Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Humoristen
Skrevet
Minnie Mus skrev (8 minutter siden):

Pent er det ikke, men langt verre er det at noen lager mat med sånne negler/klør. Bakteriebomber av en annen verden. Veldig uhygienisk på så mange måter. Tenker bare på problemet ved dobesøk, hvordan tørke seg med sånne negler uten at det kommer diverse bakterier og kroppslig avfall under neglene?

Nå fikk du meg til å se for meg at hun bøyer fingrene og har papiret mellom ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Humoristen said:

Nå fikk du meg til å se for meg at hun bøyer fingrene og har papiret mellom ....

😂🤮Æsj 🤮

• Liker 1
Skrevet
Iben02 skrev (1 time siden):

Hun er faktisk ganske dårlig til å gå på ski. Stive knær og ingen bevegelse i hoftene. Er det noe god idé å gå på topptur når man er så dårlig og uerfaren på ski? Bildene fra skituren ser flotte ut, men videoer de har postet avslører at de er noob begge to. 

Jeg tenkte også på hvor lurt det var at de to satte avgårde utenfor oppkjørte løyper, men da med tanke på andre ting enn skiteknikk, må jeg innrømme. De har jo ikke akkurat vist gode vurderingsevner tidligere når det kommer til å ferdes i fjellet, og det er stor skredfare i store deler av landet nå. Vet ikke hvor de var på tur og hvordan skredfaren er vurdert der, men får tro det var noe de hadde sjekket på forhånd og at de hadde satt seg inn i det med skredterreng og hva som kan utløse et skred. 

Synes det er veldig positivt at de bruker og viser fram den flotte naturen vi har her i Norge, men de tar kanskje litt hardt i noen ganger. Ingen er eksperter med en gang, og alle må få lov til å prøve og lære, men det er noe med å legge seg på et nivå som ikke er så alt for høyt i forhold til hvor du er. Slikt kan det bli farlige situasjoner av. 

Jeg tror at hvis de hadde dratt på turer som står mer i stil med deres ferdighetsnivå hadde det vært mer inspirerende for leserne enn når de drar på voldsomme turer (som den løpeturen i fjellheimen, f.eks), som jeg tipper er langt utenfor hva de fleste leserne vil klare å gjennomføre, og hvor det skinner gjennom at de ikke har den grunnleggende kunnskapen og ferdighetene som skal til for å gjennomføre selv. Ha heller fokus på lavterskelturer som alle klarer å gjennomføre.  

• Liker 28
Skrevet
Tuttifrutt skrev (1 time siden):

For noen grusomme negler🤯

Hva er dette for en kommentar🤔🤔 er det virkelig noe vits i å skrive slikt

• Liker 3
Skrevet
Aidensfield skrev (25 minutter siden):

Beklager, kunne ikke dy meg. 

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, Aidensfield said:

Hun viser jo frem neglene og vil tydeligvis ha oppmerksomhet rundt dem, så hvorfor skulle det ikke være greit å kommentere? Hadde hun ikke ville hatt noe snakk om neglene, så hadde hun nok droppet å vise dem frem og reklamere for negledesigneren :) 

• Liker 28
Skrevet

Ser ikke at hun går feil på ski jeg, men synes det er litt festlig at de plutselig har begynt å gå så mye på ski etter mye diskusjon her inne. Er så tydelig at de leser her. 

• Liker 28
Skrevet
pøbelsara skrev (7 timer siden):

Når jeg sjekker nå, så er fortsatt ikke spørsmålet om buksene fra twentyfour besvart av CBE i kommentarfeltet hvor hun kranglet med leserne sine om hunders behov for mosjon og hvile.

Det eneste svaret som opplyser om hvor man finner disse buksene, er gitt av e leser, som får kjeft av en anne leser for at hun svarer på dette. Begge deler er sluppet igjennom i kommentarfeltet, og CBE har ikke tatt seg bryet å svare denne leseren skikkelig selv. 

På spørsmål om hvor buksene er fra, skriver CBE twentyfour - uten lenke eller å oppgi produktnavnet. Leseren som svarer og oppgir lenken, får altså kjeft. Legg merke til at dette skjer i et innlegg som er merket som reklame for twentyfour, så det er ingen tvil om at dette er et betalt innlegg, for de som mener at noe av det som postes i den kommersielle bloggen, er av privat karakter. 

Jeg kan forøvrig legge til at Gullkorn barneklær, som barna bruker når de er ute, og som er avbildet i reklameinnleggene for twentyfour, kommer fra samme selskap som twentyfour. Under begge reklameinnleggene for twentyfour som har vært i det siste, har det vært bilde av barna i Gullkorn-klær, og under begge innleggene er det noen som spør om barnas klær, og under begge innleggene får folk svar at det er klær fra Gullkorn. 

@Lin10, @Nudeldama

Hva tenker dere om dette?

• Liker 30
Skrevet

Fine bilder fra fjellet. Måtte dog le litt på slutten når Caroline kommer «joggende» på ski. Ser at vovsen har fått svimlende 16.000 likes! Sier litt om hvor kjedsommelig innholdet har vært på denne IG kontoen. 

Skrevet

LK er like hissig på å redigere naturbilder, som han er til å redigere CBE. Det er alltid kullsvarte skyer da de på fjellet. Topptur på ski, men spørs hvordan de kom seg ned. LK så vi jo datt, og CBE sa hjelp mens hun filmet nedover. For alt vi vet, så gikk de uten ski nedover. Realiteten er ofte ikke slik de velger å fremstille det på Instagram og blogg. 

• Liker 26
Skrevet

Jeg likte bildene fra fjellet på siste blogginnlegg. Fine utsnitt og kult lys på de siste.

• Liker 5
Skrevet
Klaraku78 skrev (7 minutter siden):

LK er like hissig på å redigere naturbilder, som han er til å redigere CBE. Det er alltid kullsvarte skyer da de på fjellet. Topptur på ski, men spørs hvordan de kom seg ned. LK så vi jo datt, og CBE sa hjelp mens hun filmet nedover. For alt vi vet, så gikk de uten ski nedover. Realiteten er ofte ikke slik de velger å fremstille det på Instagram og blogg. 

Ja, enig at det var unødvendig å redigere de siste bildene så mørke. For de andre bildene var fine. Kunne spart seg for eksponering av mindreårige. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
8 minutter siden, Nudeldama said:

Jeg likte bildene fra fjellet på siste blogginnlegg. Fine utsnitt og kult lys på de siste.

Ja, du gjorde vel det.

Naturen er så flott i seg selv, at det burde være unødvendig å overredigere den mer dramatisk. Ser uekte ut.
Men her snakker vi om en fotograf som er kjent for å ihjelredigere naturlig pene modeller.

• Liker 38
Skrevet
Lin11 skrev (3 timer siden):

Fine bilder fra fjellet. Måtte dog le litt på slutten når Caroline kommer «joggende» på ski. Ser at vovsen har fått svimlende 16.000 likes! Sier litt om hvor kjedsommelig innholdet har vært på denne IG kontoen. 

Det er jo ikke enkelt å gå på ski når man skal posere samtidig, og når man har skiklær på må man presse stumpen ekstra ut for å få sprett rumpe. Rett og slett trening i seg selv å få det til i litt for små skiklær, riktig nok 4 eller 5 antrekket på turen. Må le av hele showet. Jeg er glad jeg kan gå i mine gamle skiklær og kose meg på ski i stedet for å posere og strutte med stump. Så ufattelig grunt det livet de lever, det hjelper liksom ikke at de tjener penger på det. 

• Liker 34
Skrevet
Nudeldama skrev (1 time siden):

Enig. 

• Liker 5
Skrevet
Villroses hage skrev (1 time siden):

Ja, du gjorde vel det.

Naturen er så flott i seg selv, at det burde være unødvendig å overredigere den mer dramatisk. Ser uekte ut.
Men her snakker vi om en fotograf som er kjent for å ihjelredigere naturlig pene modeller.

Hva i all verden er galt med å like bilder i et blogginnlegg??

• Liker 10
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (26 minutter siden):

Det er jo ikke enkelt å gå på ski når man skal posere samtidig, og når man har skiklær på må man presse stumpen ekstra ut for å få sprett rumpe. Rett og slett trening i seg selv å få det til i litt for små skiklær, riktig nok 4 eller 5 antrekket på turen. Må le av hele showet. Jeg er glad jeg kan gå i mine gamle skiklær og kose meg på ski i stedet for å posere og strutte med stump. Så ufattelig grunt det livet de lever, det hjelper liksom ikke at de tjener penger på det. 

Hun kan posere så mye hun bare orker. Men CBE viser nok en gang mangel på respekt for at barn har ferie og mindreårige  må stille opp på annonse/reklame kanalene til foreldrene. 

Endret av Lin11
Skrevet
6 minutter siden, Hektor said:

Hva i all verden er galt med å like bilder i et blogginnlegg??

Har noen sagt at det er galt?

Poenget her er at det er enkelte som "alltid" iler til og forsvarer en profesjonell reklameblogger hver gang noen ymter frampå med kritikk av noe som er postet på  påvirkernes blogg eller instagram.

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...