Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flettfrid skrev (3 timer siden):

Vokser fort den rompa der, rart ikke andre kroppsdeler vokser i takt med rompa 🙈

photostudio_1616155840824.jpg

Jammen meg. Rumpa, pupper og lepper vokser, men allikevel forandre ikke kroppen seg. Snodige greier 😀

• Liker 30
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (2 timer siden):

Jammen meg. Rumpa, pupper og lepper vokser, men allikevel forandre ikke kroppen seg. Snodige greier 😀

Ja det er helt åpenbart at rumpa til høyre på bildet ditt fremstår som et par kilo større enn rumpa hun fremviste f eks på sydenferie i 2018, på tross av at resten av kroppen er prikk lik:

https://imgur.com/a/dJzbU6C

Følgere som ikke er vel bevandret i poseringsverdenen vil bli lurt til å tro at dette er resultatet av øvelsene i netfit - eller at CBE har tatt en Sophie Elise. Dette merkelige fasadeteateret hadde vært fascinerende om det ikke var så dypt tragisk.

#suntforbilde

#godeverdier

#elskdegselv

Endret av Ultiva
  • Liker 39
Gjest Lin11
Skrevet
Flettfrid skrev (3 timer siden):

Vokser fort den rompa der, rart ikke andre kroppsdeler vokser i takt med rompa 🙈

photostudio_1616155840824.jpg

Dette nærmer seg villedende markedsføring. Kan ikke forstå at ikke myndigheten griper inn i influenser bransjen når det gjelder salg av enkelte produkter. I hvilken bok er det redelig å selge inn trening med posering og redigering? 

Skrevet

Jeg syns det er et sunnhetstegn at samtlige i tråden her ikke har forsøkt å posere slik som cbe gjør på det bildet. Det er mange instakontoer som viser hvordan du kan vri kroppen, bruke lys, vinkel og ulike innstillinger på mobilen for å fremstille kroppen slik. Dana Mercer har blitt nevnt mange ganger før, men sjekk ut henne. På denne måten kan influensere si at de ikke bruker filter eller redigerer, de har bare funnet andre måter å lure leserne på. 

• Liker 30
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Jeg reagerer på antallet kommentarer. Over 300 på én helt ordinær post. 
Det har jammen endret seg!

(Og så kunne jeg, på generelt grunnlag, ønsket meg at diskusjonen om lokale restriksjoner og brudd på disse kan vente til man virkelig ser at de blir brutt? Det er utrolig kjedelig for andre å lese @Klinksine vansker med å finne frem i reglene). 

Tja, er visst flere som har det. Må vite hvilke regler som gjelder da det er funnet flere linker og kilder som sier forskjellig. 
Ser nå at min lokalavis skriver at studenter og andre som kommer fra kommuner med mye smitte anbefales å ikke reise eller overnatte 😊
Cbe bor i Sarpsborg med mye smitte og burde holde seg hjemme eller på hytte med bare mann og barn . 

Endret av Klink
  • Liker 19
Gjest Lin11
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Tja, er visst flere som har det. Må vite hvilke regler som gjelder da det er funnet flere linker og kilder som sier forskjellig. 
Ser nå at min lokalavis skriver at studenter og andre som kommer fra kommuner med mye smitte anbefales å ikke reise eller overnatte 😊
Cbe bor i Sarpsborg med mye smitte og burde holde seg hjemme eller på hytte med bare mann og barn . 

Der er vi enige. 

Skrevet
Ultiva skrev (6 timer siden):

Ja det er helt åpenbart at rumpa til høyre på bildet ditt fremstår som et par kilo større enn rumpa hun fremviste f eks på sydenferie i 2018, på tross av at resten av kroppen er prikk lik:

https://imgur.com/a/dJzbU6C

Følgere som ikke er vel bevandret i poseringsverdenen vil bli lurt til å tro at dette er resultatet av øvelsene i netfit - eller at CBE har tatt en Sophie Elise. Dette merkelige fasadeteateret hadde vært fascinerende om det ikke var så dypt tragisk.

#suntforbilde

#godeverdier

#elskdegselv

Jeg husker en artikkel fra noen år tilbake, hva var nå det om... jo, en syyyltynn CBE som postet bilder på bloggen og en forbanna LKE som mente at både Beyonce og Kim Kardashian veide 15-20 kg for mye, de hadde hofter og rumper som han betegnet som "enorme". Både CBE og LKE understreket at de ikke mente Beyonce og Kim skulle slanke seg, bare at "man har forskjellig syn på hva som er attraktivt" og at LKE "aldri har bedt noen gjøre ditt eller datt, jeg sier bare hva jeg foretrekker".

Ikke verst at noen med så bastante meninger nå gjør alt de kan for å gi CBE større lepper, større rumpe, større pupper, større lår, men de veier vel kanskje ikke noe som helst i og med at CBE ikke har forandret seg siden hun var 16?

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

• Liker 41
Skrevet
Stjernekikkeren skrev (46 minutter siden):

Jeg husker en artikkel fra noen år tilbake, hva var nå det om... jo, en syyyltynn CBE som postet bilder på bloggen og en forbanna LKE som mente at både Beyonce og Kim Kardashian veide 15-20 kg for mye, de hadde hofter og rumper som han betegnet som "enorme". Både CBE og LKE understreket at de ikke mente Beyonce og Kim skulle slanke seg, bare at "man har forskjellig syn på hva som er attraktivt" og at LKE "aldri har bedt noen gjøre ditt eller datt, jeg sier bare hva jeg foretrekker".

Ikke verst at noen med så bastante meninger nå gjør alt de kan for å gi CBE større lepper, større rumpe, større pupper, større lår, men de veier vel kanskje ikke noe som helst i og med at CBE ikke har forandret seg siden hun var 16?

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Smaken er som baken 🤷‍♀️🤣

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (6 timer siden):

Smaken er som baken 🤷‍♀️🤣

Men syns du at fokuset på kropp i bloggen er innafor? Er cbe et sunt forbilde?

• Liker 17
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Men syns du at fokuset på kropp i bloggen er innafor? Er cbe et sunt forbilde?

Det der var en spøk 😅

• Liker 4
Skrevet

Smitterekord i Sarpsborg, og strengere tiltak vurderes. Blir spennende å se om dette er noe som kan passe med fruens planer 

• Liker 28
Skrevet
17 hours ago, Aquarius04 said:

Caroline skriver at hun skulle ønske man snart kunne sette en strek over corona. 
Det ville i alle fall gå fortere hvis hun og alle andre som bryter anbefalinger og regler hadde giddet å ta en for laget...

Hentet herfra:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/03/19/en-god-helg-fra-ozo-og-meg/comment-page-1/#comment-1248491

Jeg tror CBE og LKE spiller på et annet lag enn resten av Norge, hvor de kan bedyre at de ønsker å sette en strek over corona samtidig som de stort sett lever som om det ikke var en pandemi.

• Liker 41
Skrevet
lenebu skrev (7 minutter siden):

Jeg tror CBE og LKE spiller på et annet lag enn resten av Norge, hvor de kan bedyre at de ønsker å sette en strek over corona samtidig som de stort sett lever som om det ikke var en pandemi.

Jepp, men så lenge de lever som de gjør, så synes jeg faktisk ikke de kan klage og syte heller. 

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Aquarius04 said:

Jepp, men så lenge de lever som de gjør, så synes jeg faktisk ikke de kan klage og syte heller. 

Leit for dem, selvfølgelig, at de må forholde seg til andre som følger smittevernreglene.

• Liker 19
Skrevet
Klink skrev (39 minutter siden):

Det der var en spøk 😅

Spørsmålet mitt var oppriktig. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Villroses hage skrev (16 minutter siden):

Leit for dem, selvfølgelig, at de må forholde seg til andre som følger smittevernreglene.

Ja. Sånn som Erna Solberg f.eks. Er CBE også under etterforskning på brudd på smittevernsreglene? Har de fått bot? Jeg har sett andre influencere som IR som har reist verden rundt under Corona og andre som har vært på masse fester som SE. Hva har CBE gjort? 

Endret av Hut
  • Liker 5
Skrevet
Hut skrev (Akkurat nå):

Ja. Sånn som Erna Solberg f.eks. 

Enig, det er virkelig ille når offentlige personer misbruker posisjonen sin til å rett og slett heve seg over smittevernreglene.

At Solberg gjør det står selvsagt i en klasse for seg, gitt hennes unike stilling. Det gjør imidlertid ikke Caroline Berg Eriksens smittevernsregelbrudd mindre kritikkverdige. Sistnevnte dokumenterer i tillegg oppførselen i sine SoMe-kanaler, og i motsetning til Solberg har hun ikke (såvidt jeg har fått med meg) beklaget noe av det de har gjort i løpet av hele pandemien - snarere tvert imot. Hun forsvarer alt, og publiserer til etterfølgelse for alle som følger og ser opp til henne.

• Liker 47
Skrevet (endret)
Marsh skrev (49 minutter siden):

Tenkt scenario noen år frem i tid: Gutt 17 er forelska i N 16. skal være med hjem og google foreldrene først. Woah, lettkledde bilder av mor (og far også faktisk), hun liker misjonærstillingen og bruker dåsespray. Stakkars gutten vet vel ikke hvor han skal feste blikket når han hilser på......

Jeg forstår hva du vil frem til, men dette budskapet synes jeg man kan få frem på andre måter enn å trekke inn de som uvitende (av foreldrene) trekkes inn i denne bedriften. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 17
Skrevet
Aricia skrev (7 minutter siden):

Enig, det er virkelig ille når offentlige personer misbruker posisjonen sin til å rett og slett heve seg over smittevernreglene.

At Solberg gjør det står selvsagt i en klasse for seg, gitt hennes unike stilling. Det gjør imidlertid ikke Caroline Berg Eriksens smittevernsregelbrudd mindre kritikkverdige. Sistnevnte dokumenterer i tillegg oppførselen i sine SoMe-kanaler, og i motsetning til Solberg har hun ikke (såvidt jeg har fått med meg) beklaget noe av det de har gjort i løpet av hele pandemien - snarere tvert imot. Hun forsvarer alt, og publiserer til etterfølgelse for alle som følger og ser opp til henne.

Men har CBE fått offentlig kritikk slik som SE og IR f.eks og svært mange andre influencere? ? Er det andre som har reagert på atferden? Eller er det kun her inne dette er blir påpekt? Tviler selvsagt ikke på at de sikkert ikke har gjort alt etter boka. Har likevel på ingen måte inntrykk av at CBE er verstingen her. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...