Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lin10 skrev (36 minutter siden):

Det første kunne du jo spart deg for.. Jeg har sett at folk her inne komme med påstander om at hun svarer litt krasst i kommentarfeltet, å selvfølgelig ser bort fra hvordan folk har kommentert til henne FØR hun svarer. Jeg ser at hun er veldig høflig og ikke lar seg affektere når hun får inn feilaktige påstander eller kommentarer som bare er ute for å kritisere. Etter så mange år i bransje så oppfatter hun ganske raskt agendaen vil jeg tro. Deg er ikke slik at hun skal tolerer alt, selv om jeg ser at hun har lagt seg på en linje hvor hun ofte svarer på tillate, men på en høflig måte. Det med eksponering av seg selv er jo jobben hennes. At folk er inne ikke forstår det, er jo litt overraskende. Man må selvfølge like å vise seg frem, slik er nå dette yrket. Hennes følger ønsker å se henne. Kan ikke folk bare respektere dette, istedenfor å kritisere. Vi velger alle våre yrker ut fra forutsetninger, interesser og i mange tilfeller tilfeldigheter. I CBE sitt tilfelle har hun jo selv uttalt at hun aldri trodde at bloggen skulle blir så stor. Jeg opplever her inne at voksne folk er veldig lite tolerante og veldig dømmende. At hun er slank, trener mye og er opptatt av helse, tenker jeg er bare positivt. Hun har den kroppen hun har og den kan hun få vise frem så mye hun vil, uten at folk her inne mener hun har vikarierende motiver. Hun har en sunn, slank, fin og ikke minst sterk kropp. Kostholdet er variert med hovedfokus på sunt. Jeg ser da hun spiser både is og bakevarer og rettene hun lager er kaloririke. Absolutt ikke noe slankekost eller dietter som hun viser frem. 

Jeg ser hun fokuserer mye på treningen. Nå er vi midt i en pandemi og det er klart at hva hun kan legge ut er begrenset, og da blir det nok mye treningsbilder. I debatten om å eksponere barna sine, så synes jeg det er fint å ha en debatt om dette. Her inne er det vanskelig å ha en slik debatt fordi folk ikke er opptatt av nyanser. CBE are absolutt ikke en av de som viser sine barn mest. Hun har valgt at familien skal være med i noen settinger. Det er noe hun står inne for og som hun opplevelser er helt greit for sine barn.  Så er der andre influncere som har andre grenser, som Kristin Gjelsvik og det må også respekteres. Når det kommer med påstander om at barnas privatliv er til salgs fordi det viser noen bilder, så nytter det egentlig ikke å ha en saklig diskusjon rundt dette. Det handler om i hvilke situasjoner barna blir vist, sinnsstemning, hvor ofte o.l. Alt er ikke svart/ hvitt. Jeg er sikker på at CBE vet hva som er best for sine barn, men hun har den jobben hun har, og det å vise noe av familielivet er et valg hun har tatt. Hun deler veldig lite rundt personlig opplysninger om barna, og det er jo det som er privatlivet.

Det er mange her inne som sitter med pekefingeren og er moralens vokter på alt mulig, og det mener jeg er en lite sympatisk egenskap. Hva som ikke er greit for deg, betyr ikke at det er feil for andre. Da snakker jeg selvfølgelig ikke om straffbare forhold. Det er en lærdom som en burde ha med seg på andre områder i livet også. Vær litt mer tolerant og mindre dømmende. Jeg ser også at CBE og LK blir kritisert for den feilen de gjorde for flere år siden og som de senere har beklaget og tar avstand fra. Hva med å legge ting bak seg.. Vi gjør alle feil her i livet  og det har noe med å lære av sine feil og gå videre.  CBE redigere seg ikke slankere nå, som noen påstår. Dette har hun selv avkreftet og spinne videre på det blir bare spekulasjoner. Hun har heller ikke innlegg i sine tights for å få større bakende. Tro det eller ei, så kan man trene opp rompa, men det krever hardt arbeid. Det er ikke alle som tar den enkle veien med å sette inn implantater. Det er så mye uriktige påstander her inne, og det går igjen på daglig basis. Derimot så ser jeg andre influencere som bruker filter hvor kroppen både blir lengre og smalere. Det synes jeg enn uting, men det viser hvor utseendefiksert bransjen er, eller hvor usikre de personene er på sin egen kropp, om  at den er bra nok.  Men igjen, jeg ville aldri drømt om å skrive hetsende innlegg til de personene. Hvis man ikke er enig i hvordan de jobber, så er det beste å avfølge er mitt råd. 
Flere influencere har påpekt den siste tiden, mer hets og negativitet. Jeg tror det avspeiler hvordan folk har det for tiden. Kjedsomhet, frustrasjon og bekymringer skaper negativitet og da er det lett å kritisere influencere som er så synlige. Vær litt mer rause mot hverandre er mitt tips. 

Lin10 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror at misunnelse er et triggerpunkt for mange, og som gjør at folk er nedlatende og ufine mot henne. Men, det å si det her inne, er jo ikke så populært. Ingen vil vedkjenne seg det, som er en helt normal forsvarsmekanisme. Jeg snakker ikke om konstruktiv kritikk. CBE er jo tilsynelatende vellykket på de fleste områder. Bare det å være sin egen sjef er jo for mange drømmesituasjon og hva det gir av fleksibilitet.  Det å se hun kan ordne neglene sine kl. 12  og gå å spise lunsj etterpå, er jo for mange er virkelighet som er utenkelig for mange. Det folk glemmer, er at det å vise noe av sin hverdag er jobben hennes. Ved å dokumentere at hun er ute på lunsj, skaper jo content til hennes sosiale kanaler. Det er ikke alle som ser at CBE ofte jobber etter at barna har lagt seg. Dette har hun selv forklart i sine kanaler. Selv om mange ikke ville ha jobber som influencer eller har de egenskapene som kreves, så tror jeg mange kunne ønske hennes livsstil og ikke minst gode økonomi som også gir frihet. Du snakker om etiske standarder og verdier. CBE har sine verdier og etiske standarder. Jeg opplever ikke det å kritiserer et annet menneske dag ut og dag inn, er en god etisk standard eller en god menneskelig verdi. 

Du kan ikke ha lest de seriøse innleggene her inne, eller så forstår du ikke hva du leser. Ser utifra innleggene dine at du ikke forstår at grunnen til at folk er kritiske, er at folk flest nå skjønner at disse bedriftene ikke er «venninner» men rene salgskanaler. Man forventer etikk, profesjonalitet og moral fra bedrifter. At du åpenbart er opptatt av at det er forbrukeren som skal inneha disse egenskapene og ser bort fra at det er Treasures AS som selger noe og har derfor krav de skal innfri hopper du glatt over. Ser også at du overfører ditt perspektiv og dine personlige verdier inn i debatten. Tenker at det er lite interresant da det er en bedrift som diskuteres og at man derfor bør kunne se denne i et samfunnsperspektiv. Det er det som ligger bak kritikken, ikke personlig misunnelse eller standarder på hvordan folk ønsker å ha det og at kanalene til Treasures AS gjenspeiler dette så folk setter dette som et ideal. Det er problemet med metakritikerne. Man kritiserer ikke CBE fordi man ønsker det som gjenspeiles på bloggen, men fordi bedriften er shady på flere områder. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden):

Sagt på en annen måte, hvis vi tar utgangspunkt i at alle har tilnærmet det samme i livet av materielle verdier og inntekt (en enebolig med litt tomt er rimelig standard for mange), hva skal misunnelsen dreie seg om? 

Når jeg ser nedover kroppen er den flat nok og mye sterkere enn enn Berg Eriksen velger å fremstå. Så hvis jeg er fornøyd med livet mitt og innholdet i det, hva skal jeg misunne andre? Carolinebergeriksenno trigger ikke misunnelse. Det som trigges hos meg er mangelen på etikk, at barnas digitale identitet er "solgt", ansvarsfraskrivelsen hver gang det gjøres/publiseres noe kritikkverdig, brudd på lover og retningslinjer under pandemien, mangelen på kontakt med et samfunn de tydeligvis ikke forholder seg til, osv. Det er utallige grunner som gjentar seg som de ulike brukerne her reagerer på. De færreste er nok misunnelige i ordets rette forstand.

Støtter denne! 

Skrevet
Nijole skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke fått det samme ut av den teksten som du har. Det står jo i posten på netfit at fokuset bør være at kondisjonstrening øker hjertehelse, utholdenhet og at det gir en funksjonell og sunnere kropp?

Da har du ikke lest teksten godt nok!

Skrevet
Nijole skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke fått det samme ut av den teksten som du har. Det står jo i posten på netfit at fokuset bør være at kondisjonstrening øker hjertehelse, utholdenhet og at det gir en funksjonell og sunnere kropp?

Jeg snakker om hva bildet og overskriften kommuniserer. Teksten er sikkert grei, men LKE kommuniserer noe mer med bilde og overskrift, men hvis man ikke tolker bilder og tekst i sammenheng og kontekst og både åpent og skjult budskap, ja, da blir det vanskelig å diskutere. 

• Liker 40
Skrevet
Lin10 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror at misunnelse er et triggerpunkt for mange, og som gjør at folk er nedlatende og ufine mot henne. Men, det å si det her inne, er jo ikke så populært. Ingen vil vedkjenne seg det, som er en helt normal forsvarsmekanisme. Jeg snakker ikke om konstruktiv kritikk. CBE er jo tilsynelatende vellykket på de fleste områder. Bare det å være sin egen sjef er jo for mange drømmesituasjon og hva det gir av fleksibilitet.  Det å se hun kan ordne neglene sine kl. 12  og gå å spise lunsj etterpå, er jo for mange er virkelighet som er utenkelig for mange. Det folk glemmer, er at det å vise noe av sin hverdag er jobben hennes. Ved å dokumentere at hun er ute på lunsj, skaper jo content til hennes sosiale kanaler. Det er ikke alle som ser at CBE ofte jobber etter at barna har lagt seg. Dette har hun selv forklart i sine kanaler. Selv om mange ikke ville ha jobber som influencer eller har de egenskapene som kreves, så tror jeg mange kunne ønske hennes livsstil og ikke minst gode økonomi som også gir frihet. Du snakker om etiske standarder og verdier. CBE har sine verdier og etiske standarder. Jeg opplever ikke det å kritiserer et annet menneske dag ut og dag inn, er en god etisk standard eller en god menneskelig verdi. 

Men, blir ikke argumentet om at "vi" misunner CBE hva du tror utifra hvordan du ser det livet de lever?

Personlig ser jeg ikke noe å være misunnelig på, men det kan selvsagt være fordi jeg ikke har noe ønske om å jobbe hjemmefra, og aldri kommer til å bli særlig opptatt av skjønnhetspleie (ikke i den grad) . Jeg er også svært stor fan av privatliv, og å IKKE legge ut masse privat på internett. Jeg elsker det livet jeg har. Så nei, jeg er ikke misunnelig. 

Jeg ser derimot at andre selvsagt kan ønske seg det de ser CBE vise, og at det da antageligvis for noen handler om misunnelse. Misunnelse er en vond og tærende følelse. Den kommer nok ofte av følelsen av egen mislykkethet, og at man får en slags "glede" i å dra noen man syns har alt man drømmer om - ned i søla. "Kritisere et annet menneske dag ut og dag inn" som du nevner. 

Men, er det slik du tror alle her i tråden har det? Jeg spør oppriktig, for det er så langt i fra det inntrykket jeg selv har. 

Jeg tenker at konstruktive debatter mellom mennesker man tilsynelatende er uenig med oppstår når man lytter til hverandre og forklarer - heller enn å gå til angrep. 

Jeg kan faktisk også forstå hvordan det kan se ut utenifra. Husker jeg selv syns det var "overopptatthet" av influencere på KG. Men jeg ble gjennom å lese litt herpå Rampelys oppmerksom på eksponering av barn (og andre ting jeg egentlig ikke hadde ofret så mange tanker) 

Kan dere som støtter CBE se at ikke alle brukerne her inne er misunnelige, og at det ikke er agendaen for å disktuere/debattere? 

• Liker 48
Skrevet
Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Jeg snakker om hva bildet og overskriften kommuniserer. Teksten er sikkert grei, men LKE kommuniserer noe mer med bilde og overskrift, men hvis man ikke tolker bilder og tekst i sammenheng og kontekst og både åpent og skjult budskap, ja, da blir det vanskelig å diskutere. 

Kollontaj skrev (44 minutter siden):

Forskjellen på de som støtter carolinebergeriksenno i ett og alt og flere av oss som er kritiske til geskjeften, er at de førstnevnte tror på narrativet som presenteres. Allerede der er premissene for diskusjon helt ulike. Jeg tror ikke på at CBE ikke redigerer verken seg selv eller andre, for å ta ett av temaene @Lin10 nevner. 

Over til noe viktigere:

Ta siste på Netfit, overskriften er Fettforbrennende økt, bildet er av CBE. Uheldig thinspo spør du meg. Teksten handler om at den måten de selv trener på er den beste. Hvorfor trenger CBE å forbrenne fett? Skal dette inspirere?  

Nå skrev du jo I posten din om hva du syntes teksten handlet om da. (Har uthevet det jeg tenkte på) Jeg synes ikke det står noe der om at cbe bør forbrenne fett, men at grunnfokuset skal være hjertehelse og utholdenhet. Og ja, man bør jo se overskrift, bilde og tekst I sammenheng. Synes ikke bildet i seg selv lyser thinspo heller. Overskriften er over kroppen, man ser føtter, hodet og armer og hun har på boblevest. 

• Liker 3
Skrevet
Donatello skrev (5 minutter siden):

Jeg sliter litt med å forstå hvordan du mener du kan se at "andre influensere bruker filter slik at kroppen både blir lengre og smalere", men overhodet ikke anerkjenner at andre ser det samme vedr. CBE? Du hevder sågar at det viser at disse som bruker filter er usikre på sin egen kropp, mens du mener CBE er helt trygg på seg selv..., i ett og alt.

Veldig enig med deg her.

@Lin10 bør underbygge med billedeksempler på hva som taler for at CBE skiller seg positivt ut i forhold til andre influencere når det gjelder filterbruk og vidvinkel. Tråden er nemlig full av billedeksempler som taler for det motsatte. Det går ikke an å si at man tror det er motsatt uten å underbygge det på noen som helst annen måte enn at man har bestemt seg for å tro at det er sånn.

• Liker 44
Skrevet (endret)
Aricia skrev (4 minutter siden):

Veldig enig med deg her.

@Lin10 bør underbygge med billedeksempler på hva som taler for at CBE skiller seg positivt ut i forhold til andre influencere når det gjelder filterbruk og vidvinkel. Tråden er nemlig full av billedeksempler som taler for det motsatte. Det går ikke an å si at man tror det er motsatt uten å underbygge det på noen som helst annen måte enn at man har bestemt seg for å tro at det er sånn.

Tenker at det også handler om at man ser det fra sitt eget personlige synspunkt, og derfor ikke anser det som nødvendig å dokumentere eller underbygge argumenter. Som er gjennomgående fra enkelte som kun «kverulerer».

Endret av Lin11
Skrevet
Lin10 skrev (1 time siden):

Det første kunne du jo spart deg for.. Jeg har sett at folk her inne komme med påstander om at hun svarer litt krasst i kommentarfeltet, å selvfølgelig ser bort fra hvordan folk har kommentert til henne FØR hun svarer. Jeg ser at hun er veldig høflig og ikke lar seg affektere når hun får inn feilaktige påstander eller kommentarer som bare er ute for å kritisere. Etter så mange år i bransje så oppfatter hun ganske raskt agendaen vil jeg tro. Deg er ikke slik at hun skal tolerer alt, selv om jeg ser at hun har lagt seg på en linje hvor hun ofte svarer på tillate, men på en høflig måte. Det med eksponering av seg selv er jo jobben hennes. At folk er inne ikke forstår det, er jo litt overraskende. Man må selvfølge like å vise seg frem, slik er nå dette yrket. Hennes følger ønsker å se henne. Kan ikke folk bare respektere dette, istedenfor å kritisere. Vi velger alle våre yrker ut fra forutsetninger, interesser og i mange tilfeller tilfeldigheter. I CBE sitt tilfelle har hun jo selv uttalt at hun aldri trodde at bloggen skulle blir så stor. Jeg opplever her inne at voksne folk er veldig lite tolerante og veldig dømmende. At hun er slank, trener mye og er opptatt av helse, tenker jeg er bare positivt. Hun har den kroppen hun har og den kan hun få vise frem så mye hun vil, uten at folk her inne mener hun har vikarierende motiver. Hun har en sunn, slank, fin og ikke minst sterk kropp. Kostholdet er variert med hovedfokus på sunt. Jeg ser da hun spiser både is og bakevarer og rettene hun lager er kaloririke. Absolutt ikke noe slankekost eller dietter som hun viser frem. 

Jeg ser hun fokuserer mye på treningen. Nå er vi midt i en pandemi og det er klart at hva hun kan legge ut er begrenset, og da blir det nok mye treningsbilder. I debatten om å eksponere barna sine, så synes jeg det er fint å ha en debatt om dette. Her inne er det vanskelig å ha en slik debatt fordi folk ikke er opptatt av nyanser. CBE are absolutt ikke en av de som viser sine barn mest. Hun har valgt at familien skal være med i noen settinger. Det er noe hun står inne for og som hun opplevelser er helt greit for sine barn.  Så er der andre influncere som har andre grenser, som Kristin Gjelsvik og det må også respekteres. Når det kommer med påstander om at barnas privatliv er til salgs fordi det viser noen bilder, så nytter det egentlig ikke å ha en saklig diskusjon rundt dette. Det handler om i hvilke situasjoner barna blir vist, sinnsstemning, hvor ofte o.l. Alt er ikke svart/ hvitt. Jeg er sikker på at CBE vet hva som er best for sine barn, men hun har den jobben hun har, og det å vise noe av familielivet er et valg hun har tatt. Hun deler veldig lite rundt personlig opplysninger om barna, og det er jo det som er privatlivet.

Det er mange her inne som sitter med pekefingeren og er moralens vokter på alt mulig, og det mener jeg er en lite sympatisk egenskap. Hva som ikke er greit for deg, betyr ikke at det er feil for andre. Da snakker jeg selvfølgelig ikke om straffbare forhold. Det er en lærdom som en burde ha med seg på andre områder i livet også. Vær litt mer tolerant og mindre dømmende. Jeg ser også at CBE og LK blir kritisert for den feilen de gjorde for flere år siden og som de senere har beklaget og tar avstand fra. Hva med å legge ting bak seg.. Vi gjør alle feil her i livet  og det har noe med å lære av sine feil og gå videre.  CBE redigere seg ikke slankere nå, som noen påstår. Dette har hun selv avkreftet og spinne videre på det blir bare spekulasjoner. Hun har heller ikke innlegg i sine tights for å få større bakende. Tro det eller ei, så kan man trene opp rompa, men det krever hardt arbeid. Det er ikke alle som tar den enkle veien med å sette inn implantater. Det er så mye uriktige påstander her inne, og det går igjen på daglig basis. Derimot så ser jeg andre influencere som bruker filter hvor kroppen både blir lengre og smalere. Det synes jeg enn uting, men det viser hvor utseendefiksert bransjen er, eller hvor usikre de personene er på sin egen kropp, om  at den er bra nok.  Men igjen, jeg ville aldri drømt om å skrive hetsende innlegg til de personene. Hvis man ikke er enig i hvordan de jobber, så er det beste å avfølge er mitt råd. 
Flere influencere har påpekt den siste tiden, mer hets og negativitet. Jeg tror det avspeiler hvordan folk har det for tiden. Kjedsomhet, frustrasjon og bekymringer skaper negativitet og da er det lett å kritisere influencere som er så synlige. Vær litt mer rause mot hverandre er mitt tips. 

Utrolig raust av deg å komme inn og fortelle hvordan og hva vi får lov til å kritisere eller snakke om altså! 
Forøvrig er 90% av det du skriver om CBE rene spekulasjoner. Ulovlig i denne tråden, som du jo vet 😊

• Liker 39
Skrevet
Lin10 skrev (58 minutter siden):

Men det er greit for deg å kritisere oss som er uenige med deg her inne? 

• Liker 26
Skrevet

Dette har vært sagt mange ganger før, men her debatteres kritikkverdige forhold ved CBEs virksomhet, og da er det fint om folk holder seg til det temaet. Antakelser og spekulasjoner om brukerne som skriver her, hører ikke hjemme.
Det er vel fritt fram for å lage en ny tråd der man tar opp positive sider ved influencerbedriften, om noen ønsker det. Selv leser og skriver jeg her fordi jeg reagerer tidvis kraftig på barneeksponeringen, det overdrevne fokuset på mest mulig tynn kropp, den dårlige reklamemerkingen/skjulte reklamen, den nedlatende og bedrevitende tonen i kommentarfeltet, overforbruket og alt det påtatte og oppstilte. Samt holdningene til smittevern og mangelen på evne til å se utenfor seg selv og ta kritikk.

• Liker 41
Skrevet
Lin10 skrev (1 time siden):

Først og fremst, takk for at du forklarer hva du mener i detalj. Det kan ikke bare være lett i denne tråden å være en av de som støtter CBEs virksomhet, så dette var oppklarende å lese. Jeg er riv ruskende uenig med deg. 

Du skriver selv at du TROR misunnelse er triggerpunkt. Da gjør du akkurat det du kritiserer andre for å gjøre, nemlig ha en annen agenda for den kritikken som skrives. Hva om du prøver å legge fra deg det du tror og ta for god fisk at det som skrives her, er det som menes? 

Også skriver du at folk glemmer at det å vise noe av sin hverdag er jobben hennes. For meg er det selve kjernen av kritikken som skrives her inne! Det at hun viser frem barna, soverommene deres og timer hos negledesign er jobben hennes. For meg virker det helt hinsides å skulle leve av å vise seg frem dag etter dag. Og ikke noe jeg misunner. Selvfølgelig forstår kritikere at hun jobber når barna er lagt, og på ferie, og på morsdagen når vi andre bare kan bli servert mat og slappe av. Men nettopp fordi det er virksomheten deres å vise seg frem, kritikken kommer. Dag ut og dag inn, fordi hun viser seg frem dag ut og dag inn. 

• Liker 42
Skrevet

Jeg er litt misunnelig på hennes selvdisiplin og alt hun får gjort. Trening, matlaging, har det ryddig og fint.. jeg når ikke henne til knæra en gang når det gjelder struktur og gjennomføringsevne 😕

men det veier ikke opp for personlighet, holdninger og verdier. Mangler på ydmykhet, selvinnsikt. Uff:/

• Liker 14
Skrevet
Ella Grisella skrev (2 minutter siden):

Jeg er litt misunnelig på hennes selvdisiplin og alt hun får gjort. Trening, matlaging, har det ryddig og fint.. jeg når ikke henne til knæra en gang når det gjelder struktur og gjennomføringsevne 😕

men det veier ikke opp for personlighet, holdninger og verdier. Mangler på ydmykhet, selvinnsikt. Uff:/

Sant! Hun har skikkelig kustus på trening, mat og orden. Har ingen problemer med å se det, og jeg ser litt opp til alle som har overskudd til å kjøre slik stålkontroll hele tiden. 

Men bortsett fra det, så syns jeg de som bedrift er rimelig uspiselige. 

Mange av de som kritiserer kritikerne mener at de/vi er ute etter CBE "dagen lang". Men jeg syns det er mer bekymringsverdig at LKE tilsynelatende er 100% oppdatert på alt som skrives om de i alle hjørner av internett - og er raskt ute med å vise at han er fornærmet og skrive nedlatenheter. Skulle tatt seg ut om andre bransjer hadde holdt på sånn når de får kundeanmeldelser eller blir omtalt i sosiale medier. 

• Liker 25
Skrevet

Det å diskutere uenigheter der misunnelse kortet blir brukt til en hver tid, blir som å ha en faglig diskusjon med noen som skal føle noe om alt. Det blir lite produktivit og det blir fort veldig personlig, og ikke minst vanskelig å holde seg saklig. 

• Liker 33
Skrevet
Liver skrev (17 minutter siden):

Det å diskutere uenigheter der misunnelse kortet blir brukt til en hver tid, blir som å ha en faglig diskusjon med noen som skal føle noe om alt. Det blir lite produktivit og det blir fort veldig personlig, og ikke minst vanskelig å holde seg saklig. 

Enig.

Ordvekslingen "Berg Eriksens påvirkning gjennom stadig publisering av filtrerte vidvinkelbilder med fokus på posert kropp sender et sterkt og triggende budskap om thinspo" stilt opp mot "jeg blir glad av et fint bilde av voffen, de har et deilig liv med en skjønn familie som har sunne verdier, dere er bare misunnelige som kritiserer" blir rart hvis man er mottaker for de samme bildene og tekstene.

• Liker 39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...