Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bare jeg som mistenker at uansett hvilken rase de hadde valgt, så hadde de fått kritikk for å velge rase pga. "instavennlighet"? Typ alle hunderaser appellerer jo til instagram, kanskje med unntak av et par nakenhunder (selv om mange synes de er flotte óg). Hippyskippy, du som anklager dem for å skaffe hund kun for å produsere innhold til sosiale medier? Paret har hatt hunder i ca. 12 år. Det er helt vanlig å føle på et tomrom når et (to) kjeledyr dør, og skaffe seg f.eks. ny hund. Kan snakke av egen erfaring. Mange hundeeiere ser ikke for seg å leve uten hund. 

Innlegget er ryddet for avsporing.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (33 minutter siden):

De har faktisk jobbet med prosjektet Netfit i snart 4 år!😅

4 år ja, da er det jo ikke håp engang. 

Ser hunden får mye mere likes enn LK får på sin jobbkonto. Lurer egentlig på hva de har tenkt å leve av, om feks 5 år. Håper de har noen planer selv. 

• Liker 10
Skrevet
Hunter7 skrev (18 timer siden):

Problemet med at Ouzo har egen IG-kanal, er at alle likesene og følgerne blir på den kontoen, ikke CBEs IG-konto. Og det er jo CBEs markedsføringskanaler (IG og blogg - det virker som alle andre SoMe-kanaler ligger mer eller mindre brakk) som er innsalgspunkt for reklameoppdrag. Med å opprette en egen konto for hunden, har CBE skutt seg selv i beinet. 

Nå glemmer du at CBE poster bilder av Ozo på sine egne kanaler også. Dermed får hun badet seg i de høye likes som hun ikke klare å innhente selv. Det er ikke noe nytt at kjærligdyrene tjener mer enn hva eieren gjør og ikke minst er mer interessant. Man ser jo at CBE er en fallende skjerm med hull i ettersom hun ikke klare å vedlikeholde følgerne sine å det er den evige samme regle som går igjen og igjen på instagram storien hennes. Ozo er en frisk pust i dette sirkuset og vil dermed løfte dem opp. Dessverre så måtte det til med en hund for at det skulle gå enn å endre framgangsmåten og strategi i kanalene sine. Ikke en gang LKE klare å løfte de opp fra sin egen Instagram og Netfit.

• Liker 10
Gjest Lin11
Skrevet
Holistic skrev (30 minutter siden):

Bare jeg som mistenker at uansett hvilken rase de hadde valgt, så hadde de fått kritikk for å velge rase pga. "instavennlighet"? Typ alle hunderaser appellerer jo til instagram, kanskje med unntak av et par nakenhunder (selv om mange synes de er flotte óg). Hippyskippy, du som anklager dem for å skaffe hund kun for å produsere innhold til sosiale medier? Paret har hatt hunder i ca. 12 år. Det er helt vanlig å føle på et tomrom når et (to) kjeledyr dør, og skaffe seg f.eks. ny hund. Kan snakke av egen erfaring. Mange hundeeiere ser ikke for seg å leve uten hund. 

Mye bitre damer i denne tråden, gitt. 

Ja, bare du som mistenker. 

Skrevet

Driver de og sletter kommentarer på insta?? Husker ikke om det var iselin g sin eller cbe sin at jeg leste en kommentar fra en som spurte om hvorfor hun kan fortelle om sexlivet sitt, men ikke vise en krangel eller at barna er frustrerte. Nå ser jeg ikke noe mer til den kommentaren (da jeg skulle sjekke om noen hadde svart) . 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Ellevira skrev (15 minutter siden):

Driver de og sletter kommentarer på insta?? Husker ikke om det var iselin g sin eller cbe sin at jeg leste en kommentar fra en som spurte om hvorfor hun kan fortelle om sexlivet sitt, men ikke vise en krangel eller at barna er frustrerte. Nå ser jeg ikke noe mer til den kommentaren (da jeg skulle sjekke om noen hadde svart) . 

CBE redigerer vel kommentarfeltet både på blogg og insta, så vidt jeg vet?

Endret av Nikea
  • Liker 14
Skrevet
Nikea skrev (25 minutter siden):

CBE redigerer vel kommentarfeltet både på blogg og insta, så vidt jeg vet?

Ser det ligger på cbe sin konto, under det siste bilde, men ut fra kommentaren å dømme har den blitt slettet en gang..

• Liker 4
Skrevet
Ellevira skrev (2 timer siden):

Uansett hva hu deler eller ikke så får hun kritikk virker det som, hvorfor holder det ikke å dele litt? At hun ikke viser frustrerte barn er jo bare bra 

• Liker 3
Skrevet
Gull vaffel skrev (36 minutter siden):

Uansett hva hu deler eller ikke så får hun kritikk virker det som, hvorfor holder det ikke å dele litt? At hun ikke viser frustrerte barn er jo bare bra 

Det er vel mest at alt skal være så perfekt. Perfekt hus, hage, kropp, barn, mann, hund og sexliv... 

Ingen her som klager over at vi får se for lite av barna. 

• Liker 10
Skrevet

Trodde det var lang kø for å skaffe seg den type rase i Norge. Er det lov å betale ekstra for å komme frem i køen?(sier ikke at de har gjort det)

• Liker 1
Skrevet

Oppdrettere står helt fritt til å selge til hvem de vil.

• Liker 15
Skrevet

Utrolig søt hund da ❤️

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Bilen kjører mens en filmer CBE i passasjersetet på bilen. Hvem kjører bilen da hvis ikke den personen filmer samtidig som han kjører bil?

• Liker 31
Skrevet
Tuttifrutt skrev (På 28.2.2021 den 21.51):

Jeg fikk et helt annet syn på CBE i den episoden med Iselin. Herlig å høre henne snakke om skitne klær, søvnmangel og treningsglede. Skulle ønske hun var like «menneskelig» på bloggen, tror hun hadde tjent mye på å droppe glansbildet. 

Jeg hørte faktisk podcasten selv, og det er sjeldent. Helt grei av Caroline 😊

• Liker 6
Skrevet
Louiah skrev (1 time siden):

Bilen kjører mens en filmer CBE i passasjersetet på bilen. Hvem kjører bilen da hvis ikke den personen filmer samtidig som han kjører bil?

Stusset også veldig på dette. Det samme gjelder LKE sin sittestilling som sjåfør.

• Liker 18
Skrevet

Stusset veldig på at de vasket hunden med en gang den var i hus. Er det noe en ikke trenger å gjøre så ofte med hunder så er det jo å vaske dem.... har en lignende deres hund og vi vasker den kanskje en gang pr 6.mnd...

Ellers enn det er det mer enn nok å bruke børste og blåse for slik pels.... håper de forstår at dette er en helt annen type hund enn de har hatt før!

• Liker 12
Skrevet
Asso skrev (5 timer siden):

Stusset veldig på at de vasket hunden med en gang den var i hus. Er det noe en ikke trenger å gjøre så ofte med hunder så er det jo å vaske dem.... har en lignende deres hund og vi vasker den kanskje en gang pr 6.mnd...

Ellers enn det er det mer enn nok å bruke børste og blåse for slik pels.... håper de forstår at dette er en helt annen type hund enn de har hatt før!

Det er da ikke uvanlig å vaske hunden etter man henter den hos oppdretter. MÅ liksom finne noe å ta de på. Er det ikke noe, så finner en på noe.

• Liker 28
Skrevet
Asso skrev (5 timer siden):

Hvor har de postet at de har badet ham?

Eneste jeg finner er et bilde av ham nybadet hos oppdretter for et par dager siden.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...