Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Nettopp : kommer fra områder med høyt smittenivå. 
ikke trenger du være ekkel heller. Ble forvirret da det ikke er et nasjonalt tiltak å ikke overnatte hos andre punktum. Om en kommer fra et sted med lite smitte og skal dra et sted med lite smitte kan en fint overnatte. 

Ja, men nå snakket vi vel ikke om det, men konkret om påskeplanene til CBE. 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Ja, men nå snakket vi vel ikke om det, men konkret om påskeplanene til CBE. 

Men det ble skrevet at det er et nasjonalt tiltak- det er det ikke. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lin11 skrev (26 minutter siden):

Noe av det merkeligste jeg har sett fra den kanten. Bare se på beina magen og den merkelige rumpa. Har de brukt en app for å redigere?

Finnes mange filtre som redigerer kroppsfasong samtidig som de glatter hud, minsker nese og så videre. Ikke rart "ingen" er fornøyd med sitt naturlige utseende når "forbildene" våre rundt holder på slik. Kroppspress og thinspo og dårlig innflytelse er det carolinebergeriksen.no ønsker å bidra til verden med.

Legger til. Når CBE bruker disse filtrene samtidig som hun skriver hun ikke redigerer kropp på bildene sine så er det selvfølgelig en løgn. En omskrivning av fakta som muligvis fungerer i hodet hennes. Om kroppen redigeres i Photoshop eller i en insta-app er irrelevant. Målet og produktet er det samme.  

Endret av Inocybe
  • Liker 26
Skrevet
Klink skrev (16 minutter siden):

Nei, det er spesielle tiltak i Viken- og Oslo området.
Men det er et generelt tiltak om unødvendige reiser og begrense nærkontakter mest mulig og å holde seg mest mulig hjemme/til egen husstand. Og folk kan da tenke selv? For meg og de rundt meg er det en selvfølge at vi ikke samler storfam på hytta i påsken. Vi har bestemt å dele oss opp for lenge siden, samme med alle rundt oss (eller evt bli hjemme), det er helt logisk ifht den situasjonen vi er i nå med rekord smittetall. 

• Liker 30
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Nei, det er spesielle tiltak i Viken- og Oslo området.
Men det er et generelt tiltak om unødvendige reiser og begrense nærkontakter mest mulig og å holde seg mest mulig hjemme/til egen husstand. Og folk kan da tenke selv? For meg og de rundt meg er det en selvfølge at vi ikke samler storfam på hytta i påsken. Vi har bestemt å dele oss opp for lenge siden, samme med alle rundt oss (eller evt bli hjemme), det er helt logisk ifht den situasjonen vi er i nå med rekord smittetall. 

Storfamilien er sikkert ikke lov da det er begrensninger på hvor mamge man kan ha på besøk. Uansett var det bare et spørsmål om det var et nasjonalt tiltak. Og det er det ikke så den som påsto det tok feil. Jeg vet ikke hvilke retningslinjer som gjelder i den kommunen cbe bor i og skal feire påske i. Hun burde selvfølgelig holde seg til dem som alle andre burde. 

Skrevet

Hun tilter bekkenet for å få mer dramatisk bue på stjerten, og så har hun satt opp foten i 90 graders vinkel for å lage en illusjon av stor stjert. I realiteten er det låret som gjør all jobben. Alle vet at Caroline aldri har hatt fyldig rumpe, så hvorfor hun insisterer på å late som fatter jeg ikke. Hun har andre attributter som er kjempeflotte som hun heller burde fokusere på enn å slavisk prøve å etterleve samtidens ideal hele tiden.

• Liker 30
Skrevet
Klink skrev (25 minutter siden):

Hva er poenget ditt? 

• Liker 14
Skrevet

Tenker det egentlig ikke er så mye å diskutere. CBE/LKE har ikke fulgt smittevernsanbefalingene siste året så de kommer neppe til å følge dem i påsken heller. De er tross alt så spesielle at det som gjelder for vanlige dødelige ikke har noe med dem å gjøre. 

• Liker 32
Skrevet
pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Hva er poenget ditt? 

At påstanden om at det er et nasjonalt tiltak er feil, bare 🤷‍♀️ Akkurat som at jeg i samme tråd fikk beskjed om at munnbind var pålagt, og jeg skrev det ikke var det i min kommune og heller ikke på arbeidsplassen min. Fikk beskjed om at da tok jeg feil og tvil om jeg løy om hva jeg jobbet med. Men det var rett. Vi fikk påbud om det senere i pasientnært arbeid. Nå er det ikke det lenger påbud om det. 
Nå er det de reglene som gjelder for kommunen cbe bor i og skal reise til som er interessant her.
Et poeng helt på tampen er at da må en sjekke selv hva som gjelder for cbe også for en kan ikke ta alt som påstås om ting i denne tråden for god fisk. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Klink skrev (1 minutt siden):

At påstanden om at det er et nasjonalt tiltak er feil, bare 🤷‍♀️ Akkurat som at jeg i samme tråd fikk beskjed om at munnbind var pålagt, og jeg skrev det ikke var det i min kommune og heller ikke på arbeidsplassen min. Fikk beskjed om at da tok jeg feil og tvil om jeg løy om hva jeg jobbet med. Men det var rett. Vi fikk påbud om det senere i pasientnært arbeid. Nå er det ikke det lenger påbud om det. 
Nå er det de reglene som gjelder for kommunen cbe bor i og skal reise til som er interessant her.
Et poeng helt på tampen er at da må en sjekke selv hva som gjelder for cbe også for en kan ikke ta alt som påstås om ting i denne tråden for god fisk. 

Det var nasjonale regler og reglene i Sarpsborg jeg postet over her. 
værsågod, bare hyggelig. :blomst:

Endret av pøbelsara
  • Liker 29
Skrevet (endret)
Inocybe skrev (7 minutter siden):

Tenker det egentlig ikke er så mye å diskutere. CBE/LKE har ikke fulgt smittevernsanbefalingene siste året så de kommer neppe til å følge dem i påsken heller. De er tross alt så spesielle at det som gjelder for vanlige dødelige ikke har noe med dem å gjøre. 

I kommentarfeltet har de allerede tolket smitteverntiltakene til egen fordel. "...holde avstand til andre. På hytta."

Tidligere nevnt i dette innlegget: 

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 22
Skrevet
AntiBullshit skrev (7 minutter siden):

Hun tilter bekkenet for å få mer dramatisk bue på stjerten, og så har hun satt opp foten i 90 graders vinkel for å lage en illusjon av stor stjert. I realiteten er det låret som gjør all jobben. Alle vet at Caroline aldri har hatt fyldig rumpe, så hvorfor hun insisterer på å late som fatter jeg ikke. Hun har andre attributter som er kjempeflotte som hun heller burde fokusere på enn å slavisk prøve å etterleve samtidens ideal hele tiden.

Ja hun er jo mer enn bra nok som hun er så hvorfor denne besettelsen etter mer? Det er på samme tid fascinerende og skremmende at en voksen kvinne på den ene siden forteller om sunn kropp og god helse samtidig som dagens høydepunkt er å få til en illusjon av stor rumpe og smal midje. 

• Liker 24
Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Det var nasjonale regler og reglene i Sarpsborg jeg postet over her. 
værsågod, bare hyggelig. :værsågod:

Jeg har ikke kranglet på det heller? Men det er ikke forbud mot overnatting hos andre som nasjonalt tiltak. Cbe skal følge reglene som gjelder gor hennes kommune. Ferdig med den saken. 

• Liker 4
Skrevet
Inocybe skrev (2 minutter siden):

Ja hun er jo mer enn bra nok som hun er så hvorfor denne besettelsen etter mer? Det er på samme tid fascinerende og skremmende at en voksen kvinne på den ene siden forteller om sunn kropp og god helse samtidig som dagens høydepunkt er å få til en illusjon av stor rumpe og smal midje. 

Syns rumpa var fyldig i den linken jeg, kanskje ikke så fyldig som på bildene presentert her nå, men likevel. 

Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Syns rumpa var fyldig i den linken jeg, kanskje ikke så fyldig som på bildene presentert her nå, men likevel. 

Poseringer hadde CBE inne helt fra start. De hun bruker i linken har primærfunksjon å gi illusjon av smalere midje, synlige ribben og thigh gap, men en "bivirkning" av dem er større rumpe. Det er greit å være klar over at den rumpen fortsatt er posert større (om enn mindre uttalt enn nå) og er langt unna slik den ser ut i nøytral posisjon. Den gangen var ikke Kardashian-rumper in slik som nå så poserings-fokus har forandret seg.

Jeg tenker det er lurt å være klar over hvilke virkemidler vi utsettes for i reklame, medier og hos influencere. Det gjør noe med oss å hele tiden presenteres for noe som er uoppnåelig fordi det ikke er ekte. CBE klarer ikke engang selv å leve opp til den kroppen hun ønsker å presentere for da hadde hun ikke trengt alle hjelpemidlene hun bruker. Sunn skepsis og kunnskap er bra for oss alle. 

• Liker 31
Skrevet
Klink skrev (57 minutter siden):

Det står ingenting der om å ikke overnatte andre sammen, men ikke ha besøk av mer enn visst antall mennesker. Men det finnes kommuner der besøk er frarådet og hvis cbe bor i en slik kommune gjelder det fpr henne i påsken, men da er det ikke et nasjonalt tiltak. Det finnes flere steder i Norge enn Viken. 

Det jeg sa var et nasjonalt tiltak sto ikke under overnatting, men at man skulle bare være egen husstand på hytta. Jeg dobbeltsjekket at det var nasjonalt før jeg postet det, men nå klarer jeg ikke å finne tilbake til det 🤷🏻‍♀️

• Liker 9
Skrevet
Inocybe skrev (1 minutt siden):

Poseringer hadde CBE inne helt fra start. De hun bruker i linken har primærfunksjon å gi illusjon av smalere midje, synlige ribben og thigh gap, men en "bivirkning" av dem er større rumpe. Det er greit å være klar over at den rumpen fortsatt er posert større (om enn mindre uttalt enn nå) og er langt unna slik den ser ut i nøytral posisjon. Den gangen var ikke Kardashian-rumper in slik som nå så poserings-fokus har forandret seg.

Jeg tenker det er lurt å være klar over hvilke virkemidler vi utsettes for i reklame, medier og hos influencere. Det gjør noe med oss å hele tiden presenteres for noe som er uoppnåelig fordi det ikke er ekte. CBE klarer ikke engang selv å leve opp til den kroppen hun ønsker å presentere for da hadde hun ikke trengt alle hjelpemidlene hun bruker. Sunn skepsis og kunnskap er bra for oss alle. 

Bildene i linken såg dessuten redigerte ut sånn apropo virkemidler. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
MissLucy skrev (1 minutt siden):

Det jeg sa var et nasjonalt tiltak sto ikke under overnatting, men at man skulle bare være egen husstand på hytta. Jeg dobbeltsjekket at det var nasjonalt før jeg postet det, men nå klarer jeg ikke å finne tilbake til det 🤷🏻‍♀️

Ok 😊
@pøbelsara får hente det opp til oss. Vi som har vanskelig for å finne informasjon. 

Endret av Klink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...