Jegmener Skrevet 20. mars 2021 #37821 Skrevet 20. mars 2021 I følge reglene er vel ikke det bildet hun la ut helt innafor... Og smittetrykket i Sarpsborg har vært hovedsak i alle de store avisene i dag! Man skal jo holde seg mest mulig hjemme, for seg selv og i det minste holde avstand! 29
MiniMjau Skrevet 20. mars 2021 #37822 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Jegmener skrev (2 timer siden): I følge reglene er vel ikke det bildet hun la ut helt innafor... Og smittetrykket i Sarpsborg har vært hovedsak i alle de store avisene i dag! Man skal jo holde seg mest mulig hjemme, for seg selv og i det minste holde avstand! Ganske klare anbefalinger, men nok av punkt å kverulere på for kulås-paret. Du skjønner alvoret, når dette er anbefalingene. Alle skjønner, at en ikke skal lete etter smutthull/tøye grensene. Endret 20. mars 2021 av MiniMjau 34
Elina123 Skrevet 20. mars 2021 #37823 Skrevet 20. mars 2021 Gull vaffel skrev (3 timer siden): Er vel fortsatt lov med nærkontakter ? Dette er vel faren hennes så Vi holder fortsatt avstand til besteforeldre i samme kommune. Har forstått at dette er anbefalt så lenge de ikke er vaksinerte. 29
Klink Skrevet 20. mars 2021 #37824 Skrevet 20. mars 2021 Jegmener skrev (2 timer siden): I følge reglene er vel ikke det bildet hun la ut helt innafor... Og smittetrykket i Sarpsborg har vært hovedsak i alle de store avisene i dag! Man skal jo holde seg mest mulig hjemme, for seg selv og i det minste holde avstand! I følge dette så står det andre tilsvarende nære. Besteforeldre vil jeg kanskje tenke er tilsvarende nære? Kanskje bestefar er vaksinert? 2
Gjest Lin11 Skrevet 20. mars 2021 #37825 Skrevet 20. mars 2021 FruRosa skrev (4 timer siden): De bor i Sarpsborg, en smittepøl for tiden, og viser at de ikke holder avstand til mennesker som ikke er i samme husstand. Ser ikke poenget med å dele et privat øyeblikk mellom bestefar og barnebarn på en annonsekanal. Er det virkelig så dårlige kår hos Berg Eriksen? Snart påske og ikke ett reklame innlegg som omhandlet pushing av varer til påske? Mangel på annonsører?
MaleficentAurora Skrevet 20. mars 2021 #37826 Skrevet 20. mars 2021 Lin11 skrev (6 minutter siden): Snart påske og ikke ett reklame innlegg som omhandlet pushing av varer til påske? Mangel på annonsører? Det slår aldri feil at hun er sen ute med å annonsere for høytider. Det er kun julen hun er 2 måneder foran tidsskjemaet. Påsken er ikke så nøye hos CBE&co. 4
Skrottefar Skrevet 20. mars 2021 #37827 Skrevet 20. mars 2021 Lin11 skrev (32 minutter siden): Mangel på annonsører? Det får vi virkelig håpe 😁 9
Klink Skrevet 20. mars 2021 #37828 Skrevet 20. mars 2021 Skrottefar skrev (6 minutter siden): Det får vi virkelig håpe 😁 Nok av eksempler på hvorfor man kan tolke denne tråden som dritt rettet mot cbe her nå. Inkludert mine egne innlegg. Jeg forstår hvorfor cbe kan føle det slik. 10
Skrottefar Skrevet 20. mars 2021 #37829 Skrevet 20. mars 2021 Klink skrev (11 minutter siden): Nok av eksempler på hvorfor man kan tolke denne tråden som dritt rettet mot cbe her nå. Inkludert mine egne innlegg. Jeg forstår hvorfor cbe kan føle det slik. Dritt? Deg om det, og hva CBE måtte føle eller ikke er meg totalt uinteressant. Om jeg håper de mangler annonsører så er det min ærlige menig, og jo mindre annonsører som sponser det selvdiggende svada-livet de lever jo bedre, for da må de kanskje finne seg et ærlig arbeid og virkelig finne ut av hvordan et arbeidsliv kan være, rett og slett, og da må CBE gjerne føle hva som helst 22
Klokkereim Skrevet 20. mars 2021 #37830 Skrevet 20. mars 2021 Klink skrev (14 minutter siden): Nok av eksempler på hvorfor man kan tolke denne tråden som dritt rettet mot cbe her nå. Inkludert mine egne innlegg. Jeg forstår hvorfor cbe kan føle det slik. Føler hun at denne tråden er dritt rettet mot henne? Hvordan vet du det? Iflg henne selv leser hun ikke her inne. 24
Klink Skrevet 20. mars 2021 #37831 Skrevet 20. mars 2021 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Dritt? Deg om det, og hva CBE måtte føle eller ikke er meg totalt uinteressant. Om jeg håper de mangler annonsører så er det min ærlige menig, og jo mindre annonsører som sponser det selvdiggende svada-livet de lever jo bedre, for da må de kanskje finne seg et ærlig arbeid og virkelig finne ut av hvordan et arbeidsliv kan være, rett og slett, og da må CBE gjerne føle hva som helst Den er grei. Jeg bare sier at jeg forstår det. 2
Klink Skrevet 20. mars 2021 #37832 Skrevet 20. mars 2021 Klokkereim skrev (Akkurat nå): Føler hun at denne tråden er dritt rettet mot henne? Hvordan vet du det? Iflg henne selv leser hun ikke her inne. Det var rettet mot tidligere tema i diskusjonen her. 1
NewStart87 Skrevet 20. mars 2021 #37833 Skrevet 20. mars 2021 FruRosa skrev (5 timer siden): De bor i Sarpsborg, en smittepøl for tiden, og viser at de ikke holder avstand til mennesker som ikke er i samme husstand. Tenkte akkurat det samme da jeg så bilde. 13
NewStart87 Skrevet 20. mars 2021 #37834 Skrevet 20. mars 2021 Hvem er dette? Skjønner ikke den filterbruken hennes, hun ser så mye bedre ut uten! Filteret får henne bare til å se eldre og kunstig ut. 29
Keaton Skrevet 20. mars 2021 #37835 Skrevet 20. mars 2021 Er vel ikke noen tvil om at på Kulås er Camilla Pihl et utseendeforbilde. 41
Skrottefar Skrevet 20. mars 2021 #37836 Skrevet 20. mars 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Er vel ikke noen tvil om at på Kulås er Camilla Pihl et utseendeforbilde. Jeg skjønner ikke at CBE hele tiden må filtrere utseende sitt på alt av bilder hun legger ut, og at hun skal forsøke å se ut som Camilla Phil? Hvorfor det? CBE er CBE og ikke CP, kan hun ikke bare innfinne seg med det? Jeg skjønner det bare ikke......må være noe med selvbilde der i villaen som ikke er bra, rett og slett 33
Surikatt Skrevet 20. mars 2021 #37837 Skrevet 20. mars 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Hvem er dette? Skjønner ikke den filterbruken hennes, hun ser så mye bedre ut uten! Filteret får henne bare til å se eldre og kunstig ut. Dette blir mer og mer morsomt å se på. 24
Hallepalle2 Skrevet 20. mars 2021 #37838 Skrevet 20. mars 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Hvem er dette? Skjønner ikke den filterbruken hennes, hun ser så mye bedre ut uten! Filteret får henne bare til å se eldre og kunstig ut. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun jukser seg til å se 15-20 år eldre ut med disse filterne? Hun ser mye yngre og søtere ut når man får glimt av den virkelige Caroline. 33
Klaraku78 Skrevet 20. mars 2021 #37839 Skrevet 20. mars 2021 Fitfocus snakket om filterbruk og redigering på instastory her en dag. Hvor teit hun syns det var at enkelte av de største bloggerne ikke klarte å vise seg uten filter eller uten redigering. Hun lurte på hvorfor de har så problemer med å vise seg frem sånn de egentlig ser ut, og om det egentlig var litt synd på dem. 46
Gjest Lin11 Skrevet 20. mars 2021 #37840 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Slettet Endret 20. mars 2021 av Lin11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå