Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

I følge reglene er vel ikke det bildet hun la ut helt innafor... Og smittetrykket i Sarpsborg har vært hovedsak i alle de store avisene i dag! Man skal jo holde seg mest mulig hjemme, for seg selv og i det minste holde avstand! 

DA8F8FC7-A0CF-427F-B15B-98E0DDC09D34.png

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jegmener skrev (2 timer siden):

I følge reglene er vel ikke det bildet hun la ut helt innafor... Og smittetrykket i Sarpsborg har vært hovedsak i alle de store avisene i dag! Man skal jo holde seg mest mulig hjemme, for seg selv og i det minste holde avstand! 

Ganske klare anbefalinger, men nok av punkt å kverulere på for kulås-paret.

Du skjønner alvoret, når dette er anbefalingene. Alle skjønner, at en ikke skal lete etter smutthull/tøye grensene. 

Endret av MiniMjau
  • Liker 34
Skrevet
Gull vaffel skrev (3 timer siden):

Er vel fortsatt lov med nærkontakter ? Dette er vel faren hennes så

Vi holder fortsatt avstand til besteforeldre i samme kommune. Har forstått at dette er anbefalt så lenge de ikke er vaksinerte.

• Liker 29
Skrevet
Jegmener skrev (2 timer siden):

I følge dette så står det andre tilsvarende nære. Besteforeldre vil jeg kanskje tenke er tilsvarende nære? 
Kanskje bestefar er vaksinert? 

• Liker 2
Gjest Lin11
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

De bor i Sarpsborg, en smittepøl for tiden, og viser at de ikke holder avstand til mennesker som ikke er i samme husstand.

20210320_152531.jpg

Ser ikke poenget med å dele et privat øyeblikk mellom bestefar og barnebarn på en annonsekanal. Er det virkelig så dårlige kår hos Berg Eriksen? Snart påske og ikke ett reklame innlegg som omhandlet pushing av varer til påske? Mangel på annonsører?

Skrevet
Lin11 skrev (6 minutter siden):

Snart påske og ikke ett reklame innlegg som omhandlet pushing av varer til påske? Mangel på annonsører?

Det slår aldri feil at hun er sen ute med å annonsere for høytider. Det er kun julen hun er 2 måneder foran tidsskjemaet. Påsken er ikke så nøye hos CBE&co.

• Liker 4
Skrevet
Lin11 skrev (32 minutter siden):

Mangel på annonsører?

Det får vi virkelig håpe 😁

• Liker 9
Skrevet
Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Det får vi virkelig håpe 😁

Nok av eksempler på hvorfor man kan tolke denne tråden som dritt rettet mot cbe her nå. Inkludert mine egne innlegg. Jeg forstår hvorfor cbe kan føle det slik. 

• Liker 10
Skrevet
Klink skrev (11 minutter siden):

Nok av eksempler på hvorfor man kan tolke denne tråden som dritt rettet mot cbe her nå. Inkludert mine egne innlegg. Jeg forstår hvorfor cbe kan føle det slik. 

Dritt? Deg om det, og hva CBE måtte føle eller ikke er meg totalt uinteressant.
Om jeg håper de mangler annonsører så er det min ærlige menig, og jo mindre annonsører som sponser det selvdiggende svada-livet de lever jo bedre, for da må de kanskje finne seg et ærlig arbeid og virkelig finne ut av hvordan et arbeidsliv kan være, rett og slett, og da må CBE gjerne føle hva som helst

• Liker 22
Skrevet
Klink skrev (14 minutter siden):

Føler hun at denne tråden er dritt rettet mot henne? Hvordan vet du det? Iflg henne selv leser hun ikke her inne. 

• Liker 24
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Dritt? Deg om det, og hva CBE måtte føle eller ikke er meg totalt uinteressant.
Om jeg håper de mangler annonsører så er det min ærlige menig, og jo mindre annonsører som sponser det selvdiggende svada-livet de lever jo bedre, for da må de kanskje finne seg et ærlig arbeid og virkelig finne ut av hvordan et arbeidsliv kan være, rett og slett, og da må CBE gjerne føle hva som helst

Den er grei. 
Jeg bare sier at jeg forstår det. 

• Liker 2
Skrevet
Klokkereim skrev (Akkurat nå):

Føler hun at denne tråden er dritt rettet mot henne? Hvordan vet du det? Iflg henne selv leser hun ikke her inne. 

Det var rettet mot tidligere tema i diskusjonen her. 

• Liker 1
Skrevet
FruRosa skrev (5 timer siden):

De bor i Sarpsborg, en smittepøl for tiden, og viser at de ikke holder avstand til mennesker som ikke er i samme husstand.

20210320_152531.jpg

Tenkte akkurat det samme da jeg så bilde.

• Liker 13
Skrevet

Hvem er dette? :sjokkbla: Skjønner ikke den filterbruken hennes, hun ser så mye bedre ut uten! Filteret får henne bare til å se eldre og kunstig ut.

E58A30D9-AD29-479E-9BA7-2BEA9CA87312.jpeg

• Liker 29
Skrevet

Er vel ikke noen tvil om at på Kulås er Camilla Pihl et utseendeforbilde. 

• Liker 41
Skrevet
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Er vel ikke noen tvil om at på Kulås er Camilla Pihl et utseendeforbilde. 

Jeg skjønner ikke at CBE hele tiden må filtrere utseende sitt på alt av bilder hun legger ut, og at hun skal forsøke å se ut som Camilla Phil? Hvorfor det? CBE er CBE og ikke CP, kan hun ikke bare innfinne seg med det? Jeg skjønner det bare ikke......må være noe med selvbilde der i villaen som ikke er bra, rett og slett

• Liker 33
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Hvem er dette? :sjokkbla: Skjønner ikke den filterbruken hennes, hun ser så mye bedre ut uten! Filteret får henne bare til å se eldre og kunstig ut.

Dette blir mer og mer morsomt å se på. 

• Liker 24
Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun jukser seg til å se 15-20 år eldre ut med disse filterne? Hun ser mye yngre og søtere ut når man får glimt av den virkelige Caroline. 

• Liker 33
Skrevet

Fitfocus snakket om filterbruk og redigering på instastory her en dag. Hvor teit hun syns det var at enkelte av de største bloggerne ikke klarte å vise seg uten filter eller uten redigering. Hun lurte på hvorfor de har så problemer med å vise seg frem sånn de egentlig ser ut, og om det egentlig var litt synd på dem. 

• Liker 46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...