Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Levina skrev (1 minutt siden):

Jeg har ingen bindinger hvis det var det du insinuerte. Så det er ikke noe mer interessant enn det. Ja, når jeg har vært her inne, så har jeg tatt til motmæle mot mye av kritikken mot henne. Er det ikke lov? 

Jeg lurer på hvordan du vet at produktene har god passform uansett størrelse/kroppsfasong siden du skrev de hadde opptil str xxl? At de tilbyr alle størrelser er ikke ensbetydende at det er god passform. Det har vi allerede sett på cbe at de ikke har.

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Levina skrev (5 timer siden):

Helt enig, bestilte en tights og den har bra passform og høy på livet. Behagelig kvalitet i stoffet. Hun er jo ute med en rabattkode, så bra pris. 

Alltid like artig når dere og frua skriver at materielle ting er høye på livet 😄

• Liker 42
Skrevet
Levina skrev (34 minutter siden):

Jeg har ingen bindinger hvis det var det du insinuerte. Så det er ikke noe mer interessant enn det. Ja, når jeg har vært her inne, så har jeg tatt til motmæle mot mye av kritikken mot henne. Er det ikke lov? 

Jeg snakker ikke om bindinger, men å se en sak objektivt. Diskutere hva som vises frem ikke hva man personlig mener om det som vises frem. CBE viser at Balion har dårlig passform rundt livet, men du påstår noe annet. Du skriver at de har str xxxl men at de har det, vises ikke på reklamekanalen deres. I tillegg påpeker du dobbeltmoral, når du selv åpenbart ikke ser dobbeltmoralen i det du forsvarer. 

Skrevet

Burde det ikke stå reklame her?

9638D2D0-5388-4312-B079-D181B17788EE.jpeg

• Liker 9
Skrevet
NewStart87 skrev (4 minutter siden):

Burde det ikke stå reklame her?

9638D2D0-5388-4312-B079-D181B17788EE.jpeg

Hvem er det på bildet?

• Liker 20
Skrevet
På besøk skrev (17 minutter siden):

Hva er aggressivt boblevest? Er det den mindre kjente broren til tightsen som er høy på livet? 

Merkelig hvordan alle klærne hennes har egen personlighet... 

Er nok bare lek med språket, ev ikke helt kontroll på preposisjonene (i/med). Litt som bruken av verbene  å ligge og  å legge.

• Liker 21
Skrevet

17-18 varmegrader og stekende sol, allikevel jogger hun rundt i en boblevest.

• Liker 24
Gjest CecilieX
Skrevet
Levina skrev (3 timer siden):

Ganske artig formulering i det siste avsnittet ditt. Her er vi inne på dobbeltmoral. Du er opptatt av inkludering og mangfold i samfunnet.., med unntak av de som er slanke da, som disse modellene. Størrelsene går opp til Xxl ser jeg, så det virker som de ønsker å inkluderer alle kropper. Tommel opp for det👍🏼

Hva er dette for slags stråmann? 

@Ultiva kritiserte at BALion bare brukte tynne og retusjerte modeller, ikke modellene i seg selv. Seriøst!

Hvis de ønsket å vise inkludering så ville det mest virkningsfulle være å vise bilder av er mangfold av kvinnekropper. Da hadde de slått to fluer i en smekk ved at potensielle kunder i alle kroppsformer kunne se passform for en kropp som liknet deres egen. 

Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Likevel, markedsføringen carolinebergeriksenno betales for er dårlig utført for balion.no. Istedet for å fokusere på plaggenes egenskaper, bærekraft, opprinnelse og produksjon fremstår plaggene mest som shapewear for Caroline Berg Eriksens rumpe. Carolinebergeriksennoss publisering og fokusering på gnagsår etter bh og tights gir ikke akkurat tillit til at plaggene til Balion.no er funksjonelle, snarere tvert i mot. Balion.no hadde gjort best i å knytte til seg andre samarbeidspartnere enn carolinebergeriksenno som i en alder av 34 og mor til to småjenter pusher filter, redigering, posering, thinspo og kroppsfokus daglig. Det gir lav troverdighet også for balion.no når det kommer til størrelse på både modellen selv og plaggene hun bruker når bildene baseres på nitid posering.

Du har helt rett. All PR er ikke god PR, men fra å være et merke jeg ikke har hørt om er BA Lion blitt et merke jeg vet om  - og aktivt velger bort. Synes kanskje ikke Bali-forklaringen til daglig leder var så god ;) 

Endret av Hanne357
Skrivefeil i første setning
  • Liker 41
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
SoWhat? skrev (På 16.4.2021 den 14.41):

Men nå er jeg opptatt av individers frihet til å velge selv hvordan de vil leve. 

Individer som barna til CBE som ikke får frihet til å velge å bli eksponert, for eksempel...?

Skrevet
Hanne357 skrev (10 minutter siden):

Du har helt rett. All PR er ikke god PR, men fra å være et merke jeg ikke har hørt om er BA Lion blitt et merke jeg vet om  - og aktivt velger bort. Synes kanskje ikke Bali-forklaringen til daglig leder var så god ;) 

Det var egentlig ikke meningen å sitere deg i det forrige innlegget, men fikk det ikke bort🙂

Når det gjelder markedsføringen til både BAlion og carolinebergeriksenno, syns jeg de har vært flinke med å nå ut til en større målgruppe som nå kan velge å stå over å handle derfra.

• Liker 24
Skrevet
CecilieX skrev (51 minutter siden):

Hva er dette for slags stråmann? 

@Ultiva kritiserte at BALion bare brukte tynne og retusjerte modeller, ikke modellene i seg selv. Seriøst!

Hvis de ønsket å vise inkludering så ville det mest virkningsfulle være å vise bilder av er mangfold av kvinnekropper. Da hadde de slått to fluer i en smekk ved at potensielle kunder i alle kroppsformer kunne se passform for en kropp som liknet deres egen. 

Nemlig. Jeg er selv petit men trener og det ses på rumpe, lår og legger. Jeg liker der for å se hvordan plaggene oppfører seg på annet enn den standard tynn modellfasongen BAlion bruker. Kropper er forskjellige til og med blant dem som bruker samme størrelse og mangfold er bra.

Jeg registrerer at det er populært å erklære at slanke diskrimineres når det søkes mangfold slik @Levina prøver seg på over, men altså. Det_blir_for_dumt! Det er ikke slank-diskriminering i dagens samfunn, bare enkelte som er furte over de får kritikk for unødig kroppspress og seksualisering og prøver å avskrive det som misunnelse og diskriminering. 

• Liker 45
Skrevet

Et aggressivt boblevest, boblevestet. Samme bøyning som et palett, palettet. Men hvorfor det (vestet) er så hissig vet jeg ikke. Dra til-tryne i nærheten kanskje?

• Liker 47
Skrevet

hvem jogger egentlig i boblevest i 15 grader og stekende solskinn?! Null troverdighet.

• Liker 23
Skrevet
Lille_Krokodille skrev (52 minutter siden):

Individer som barna til CBE som ikke får frihet til å velge å bli eksponert, for eksempel...?

Nå har jeg skrevet at jeg er mot overeksponering av barn, selv om CBE langt fra er noen versting her. Og ellers så er nok ikke barn i den posisjonen at de kan velge hvordan de vil leve...

• Liker 1
Skrevet (endret)
SoWhat? skrev (På 18.4.2021 den 17.05):

Nå har jeg skrevet at jeg er mot overeksponering av barn, selv om CBE langt fra er noen versting her. Og ellers så er nok ikke barn i den posisjonen at de kan velge hvordan de vil leve...

Det er ikke en konkurranse om hvem som er versting innenfor eksponering. Det er uansett et brudd på barns rett til privatliv. 

Endret av Lin11
Skrevet
anon15 skrev (17 minutter siden):

hvem jogger egentlig i boblevest i 15 grader og stekende solskinn?! Null troverdighet.

Jeg foreslår følgende: A) Det ble ikke jogget ute, bare filmet en snutt med filter. B) Filmsnutten med filter er foretatt på et annet tidspunkt enn publisert.

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...