L'Eau D'Issey Skrevet 18. april 2021 #40101 Skrevet 18. april 2021 pøbelsara skrev (4 minutter siden): Hvordan noen kan hevde at barna har privatliv når vi altså til og med vet hvor og med hvem de sover om natten, er vanskelig å forstå. Hvis ikke engang soverommet til folk er privat, hva ER så privat? Det er akkurat dette Kristin Gjelsvik angret på at hun delte med resten av verden. Soverommet er det mest private rommet i et hjem og det skal ikke bare gjelder de voksne men også de små. 20
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #40102 Skrevet 18. april 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Du hevder at de har privatliv. Du kan jo nevne noen eksempler på det, da? Hm Tja. Vi ser jo veldig lite av hva de gjør. Det er noen bilder her og der. Døgnet har 24 timer, og dagene har vel 12-14 timer for de to knøtta. Jeg kan ikke sitte å gjette på hva de driver med og hvordan de gjør det. 4
Pustogpes Skrevet 18. april 2021 #40103 Skrevet 18. april 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): "Hvis det ikke er merket som reklame, er det ikke reklame" som enkelte pleier å hevde. Den boblevesten er blitt flittig brukt men ikke merket noen gang om jeg husker rett? Lanserer alternativ C) Det er trendy trening å jogge i boblevest med sommertemperatur som en del av ekstra effektiv fettforbrenning? Men det var ikke merket som reklame for Netfit heller.🤷♀️ Eller alternativ D) Fisker etter spons av boblevester 13
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #40104 Skrevet 18. april 2021 blåbærpai skrev (3 minutter siden): Kødder du?! Nei, selvfølgelig ikke. Hva mener du er overeksponering? 1
L'Eau D'Issey Skrevet 18. april 2021 #40105 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Hm Tja. Vi ser jo veldig lite av hva de gjør. Det er noen bilder her og der. Døgnet har 24 timer, og dagene har vel 12-14 timer for de to knøtta. Jeg kan ikke sitte å gjette på hva de driver med og hvordan de gjør det. Men du kan hardt påstå at de små har privatliv når deres mest private rom i hele deres hjem blir visst fram til verden? Skjønner du ikke hvor feilen ligger hen i påstandene dine? Jeg hadde forstått deg om det gjaldt barnas medisinske journal, men ikke når det kan dokumenteres hvordan Caroline selger deres privatliv. For det er nemlig det hun gjør og har gjort siden de ble unnfanget. 33
Nikea Skrevet 18. april 2021 #40106 Skrevet 18. april 2021 I desember ble vel også bilde av trusa til den ene jenta lagt ut på bloggen/instagram i forbindelse med Rampenissen. Når ikke undertøyet får være i fred så er det likegyldig at det er visse tidspunkt på døgnet de ikke blir eksponert. 40
blåbærpai Skrevet 18. april 2021 #40107 Skrevet 18. april 2021 (endret) SoWhat? skrev (8 minutter siden): Nei, selvfølgelig ikke. Hva mener du er overeksponering? Å vise 300.000 følgere på Instagram hvordan barna sine soverom ser ut? Synes du seriøst at det er innafor? Endret 18. april 2021 av blåbærpai Justert setningsoppbyggingen. 46
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 18. april 2021 Populært innlegg #40108 Skrevet 18. april 2021 Ikke bare blir soverommet vist frem, men det brukes til reklame. bursdager vises frem. Høytider. Gaver de får. Ferier. Søndagsturer. Hverdagsaktiviteter. Rampenissens streker før jul. Fritidsaktiviteter. Fellesmåltider. Hobbyaktiviteter. Matlaging. Hårsveiser. Antrekk. så vidt jeg kan se, er det vel dovaner og eventuelle raserianfall og krangler vi ikke har sett. Men det er virkelig ikke det eneste som hører privatlivet til. 65
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #40109 Skrevet 18. april 2021 (endret) blåbærpai skrev (4 minutter siden): Å vise 300.000 følgere på Instagram hvordan barnet mitt sitt soverom ser ut? Synes du seriøst at det er innafor? Akkurat det ville jeg ikke syns var ille. Jeg ser ikke helt hvilken skade det gjør. Hadde knøttet ligget oppi senga og sovet, eller vært nyvåken så hadde jeg reagert! Endret 18. april 2021 av SoWhat? 3
Gjest Lin11 Skrevet 18. april 2021 #40110 Skrevet 18. april 2021 Så fattige at de må selge ut det mest private rommet i huset. Og det for å selge overprisede plakater.
NewStart87 Skrevet 18. april 2021 #40111 Skrevet 18. april 2021 Hvis Caroline leser her inne så driter hun i hva jeg skrev om respekt av barnas privatliv og rommene deres.. 8
Tørst Skrevet 18. april 2021 #40112 Skrevet 18. april 2021 LilleSnupp skrev (5 timer siden): Er nok bare lek med språket, ev ikke helt kontroll på preposisjonene (i/med). Litt som bruken av verbene å ligge og å legge. Haha, ja. Hver gang hun skrev at hun var så syk at hun har lagt på sengen i hele går. Jeg bare lagt hva da på sengen? 😳 23
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 18. april 2021 Populært innlegg #40113 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (19 minutter siden): Akkurat det ville jeg ikke syns var ille. Jeg ser ikke helt hvilken skade det gjør. Hadde knøttet ligget oppi senga og sovet, eller vært nyvåken så hadde jeg reagert! Det er ikke ofte jeg blir provosert her inne. Men jeg må si du glimter til med den kommentaren. Rapporter meg gjerne for spekulasjon, men at du tiltaler de mindreårige (hvis barnerom blir eksponert for tusenvis) med "knøttet" sier meg at du umulig kan ha barn selv. Kanskje synes du at det er helt innafor at den mest private sfære kan selges for annonse, men det er det ganske mange av oss som er uenige i. Derav debatten. 50
likermegher Skrevet 18. april 2021 #40114 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (34 minutter siden): Akkurat det ville jeg ikke syns var ille. Jeg ser ikke helt hvilken skade det gjør. Hadde knøttet ligget oppi senga og sovet, eller vært nyvåken så hadde jeg reagert! De hadde aldri i verden vist fram en unge som nettopp hadde våkna uten å style ungen først. 28
Populært innlegg Aricia Skrevet 18. april 2021 Populært innlegg #40115 Skrevet 18. april 2021 Du logger deg på nett en morgen, og dumper tilfeldigvis over noen hundre bilder av soverommet ditt som dine aller nærmeste, dem du stoler aller mest på, har postet på nett. Du oppdager at postene er datert mange år tilbake. Du ser sengen din, klærne dine fra år tilbake, og alle dine mest private eiendeler som du oppbevarer på soverommet. I noen av bildene ser du også deg selv, som er blitt filmet eller fotografert uten at du visste om det, bakfra, men navngitt med ditt folkeregistrerte navn. Tilslutt ser du at flere av innleggene er merket som reklame. Flere av tingene som er dine private viser seg å være produkter som forsøkes solgt i reklameinnlegg av dine nærmeste familiemedlemmer. Ville du følt at dette var å tråkke over en grense? At din personlige integritet hadde blitt krenket, og ditt privatliv invadert, uten din viten og vilje? Ville du kanskje kontaktet Slettmeg.no, feks? Bare lurer. 86
Hallepalle2 Skrevet 18. april 2021 #40116 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Akkurat det ville jeg ikke syns var ille. Jeg ser ikke helt hvilken skade det gjør. Hadde knøttet ligget oppi senga og sovet, eller vært nyvåken så hadde jeg reagert! Så her er det dine personlige preferanser som legges til grunn? Hva om de det gjelder har/får andre preferanser? Man kan ikke ta tilbake bilder og informasjon fra Internett. Skaden er gjort uansett hvilke preferanser hovedpersonene får etterhvert. Det vises et tydelig klasseskille i norsk kjendisverden mtp hvem som selger sjela (og ungene) si for å overleve i rampelyset og hvem som faktisk har noe å komme med. Jeg føler kun forakt for bedriften Caroline Berg Eriksen 46
Aquarius04 Skrevet 18. april 2021 #40117 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (2 timer siden): Jeg har diskutert med noen her. Jeg deltar her akkurat når det passer meg. Sånn er det på Kg, og det gjelder også denne tråden. Når jeg har lyst til å kommentere, så gjør jeg det. Men det er IKKE alle jeg diskuterer med eller svarer her, for jeg gidder ikke når folk brukerbhersketekninkk eller er aggressive og ute etter krangling. Og det er jeg i min fulle rett til å unngå Det var da svært så selvrettferdig man var her da? Ingen tvinger deg til å delta i noe som helst, men det blir for dumt å slenge om seg med det ene eller det andre og så melde deg ut når det blir for mye for deg/du får svar på tiltale/ikke har flere gode argumenter å komme med. Ærlig talt. 26
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #40118 Skrevet 18. april 2021 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Så her er det dine personlige preferanser som legges til grunn? Hva om de det gjelder har/får andre preferanser? Man kan ikke ta tilbake bilder og informasjon fra Internett. Skaden er gjort uansett hvilke preferanser hovedpersonene får etterhvert. Det vises et tydelig klasseskille i norsk kjendisverden mtp hvem som selger sjela (og ungene) si for å overleve i rampelyset og hvem som faktisk har noe å komme med. Jeg føler kun forakt for bedriften Caroline Berg Eriksen Hva om? Ja, det gjenstår å se når barna vokser opp. Nå tror jeg av det inntrykket jeg har fått, at disse barna har ressurssterke foreldre og øvrig familie, og et trygt og stabilt liv, sånn at de nok klarer seg bra. Det er hva jeg tror. Andre kjendiser er kjent for andre ting. Jeg skjønner ikke hvorfor noen er særlig interessert i noens barn egentlig. Kjendiser i Norge er ikke akkurat folk som vekker mye nysgjerrighet på ene eller andre måten. Jeg skjønner ikke hvorfor FunkyG blir rist her. Hun sitter og fjaser med at hun ikke vil ha barn og at puppene er blitt så "stygge" etter flere barn (bare sier det for å kokettere til fansen), for alle vet at hun glatt kan fikse på dem. Jez Og den stakkars ungen som hun blir presset av mannen til å få... vel. Syns det der er ti ganger verre. 2
NewStart87 Skrevet 18. april 2021 #40119 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Hva om? Ja, det gjenstår å se når barna vokser opp. Nå tror jeg av det inntrykket jeg har fått, at disse barna har ressurssterke foreldre og øvrig familie, og et trygt og stabilt liv, sånn at de nok klarer seg bra. Det er hva jeg tror. Andre kjendiser er kjent for andre ting. Jeg skjønner ikke hvorfor noen er særlig interessert i noens barn egentlig. Kjendiser i Norge er ikke akkurat folk som vekker mye nysgjerrighet på ene eller andre måten. Jeg skjønner ikke hvorfor FunkyG blir rist her. Hun sitter og fjaser med at hun ikke vil ha barn og at puppene er blitt så "stygge" etter flere barn (bare sier det for å kokettere til fansen), for alle vet at hun glatt kan fikse på dem. Jez Og den stakkars ungen som hun blir presset av mannen til å få... vel. Syns det der er ti ganger verre. Hadde de vært ressurssterke hadde de ikke trengt å selge barnas privatliv. 39
FotbaIlflua Skrevet 18. april 2021 #40120 Skrevet 18. april 2021 Minnie Mus skrev (23 timer siden): Synes CBE ser så anstrengt ut når hun løper/trener. Hendene hennes er jo helt stive, ser ut som en robot. Jeg testet løpestilen hennes. Effekten på de skrå magemusklene øker dramatisk når man vrir så mye på overkroppen når man løper. Til og med løpingen er magetrening, altså... 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå