nå skal jeg bestille en rosa tights til våren. Jeg sverger til tightser som er høyere i livet og de er behagelig å ha på seg. Utrolig viktig for meg i hvertfall og at jeg føler at de sitter flatterende på. Tommel opp for god passform.  Jeg synes CBE har valgt en god samarbeidspartner til sin treningsprofil. 

Golddigger, som er et av produktnavnene hos Balion ser jeg er produsert i resirkulært materiale. Det er et pluss, da mange er opptatt av miljøvennlige produkter. 

Endret av Levina
Tilførelse
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Levina skrev (28 minutter siden):

Tightsen sitter absolutt ikke dårlig i livet. Det at CBE brukte en annen tights når hun var ute å løp i kaldere vær, betyr ikke at de ikke duger. Jeg synes den tightsen jeg kjøpte er allsidig i bruk. Tar på meg når jeg bare skal går en tur eller skal i butikken med en lengre hoodie over. 

Det er ikke dette eksempelet det vises til. CBE har vist at linningen peker ut fra korsryggen. Bildebevis delt i tråden her, var nok på story. 

Jeg velger bort BALION pga den famøse opptreden her i tråden 🤣

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=27252210

Fant! 

Endret av Vipser
Kilde
  • Liker 41
Skrevet
Inocybe skrev (3 minutter siden):

Var ikke bare innleggene med gnagsårene CBE viste passformen er dårlig. På veldig mange av treningsstoriesene ser man tightsene sitter dårlig i livet. Mange andre produsenter har tights som både er høye i livet og sitter bra. Jeg velger dem i stedet. Jeg gidder ikke bestille hjem en tights jeg etter å ha sett reklamene til CBE ikke har tro på. Ikke passer de og CBE fravelger dem når det gjelder. Det sier en del. Jeg trenger tights til trening. Ikke for å skryte av rumpa mi. 

Men BAlion har ikke sin sti ren heller bare så det er sagt. Sier mye om tvilsomme holdninger når man velger et navn som Golddigger samtidig som man liksom skal være et produkt for og av kvinner. Da har man ikke helt klart for seg hva men egentlig vil formidle. 

Er enig med deg. Så et par treningsfilmer på netfit.no for en god stund siden og på de trakk cbe opp treningsbuksene hele tiden. Helt uaktuelt da jeg skal ha comfort i treningen og ikke er opptatt av hvordan jeg ser ut. Treningsbuksene må sitte ved løping og hard styrketrening. 

• Liker 38
Skrevet
Ultiva skrev (27 minutter siden):

Det er ingen tvil om at CBE er langt mer opptatt av å fremheve seg selv enn produktene hun får stiv betaling for å fronte. Det var langt viktigere for henne å vise frem gnagsår etter treningstøyet for å vise at hun er flink til å pushe seg selv, enn å forhindre å avsløre at tøyet gir gnagsår. Det var også langt viktigere for henne å suge inn den tomme magen for å vise frem en kjempeglippe i midjen, enn å fronte at balion har grei passform. Og så lenge annonsørene er kjempefornøyde med å betale CBE store summer for å kaste dem under bussen, så må de jo bare fortsette med det. Match made in heaven, spør du meg 🙂

Hva angår balion i seg selv så benytter de seg utelukkende av tynne, purunge modeller som retusjeres kraftig og som poserer for å fremstå sexy. De har til og med prestert å kalle en av linjene sine for golddigger. Meget mulig at forretningsmodellen deres er skapt for å provosere; en modell som jo er perfeksjonert av influenserbransjen. Det er hvert fall ikke en forretningsmodell som jeg er villig til å støtte, da jeg er opptatt av inkludering og mangfold i samfunnet.

Ganske artig formulering i det siste avsnittet ditt. Her er vi inne på dobbeltmoral. Du er opptatt av inkludering og mangfold i samfunnet.., med unntak av de som er slanke da, som disse modellene. Størrelsene går opp til Xxl ser jeg, så det virker som de ønsker å inkluderer alle kropper. Tommel opp for det👍🏼

• Liker 5
Skrevet
Levina skrev (5 minutter siden):

Ganske artig formulering i det siste avsnittet ditt. Her er vi inne på dobbeltmoral. Du er opptatt av inkludering og mangfold i samfunnet.., med unntak av de som er slanke da, som disse modellene. Størrelsene går opp til Xxl ser jeg, så det virker som de ønsker å inkluderer alle kropper. Tommel opp for det👍🏼

Hvorfor ikke vise de størrelsene, da? De BH-ene uten noe støtte kunne vært interessant å se på noen med større byste, funker de virkelig? Jeg kjøper forøvrig ikke fra noen som ikke oppgir produksjons-sted (litt i Kina og litt på Bali holder ikke helt). 

• Liker 47
Gjest tranedatter
Skrevet
Levina skrev (1 time siden):

Tightsen sitter absolutt ikke dårlig i livet. Det at CBE brukte en annen tights når hun var ute å løp i kaldere vær, betyr ikke at de ikke duger. Jeg synes den tightsen jeg kjøpte er allsidig i bruk. Tar på meg når jeg bare skal går en tur eller skal i butikken med en lengre hoodie over. Nå skal jeg bestille en rosa tights til våren. Jeg sverger til tightser som er høyere i livet og de er behagelig å ha på seg. Utrolig viktig for meg i hvertfall og at jeg føler at de sitter flatterende på. Tommel opp for god passform.  Jeg synes CBE har valgt en god samarbeidspartner til sin treningsprofil. 

Golddigger, som er et av produktnavnene hos Balion ser jeg er produsert i resirkulært materiale. Det er et pluss, da mange er opptatt av miljøvennlige produkter. 

Okei, så thightsen passer egentlig best til hverdag, ikke til trening? Forklarer bildene til Balion, der de poserer mest og ikke så mye treningsrelatert. :) 

(jeg er så gammal, men fått med meg at thights brukes til hverdag av yngre folk, tjukkebolla meg ser best ut i jeans :P )

Skrevet (endret)
Levina skrev (31 minutter siden):

Hvor viser IG profilen til budskapet om at de har str opp til xxxl?? Når man først skal nevne dobbeltmoral? Har til gode å se så lite variasjon fra noen av de andre aktørene innenfor treningsklær jeg kjenner til. 

B767DE0E-B1E4-4B37-8ACC-449D8B710DA8.jpeg

Endret av Lin11
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke vise de størrelsene, da? De BH-ene uten noe støtte kunne vært interessant å se på noen med større byste, funker de virkelig? Jeg kjøper forøvrig ikke fra noen som ikke oppgir produksjons-sted (litt i Kina og litt på Bali holder ikke helt). 

Jeg vil tro det har med at når de var på Bali og tok bildene, så var de modellene der, såkalt vanlige modeller. Som vi vet så er de str. Xs, S.  Dette uttalte vel også eieren her inne på forumet. Men, at de ønsker å ha større modeller i sin kolleksjon.  Det å ta en ny fotoshoot  til denne kolleksjonen vil koste mye penger og det er antakelig noe de ikke ønsker å prioritere. Mener jeg har lest at dette er en familiebedrift og de er i startfasen. Allikevel så har jeg sett modeller i større størrelser vise klær for Balion. Så at de bare ønsker å satse på klær for slanke damer er ikke riktig.  Nå har ikke jeg brukt treningstoppene, men jeg vil tro at de gir støtte, fordi stoffet har god passform. Det blir som en treningsbh og sitter godt på kroppen, men er mer som en kort topp. Det som er fint er at produktene kan prøves på hjemme og returneres hvis de ikke passer, som andre nettbutikker. 

Skrevet
tranedatter skrev (11 minutter siden):

Okei, så thightsen passer egentlig best til hverdag, ikke til trening? Forklarer bildene til Balion, der de poserer mest og ikke så mye treningsrelatert. :) 

(jeg er så gammal, men fått med meg at thights brukes til hverdag av yngre folk, tjukkebolla meg ser best ut i jeans :P )

Selvfølgelig også til trening, men jeg er ikke en løper som CBE. Men brukt på treningsstudio når det var åpent. Slike tights kan fint brukes til hverdags også. Jeg har brukt mye tights, joggebukser, hoodie i denne Korona tiden. Nå skal jeg kjøpe den rosa tightsen og så liker jeg å en litt lengre t shirt over på trening eller en hoodie som går litt nedenfor rompen. Det er mine preferanser. Har ikke noe med alder dette, kan brukes av alle. Mye mer behagelig enn jeans. 

• Liker 1
Skrevet
Levina skrev (10 minutter siden):

Jeg vil tro det har med at når de var på Bali og tok bildene, så var de modellene der, såkalt vanlige modeller. Som vi vet så er de str. Xs, S.  Dette uttalte vel også eieren her inne på forumet. Men, at de ønsker å ha større modeller i sin kolleksjon.  Det å ta en ny fotoshoot  til denne kolleksjonen vil koste mye penger og det er antakelig noe de ikke ønsker å prioritere. Mener jeg har lest at dette er en familiebedrift og de er i startfasen. Allikevel så har jeg sett modeller i større størrelser vise klær for Balion. Så at de bare ønsker å satse på klær for slanke damer er ikke riktig.  Nå har ikke jeg brukt treningstoppene, men jeg vil tro at de gir støtte, fordi stoffet har god passform. Det blir som en treningsbh og sitter godt på kroppen, men er mer som en kort topp. Det som er fint er at produktene kan prøves på hjemme og returneres hvis de ikke passer, som andre nettbutikker. 

Levina skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig også til trening, men jeg er ikke en løper som CBE. Men brukt på treningsstudio når det var åpent. Slike tights kan fint brukes til hverdags også. Jeg har brukt mye tights, joggebukser, hoodie i denne Korona tiden. Nå skal jeg kjøpe den rosa tightsen og så liker jeg å en litt lengre t shirt over på trening eller en hoodie som går litt nedenfor rompen. Det er mine preferanser. Har ikke noe med alder dette, kan brukes av alle. Mye mer behagelig enn jeans. 

Meget interessant. Du velger å komme inn i tråden kun for å kritisere kritikken av CBE.no og nå altså for å forsvare hennes samarbeidspartner. 

Skrevet
Lin11 skrev (17 minutter siden):

Meget interessant. Du velger å komme inn i tråden kun for å kritisere kritikken av CBE.no og nå altså for å forsvare hennes samarbeidspartner. 

Jeg har ingen bindinger hvis det var det du insinuerte. Så det er ikke noe mer interessant enn det. Ja, når jeg har vært her inne, så har jeg tatt til motmæle mot mye av kritikken mot henne. Er det ikke lov? 

• Liker 5
Skrevet
Levina skrev (35 minutter siden):

Er det mulig å så hardnakket forsvare noe? 

Kanskje en photoshoot med modeller i flere størrelser faktisk hadde vært lurt å prioritere, for å nå ut til et bredere publikum?

Og hvor har du sett disse modellene? Link/dokumentasjon?

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...