Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Det er et direkte sitat fra bloggeren i et forsøk på å forsvare bruk av barn i sosiale medier. 
Noen som er flinke til å Google kan kanskje finne sitatet. 

Kjapt søk, https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/24/en-ny-uke-starter-na/

(Kommmetarfeltet),  men har vel uttalt noe til media også om bilder av ungene bakfra, rett før Bloggerne kom med barna med.

Endret av Kollontaj
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de er klar over at hunden må være ferdig utvokst før den kan trekke. Da har de et par år på seg til å finpusse skiteknikken 😝

• Liker 16
Skrevet
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

(Kommmetarfeltet),  men har vel uttalt noe til media også om bilder av ungene bakfra, rett før Bloggerne kom med barna med.

«Våre barn har juleforberedelsen og sofakosen i fred. At du mener noe annet vitner bare om svært dårlig selvinnsikt.»

sitat fra cbe i kommentarfeltet. 
Stakkars dame, snakk om å ha lite bein i nesen. 

• Liker 39
Skrevet
123Frustrert skrev (Akkurat nå):

«Våre barn har juleforberedelsen og sofakosen i fred. At du mener noe annet vitner bare om svært dårlig selvinnsikt.»

Direkten løgner. Det er mindreårige som har vært i salgskanalene , som innhold i forbindelse med julen 2020. Hver eneste dag frem til julaften!

Skrevet
Kollontaj skrev (41 minutter siden):

Haha, jeg tor det er det er det legendariske kommentarfeltet hvor en annen leser kalte meg drittkjerring. :Knegg:  (Det ble fjernet etter at det ble påpekt her inne.)

• Liker 32
Skrevet

Carolinebergeriksen.no/Treasures AS innbiller seg at dersom de påstår at det er sånn, da er det sånn. Nå er det jo de samme folka som mener at forskningsresultater kan leses slik man vil, så veldig overraskende er det ikke, men trist om noen tror på dette våset. 

Uttalelsen deres står omtalt i denne tråden.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/page/1197/#comments

• Liker 37
Gjest CecilieX
Skrevet
123Frustrert skrev (6 timer siden):

Jeg måtte nesten sjekke om sitatet var riktig referert, og det var det. Ordet selvinnsikt er jo ikke akkurat et fremmedord, men det gir jo ingen mening i denne setningen. Det er akkurat som den som svarer på vegne av CBE.no tar et vilkårlig ord for å ramme leseren. 

Ellers er det i samme kommentar interessant å se hvordan de jobber når de får kritikk. 

«og så går jeg inn på deres profil og ser bilde etter bilde av deres barn i svært uheldige situasjoner. Det er normen, ikke unntaket»

Det er altså rett inn på SoMe-kontoene deres for å finne noe de kan ta kritikeren på. På samme vis som det å diskreditere ved å henge merkelapper tatt ut av det blå. 

Ironisk nok er det jo CBE som har «svært dårlig selvinnsikt» når hun påstår at hun ikke tjener penger på barna. 

Episk kommentarfelt som nok en gang viser hvor lite samsvar det er mellom glansbildet av ultrahyggelig bloggpersona og nebbete og kverulerende i kommentarfeltet. 

Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (6 timer siden):

Selvinnsikt? Om bloggerens barn? Upassende formulering.

Jada. Bloggermamma uttalte i Dagbladet at hun skjermet barna mer enn før, rett før sending av "Bloggerne" sesong 2 og eksponeringsbonanza uten like.

https://www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562/amp

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 29
Skrevet
Nudeldama skrev (På 25.2.2021 den 15.58):

Hadde jeg hatt en tråd som dette mot meg (og dette er vel siste tråd av mange, så dette har pågått over flere år), så hadde nok jeg også publisert en slik kommentar. Jeg synes denne tråden ser mer ille ut enn hva det å publisere den kommentaren gjør.

Selvfølgelig synes du det.

• Liker 19
Skrevet
Finngirl skrev (På 25.2.2021 den 23.53):

De kan sikkert mye, men gå på ski kan de ikke. 

Hun er faktisk ganske dårlig til å gå på ski. Stive knær og ingen bevegelse i hoftene. Er det noe god idé å gå på topptur når man er så dårlig og uerfaren på ski? Bildene fra skituren ser flotte ut, men videoer de har postet avslører at de er noob begge to. 

• Liker 31
Skrevet
Iben02 skrev (3 minutter siden):

Hun er faktisk ganske dårlig til å gå på ski. Stive knær og ingen bevegelse i hoftene. Er det noe god idé å gå på topptur når man er så dårlig og uerfaren på ski? Bildene fra skituren ser flotte ut, men videoer de har postet avslører at de er noob begge to. 

Nå har jeg ikke sett skiteknikken du referert til på film, men generelt er det helt innafor å ikke mestre alt perfekt. Man trenger ikke være flink til å gå på ski for å ha glede av det.

Når det er sagt har bloggerparet aldri hatt selvinnsikt i forhold til egne evner og dratt på mange turer der de tydelig har vist de ikke har evner eller nødvendig kunnskap for å kunne gjennomføre på en trygg måte. Alt for å framstå som verdensmestre og så faller de så stygt gjennom fordi de ikke vet hvordan det burde ha vært presentert. 

• Liker 45
Skrevet

For noen grusomme negler🤯

• Liker 16
Skrevet

Helt greit å ikke være god på ski, det er det nok mange av oss som ikke er, inkludert meg selv. Men så har jeg heller ikke noe behov for å få folk til å tro at jeg bare eeeelsker å stå på ski, og at jeg er såååå flink... samtidig som jeg legger ut videoer og bilder av meg selv som viser at jeg lyver...

Hvorfor? Jeg bare spør. Kan dem ikke bare innrømme at ski ikke er noe dem mestrer så godt? Det er jo en ærlig sak det. Men neida, her jobber vi vettet av oss for å motbevise enhver tvil om at paret er dårlig på ski. Det er så kleint.

• Liker 35
Skrevet
Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Helt greit å ikke være god på ski, det er det nok mange av oss som ikke er, inkludert meg selv. Men så har jeg heller ikke noe behov for å få folk til å tro at jeg bare eeeelsker å stå på ski, og at jeg er såååå flink... samtidig som jeg legger ut videoer og bilder av meg selv som viser at jeg lyver...

Hvorfor? Jeg bare spør. Kan dem ikke bare innrømme at ski ikke er noe dem mestrer så godt? Det er jo en ærlig sak det. Men neida, her jobber vi vettet av oss for å motbevise enhver tvil om at paret er dårlig på ski. Det er så kleint.

kan ikke ligge mye genuin glede bak det hvertfall. Samme med denne siste setningen i siste blogginnlegg "kanskje det blir løping i skogen nå som våren er her eller noe sånt". Det er jo KUN for å ta bilder som forsterker eget narrativ! Fader for et kleint og slitsomt liv å velge (?) å leve.  

• Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, Tuttifrutt said:

For noen grusomme negler🤯

Pent er det ikke, men langt verre er det at noen lager mat med sånne negler/klør. Bakteriebomber av en annen verden. Veldig uhygienisk på så mange måter. Tenker bare på problemet ved dobesøk, hvordan tørke seg med sånne negler uten at det kommer diverse bakterier og kroppslig avfall under neglene?

• Liker 21
Gjest Humoristen
Skrevet

1838 sider med navlebeskuing for et stakkars menneske... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...