123Frustrert Skrevet 1. mars 2021 #36761 Skrevet 1. mars 2021 reiseglad skrev (26 minutter siden): Hehe, må le av bildet jeg fikk på netthinna. En ting jeg tenkte da jeg så bildene fra høyfjellet, var at de klærne hun hadde på seg slett ikke er laget for en strabasiøs høyfjellstur. Om det skulle blåse opp og bli litt vind og snøfokk, så er de plaggene helt ubrukelig. #catwalkifjellheimen Tatt i betraktning at hun til og med hadde med seg en «haug» med klær var det veldig snodig valg av klær. 18
Tørst Skrevet 1. mars 2021 #36762 Skrevet 1. mars 2021 Det var meg du spurte, @Lin11, og jeg har ikke så fryktelig mye mer å si om den podcasten. Jeg hører på podcaster 8 timer daglig, og jeg har hørt litt på IG sin før det ble annonsert at CBE skulle være med. Hun virket åpen og naturlig, snakket både om sjalusi, romantikk, sex, men ikke på den vulgære måten, og familieliv. Hun ga meg inntrykka av å være en normal mamma og dame med to barn. Hun snakket om barneoppdragelse angående å snakke med barna sine om sex (noe hun ikke hadde gjort). Du får høre den selv og gjøre deg opp din egen mening kanskje? Hun ga meg et inntrykk av ei likandes dame, men det samsvarer så klart ikke i særlig grad med inntrykket fra hennes egne sosiale medier. 8
NewStart87 Skrevet 1. mars 2021 #36763 Skrevet 1. mars 2021 Nå har hun offentliggjort barna igjen! Siste innlegg på Instagram. 9
Klaraku78 Skrevet 1. mars 2021 #36764 Skrevet 1. mars 2021 NewStart87 skrev (32 minutter siden): Nå har hun offentliggjort barna igjen! Siste innlegg på Instagram. Det kommer hun nok til å forsette med i lang tid fremover. Ikke så lenge siden hun sa noe om at det er i sum positivt å eksponere dem. I tillegg ser man jo hvem som får likes på Instagram, og det er ikke CBE. 18
Klappe Skrevet 1. mars 2021 #36765 Skrevet 1. mars 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Nå har hun offentliggjort barna igjen! Siste innlegg på Instagram. Tennene til Caroline er hvitere enn snøen også😬 20
Emma Marie Skrevet 1. mars 2021 #36766 Skrevet 1. mars 2021 Klappe skrev (30 minutter siden): Tennene til Caroline er hvitere enn snøen også😬 Tror faktisk hun har redigert dattera sine tenner hvitere og! 13
NewStart87 Skrevet 1. mars 2021 #36767 Skrevet 1. mars 2021 Emma Marie skrev (6 minutter siden): Tror faktisk hun har redigert dattera sine tenner hvitere og! 6
Gjest Lin11 Skrevet 1. mars 2021 #36768 Skrevet 1. mars 2021 Emma Marie skrev (11 minutter siden): Tror faktisk hun har redigert dattera sine tenner hvitere og! De redigerer alt og alle.
Inocybe Skrevet 1. mars 2021 #36769 Skrevet 1. mars 2021 Emma Marie skrev (19 minutter siden): Tror faktisk hun har redigert dattera sine tenner hvitere og! Regner med det er barnet selv som har gjort det i lek. På samme måten som CBE forklarte barnets profesjonelle sminke for en stund siden. Her skal utseendepresset tidlig læres. #hairgoals. 39
Taffel Skrevet 1. mars 2021 #36770 Skrevet 1. mars 2021 På den storyen jeg ser, så er det reklame av ymse slag og et bilde av tissen sin under en tynn truse, der mars hylles. Men ingen barn da. 6
Surikatt Skrevet 1. mars 2021 #36771 Skrevet 1. mars 2021 Nå var det flere uker siden jeg så på instastoryen hennes men det er jo akkurat det samme som før. Kaffekopp på treningsrommet med klokkeslett uthevet, bilde av tredemølle, nærbilde etter løping på mølle og ser svett ut, stå foran speilet på soverommet i BH og beundre seg selv, bilde i undertøy..... kan hun ikke bare ta copy paste hele uka og ta seg ferie. Ingen hadde sett forskjell. 44
NewStart87 Skrevet 1. mars 2021 #36772 Skrevet 1. mars 2021 Taffel skrev (15 minutter siden): På den storyen jeg ser, så er det reklame av ymse slag og et bilde av tissen sin under en tynn truse, der mars hylles. Men ingen barn da. Bilde av barnet er lagt ut på selve Instagram siden hennes, ikke på storien. 7
Torden Skrevet 1. mars 2021 #36773 Skrevet 1. mars 2021 Skjermdump av story. Etter at hun har fiklet med linningen på buksen, så drar hun i bh-stroppen.. For meg ser det ut som at BH-en i kolleksjonen hennes gir lite støtte. Noen som har prøvd den? 5
lillehammeren Skrevet 2. mars 2021 #36774 Skrevet 2. mars 2021 Trenger man støtte når man har silikon? Sikkert derfor den er så slarkete. 25
Rev. Revenge Skrevet 2. mars 2021 #36775 Skrevet 2. mars 2021 lillehammeren skrev (22 minutter siden): Trenger man støtte når man har silikon? Sikkert derfor den er så slarkete. Det er en utbredt misforståelse at silikonbryst ikke trenger støtte. Brystvev holder verken silikon som er lagt over muskelen eller ekte bryst med litt større størrelse enn flat unna tyngdekraften. Spesielt ikke ved trening. BH'en på bildet gir ikke støtte. 24
Pippio Skrevet 2. mars 2021 #36776 Skrevet 2. mars 2021 Torden skrev (7 timer siden): Skjermdump av story. Etter at hun har fiklet med linningen på buksen, så drar hun i bh-stroppen.. For meg ser det ut som at BH-en i kolleksjonen hennes gir lite støtte. Noen som har prøvd den? Det ser ut til at hun har redigert skrittet her? Det er hvitt felt mellom skritt og den svarte veggen eller hva det er. 5
Caroline1986 Skrevet 2. mars 2021 #36777 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har ikke fulgt med i denne debatten, men jeg vet at hun har sagt tidligere at hun ikke har fått gjort noen inngrep. Her skrives det at hun har fillers i kinnbein, botox, og at hun har silikon. Har hun bekreftet dette eller er det bare dere som har gjort dere opp en mening utifra instagram? 2
Gjest Finlay Skrevet 2. mars 2021 #36778 Skrevet 2. mars 2021 Caroline1986 skrev (23 minutter siden): Jeg har ikke fulgt med i denne debatten, men jeg vet at hun har sagt tidligere at hun ikke har fått gjort noen inngrep. Her skrives det at hun har fillers i kinnbein, botox, og at hun har silikon. Har hun bekreftet dette eller er det bare dere som har gjort dere opp en mening utifra instagram? Jeg har ikke sett at det blir påstått her inne at CBE har fillers i kinnbein? Hun er åpen om at hun bruker restylane i leppene. Silikon har hun vel aldri kommentert såvidt jeg vet, men....man kan gjøre seg opp en mening utifra Instagram ja
Caroline1986 Skrevet 2. mars 2021 #36779 Skrevet 2. mars 2021 Finlay skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke sett at det blir påstått her inne at CBE har fillers i kinnbein? Hun er åpen om at hun bruker restylane i leppene. Silikon har hun vel aldri kommentert såvidt jeg vet, men....man kan gjøre seg opp en mening utifra Instagram ja Jeg bladde meg litt bakover her i tråden og da var det noen som skrev noe sånt som at «nå har hun visst tatt nye fillers, kinnbeina sprekker jo snart.» Men den personen var kanskje bare representativ for seg selv. Jeg bare lurte på om hun hadde kommentert eventuell silikon selv. Har hun faktisk tatt silikon, så synes jeg at hun gjør det på en veldig bra måte, ved å ikke nevne det. Da kan man jo virkelig si at hun har gjort det for seg selv og ikke for noen andre. Hun påvirker heller ikke til kroppspress slik som visse andre som opererer seg og omtrent streamer operasjonen 5
*Ariel* Skrevet 2. mars 2021 #36780 Skrevet 2. mars 2021 Caroline1986 skrev (11 minutter siden): Jeg bladde meg litt bakover her i tråden og da var det noen som skrev noe sånt som at «nå har hun visst tatt nye fillers, kinnbeina sprekker jo snart.» Men den personen var kanskje bare representativ for seg selv. Alle som skriver her er bare representativ for seg selv. 29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå