Minnie Mus Skrevet 16. april 2021 #39941 Skrevet 16. april 2021 1 hour ago, NewStart87 said: Caroline, hvis du leser her inne, jeg skjønner at du er stolt av rommet til jentene dine, men kan du være så snill å respektere barnas rett til et privatliv? Klart hun leser her inne. Det er det jo mange eksempler på. Siste eksempel var at paret ikke har venner...da kom plutselig innlegg med at hun gikk til en dyreklinikk der venninnen hennes jobber og senere la hun ut på insta at hun hadde besøk av to venninner med hund 😅 Så nå kommer vel innlegg med barn snart. 23
Gjest Lavande Skrevet 16. april 2021 #39942 Skrevet 16. april 2021 SoWhat? skrev (3 minutter siden): Hva mener du? Korrigere selvmotsigelser hvis du ikke ønsker at flere skal påpeke de. Jeg er ikke sikker på hva du mente med "toche", så tar gjerne imot en forklaring.
enkefru Skrevet 16. april 2021 #39943 Skrevet 16. april 2021 Lavande skrev (Akkurat nå): Korrigere selvmotsigelser hvis du ikke ønsker at flere skal påpeke de. Jeg er ikke sikker på hva du mente med "toche", så tar gjerne imot en forklaring. Mulig det skulle være «touche»? 18
Hut Skrevet 16. april 2021 #39944 Skrevet 16. april 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Klart hun leser her inne. Det er det jo mange eksempler på. Siste eksempel var at paret ikke har venner...da kom plutselig innlegg med at hun gikk til en dyreklinikk der venninnen hennes jobber og senere la hun ut på insta at hun hadde besøk av to venninner med hund 😅 Så nå kommer vel innlegg med barn snart. Er det klart at hun leser her inne? Det vet du ikke. Ren spekulasjon. Og hvorfor skal hun lese her inne? 40k innlegg med kritikk og til tider hets av CBE og alt hun legger ut. Hver dag, uke etter uke. Måned for måned. År etter år. Det meste er gjentagelser av samme kritikk av mange av de samme brukerne. Min antagelse er at CBE holder seg langt unna denne tråden. Heldigvis for CBE. 8
Kollontaj Skrevet 16. april 2021 #39945 Skrevet 16. april 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Da har vi ulike verdier. Du vil rydde bort alt du ikke liker. Jeg tror på mangfold, og at alle har rett til å ha sine meninger uansett hvor langt fra en selv man står. Trodde det var du som ville rydde bort det du ikke liker, feks kritikken mot CBEs virksomhet? 42
Inocybe Skrevet 16. april 2021 #39946 Skrevet 16. april 2021 SoWhat? skrev (26 minutter siden): Nei, nå var det ikke privilegier jeg syns de har. Selv om jeg tenker at det er fint å drive sin egen bedrift. Men i tråden latterligjøres det så ofte at hun kun trener og går til frisøren liksom. Det har blitt gjentatt uendelig mange ganger. Hva er problemet til dem som snakker om dette ustanselig da? Ja, det er flere forskjellige brukere her, men noen går igjen veldig mye. Og det kommer fader meg mye idioti og barsligheter fra noen. Men jeg ser at de får kritikk for å skrive helt usaklige ting IBLANT. Jeg vet ikke hvorfor folk blir så besatt ( som jeg vil kalle det) av noen. Det er creepy og iblant komisk. Kommer an på Da skjønner jeg virkelige ikke hva du mener, men greit nok. Jeg kan la det ligge. Jeg har inntrykk av at de fleste velger å ikke avspore tråden ved å kommentere men i stedet rapporterer eventuelle barnslige usakligheter. Det er vel bra nok for deg? Det siste ønsker jeg ikke kommentere. Avsporing og dobbelmoralsk å kritisere noen ved å bruke tilsvarende negativt ladede uttrykk selv. 21
SoWhat? Skrevet 16. april 2021 #39947 Skrevet 16. april 2021 Fjugur skrev (8 minutter siden): Mulig det skulle være «touche»? Ja, takk. 3
Gjest Lavande Skrevet 16. april 2021 #39948 Skrevet 16. april 2021 SoWhat? skrev (26 minutter siden): Vet du hva toche betyr? Hvilket jeg responderte på til Surikatt sitt innlegg. Så hvorfor du ser det hensiktsmessig å gjenta henne med flere ord bare....Det skjønner jeg ikke Er det du som bestemmer hvem og hvor mange som skal svare deg vedr. dine selvmotsigelser? Som nevnt hvis du ikke ønsker flere svar på det, så slett kommentaren din.
SoWhat? Skrevet 16. april 2021 #39949 Skrevet 16. april 2021 Lavande skrev (Akkurat nå): Er det du som bestemmer hvem og hvor mange som skal svare deg vedr. dine selvmotsigelser? Som nevnt hvis du ikke ønsker flere svar på det, så slett kommentaren din. Jeg syns bare det er helt unødvendig å svare på det sammen om igjen. Det virker ofte som om alle bare babler i vei her, isteden for å følge litt med på hvor diskusjonen står. Det skjer ofte her inne. 4
Inocybe Skrevet 16. april 2021 #39950 Skrevet 16. april 2021 LilleSnupp skrev (25 minutter siden): Er det ikke mer logisk at de som forsvarer henne i ett og alt og har de samme verdiene som henne er de som er misunnelig på henne? Ja det er logisk. Jeg leser, og mener selv, at det er veldig vanskelig å finne noe som helst å være misunnelig på. Samtidig skriver metakritikere jevnlig om misunnelse - så da er det logisk å anta de er dem som attrår livet til CBE. Ikke kritikerne. 32
ErGlad Skrevet 16. april 2021 #39951 Skrevet 16. april 2021 (endret) SoWhat? skrev (1 time siden): Jeg syns bare det er helt unødvendig å svare på det sammen om igjen. Det virker ofte som om alle bare babler i vei her, isteden for å følge litt med på hvor diskusjonen står. Det skjer ofte her inne. Det stemmer ganske godt! Endret 16. april 2021 av Visum 6
Minnie Mus Skrevet 16. april 2021 #39952 Skrevet 16. april 2021 16 minutter siden, Hut said: Er det klart at hun leser her inne? Det vet du ikke. Ren spekulasjon. Og hvorfor skal hun lese her inne? 40k innlegg med kritikk og til tider hets av CBE og alt hun legger ut. Hver dag, uke etter uke. Måned for måned. År etter år. Det meste er gjentagelser av samme kritikk av mange av de samme brukerne. Min antagelse er at CBE holder seg langt unna denne tråden. Heldigvis for CBE. Hvordan kan du anta at hun ikke leser her inne? Hvis man følger henne på diverse some kanaler, så er det jo rimelig tydelig at hun følger med i tråden, da det alltid kommer innlegg enten for å motbevise eller for å provosere etter at ting blir diskutert her inne. Trenger hverken å spekulere, kjenne henne eller være rakettforsker for å skjønne det. 33
Populært innlegg Inocybe Skrevet 16. april 2021 Populært innlegg #39953 Skrevet 16. april 2021 Hut skrev (12 minutter siden): Er det klart at hun leser her inne? Det vet du ikke. Ren spekulasjon. Og hvorfor skal hun lese her inne? 40k innlegg med kritikk og til tider hets av CBE og alt hun legger ut. Hver dag, uke etter uke. Måned for måned. År etter år. Det meste er gjentagelser av samme kritikk av mange av de samme brukerne. Min antagelse er at CBE holder seg langt unna denne tråden. Heldigvis for CBE. Selvfølgelig ren tilfeldig at når noe kritiseres her så dukker plutselig opp et motsvar på bloggen. Snakkes det om tung styrke - CBE poserer med vekter etter uker med ren egenvekt. Snakkes det om uteløping etter lang mølleperiode - CBE løper ute. Nevnes uheldige kommentarer i kommentarfeltet - de redigeres. Kritiseres smittevern i påskeferien - det postes ikke fra store hytta selv alle skjønner de er der med svigers. Kunne fortsatt i evigheter med å nevne tilsvarende tilfeldigheter. Så helt tilfeldig hun virker veldig opptatt av å motbevise det som diskuteres her ja. Bare trist hun ikke tar til seg input om for eksempel barneeksponeringen og velger å motbevise ved å eksponere mer i stedet for mindre. Trist at det å få rett betyr mer enn barna. 56
Hut Skrevet 16. april 2021 #39954 Skrevet 16. april 2021 Minnie Mus skrev (6 minutter siden): Hvordan kan du anta at hun ikke leser her inne? Hvis man følger henne på diverse some kanaler, så er det jo rimelig tydelig at hun følger med i tråden, da det alltid kommer innlegg enten for å motbevise eller for å provosere etter at ting blir diskutert her inne. Trenger hverken å spekulere, kjenne henne eller være rakettforsker for å skjønne det. Jeg antar på lik linje som deg. Man trenger ikke å kjenne henne eller være rakettforsker for å anta hvorfor hun ikke leser her inne. Tenk å lese så mye kritikk og dritt om seg selv hver dag, måned for måned år etter år med stort sett den samme gjentagende kritikken, noen ganger er det ren hets. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at ingen frivillig oppsøker en sånn tråd. 5
Populært innlegg Aricia Skrevet 16. april 2021 Populært innlegg #39955 Skrevet 16. april 2021 Hut skrev (7 minutter siden): Jeg antar på lik linje som deg. Man trenger ikke å kjenne henne eller være rakettforsker for å anta hvorfor hun ikke leser her inne. Tenk å lese så mye kritikk og dritt om seg selv hver dag, måned for måned år etter år med stort sett den samme gjentagende kritikken, noen ganger er det ren hets. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at ingen frivillig oppsøker en sånn tråd. Faktisk ikke, for det som taler for at CBE leser her er alle indisiene i form av utallige innlegg som justeres umiddelbart etter at noe er tatt opp i tråden. Så dine hypoteser er svakere underbygget, og veier ikke like tungt. 52
Rev. Revenge Skrevet 16. april 2021 #39956 Skrevet 16. april 2021 (endret) LilleSnupp skrev (1 time siden): Er det ikke mer logisk at de som forsvarer henne i ett og alt og har de samme verdiene som henne er de som er misunnelig på henne? Jo, for det jeg leser her inne fra ulike brukere er at de aller fleste ikke finner noen grunn til å misunne Berg Eriksen, snarere tvert i mot. Som oftest er det kritikerne av debatten og forsvarerne av det som publiseres på carolinebergeriksenno som kaster om seg med begrep som misunnelse, ta henne bare for å ta, lete etter feil, alt "Caroline" gjør er feil, og at kritikerne her er feite navere med for mye fritid til alle døgnets tider som følger med på hver minste ting "Caroline" gjør. Det er ganske oppbrukt, dette. Generelle personkarakteristikker av de ulike brukerne her er heller ikke et holdbart eller relevant argument for hvorfor "Caroline" skal få opprettholde de kritikkverdige forholdene som repeteres uke etter uke, år etter år uten noen form for motkritikk. Istedet kalles den berettigede kritikken "hets" selv om hets i seg selv ikke er tillatt og modereres bort. Alt skal ikke bare være akseptabelt, respektert eller tolerert når adferden som gjentakende fremtrer viser seg å stride imot nåværende verdier og normer i samfunnet. Som blant annet eksponering av barn, brudd på ulike lover, retningslinjer og nasjonale anbefalinger, kroppspress, thinspo og utstrakt bruk redigering/filter. Når det er konsensus om at noe er ugreit, så er det faktisk ugreit. Endret 16. april 2021 av Revenge o'Cavatina skrivefeil og tillegg 28
Gjest Lavande Skrevet 16. april 2021 #39957 Skrevet 16. april 2021 (endret) LilleSnupp skrev (1 time siden): Er det ikke mer logisk at de som forsvarer henne i ett og alt og har de samme verdiene som henne er de som er misunnelig på henne? Jo, for det virker ut som de mener det er noe å misunne. "På seg selv kjenner man andre" (tror enkelte). Endret 16. april 2021 av Lavande
Hallepalle2 Skrevet 16. april 2021 #39958 Skrevet 16. april 2021 Hut skrev (1 time siden): Er det klart at hun leser her inne? Det vet du ikke. Ren spekulasjon. Og hvorfor skal hun lese her inne? 40k innlegg med kritikk og til tider hets av CBE og alt hun legger ut. Hver dag, uke etter uke. Måned for måned. År etter år. Det meste er gjentagelser av samme kritikk av mange av de samme brukerne. Min antagelse er at CBE holder seg langt unna denne tråden. Heldigvis for CBE. Men dine antagelser er ikke spekulasjon? Kan du forklare meg forskjellen? 17
Minnie Mus Skrevet 16. april 2021 #39959 Skrevet 16. april 2021 38 minutter siden, Hut said: Jeg antar på lik linje som deg. Man trenger ikke å kjenne henne eller være rakettforsker for å anta hvorfor hun ikke leser her inne. Tenk å lese så mye kritikk og dritt om seg selv hver dag, måned for måned år etter år med stort sett den samme gjentagende kritikken, noen ganger er det ren hets. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at ingen frivillig oppsøker en sånn tråd. Hehe, du følger ikke mye med her eller på fruas some kanaler, når du ikke skjønner at hun følger med her inne 😅 Du bryr deg kanskje ikke om å sette deg inn i det som blir diskutert, men er bare her inne for å forsvare frua og prøve å få tråden til å virke som at kritikerne er en haug med feite og misunnelige nav klienter? 20
På besøk Skrevet 16. april 2021 #39960 Skrevet 16. april 2021 Visum skrev (1 time siden): Det stemmer ganske godt! Toche 😉 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå