Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Altså, jeg har aldri sett noen som svetter mer i fjeset etter trening enn CBE. Har hun vært ivrig med flaska igjen?

Endret av Tuttifrutt
  • Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lin11 skrev (38 minutter siden):

Jeg har ikke tenkt å bidra til at denne vulgære, basrneeksponerende, kvasi -Sexolog mennesket får en lytter til i statistikken sin. Det er slik hun får inn annonsekronene sine. 

Og enda bruker du tiden din på å lure hva som ble sagt. Og ønsker fullt referat fra hva som ble sagt i en podcast? Merkelig..

• Liker 16
Skrevet (endret)
J.. skrev (3 timer siden):

Men du vil alikevel ha fullt referat?

Hut skrev (3 timer siden):

Og enda bruker du tiden din på å lure hva som ble sagt. Og ønsker fullt referat fra hva som ble sagt i en podcast? Merkelig..

Påstanden om at CBE gjør en god figur og diverse annet, er faktisk interessant. Det handler om at mediet podcast er noe man kan regissere slik man ønsker å fremstå. Slik man kjenner Berg Eriksen så stiller de/hun ikke opp på ting som bedriften ikke kan kontrollere og hvor de kan risikere å bli satt i et ufordelaktig lys. Handler ikke om «referat» fra noe så totalt blåst som den  podcasten, men konkrete tilbakemeldinger på hvorfor noen mener at hun fremstår slik hun gjør! 

Endret av Lin11
Skrevet
Tuttifrutt skrev (41 minutter siden):

Altså, jeg har aldri sett noen som svetter mer i fjeset etter trening enn CBE. Har hun vært ivrig med flaska igjen?

Hun svetta ikke før. Husker hun pleide å vaske håret 1 gang i uka( eller var det 2🤔). Enten så trener hun veldig mye hardere nå eller så vil hun at folk skal tro det. Jeg kjøper ikke den svettinga ute. 

• Liker 30
Skrevet
Lin11 skrev (5 minutter siden):

Påstanden om at CBE gjør en god figur og diverse annet, er faktisk interessant. Det handler om at mediet podcast er noe man kan regissere slik man ønsker å fremstå. Slik man kjenner Berg Eriksen så stiller de/hun ikke opp på ting som bedriften ikke kan kontrollere og hvor de kan risikere å bli satt i et ufordelaktig lys. Handler ikke om «referat» fra noe så totalt blåst som den  podcasten, men hvorfor noen mener at hun fremstår slik hun gjør! 

Det er jo der problemet ligger.

Hvordan jeg oppfatter henne er en sak,hvordan du gjør det er en annen.

Det finnes ingen fasit på akkurat hvordan enkeltpersonen oppfatter en annen.

Jeg syns hun gjorde en god figur,å jeg har forklart hvorfor.

Hvorfor jeg mener det,er nettopp fordi det er mitt inntrykk av episoden.

Hva du evt hadde måtte mene vet vi jo ikke uten at du hører den selv,noe du ikke vil,som er helt i orden.

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (11 minutter siden):

Det er jo der problemet ligger.

Hvordan jeg oppfatter henne er en sak,hvordan du gjør det er en annen.

Det finnes ingen fasit på akkurat hvordan enkeltpersonen oppfatter en annen.

Jeg syns hun gjorde en god figur,å jeg har forklart hvorfor.

Hvorfor jeg mener det,er nettopp fordi det er mitt inntrykk av episoden.

Hva du evt hadde måtte mene vet vi jo ikke uten at du hører den selv,noe du ikke vil,som er helt i orden.

Det var derfor jeg ikke spurte deg. Fordi det var lite konkret. Skal ikke mye til for å ikke være vulgær, den rollen har IG valgt å fylle helt selv. 

Skrevet

Jeg synes også at CBE gjorde en overraskende god figur i podcasten til Iselin. Det er befriende å høre henne snakke med vanlig stemme. Hun lot seg ikke dra med inn i det vulgære språket til Iselin. Hun svarte naturlig og greit på ganske så direkte spørsmål.

Noe jeg reagerte på var den korte diskusjonen om hvordan man som influenser påvirker og hvilket ansvar man har vedr kroppspress, der sa vel Iselin egentlig at problemet ligger hos mottaker av budskapet, altså hvordan man tar det. CBE sa seg enig.

På slutten av podcasten ble CBE presset til å lese et utdrag av en erotisk novelle, det var egentlig bare kleint.

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning, brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Gjest Humoristen
Skrevet
Minnie Mus skrev (På 27.2.2021 den 17.08):

😂🤮Æsj 🤮

😆😆

Skrevet

Jeg fikk et helt annet syn på CBE i den episoden med Iselin. Herlig å høre henne snakke om skitne klær, søvnmangel og treningsglede. Skulle ønske hun var like «menneskelig» på bloggen, tror hun hadde tjent mye på å droppe glansbildet. 

• Liker 27
Skrevet
Tuttifrutt skrev (7 timer siden):

Da kjenner du kanskje ikke folk som trener særlig hardt? I mitt treningsmiljø (bikram, ashtanga, kampsport) er det helt vanlig å svette i ansiktet så det siler. Dette selvsagt sammen med lekker en ansiktsfarge et sted mellom tomat og aubergine. 

Det er da også noe å kritisere henne for.

(hvis det derimot stemmer at hun bruker en vannflaske for å se ut som hun svetter, er jo det fullstendig patetisk).

• Liker 14
Skrevet

Noen svetter mye mer enn andre. Jeg kan løpe 10km å nesten ikke svette. Mens noen andre er klissvåt fra topp til tå. Så man er veldig forskjellig der. 

Men jeg hadde ikke løpt med håret løst og kaps. Men mulig fruen foretrekker å løpe slik. Hver sin smak. 

Fruen sa i podcasten at hun fronter ett «perfekt» familiebilde fordi det er det som inspirerer henne når hun følger andre brukere på SoMe. 

Hun ønsker ikke dele alt om sine «skitne truser». Hun er menneskelig som alle andre sier hun, men for henne er det inspirerende å se andres ryddige hjem og familieliv. Men hun har som alle andre klær her å der, rot og unger som griner. 

• Liker 4
Skrevet
Bærblå skrev (58 minutter siden):

Noen svetter mye mer enn andre. Jeg kan løpe 10km å nesten ikke svette. Mens noen andre er klissvåt fra topp til tå. Så man er veldig forskjellig der. 

Men jeg hadde ikke løpt med håret løst og kaps. Men mulig fruen foretrekker å løpe slik. Hver sin smak. 

Fruen sa i podcasten at hun fronter ett «perfekt» familiebilde fordi det er det som inspirerer henne når hun følger andre brukere på SoMe. 

Hun ønsker ikke dele alt om sine «skitne truser». Hun er menneskelig som alle andre sier hun, men for henne er det inspirerende å se andres ryddige hjem og familieliv. Men hun har som alle andre klær her å der, rot og unger som griner. 

At alt ser ryddig ut er ikke problemet med denne bloggeren. Det er redigering av hele familiens utseende og kroppspresset som er saken. Vedder på at ikke det ble nevnt med et ord. Som vanlig. 

• Liker 42
Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Jeg så Hver Gang vi Møtes på lørdag, hvor Hanne Krogh ble hedret. Hun ble tidlig kjent og allemannseie, og fortalte om utfordringer rundt dette. En uttalelse hun kom med har svirret i underbevisstheten min siden lørdag (fritt gjengitt, husker ikke helt ordrett): 

Det gjør noe med en når man mister sin anonymitet før man har funnet sin identitet. 

Og det var ikke ment positivt... 

Et sitat til ettertanke!! For både mor og barn.. 

@velociraptorAng svetting i ansikt... jeg trener en del og svetter minimalt. Trener også Bikram yoga og da svetter jeg, men jeg har aldri sett folk «silsvette» i ansiktet og ingen andre plasser på kroppen. Eller svette der det passer, slik cbe gjør. Svette i ansiktet når det passer, svette på brystet når det passer, eller ikke svette i det hele tatt, når det passer. Rare greier det der. 

• Liker 26
Skrevet

Etter å ha hørt podcasten til IG så lurer jeg enda mer på hvorfor CBE fortsatt har kommentarfelt på platformene sine. Hun har både i Bloggerne, i podden, i tidligere intervjuer og på egen blogg skapt et bilde av kommentarfeltet som en krigssone. Jeg føler at det blir mye mer fokus på det negative og stressende rundt kommentarfeltet enn det positive, og det er tydelig at det ofte er en belastning for henne å lese kommentarene hun får. Dette er ikke kritikk rettet mot henne, for selv om hun har fått mye beretiget kritikk har hun også fått mye stygt som at folk hinter til at mannen er utro, nedsettende kommentarer om utseende hennes, at hun er en dårlig mor (nå tenker jeg ikke på sharentingen som er beretiget kritikk men at folk bare ikke liker henne og kommer med nedsettende kommentarer mot henne som mor), osv. Jeg kan tenke meg at det har ført til at hun leser en hver kommentar som ikke er den typiske "fine deg" som et stikk. Hun sier selv at hun ofte må vente med å svare kommentarer fordi hun blir sint, og jeg er dessverre uenig med henne når hun sier hun er flink til å ikke svare frekt tilbake, for mange av kommentarene hennes blir passiv aggressive. Hun sa i Bloggerne at hun ikke ville stenge kommentarfeltet fordi da "vinner haterne". Selvom jeg forstår at det ville føles som et nederlag å vise at det går inn på henne personlig så forstår jeg enda mindre hva som er drivkraften hennes i å la det stå åpent hvis hun anser sitt eget kommentarfelt som en daglig kamp. 

• Liker 20
Skrevet
Sursøtsaus skrev (3 minutter siden):

Etter å ha hørt podcasten til IG så lurer jeg enda mer på hvorfor CBE fortsatt har kommentarfelt på platformene sine. Hun har både i Bloggerne, i podden, i tidligere intervjuer og på egen blogg skapt et bilde av kommentarfeltet som en krigssone. Jeg føler at det blir mye mer fokus på det negative og stressende rundt kommentarfeltet enn det positive, og det er tydelig at det ofte er en belastning for henne å lese kommentarene hun får. Dette er ikke kritikk rettet mot henne, for selv om hun har fått mye beretiget kritikk har hun også fått mye stygt som at folk hinter til at mannen er utro, nedsettende kommentarer om utseende hennes, at hun er en dårlig mor (nå tenker jeg ikke på sharentingen som er beretiget kritikk men at folk bare ikke liker henne og kommer med nedsettende kommentarer mot henne som mor), osv. Jeg kan tenke meg at det har ført til at hun leser en hver kommentar som ikke er den typiske "fine deg" som et stikk. Hun sier selv at hun ofte må vente med å svare kommentarer fordi hun blir sint, og jeg er dessverre uenig med henne når hun sier hun er flink til å ikke svare frekt tilbake, for mange av kommentarene hennes blir passiv aggressive. Hun sa i Bloggerne at hun ikke ville stenge kommentarfeltet fordi da "vinner haterne". Selvom jeg forstår at det ville føles som et nederlag å vise at det går inn på henne personlig så forstår jeg enda mindre hva som er drivkraften hennes i å la det stå åpent hvis hun anser sitt eget kommentarfelt som en daglig kamp. 

Jeg tipper drivkraften er at kommentarfeltet er det eneste på den bloggen som skaper engasjement. Postene er jo bare dørgende kjedelig Stepfordwife-vås, og sørgelige forsøk på se annerledes ut enn hun gjør i virkeligheten. 

• Liker 34
Skrevet
lillehammeren skrev (2 timer siden):

Jeg elsker bildene deres. Jeg elsker ikke selve bildet, men arrangementet rundt. Skulle ønske jeg kunne være flue på veggen der de går på tur, med en bag full av fotoutstyr, poserer- sjekker bildet, tar nytt bilde, går frem og tilbake over den samme broen- for å få tatt de perfekte bildene...

For. Et. Liv. 

Hehe, må le av bildet jeg fikk på netthinna. En ting jeg tenkte da jeg så bildene fra høyfjellet, var at de klærne hun hadde på seg slett ikke er laget for en strabasiøs høyfjellstur. Om det skulle blåse opp og bli litt vind og snøfokk, så er de plaggene helt ubrukelig. #catwalkifjellheimen

• Liker 36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...